Έσπερος

Plus500
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    8.594
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    160

Όλα όσα δημοσίευσε η/ο Έσπερος

  1. Ε ναι γιατί απ όλα τα παιδιά του κόσμου, βγχα και μύξες μόνο το δικό μου παθαίνει. ιατρικό παράδοξο είμαστε.
  2. Μα δεν απορώ γιατί τα δίνει. Μου έχει εξηγήσει ποια είναι η δράση τους, σε τι διευκολύνουν και τι θέλει να προλάβει. Απλώς έχω απορία γιατί δεν τα δίνουν όλοι οι γιατροί.
  3. Δεν είπα ότι προτείνει δικό της σχήμα. Το κλασικό εισπνοές+αντισταμινικο που παίρνουν πολλά παιδιά πολλών διαφορετικών γιατρών. Απλώς κι εδώ στο φορουμ έχω διαβάσει για παιδιά που δεν πήραν ποτέ κ στην προσωπική ζωή γνωριζω μόνο μια περίπτωση που το παιδί δεν παίρνει γενικα φάρμακα στις ιώσεις συν τους παιδιάτρους-φίρμες του διαδικτύου. Επομένως δεν έχω κάποιο evidence για να την κατηγορήσω ότι δινειπολλα φάρμακα από τη στιγμή που γενικα κάνει ο,τι οι περισσότεροι σε ρεαλιστικές συνθήκες (δλδ παιδιά που πάνε σχολείο με εργαζόμενους γονείς άρα αρρωσταίνουν συχνά και μάλλον δεν αναρρώνουν πλήρως). Απλώς αναρωτιέμαι έστω κ για αυτές τις λίγες περιπτώσεις που οι γιατροί έχουν άλλη τακτική. Δεν χρειαχεται και ιατρικό συμβούλιο για την αντιμετώπιση μιας ίωσης. Δεν μιλώ για κάτι σοβαρο, δεν μας έχει τύχει κιόλας κάτι. Αυτό το έχω καταλάβει γιατί τις φορές που είχε πυρετό κ κρατήσαμε γιαχτα τυπικα το δυο 24ωρα απυρετος πριν επιστρέψει, μετά όντως άργησε να αρρωστήσει. Ενώ με τα ελαφριά μπουκώματα χωρίς πυρετό που εμενε σπίτι μια μέρα ή έπεφταν σ/κ ή τέλος πάντων δεν έλειπε από το σχολείο για καιρό, μετά ερχόταν γρήγορα κι άλλο. Τώρα όμως είναι δύσκολο να μην πηγαίνει σχολείο για μερεσ μόνο με μύξες. Παντως εγω το παθδι άρρωστο άρρωστο που να μην είναι καλά κ να θέλει να ξαπλώνει κλπ, μια φορά το έχω δει. Άντε κ κάτι φορές που τη μέρα που έμεινε σπίτι να κοιμήθηκε παραπάνω. Ούτε ανορεξία ούτε κακή διάθεση και ποτέ δεν ζήτησε να μην πάει σχολείο. Αλλά αν έχει βήχα που κρατάει μέρες πάντα ψάχνω μια αφορμή να πάω στη γιατρό μήπως έχει ακροαστικα. Γενικα στις περιόδους των ιώσεων δεν νιώθω ήρεμη αν δεν τον βλέπει ακόμα κ αν είναι μόνο για μύξες. Θέλω να βλέπει αν έχει καθαρα αυτιά, πώς είναι οι πνεύμονες, αν κινδυνεύει από ιγμοριτιδα. Έτσι κάπου καταφέρνω και χώνομαι για ραντεβού.
  4. Δεν μπορείς να ρωτήσεις τον γιατρό γιατί άλλοι συνάδελφοι του δεν δίνουν ποτέ εισπνεομενα ή άλλη αγωγή. Δεν μπορείς να δείξεις δυσπιστία. Στο κάτω κάτω θα σου πει αν δεν σ αρέσει, βρες άλλον. Θεωρητικά έχω καταλάβει πού αποσκοπεί το θεραπευτικό σχήμα κ έχω καταλάβει κ τις διαβαθμίσεις. Ξέρω ότι αν της απευθυνθείς τηλεφωνικά θα προτείνει 3-4 μέρες κάποιες δόσεις αέριους και αερολιν ή κ φλιξοτιντ που το λέει ότι είναι για ανακούφιση κ να συνέλθει το παιδί από την ταλαιπωρία κυρίως τξς δυσκολίας στον ύπνο ή το φαγητό. Αν σ αυτές τις μέρες δεν συνέλθει ούτως ή άλλως το βλέπει κ αναλόγως η δοσολογία αλλάζει. Εξάλλου επειδή μιλάω με άλλους γονείς κατακαβαινω κ την εκάστοτε εξατομίκευση. Απλώς απορώ γις τη γενικότερη φιλοσοφία. Που άλλοι γιατροί τα εισπνεομενα τα θεωρούν υπερβολή (Παπαβεντσης πχ) άλλοι καταστροφή (Kemper) άλλοι τα έχουν ως αυτονόητο.
