christiki

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    35
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Converted

  • Περιοχή
    ΑΤΤΙΚΗ
  • Επάγγελμα
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
  1. Εμείς έχουμε 10 βιβλία. Θα πάρουμε και αγγλικά στο δημόσιο; Από γράμματα έχουμε κάνει τις γραμμούλες, ίσιες, πλάγιες, γιώτα κανονικό και ανάποδο, τ και π. Μας δίνει μαζί και μια εικόνα με τμήματα που λείπουν με ανάλογο σχήμα και τη συμπληρώνουμε. Δεν έχουμε κάνει καθόλου μαθηματικά, εκτός από τα πάνω -κάτω, μπρος- πίσω που τα έκαναν στο σχολείο. Στην πρώτη ενημέρωση η δασκάλα μας είπε ότι 2-3 παιδιά ξέρουν ήδη να διαβάζουν(ανάμεσά τους και η δικιά μου, που επίσης έχει πάρει άριστα και στις πέντε εργασίες στο σχολείο και στο σπίτι ΚΟΥΚΟΥΒΑΟΥ!), αλλά υπάρχουν και παιδάκια που δεν έχουν το όνομά τους στις ετικέτες, δε βρίσκουν τα τετράδιά τους και οι μαμάδες δεν καταλαβαίνουν που πρέπει να κολλήσουν τη φωτοτυπία και τι να κάνουν, πράγμα που σημαίνει ότι και αυτές αδυνατούν να βοηθήσουν τα παιδιά τους. Θα δούμε στην πορεία πώς θα προχωρήσουμε. Πάντως αν δω ότι μένουμε πίσω θα κοιτάξω να τη δουλέψω μόνη μου στο σπίτι, γιατί έτσι κι αλλιώς έχει προχωρήσει από μόνη της αρκετά. Διαβάζει το αναγνωστικό μόνη της, αν και δεν την ενθαρρύνω γιατί θα βαρεθεί πολύ γρήγηρα αν συνεχίσει έτσι.
  2. Κι εγώ νομίζω ότι τα παιδιά μας είναι πιο ώριμα από ό,τι νομίζουμε, αλλά ... Πάντως από ό,τι μου έχουν πει φίλοι δάσκαλοι και μητέρες άλλων παιδιών τις πρώτες μέρες οι δασκάλες κυρίως ασχολούνται με το να βοηθήσουν τα παιδιά να εγκλιματιστούν και να συνηθίσουν το καινούριο περιβάλλον και τους νέους κανόνες. Ελπίζω ότι θα έχουμε μια καλή δασκάλα που θα τα βοηθήσει όσο μπορεί. Πάντως ωραία θα είναι να τα λέμε που και που για να μοιραζόμαστε τις αγωνίες και τα άγχη μας!
  3. Αχ! και μένα η μεγάλη μου θα πάει φέτος στην πρώτη δημοτικού και έχω λίγο άγχος. Τη σκέφτομαι στο σχολείο με όλα αυτά τα μεγαλύτερα παιδιά και με το πρόγραμμα που πρέπει να συνηθίσουν, τα διαλείμματα, να σκέφτονται να πάρουν τη ζακέτα τους αν κάνει ψύχρα, να μην ξεχνούν τα πράγματά τους, να μάθουν να πηγαίνουν στο κυλικείο, κι όλα αυτά τα μικροπράγματα και μου φαίνονται βουνό. Πιο πολύ μου δημιουργούν άγχος όλα αυτά πάρα τα μαθήματα και το διάβασμα. Απ' την άλλη σκέφτομαι ότι τα καταφέραμε εμείς που είμαστε πολύ λιγότερο προετοιμασμένοι, δε θα τα καταφέρουν αυτά που είναι πιο έξυπνα κι έχουν πάει και δύο χρόνια στο νήπειο! Πάντως ευτυχώς που δουλεύω και θα πάει τις πρώτες μέρες στο σχολείο με τον μπαμπά της και τη γιαγιά της γιατί εγώ κάθε πρωί θα έκλαιγα φεύγοντας,( παρόλο που θεωρούμαι πολύ ψύχραιμος άνθρωπος )

