Nina24

Νέο Μέλος
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    4
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

2 Neutral

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Nina24

    δευτερο παιδακι...

    Εγώ θα στενοχωριομουν πολύ με αυτά που λέτε αν ήμουν στη θέση της θεματοθετριας. Δεν εξαρτάται πάντα από μας η οικονομική μας κατάσταση ούτε είναι σταθερή. Εάν κάποιος με 2 παιδιά που είχε μια άνεση όταν τα έκανε χάσει τα εισοδήματά του τι θα πρέπει να κάνει; Η κοπέλα ζήτησε συμβουλές από ανθρώπους που έχουν βρεθεί στη κατάσταση της όχι από κάποιους να της κουνήσουν το δάχτυλο.
  2. Μα ακριβώς εκεί βρίσκεται το πρόβλημα, ότι η "αριστεία" αφορά μόνο τα γνωστικά αντικείμενα. Τα παιδιά όμως και όλοι οι άνθρωποι μπορούν να διακριθούν και σε άλλους τομείς πχ σε ένα άθλημα η μια καλλιτεχνική δραστηριότητα. Τα παιδιά που έχουν ταλέντο σε κάτι άλλο πέρα από τα γνωστικά αντικείμενα δεν αναγνωρίζονται πότε στο σημερινό σχολείο αλλά ούτε και βοηθούνται ή ενθαρρύνονται. Και απλά νιώθουν μειονεκτικά και τελικά πολλές φορές γίνονται αδιάφορα. Επίσης, στα παιδιά με έφεση στα γνωστικά αντικείμενα δημιουργείται η εντύπωση ότι υπερέχουν έναντι των άλλων, κάτι που πολλές φορές η ίδια η ζωή καταρρίπτει.
  3. Συμφωνώ με την kine και από πολύ μικρό προσπαθώ να του αφήνω χώρο και χρόνο να εκφραστεί. Αλλά όταν πρόκειται για τόσο μικρές ηλικίες και το ενδεχόμενο να χτυπήσει άλλα μικρά παιδιά δε γίνεται να μην επέμβει ο γονιός. Η Αργκ πάντως έχει δίκιο πώς είναι περισσότερο ενθουσιασμός που εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο αλλά φοβάμαι ότι μπορεί να εδραιωθεί σαν συμπεριφορά αν δεν καταλάβει το παιδί ότι δεν είναι αποδεκτό. Yovanna , ο μικρός σου έχει γενικά πολύ ενέργεια, είναι κοινωνικός;

  4. Διαφημίσεις


  5. Yovanna, Διαβάζω καιρό το forum αλλά έκανα λογαριασμό μόνο για να σου απαντήσω! Ο γιος μου είχε ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με τον δικό σου μόνο που δάγκωνε κιόλας!! Και εμάς και όλους τους άλλους... Δε ξέραμε τι να κάνουμε, πραγματικά ήταν η πιο δυσκολη περίοδος που έχω ζήσει με το παιδί γιατί δεν ήξερα τι άλλο να κάνω.. σε καταλαβαίνω απόλυτα. Εμείς δεν είχαμε κάνει ποτέ ντα ούτε αντικείμενο αλλά και πάλι είχε αυτή τη συμπεριφορά, όπως λες κι εσύ γελουσε όταν τα έκανε αυτά. Σε γενικές γραμμές ακολουθούσαμε τα ίδια που λες ότι κάνετε κι εσείς, δηλαδή ειμασταν συνέχεια από πάνω του για να προλαβαίνουμε ( αν και δε προλαβαίναμε πάντα γιατί μπορεί να έπαιζε ήρεμα με ένα παιδί και να το έκανε ξαφνικά), του εξηγουσαμε σε αυστηρό ύφος ότι δεν είναι σωστό αυτό και στενοχώρησε/πόνεσε τον άλλον και πως αν το ξανακάνει θα φύγουμε και πάντα τηρουσαμε αυτό που λέγαμε. Επίσης, του μιλάγαμε του λέγαμε καλό καλό και όλα αυτά που είπες κι εσύ. Αποτέλεσμα μηδέν! Όλοι γονείς και φίλοι μου έλεγαν να του χτυπήσω το χεράκι όταν πάει να κάνει κάτι τέτοιο αλλά δεν το έκανα και απαγορεψα και στους παππούδες να το κάνουν. Απλά συνεχίσαμε με αυτή τη σταθερή συμπεριφορά και πολύ άγχος όταν ήταν μαζί με άλλα παιδιά. Να πω εδώ πως ένα πράγμα που πιστεύω πως έκανε κακό είναι πως όταν ξεκίνησε να τα κάνει αυτά σε εμάς, οι παππούδες γελουσαν και το συνεδεσε σαν κάτι αστείο. Ευτυχώς, μετά κατάλαβαν και μπορούσαμε να έχουμε μια σταθερή συμπεριφορά απέναντι στο παιδί. Φέτος ξεκίνησε παιδικό και είχα τεράστιο άγχος για το τι θα κάνει στα άλλα παιδιά, ενημέρωσα και τις δασκάλες από την αρχή και πραγματικά είχα τεράστιο αγχος, ήμουν έτοιμη να κλείσω και ραντεβού σε παιδοψυχολογο για να δω πως θα πρέπει να το χειριστώ. Τελικά, στο παιδικό έγινε άλλο παιδί, οι δασκάλες μου λένε πως δε πειράζει πότε τα άλλα παιδιά ακόμα και όταν τον σπρώχνουν αυτά και σε εμάς τα κάνει πάρα πολύ σπάνια πια αυτά και μόνο όταν είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένος. Να πω εδώ πως τώρα είναι δύο χρόνων και μιλάει σε σημείο να συνεννοούμαστε το τελευταίο μήνα. Δε ξέρω αν σε βοήθησα με αυτό το σεντόνι που έγραψα αλλά τουλάχιστον να ξέρεις πως δεν είσαι η μόνη που αντιμετωπίζει κάτι τέτοιο. Επίσης πιστεύω πως τελικά η σταθερή και ήρεμη συμπεριφορά έχει αποτέλεσμα όπως και το να βρεθεί το παιδί σε ένα περιβάλλον που δεν είναι το επίκεντρο.