  5. Απλώς αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι κάποιοι γιατροί σε παιδθα που αρρωσταίνουν συχνά (εννοώ φυσιολογικά συχνά για νηπιαγωγειο ή ίσως κ λίγο παραοανω) δεν το προτείνουν αυτό το σχήμα. Και δεν έχω ακούσει να έχει πάθει κάτι κάποιο απ αυτά. Εκτός αν είναι η λογικό ότι οκ μες στο πρόγραμμα είναι κ αυτό, δεν πειράζει. Γιατί και τα τόσα φάρμακα κάνουν καλό;
  6. Αν έλειπαν για όσες μέρες χρειαζόταν όλα με την πρώτη ίωση, πιο καλά θα ήταν. Δεν θα χρειαζόταν μετά να λείπουν συνέχεια. Και τα παιδιά θα είχαν καλύτερη υγεία και οι εργαζόμενοι θα ταλαιπωρούνταν λιγότερο. Αλλά είμαστε στενόμυαλοι. Οχι δεν ζητάνε χαρτι, αφού δυστυχώς δεν το απαιτεί ο νόμος. Αλλά έχουν πει ότι μας εμπιστεύονται πως θα επικοινωνήσουμε με τον παιδίατρο. Οπως και να χει εγω τη λογική να το στέλνω μισοαρρωστο επειδή όλα είναι έτσι, δεν τη θέλω. Φέτος αναγκαστικά την ακολουθώ γιατί ούτε φέτος βρήκα νταντά για να έρχεται στις αρρώστιες. Και φέτος δεν θα με ανεχτεί κανένας να λείπω κάθε δέκα μέρες από τη δουλειά μου, πέρσι κατά βάθος τον κοβιντ φοβούνταν κ δεν με έβρισαν. Ούτε επικοινωνώ με την παιδίατρο για σκέτη μυξα. έτσι κ αλλιώς δεν μπορώ να ακολουθήσω όλες τις οδηγίες της οπότε ποιος ο λόγος να ρωτώ; για βγχα κ δέκατα όμως επικοινωνώ για να περιγράψω τον βήχα που μπορεί να κρύβει επιπλοκές. γι αυτό ρωτάω πώς καταλαβαίνετε αν είναι βήχας της μύξας ή βήχας λαρυγγιτιδας ή βήχας ακροαστικα ή βρογχίτιδα. Γιατί εγω δεν καταλαβαίνω.
  7. Βρε συ δεν έχω θέμα με τις απουσίες του παιδιού. Αν ήταν στο χέρι μου καθολου δεν θα πήγαινε σχολείο όσο αρρωσταίνουν για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Εμείς δεν μπορούμε να λειπουμε από τη δουλειά συνέχεια. Είμαστε κ οι δυο στον ίδιο χώρο, ακόμα κ που μοιραζουμε οι άδειες η απουσία φαίνεται δίπλα. Επομένως δεν γίνεται να έχει απλα μπούκωμα χωρις πυρετό και να μένει σπίτι. Στο νηπιαγωγειο ρωτάνε αν είδαμε γιατρό όχι για να δικαιολογήσουν την απουσία, για να ξέρουν αν το παιδί είναι επικίνδυνο να κολλήσει τα άλλα παιδιά. Δεν μπορώ έτσι απλα τη μια μέρα να παίρνω κ να λέω ότι είναι άρρωστος και την άλλη να εμφανίζομαι έτσι χωρίς οδηγίες γιατρού.
  8. Αυτό όντως το χω σκεφτεί. Ότι αφού τον ρωτάς υποθέτει ότι θες φάρμακο κ γι αυτό το λέει. Ομως όπως μου είπαν άλλες μαμάδες της ίδιας γιατρού, κάποιες φορές που θεώρησαν πολλά τα φάρμακα κ έκοψαν κάτι, το παιδί δεν βελτιώθηκε ή χειροτέρεψε ή υποτροπίασε. ναι αλλά το παιδί πηγαίνει σχολείο και δεν μπορείς να μείνεις απεριόριστες μέρες σπίτι, θες μια οδηγία για το μίνιμουμ του να μην κολλήσει τους άλλους. εξάλλου κ το σχολείο ρωτάει αν επικοινωνήσαμε με γιατρό. Και το περναει εύκολα ειναο υποκειμενικό. Τι σημαίνει εύκολα; ότι δεν κάνει πολύ πυρετό; ότι δεν είχε επιπλοκή; μ αυτήν την έννοια εύκολα τα περναει. κ πέρσι όμως η πορεία ήταν σαφώς χειροτερεψης. δλδ την πρώτη ίωση αρχές Σεπτεμβρίου την πέρασε με κατάπτωση κ πυρετό μετά όμως έκανε ένα μήνα ή παραπάνω να αρρωστήσει, με ένα ή δυο επεισόδια μύξας που κράτησαν 1 μέρα κ μετά από τα μέσα Νοεμβρίου μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου αρρώστησε τρεις φορές με πυρετό όχι ψηλό αλλά που επέμεινε για 2-3 μέρες, με πολύ βγχα, με πηχτή βλέννα. γενικα εκείνο το διάστημα δεν είχε παει σερί σχολείο δυο βδομαδες. Μετά βέβαια δεν αρρώστησε ξανά εκτός του κοβιντ που πέρασε ασυμπτωματικα, μέχρι το καλοκαίρι με εξαίρεση κάτι μύξες δυο ή τρεις φορές. Φετος όμως ξεκίνησε χειρότερα. Τέλη Σεπτεμβρίου πρώτη ίωση τέλη Οκτωβρίου δεύτερη ίωση (από τις κανονικές δλδ κ με δέκατα κ πολύ βγχα η δεύτερη ) κ κάτι μύξες ενδιαμεσα κ τώρα κυριολεκτικά 3-4 μέρες που σταμάτησε τις εισπνοές, άρχισε πάλι ασχημο μπούκωμα. Πολύ πιο χάλια από πέρσι. ενώ θα έπρεπε να είναι καλύτερα. Κι ακόμα δρν φτάσαμε στην περίοδο που πέρσι αρρωσταινε πολύ. άρα τα χειρότερα έρχονται.