  4. Διαφημίσεις


  5. , Αυτή η γραμμή τι είναι; Είναι γενικότερης ψυχολογικής υποστήριξης ή έχει να κάνει με τις διαταραχές του λόγου; Γενικά αναζητούμε ένα ειδικό αλλά λόγω των διακοπών μάλλον προς το Σεπτέμβρη το βλέπω.
  6. Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και για τις συμβουλές σας. Όσον αφορά στον παιδικό σταθμό να σας πω ότι πήγαινε προνήπιο πέρσι και φέτος θα πάει στο νήπιο. Όμως πέρσι ήταν στο ίδιο τμήμα με τη μεγάλη της αδελφή και στην αρχή τη χρησιμοποιούσε ως μεσάζοντα και προς τη δασκάλα και προς τα άλλα παιδιά. Στη συνέχεια όμως με τη βοήθεια και το ενδιαφέρον της δασκάλας της( που είναι εξαιρετική στη δουλειά της) ανεξαρτητοποιήθηκε και έδειξε γενικά ένα δυναμικό χαρακτήρα. Στη μηνιαία ενημέρωση που μας έκανε η δασκάλα της γενικά μου έλεγε ότι είναι δυναμική, ανεξάρτητη με δικές της παρέες απόλυτα συγκροτημένη στο λόγο και στη σκέψη της. Όσον αφορά στο πρόβλημα της άρθρωσης μου είπε ότι το παιδί βρίσκεται στο μέσο όρο. Δηλαδή υπάρχουν παιδάκια της ηλικίας της που μιλούν πιο καθαρά και άλλα που δυσκολεύονται ακόμη περισσότερο. Γενικά τα άλλα παιδια την καταλαβαίνουν και γι' αυτό δεν έχει πρόβλημα με τις παρέες της. Ακόμη μου είπε ότι φυσικά μια επίσκεψη σε ένα είδικό είναι καλύτερη και μπορεί να μας δώσει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Απλώς μου πρότεινε να περιμένουμε 2-3 μήνες, ώστε να πάει στο νήπιο μόνη της πια, να είναι χωρίς καμιά στήριξη από την αδελφή της πλέον που θα είναι στην πρώτη Δημοτικού και αναλόγως να πράξουμε. Να επισημάνω ότι επειδή έχουμε γενικότερες εκρήξεις θυμού που αναφέρω σε άλλο θέμα αποφεύγουμε εντελώς να τη διορθώνουμε(το κάναμε τον πρώτο καιρο επαναλαμβάνοντάς της μια λέξη καθαρά για να τη βοηθήσουμε, αλλά είδαμε ότι δεν έχει αποτέλεσμα και το σταματήσαμε πολύ γρήγορα. Να σκεφτείτε ότι το ποίημα που είπε στη γιορτή της λήξης στο σχολείο είχε μέσα σε κάθε στίχο ένα θα π.χ. θα μεγαλώσεις, θα γίνεις ευγενική, θα... θα... κλπ. Ε! ούτε ένα δεν είπε "θα 'όλα τα είπε "να". Να μεγαλώσεις, να γίνεις ευγενική... Την πρώτη μέρα που πήραμε το ποίημα το διαβάσαμε και θέλησε να το μάθει της, το διάβασα και όταν ξεκίνησε να πει τον πρώτο στίχο είπε να αντί για θα και εγώ ασυναίσθητα της είπα θα. Σταμάτησε να λέει το ποίημα και δεν ξανάκανε πρόβα μαζί μου παρα μόνο μετά από ένα μήνα περίπου την παραμονή της γιορτής αφού το είχε κάνει πρόβα με τη δασκάλα της και την είχε αφήσει να το λέει να. Όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα χρειάζονται πολύ προσοχή, γι΄αυτό και σκεφτόμαστε να δούμε το θέμα συνολικά. Δηλαδή θα ήθελα κατ΄αρχήν να δούμε ένα παιδοψυχολόγο για να μπορέσουμε να τα βρούμε λίγο μαζί της και μετά να δούμε πιο εξειδικευμένα ένα λογοθεραπευτή. Όμως Όλια θα μας βοηθούσε πραγματικά αν μας έλεγες κάποια βασικά κριτήρια για να διαλέξουμε ένα ειδικό και τι να περιμένουμε από αυτόν στην πρώτη επίσκεψη ώστε να ξέρουμε ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο. ευχαριστώ πολύ.
  7. Επανέρχομαι κορίτσια για να σας πω τον πόνο μου. Η κατάσταση χειροτέρψε και δεν ξέρω τι να κάνω! Η κατάσταση στο σπίτι είναι αφόρητη πλέον.Η μικρή κάνει υστερίες πολύ συχνότερα πλέον. Ενώ είμαι πλέον στο σπίτι όλη μέρα και περνάμε όλη τη μέρα μαζί με τα παιδιά, πάμε για μπάνιο, παίζουμε στην παιδική χαρά, βγαίνουμε κάθε βράδυ βόλτες και πάλι τίποτα δε διορθώθηκε. Κάποια στιγμή για κάποια ασήμαντη αιτία η μικρή αποφασίζει ότι θέλει κάτι που γνωρίζει ότι δε γίνεται εκείνη τη στιγμή( να κοιμηθεί το βράδυ στο αυτοκίνητο, να μείνει μόνη της στο σπίτι ενώ όλοι φεύγουμε κ.