cleoP

Νέο Μέλος
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    2
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα παιδιά που μπαίνουν στα πειραματικά αρχικά είναι μουδιασμένα επειδή δεν είναι πια με τους παλιούς τους φίλους... Όμως, αυτό είναι κάτι που σιγά - σιγά ξεπερνιέται. Κάθε αρχή και δύσκολη. Απ' ό,τι έχω διαπιστώσει, στο δικό μας σχολείο τα περισσότερα παιδιά μένουν κοντά στο κέντρο, οπότε δεν είναι δύσκολο να βρίσκονται τα Σαββατοκύριακα. Όσον αφορά την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών, σίγουρα το σχολείο παρέχει ερεθίσματα στα παιδιά μέσα από ομίλους και δραστηριότητες, αλλά δε νομίζω ότι καλύπτουν όλους τους τομείς. Για παράδειγμα, έχουν πολλούς ομίλους που σχετίζονται με τα μαθηματικά, αλλά σε άλλους τομείς υστερούν κατά τη γνώμη μου π.χ. ο γιος μου που αγαπά τις νέες τεχνολογίες και τον αθλητισμό, δεν βρήκε κάποιον όμιλο που να τον συγκινήσει.. Αυτά όμως είναι υποκειμενικά. Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι το σχολείο έχει ένα καλό επίπεδο και συγχρόνως ένα "προσγειωμένο" περιβάλλον και θα σε συμβούλευα να το δοκιμάσετε.
  2. Ο γιος μου πηγαίνει στην Α' τάξη του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου και μέχρι στιγμής οι εντυπώσεις μου είναι αρκετά θετικές. Φυσικά, η γνώμη του καθενός εξαρτάται από τα κριτήριά του. Τα βασικότερα κριτήρια για εμένα ήταν η ομαλή ένταξη του παιδιού στο νέο σχολικό περιβάλλον, η ανάπτυξη της αυτονομίας και της οργάνωσής του στο διάβασμα και βέβαια, το επίπεδο των εκπαιδευτικών και γενικότερα η δουλειά που γίνεται στο σχολείο. Χωρίς να έχουμε άλλη εμπειρία από δημόσιο σχολείο και προερχόμενοι από ένα ιδιωτικό δημοτικό με αρκετα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ήμασταν κάπως φοβισμένοι για το τι θα συναντήσουμε. Όσον αφορά την προσαρμογή του παιδιού και το γενικότερο κλίμα, είμαστε ενθουσιασμένοι, γιατί το παιδί μας δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα. Αντίθετα, είδαμε μια σημαντική βελτίωση στην ψυχολογία του, σα να βρέθηκε σε ένα φυσιολογικό, υγιές περιβάλλον όπου ένιωσε αμέσως αποδεκτός. Στο θέμα της αυτονομίας και της οργάνωσης του διαβάσματος, αφού πέρασε η πρώτη μεταβατική φάση, παρατηρώ τώρα μεγάλες διαφορές στον γιο μου, σα να ωρίμασε μέσα σε λίγους μήνες. Ενώ μέχρι πρόσφατα έπρεπε να είμαι από πάνω του, για να βεβαιωθώ ότι διάβασε, ότι δεν ξέχασε κάποιο βιβλίο κλπ., τώρα ξαφνικά όλα αυτά τα θέματα λύθηκαν μόνα τους, ως δια μαγείας! Αυτό το αποδίδω στον τρόπο λειτουργίας του σχολείου. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα ότι το σχολείο έχει μια δική του εσωτερική οργάνωση, προφανώς λόγω της εμπειρίας των εκπαιδευτικών, η οποία λειτουργεί και φέρνει αποτελέσματα, ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες και τις αλλαγές που επιβάλλει η εκάστοτε κυβέρνηση. Αυτή τη σιγουριά μου την ενέπνευσε βεβαιώς και η διευθύντρια, την οποία δεν γνωρίζω προσωπικά, αλλά μου φαίνεται σοβαρή στη δουλειά της. Το ίδιο ισχύει και για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που συνάντησα. Από τους 15 καθηγητές του τμήματος, οι περισσότεροι με έπεισαν ότι ξέρουν τη δουλειά τους και ότι είναι ικανοί να αξιολογούν σωστά τα παιδιά, όχι μόνο από την απόδοσή τους, αλλά γενικότερα από τον χαρακτήρα τους. Υπάρχουν φυσικά και κάποιοι (3-4) που μου φαίνονται "λίγοι", είτε επειδή δεν μπορούν να κρατήσουν το ενδιαφέρον των παιδιών στην τάξη, είτε επειδή δεν μπορούν να επιβληθούν, είτε επειδή έχουν θέματα διαχείρισης θυμού και νευρώσεις, όπως όλοι οι άνθρωποι. Αλλά αυτό θα συνέβαινε σε οποιοδήποτε σχολείο επιλέγαμε, δημόσιο ή ιδιωτικό. Δεν γίνεται όλοι ανεξαιρέτως οι εκπαιδευτικοί να είναι τέλειοι. Κατά τα άλλα, το σχολείο συμμετέχει σε διάφορα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα και πραγματοποιεί διάφορες δράσεις, κυρίως μέσω των ομίλων. Ο γιος μας δεν συμμετέχει σε κάποιον όμιλο, οπότε δεν έχουμε προσωπικές εμπειρίες να μοιραστώ. Να αναφέρω τέλος ότι επιλέξαμε το Πειραματικό έναντι οποιουδήποτε άλλου δημόσιου ή ιδιωτικού σχολείου, επειδή είμαστε απηυδισμένοι από το εκπαιδευτικό μας σύστημα, με τη βαθμοθηρία και τον ανταγωνισμό που αυτή καλλιεργεί και αναζητούσαμε κάτι διαφορετικό, μιας και αδυνατούμε να μεταναστεύσουμε στη Φινλανδία... Η αλήθεια είναι ότι αυτό που ψάχναμε, δεν το βρήκαμε και δε νομίζω ότι θα το βρούμε στην Ελλάδα. Από όσα ακούω από τον γιο μου, δεν έχουν αλλάξει πολλά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και στον τρόπο διαχείρισης διαφόρων θεμάτων στην τάξη από τότε που πήγαινα εγώ σχολείο, πριν από 40 χρόνια. Όμως, γνωρίζω κατά βάθος ότι δεν πρέπει να έχω υπερβολικές απαιτήσεις και χαίρομαι που επιλέξαμε ένα σχολείο που δεν μας έχει δημιουργήσει προβλήματα μέχρι στιγμής και που βλέπω το παιδί μου χαρούμενο. Δεν έχω αντιληφθει μέχρι στιγμής να υπάρχει ανταγωνιστικό κλίμα, τουλάχιστον στο τμήμα του γιου μου. Σύμφωνα με τις φήμες, το σχολείο είναι αυστηρο στη βαθμολογία, όμως εμείς δεν το βιώσαμε αυτό. Αντίθετα, ο γιος μου έπιασε έναν καλό μέσο όρο στο πρώτο τετράμηνο χωρίς να σκοτώνεται ιδιαίτερα στο διάβασμα. Είναι νωρίς ακόμα για να βγάλω τελικά συμπεράσματα, αλλά προς το παρόν είμαστε ευχαριστημένοι. Ελπίζω να βοήθησα.