  9. Δέκα φορές τη 1 ώρα βήχας είναι λίγο; Αυτό σημαίνει ότι κάθε λίγα λεπτά βήχει. Για μένα αυτός ειναι ο πολύς βήχας. Ο λίγος είναι να βήξει μια φορά στο μισάωρο. Εγώ όταν βήχει κρατάω και ρολόι, αν βήχει περίπου κάθε 10 λεπτά το θεωρώ πολύ. Το ξέρω ότι το αντισταμτινικό είναι για το μπούκωμα αλλά δεν καταλαβαίνω για΄τι. Το αντισταμινικό είναι για την αλλεργία, έτσι δεν είναι; Άρα σε τι βοηθάει το συνάχι του κρυολογήματος; Γιατί εγώ δεν έχω καταλάβει να βοηθάει. Τη γιατρό εγώ την παίρνω με το πρώτο σύμπτωμα για να μου πει αν πρέπει να κάνει τεστ κοβιντ και αν και πότε θα πάει σχολείο. Φέτος βέβαια με μπούκωμα χωρίς πυρετό δεν τον έχω κρατήσει σπίτι. Δεν έχω πλέον αυτήν την πολυτέλεια. Δεν ξέρω όμως αν είναι σωστό γιατί έτσι θα κολλήσει τα άλλα παιδάκια. Αντιβίωση δεν του έχει δώσει ποτέ παρά μόνο σε μια ωτίτιδα όταν ηταν μωρό που δεν την είχαμε καταλάβει και χειροτέρεψε. Γενικά και από επικοινωνία με άλλους γονείς ξέρω ότι δεν είναι τύπος των αντιβιώσεων. Αν της στείλω όμως μήνυμα ότι βήχει μου λέει αμέσως aerolin και flixotide, σε όλους, όχι μόνο σε εμένα. και όσες φορές έχει επιμείνει και τον έχει ακούσει, την δόση την ανεβάζει γιατι ακούει φλέματα. Γενικά είαι πολύ μπερδεμένη ως προς αυτό γιατί δεν ξέρω με τι κριτήριο θα καταλάβω αν πρεπει να μου τα δώσει τα φάρμακα ή όχι. Ξέρω γονεις που έχουν συνηθίσει από βρέφη να δίνουν όλα αυτά τα φάρμακα, ξέρω άλλους γονείς που οι γιατρόι τους δεν τους έδωσαν ποτέ. Χωρίς να σημαίνει κάτι για την υγεία των παιδιών. Εννοώ ότι και τα μεν και τα δε, στη φάση των πρώτων χρόνων στο σχολείο συνέχεια άρρωστα ήταν. Για τα εισπνεόμενα ειδικά έχω την αμφιβολία, αοφύ δεν βοηθάνε να σταματησει ο βηχας και αφού ειναι για το άσθμα, δεν καταλαβαίνω το γιατί. Το αέριους επειδή δεν μπορεί να φυσήξει τη μύτη του και έχει βαρεθεί τις ρινοπλύσεις, το δίνω πιο πρόθυμα γιατί καταλαβαίνω τη χρησιμότητά του. ΕΠίσης πώς καταλαβαίνετε αν το παιδί κολλάει σε φυσιολογικό ρυθμό ή αν είναι φιλάσθενο και πρέπει να το ψάξετε; Γιατί ο δικός μου από τον Σεπτέμβρη έχει κάνει δυο πιο σοβαρά περιστατικά ίωσης (δλδ με λίγο πυρετό και επίμονο βήχα) και κάτι περιστασιακά μπουκωματα, δλδ έχει ήδη μείνει 3 μέρες σπίτι κ αν δν ήταν η 28η θα είχε μείνει παραπάνω, ενώ ας πούμε η ανιψιά μου που πήγε πρώτη φορά σχολείο κόλλησε μόνο μία φορά κ επίσης τα παιδιά των συναδέλφων μου δεν έχω αρρωστήσει τόσο πολυ φέτος όσο ο δικός μου, παρόλο που ο δικός μου τρέφεται σαφώς καλύτερα.
  10. Τους βήχες πώς τους ξεχωρίζετε; Τον ξηρό τον καταλαβαίνω προφανώς. Οταν ακούγεται πιο υγρός, πώς καταλαβαίνετε αν έχει φλεματα ή αν απλώς είναι οι μύξες από την οπισθορρινικη καταρροή; Εμένα ελάχιστες φορές μου έχει πει όταν βήχει ότι νιώθει μια γεύση στο λαιμό που υποθέτω ήταν φλεματα. Επισης πώς καταλαβαίνετε πότε είναι να πάρει τα φάρμακα; Και βασικά γιατί δίνουν αυτά τα φάρμακα; Έχω καταλάβει ότι είναι στάνταρ η αγωγή, όσοι γιατροί τέλος πάντων επιλέγουν να δώσουν φάρμακα αυτά προτείνουν. Δεν είναι λοιπόν ότι δεν