α.) και αρχίζει τις φωνές. Η διαδικασία είναι σχεδόν πάντα η ίδια. Πρώτα ουρλιάζει και χτυπιέται στα πατώματα, μετά αρχίζει να πετάει πράγματα, μετά χτυπάει ως επί το πλείστον εμένα και την αδερφή της, τον μπαμπά της δεν τον έχει χτυπήσει ακόμη αλλά χτες είχαν μια φοβερή διαμάχη και άρχισε να τον μουτζώνει και να του ουρλιάζει και να προσπαθεί να του επιβληθεί. Έπειτα από αυτό το στάδιο ακολουθεί ένα μεγάλο διάστημα που κλαίει γοερά και φωνάζει, μετά αρχίζει να μαλακώνει και τελικά με αγκαλιάζει με φιλάει και κλαίει παραπονεμένα. Όλο αυτό κρατάει για καμια ώρα συνήθως το βράδυ που είναι πιο κουρασμένη, αλλά όχι απαραίτητα. Περιττό να σας πω ότι τα νεύρα μας είναι κουρέλια. Και το παιδί υποφέρει πραγματικά κι εμείς προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε μαζί της και δεν τα καταφέρνουμε κι αισθανόμαστε τελείως ανίκανοι και ανεπαρκείς, αλλά αρχίζουμε να έχουμε προβλήματα και με τη μεγάλη μας. Από τη μια δέχεται όλη αυτή τη βία από τη μικρή ακούει και τις δικές μας φωνές γιατί κάποια στιγμή κι εμείς πλέον εκνευριζόμαστε κι έχει γίνει πολύ πιο νευρική και επιθετική (βλέποντας πως έτσι κερδίζει την προσοχή η μικρή κάνει το ίδιο και η μεγάλη). Όταν προσπαθούμε να μιλήσουμε ήρεμα η μικρή αρνείται πεισματικά να το συζητήσει. Προσπαθώ να καταλάβω τι την ωθεί σ' αυτή τη συμπεριφορά, αλλά δε βγάζω άκρη. Πλέον αναζητούμε κάποιον ειδικό γιατί δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. Να σκεφτείτε ότι ακόμη και η μαμά μου που είναι μεγάλη γυναίκα και συνήθως οι μεγαλύτεροι είναι κάπως επιφυλακτικοί απέναντι σε ψυχολόγους και τέτοια, μία φορά που έτυχε σε μια τέτοια έκρηξη μου είπε ότι το παιδί πρέπει να το δει γιατός γιατί υποφέρει πρώτα πρώτα το ίδιο. Συγγνώμη που μακρηγόρησα τόσο πολύ, αλλά δε με καταλαβαίνουν και πολλοί. Οι περισσότεροι μου λένε ότι είναι πεισματάρα ή κακομαθημένη ή ότι θα μεγαλώσει και θα της περάσει.
  8. Θα ήθελα να αναφέρω κι εγώ την περίπτωση της κόρης μου. Είναι 5 ετών κι έχει δυσκολίες στην άρθρωση. Γενικά άργησε πολύ να μιλήσει (3-3.5 ετών άρχισε να λέει δισύλλαβες λέξεις, ενώ μέχρι τότε έλεγε μόνο κάποια μονοσύλλαβα).Σήμερα δε λέει το ρ και το λ μέσα σε λέξεις σχεδόν καθόλου, ενώ το λ τουλάχιστον μπορεί να το προφέρει αν επιμείνουμε κυρίως στην αρχή της λέξης. Επίσης αλλάζει διάφορα γράμματα(π.χ. αντί να πει θα πάω λέει να πάω εννοώντας θα κ.α.). Το πρόβλημά μου τώρα είναι ότι γενικά αρνείται να κάνει οποιαδήποτε προσπάθεια να βελτιώσει την κατάσταση. Όταν ήταν 3 ετών είχαμε επισκεφτεί ένα λογοθεραπευτή και η εμπειρία ήταν τραυματική. Την πήρε μόνη της στο δωμάτιο χωρίς εμένα, για να οριοθετήσει τη σχέση τους ότως μου είπε. Η μικρή ούρλιαζε από την ώρα που μπήκε για κανένα 20 λεπτο περίπου και μετά αναγκάστηκε να με φωνάξει κι εμένα μέσα στο δωμάτιο. Τη δεύτερη φορά που πήγαμε η μικρή στήλωσε τα πόδια απ' έξω και δεν έμπαινε μέσα με τίποτα. Τελικά ο λογοθεραπευτής μου είπε ότι η κατάστασή της ήταν κάπως οριακή και ότι είχαμε ακόμη κανένα εξάμηνο περιθώριο μέχρι να πούμε ότι έχουμε πραγματικά πρόβλημα και μου συνέστησε να καθόμαστε οι δυο μας στον καθρέφτη και να λέμε δισύλλαβες λεξούλες αργά και καθαρά μαζί. Αυτό η μικρή δεν το έκανε ποτέ, είτε επειδή τη δυσκόλευε είτε και μόνο επειδή άκουσε ότι το είπε ο λογοθεραπευτής. Τελικά η μικρή είπε τα δισύλλαβα μόνη της μέσα στο χρονικό όριο που μας είχε δώσει ο ειδικός. Τώρα εξακολουθεί να αρνείται να κάνει την παραμικρή προσπάθεια να διορθώσει κάτι. Και μόνο να της τονίσουμε λίγο ή να επαναλάβουμε μια λέξη για να την πει πιο καθαρά θυμώνει και αρνείται να πει ο,τιδήποτε. Εμείς τι πρέπει να κάνουμε τώρα; Να περιμένουμε λίγο ακόμη μήπως μόνη της τα καταφέρει μιας και οι ρυθμοί της είναι προφανώς πιο αργοί ή να αναζητήσουμε έναν ειδικό και με ποια κρίτήρια (γιατί αν είναι σαν τον προηγούμενο αποκλείεται να έχουμε αποτελέσματα.);
  9. christiki