εμπιστευομαι την παιδίατρο αλλά απορώ. Ένα παιδί με συνάχι κ βήχα μιας απλής ίωσης γιατί παίρνει αντισταμινικό και θεραπεία για άσθμα; Επισγς αυτά έχουν αποτέλεσμα; Γιατί εγω δεν έχω δει κανένα. Αν είναι το μπούκωμα και ο βήχας να μένουν για μέρες, τότε γιατί δίνουμε τόσα φάρμακα; Επισξς αν το παιδί έχει μόνο αυτά τα συμπτώματα και δεν έχει πυρετό, τι κάνετε με το σχολείο; Ο δικός μου ποτέ δεν κάνει πυρετό πάνω από 38 σ αυτές τις ιώσεις, και πολύ λέω. Άντε κανένα βράδυ να φτάσει 37.8 αλλά πολλές περνάνε χωρθς πυρετό (ή ίσως με δέκατα που δεν μετρήθηκαν). Και πώς καταλαβαίνετε αν ο γιατρός είναι υπερβολικός με τα φάρμακα για να τον αλλάξετε;
  11. Έχει αγοράσει κάποια της djeco την πιτσαρία ή την ψησταριά; Είναι πολύ οικονομικά σε σχέση με αυτό που φαίνετια ότι παρέχουν, ξέρω από άλλα παιχνίδια djeco την ποιότητα, και γι' αυτό εκπλήσσομαι. Αξίζει τον κόπο ή έιναι τελείως ψεύτικα; το κουτί που χρησιμοποιείται ως φουρνοσ/ ψησταριά είναι επίσης ξύλινο ή μόνο τα υλικά; γιατί κάποιες περιγραφές που βρήκα το λενε ξύλινο αλλά οι φωτο δεν μοιάζουν. Απο τις φωτογραφίες μου άρεσε πολύ σαν παιχνίδι και μου έκανε εντύπωση η τιμή σε σχέση πχ με τα ξύλινα τρόφιμα που κόβεις με μαχαιράκι που τα θεωρώ τσιμπημένα για το τι προσφέρουν.
  12. Καλησπέρα, Εχω κάποιες απορίες για το πώς μαθαίνουν τα παιδιά να παίζουν με άλλα παιδάκια χωρίς να τσακώνονται. Ο γιος μου δεν έχει συνηθίσει ακόμα ότι σε ένα παιχνίδι μπορεί να μην γίνονται τα πράγματα όπως θέλει εκείνος και όταν και το άλλο παιδάκι έχει άλλη άποψη, δεν υποχωρεί. Παρατηρώντας από μακριά βλέπω ότι επιμένει και εκφράζει αυτό που θέλει, που ώς ένα σημείο είναι καλό αφού δεν απογοητεύεται για να φύγει αμέσως, αλλά μετά από λίγο δεν οδηγεί κάπου, πρέπει να βρεθεί μια μέση λύση. Μου έχει κάνει εντύπωση ότι τους άλλους γονείς τους βλέπω λίγο πιο χαλαρούς, δηλαδή θα πουν ας πούμε στο παιδί τους να μην αρπάζει το παιχνίδι αλλά μέχρι εκεί, μάλλον περιμένουν ότι θα τα βρουν μόνα τους, ή θεωρούν ότι τα παιδιά τους θα βγάλουν άκρη, ή απλως προλαβαίνω και επεμβαίνω εγω, δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς γίνεται. Εγω συνήθως προτείνω να παίζουν μια ο ένας μια ο άλλος ή κάτι άλλο συμβιβαστικό, αλλά μετά από λίγη ώρα πάντα μπορεί να συμβεί κάτι που να φέρει ένταση (χωρίς να εννοώ ότι γίνεται επιτηδες από κάποιο παιδί). Ο γιος μου μετά από λίγο έρχεται σε εμένα με παραπονο, το καλό βέβαια είναι ότι δεν απογοητεύεται όπως παλιά που απλώς θα έφευγε, ακόμα κι αν για λίγο αποστασιοποιηθεί, μετά θα από ζητήσει ξανά την παρέα. Εμένα αυτό όμως μου φέρνει πολύ μεγάλη ένταση, δεν το ευχαριστιέμαι καθολου, δεν ξέρω αν και πότε πρέπει να επεμβω, δεν ξέρω ποια συμπεριφορά θεωρείται σωστή και αναμενόμενη, δεν ξέρω αν αυτό αρέσει στο άλλο παιδί και τον γονιό και αν θέλουν τελικά να παίζουμε μαζί και γενικα δεν μπορώ να το χειριστώ. Αναφέρομαι σε παιχνίδι που πρέπει να παίξουν μαζί με παιδιά ίδιας ηλικίας (4-5) πχ με τα αυτοκινητάκια ή με μια μπάλα ή αν κάνουν κάτι παράλληλα και το ένα απι τα δυο κάνει κάτι που δεν άρεσε στο άλλο (όχι κακό με τα κριτήρια ενός ενήλικα). Δεν έχει τετοια θέματα το παιδί με λίγο μεγαλύτερα παιδάκια, αντιθετα μπορεί να είναι μαζί για ώρες και να μην ακουστεί τίποτα.
  13. Αυτό είναι αλήθεια. Απλώς κολλάω λίγο στα συμφραζόμενα. Δηλαδή στις κούνιες ή την παραλία, μπορεί και να μην παρέμβω αν δεν είναι κάτι επικίνδυνο γιατί εκεί γενικά υπάρχει μια φασαρία και όλοι κάνουν από κάτι, δεν είναι ότι αρχίζουν να τσιρίζουν και ενοχλούν. Ενώ αν πάμε σε ένα σπίτι, ή στο σχολέιο μου που έρχεται τώρα και παίζει με παδια συναδέλφων, δεν θέλω φωνές και εντάσεις, γιατί είναι διαφορετική περίσταση.
  14. Στο συγκεκριμένο περιστατικό θα έλεγα ότι και τα δυο έχουν δίκιο από τη δίκη τους οπτική που είναι πιο στενή λόγω ηλικίας. Δηλαδή και στην αντίθετη περίπτωση στο δικό μου παιδί θα έλεγα ότι αφού έχασε την μπάλα στη δεύτερη ντρίμπλα η σειρά του πέρασε και θα περιμένει το άλλο παιδάκι. Δεν το λέω επειδή ήταν το δικό μου παιδί. Γενικα θέλω να μάθει ότι για χαζά πράγματα δεν χρειαχεται να τσακωνόμαστε, όποιος κι αν έχει δίκιο. Ναι δεν εννοώ για τετοια παιδιά. Απλώς ο καθένας δείχνει την «απαιτησή» του με άλλον τρόπο, άλλος με διεκδίκηση, άλλος με επιμονη, άλλος μα γκρίνια. Και γι αυτό αναρωτιέμαι ποιο είναι το όριο της παρέμβασης τιυ γονέα. Γιατί οι γονείς που βλέπω καταλαβαίνω ότι έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο αν το παιδί τους θα βγάλει άκρη μόνο του και πιο πολύ φαίνεται σαν να τους νοιάζει να μην φανεί πολύ πιεστικό προς τον δικό μου, παρά κάτι άλλο.
  15. Σε τόσο μικρές ηλικίες όμως, οι γονείς κατά κάποιον τρόπο επιλέγουν με ποιον θα πάνε βόλτα ή θα καλέσουν σπίτι. Υποθέτω δεν θα θέλει κανεις ένα παιδί επιθετικό που αρπάζει τα παιχνίδια και το παιδί του νιώθει άσχημα (δεν το κάνει αυτό το δικό μου παιδί) αλλά ούτε κι ένα γκρινιάρικο παιδάκι που πρέπει να το βοηθάει η μαμα του. Αλλά κι εγω δεν ξέρω αν θέλω ένα παιδί πιο διεκδικητικό να κάνει παρέα με το δικό μου, για να πρέπει συνεχώς να λύνω διάφορες. Δεν θα πω ότι τα παιδάκια που έχω υπόψην παίζουν εγωιστικά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δείχνουν ότι θα υποχωρήσουν και ίσως κάποιες φορές προσπαθούν να επιβληθούν. Το δικό μου παιδί δεν θέλει να επιβάλει σε κάποιον να παίζει με συγκεκριμένο τρόπο, απλώς δεν του αρέσει όταν θέλει να κάνει κάτι, να του λενε να το κάνουν αλλιώς. Επίσης δεν μπορεί να κάνει μικρές χαζές υποχωρήσεις. Ας πούμε κάνουν εναλλάξ ντρίπλες με την μπαλα, πάνε όλα καλά και ξαφνικά το άλλο παιδάκι την κρατάει παραπάνω επειδή του έφυγε από το χέρι στη δεύτερη ντρίμπλα και φυσικά θεωρεί ότι δεν έχει τελειώσει η σειρά του, που έχει δίκιο από την πλευρά του, αλλά τυπικα έχει και το δικό μου δίκιο που θεωρεί ότι ο άλλος παραβίασε τη σειρά, αλλά τέλος πάντων δεν ειναι και λόγος να αρχίσει ολόκληρη συζήτηση, θα προτιμούσα απλα να περιμένει και να τελειώνουμε. Όμως αντί γι αυτό αρχίζει μια απίστευτη γκρίνια γιατί το άλλο παιδάκι δεν κρατάει τη σειρά κλπ που ειναι πολύ κουραστικό και υποθέτω εκνευρίζει και τον άλλο γονιό που δεν έκανε και κανένα έγκλημα το παιδί του. Σε τέτοιες καταστάσεις αναφέρομαι, εγω προσωπικά δεν τις βρίσκω ευχάριστες, αντιθετα μου φαίνεται πολύ ψυχοφθόρο το να μην ξέρω πώς να φερθώ και τι αναμένεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Έισης δεν ξέρω τι ακριβώς μήνυμα θέλω να περάσω στο παιδί, γιατί η δική μου αυθόρμητη αντίδραση πάντα ειναι να υποχωρώ και θα προτιμούσα να φέρεται κι εκείνος έτσι για να έχει ομαλές σχέσεις με τους γύρω του. Αλλά δεν ξέρω μήπως έτσι φτάσει σε ακραία παθητικότητα και του επιβάλλονται και τελικά καλοπερνάει.
  16. Έσπερος

    Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα

    Πώς δεν ήταν αναστάτωση; κατ' αρχάς άλλοι γονείς έχασαν και μεροκάματα εξαιτίας της άδειας που πήραν. Άλλες οικογένειες που έχουν και μωρά αδέρφια πέρασαν πολύ μεγάλη αγωνία. λες να μας έδιναν άδεια στη δουλειά για να μείνουμε σπίτι προληπτικά; εδώ για τις αρρώστιες και μας στραβοκοιτάνε. Εξάλλου σ εμάς όπως αποδείχτηκε, κόλλησαν όλα ταυτόχρονα αφού βρέθηκαν όλα τα θετικά μέσα σε 3 μέρες. ούτε αν έκλεινε το τμημα όπως παλιά δεν θα είχε ωφελήσει δηλαδή.
  17. Έσπερος

    Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα

    Δεν απαγορεύεται προφανώς. Απλώς αν ήταν ένα παιδάκια που κόλλησε από γονιό που κόλλησε στη δουλειά δεν θα με ενοχλούσε. Θα ήταν αναπόφευκτο. Αλλά μου έκανε εντύπωση που έστω και προσχηματικά δεν είπαν ότι νιώθουν άσχημα που προκάλεσαν αναστάτωση σε δέκα και παραπάνω οικογένειες. Εγω ζήτησα συγγνώμη από τα 2-3 παιδιά που ήταν με τον γιο μου την τελευταία μέρα πριν βρεθεί θετικός, γιατί ήταν ο μόνος που συνέχισε να πηγαίνει σχολείο εκτός από κάποια που είχαν αρρωστήσει παλιότερα κ 2-3 που έλειπαν τις μέρες της πρώτης επαφής. Ζήτησα συγγνώμη όμως και για την ταλαιπωρία τους να πάνε για τεστ και προκαταβολικά μήπως κολλήσουν που ευτυχώς δεν κόλλησαν γιατί θα ένιωθα πολύ άσχημα, παρολο που επίσης δεν έκανα κάτι παράνομο, δυο ραπιντ είχε κάνει το παιδί τις δυο προηγούμενες μέρες και σελφ τεστ το πρωί εκείνο.
  18. Έσπερος

    Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα

    Δεν είπα ποτέ ότι φταίει το παιδάκι. ΚΙ όμως το έλεγαν και οι γιατροί. Ότι θα κλείσουν τα σχολεία, θα μείνει και κάποιος κόσμος στο σπίτι λόγω τηλεργασίας κλπ, θα παοφευχούν οι επαφές και θα περιοριστεί η διασπορά του ιού. Δεν εννοούσα κλείσιμο στο σπίτι με την έννοια να μην βγουν έξω. Κι εμείς βγήκαμε να παιξουμε στο χιόνι τις μέρες που δεν είχαμε τηλεκπαίδευση. Ήταν όμως μα ευκαιρία για να μην συναντηθεί ο κόσμος με άλλους σε κλειστό χώρο, κάτι που σε αρκετές περιπτώσεις έγινε αφού γενικά από τότε έπεσαν κάπως τα κρούσματα (και σ εμάς έπεσαν τότε κ έμειναν χαμηλά μέχρι πριν από μια βδομάδα), εμείς όμως ήμασταν άτυχοι. κάναμε εξέταση post covid, δεν βρήκε κάτι. Μακροπρόθεσμα ελπίζω να μην αφήνει κουσούρια αυτό. Δεν είναι ακριβώς ότι ντρέπομαι, αλλά σίγουρα ένιωσα άσχημα. Κατ' αρχάς σε 30 σχεδόν άτομα στο σχολείο, μόνο εγώ κ άλλη μία έχουμε πάρει άδεια λόγω ασθένειας του παιδιού μας με κορονοιό, που κι αυτής κόλλησε στο σχολείο. Κανένας άλλος δεν έχει αρρωστήσει ο ίδιος ή το παιδί του εκτός από κάποιους με πολύ μεγάλα παιδιά με δική τους κοινωνική ζωή.
  19. Έσπερος

    Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα

    ΣΤα μικρά μέρη ξέρεις πώς κόλλησε ο καθένας. Το πρώτο κρούσμα στο τμήμα δεν κόλλησε από τους γονείς του. Κόλλησε από εξωσχολική συναναστροφή με παιδί άλλου τμήματος, ενώ τα σχολεία ήταν κλειστά μια βδομάδα λόγω χιονιού, 10 μέρες ουσιαστικά δεν ει΄χαν πάει όλα τα παιδιά σχολειο αν βάλεις και το σ/κ, είναι να μην θυμώνω για κάτι που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν οι οικογένειες δεν άφηνε τα παιδια εδώ κι εκεί να παίζουν; Πώς και πώς περιμέναμε να χιονίσει να κλείσουν όλα να μείνει ό κόσμος μέσα, το έλεγαν και οι γιατροί. Τέλος πάντων. Δεν συνεχίζω άλλο τη συζήτηση γιατι΄δεν σκοεπύω να ασχοληθώ άλλο. Έχω πολλά νεύρα που το παιδί έχει πάλι ίωση και πάλι λείπω από τη δουλεια μου. Αυτή η μοιρολατρία ότι έτσι κι αλλιώς όλοι θα κολλήσουμε με εκνευρίζει. Οι γιατροί εξακολουθούν να λένε ότι καλό είναι να αποφύγουμε να κολλήσουμε. Αλλά το πού κολλάς τελικά είναι μυστήριο. Εδώ στο νησί όσοι κόλλησαν, κόλλησαν εδώ, στις γιορτές. Μάλλον οι φοιτητές που ήρθαν πιο πριν έφεραν τον ιό αλλά βασικά εδώ μέσα έγινε η διασπορά. Όσοι πήγαν στην ΑΘήνα, δεν κόλλησαν. όσοι πηγαινοέρχονται σχεδόν κάθε σ/κ δεν έχουν κολλήσει κι ας μπαίνουν στο καράβι. μέσα σε σπίτια, χωρίς ιδιαίτερα μέτρα προστασίας, ξέρω κι άλλους τριπλοεμβολιασμενους που δεν κόλλησαν. Δεν το απέφυγαν όλοι αλλά αρκετοί, όπως εμείς, το γλίτωσαν. αλλά η δασκάλα του παιδιού μου κόλλησε στο σχολείο παρόλο που φοράει πάντα καλή μάσκα, μάλλον επειδή κόλλησε κυριολεκτικά το μισό τμήμα και ήταν υψηλό το ιικό φορτίο. φαντάσου να τον κολλήσει ο δικός μας τον Ερντογάν που έχει και τόσα προβλήματα υγείας όπως λένε, και να αλλάξει πολιτική η Τουρκία τώρα εν μέσω του πολέμου, να έχουμε γεωπολιτικές ανακατατάξεις, τη φήμη του γκαντέμη θα την έχει πλέον διεθνώς.
  20. Έσπερος

    Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα

    όχι δεν κολλήσαμε. κάναμε ραπιντ μεχρι και τη 10η μέρα και ήταν αρνητικά. Δεν φορούσαμε μάσκες παρά μόνο στο αυτοκίνητο όποτε μετακινηθήκαμε. Στο σπίτι απλώς απομονώσαμε τα υπνοδωμάτια, εγώ κοιμόμουν με το παιδί και δεν τον άφηνα να μπαίνει στο διπλό. προσπαθούσαμε να παίζουμε κυρίως στο δωμάτιό του στο οποίο απέφευγε να μπαίνει ο άντρας μου που συνέχισε να πηγαίνει σχολείο. Εκείνες τις μέρες ήταν σαν αλκυονίδες και καθόμασταν πολύ στο μπαλκόνι και τον κήπο. Δεν μπορώ να πω δηλαδή ότι πήραμε ουσιώδη μέτρα προφύλαξης. Άσε που εγώ αφηρημένη, το μεσημέρι πριν διαγνωστεί, έφαγα κάτι από το πιάτο του. Είχα θυμώσει πολύ που μας κόλλησαν και είμαι ακόμα θυμωμένη με αυτήν την οικογένεια αλλά η αλήθεια είναι ότι το παιδί ουσιαστικά ήταν ασυμπτωματικό και οι άλλες ιώσεις που πέρασε μας ταλαιπώρησαν πολύ περισσότερο. Κι ένα καλό της πολύ μεγάλης έξαρσης στο νησί είναι ότι οι γονείς μάλλον φοβήθηκαν και περιόρισαν τις πολλές συναναστροφές και επίσης πολλοί δεν τα έστελναν και στο σχολείο κι έτσι περάσαμε όλο τον Γενάρη και όλο τον Φλεβάρη χωρίς ούτε μύξα, αν εξαιρέσουμε τον κορονοιό. Πριν από 10 μέρες έκανε πρώτη φορά μπούκωμα μετά τα Χριστούγεννα και πάλι χτες συνάχι χωρίς όμως πυρετό. Οπότε ας πούμε ότι είδαμε και κάτι καλό απ' αυτό. Πάντως εμείς λόγω του σχολείου που έχουμε κάθε μέρα έως και 4-5 κρούσματα, δεν μπορω να πω ότι έχουμε ξεχάσει τον ιό. Καθε μέρα υπαρχει μια αναστάτωση με τμήματα που φεύγουν για ραπιντ, γονείς που έρχονται για σελφ στα εμβολιασμένα, λείπουν μαθητές και δεν ξέρεις τι να κάνεις με το μάθημα κλπ. Για τη ζωή μετά πάντως δεν ει΄μαι προετοιμασμενη. Ήδη ένιωσαν κορόιδο μια φορά που κόλλησε το παιδί ενώ είχαμε κάνει τόσες θυσίς, δεν ξέρω τώρα αν είμαι έτοιμη να κολλήσουμε και να πάνε χαμενα όλα αυτά τα χρόνια.
  21. Έσπερος

    Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα

    Δυστυχώς δεν ειναι έτσι. Σε πολλά σπίτι ο κορονοιός μπήκε μέσω των παιδιών που κόλλησαν στα σχολεία, χωρίς οι οικογένειες να φταίνε σε τίποτα. Σκέψου ότι τα ανίψια μου μένουν στην Αθηνα, πάνε σχολείο εκεί που γινεται χαμός, ταξίδεψαν και το καλοκαίρι και τα Χριστούγεννα με αεροπλάνο σε περιοχές που έχουν ιικό φορτίο που ανταγωνίζεται την Αθήνα, και δεν έχουν κολλήσει. Και κόλλησε το δικό μου παιδί που πηγαίνει μόνο στο σχολείο του και σε μία δραστηριότητα. Και το ίδιο επαθε και μια συνάδελφος μου που πρόσεχε εξίσου με εμάς, κι εκείνη κόλλησε και η ίδια μάλιστα και στην περίοδο που η καραντίνα ήταν 10 μέρες. Και εκτέθηκε εκείνη που έλειψε από το σχολείο τόσες μέρες, και εγώ που έλειψα επίσης μια βδομάδα για να μείνω με το παιδί, κι όλοι οι υπόλοιποι που ταξίδεψαν τα Χριστούγεννα στην Αθήνα, δεν κόλλησαν.
  22. ναι θέλω αλλά με τέτοιες συνθήκες πώς να κάνω;; το πιο εφικτό μου φαίνεται να κόψουμε τούρτα στις κουνιες χωρις πολύ σχεδιασμό. αλλά κ αυτά υποθετικά είναι. και μπορεί εξάλλου κ να μην θέλει κανεις να έρθει σε πάρτι με τέτοιες συνθήκες. ή να έχουν φύγει οι συνάδελφοι. ή να μην έχει καθολου καιρό για έξω. ή οτιδήποτε. χειμώνας είναι, πώς να προγραμματίσω κάτι σε ανοιχτό χώρο; έτσι κι αλλιώς μέσα στις γιορτές θα κάνουμε διαφορα πράγματα με κόσμο.
  23. Όχι δεν λέει. Γιατί δεν είχε γίνει κάποια συζήτηση οπότε δεν έχει προσδοκίες. Ξέρει ότι θα πούμε τραγούδι, θα σβήσει το κεράκι κ θα κάνουμε βιντεοκληση. α κ έχουμε πει ότι πριν κλείσει το σχολείο θα κερασουμε κ θα γιορτάσει στο σχολείο ομωσ γιορτάζουν για όλα τα παιδθα (που δεν έχω καταλάβει τι κάνουν, νομίζω φτιάχνουν ζωγραφιά όλοι κ βάζουν τραγούδια να χορέψουν). Ακόμα δεν έχω καταλήξει τι μπορούμε να κάνουμε κ αν μπορούμε. Μόνο αν τελείως αυτοσχέδια δούμε ποτέ θα έχει καλό καιρό να κάτσουμε έξω κ φωνάξω τελευταία στιγμή τους συναδέλφους με τα παιδιά τους, όσους δεν έχουν φύγει. Αλλά με αγχώνει κ το να βασίζομαι στον καιρό και μπορεί να μην ασχοληθώ καθολου.
  24. εγω του λέω ότι το κάνει ωραία αλλά αν δεν το βάψω εγω, απλώς θα το αφήσει ή θα το μουντζουρώσει τελείως άκυρα. δεν ξέρω αν αυτό τον αποθάρρυνε, που στην αρχή πήρε κ απλώς μουτζουρωνε ασχέτως σχεδίου. δεν το είχα σκεφτεί. απλώς ήθελα να του εξηγήσω ότι άλλο η αυτοσχέδια ζωγραφιά κ άλλο το χρωματισμα εικόνας. να αυτά με μπερδεύουν ποτέ πρέπει να λέμε τι ειναοι σωστό κ πότε όχι. γιατί σε πράγματα που λέω ότι δεν θέλω να πιέσω μου λετε ότι δεν είναι πίεση ενώ σε άλλα που πιεζω μου λετε να μην πιεζω. όχι δεν έκανα πρόταση. πλησίασα να χαιρετήσω κ δεν συγκινήθηκαν ούτε ονόματα να ανταλλάξουμε.
  25. δεν είπα να μην τα κάνουμε. αλλά αν τύχει κ δεν γίνει κάτι που το παιδί δεν ηερει ή δεν έχει καταλάβει μόνο του αν είναι σημαντικό, ειναο δίκη μας στενοχώρια. εμείς πχ ξέρουμε ότι παλιά γίνονταν ανοιχτές γιορτές στα σχολεία κ στενοχωριόμαστε που τώρα δεν επιτρέπονται. τα παιδιά δεν το έχουν ζησει, άρα δεν τους λειπει. Επομένως δεν μπορούμε να σκεφτούμε ότι υα στενοχωρηθούν αφού δεν γνωρίζουν ότι θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Αυτό εννοώ. κι εγω φέτος ήθελα να κάνουμε πάρτι αλλά φαίνεται ότι δεν θα γίνει. Δεν του το είχα πει όμως, δεν το περιμένει, δεν θε στενοχωρηθεί. θα σβήσει τα κεράκια που είναι το μόνο που ξέρει κ θα είναι ευχαριστημένος γιατί δεν θα γνωρίζει ότι του λειπει κάτι. εγγ θα είμαι στενοχωρημένη, αλλά αν δεν του το δείξω δεν θα το καταλάβει.