    Πληροφορίες για Ζάκυνθο

    Πράγματι όλες σχεδόν οι παραλίες είναι έτσι στη Ζάκυνθο! Και μόνο που τις βλέπουμε μας φτιάχνει το κέφι. Μόνο μία ένσταση έχω. Η διαδρομή για το ναυάγιο είναι πολύ δύσκολη. Εμείς πήγαμε και ανακατευτήκαμε και οι τρεις, στο δρόμο δεν μπορούσαμε κάπου να κάνουμε αναστροφή και να γυρίσουμε πίσω παρά μόνο όταν είχαμε φτάσει αρκετά κοντά οπότε δε μας συνέφερε πια. Φτάσαμε έκεί σαν κοτόπουλα, αφού μας παραπλάνησαν οι ταμπέλες, και σε μια μικρή εξέδρα που χωράει δύο άτομα σταθήκαμε και είδαμε ένα ναυαγισμένο καράβι. Τα παιδιά γκρίνιαζαν, υποθέταμε ότι θα βρίσκαμε εκεί κοντά καμιά παραλία για μπάνιο, αλλά δε βρήκαμε, ξαναγυρίσαμε πίσω στη βάση μας μετά από τρεις ώρες περιπλάνηση και αναγκαστήκαμε να κάνουμε μπάνιο μεσημέρι, κάτι που αποφεύγουμε γενικώς. Ήταν η πιο άτυχη στιγμή μας στη Ζάκυνθο!
  10. christiki

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ?

    Yπάρχουν δύο διαφορετικά προγράμματα για τις διακοπές. Το ένα είναι τα κουπόνια που δίνει η εργατική εστία και αφορούν ασφαλισμένους στο Ι.Κ.Α., στο Ν.Α.Τ. και ίσως σε κάποιο άλλο ταμείο, δεν είμαι σίγουρη, και νομίζω ότι σε αυτά έχουν λήξει οι ημερομηνίες. Υπάρχει και το πρόγραμμα "τουρισμός για όλους " του Ε.Ο.Τ. και αφορά ασφαλισμένους στο δημόσιο, στο Τ.Ε.Β.Ε. και γενικά αυτούς που δεν παίρνουν από την Εργατική Εστία. Αυτό δεν έχει χρονικό όριο. νομίζω ότι μπορείς να πάρεις κουπόνια (εγώ τα πήρα από το Κ.Ε.Π, δεν ξέρω αν τα δίνουν και αλλού) όποτε θέλεις, αρκεί να βρεις και δωμάτιο σε συμβεβλημένο ξενοδοχείο και μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις μέχρι τέλος Μαρτίου 2009. Γενικά νομίζω ότι τα Κ.Ε.Π. μπορούν να σε καθοδηγήσουν και στη μία και στην άλλη περίπτωση. Να διευκρινίσω ότι τα συμβεβλημένα ξενοδοχεία και στη μια περίπτωση και στην άλλη συμπίπτουν κατά ένα ποσοστό αλλά υπάρχει διαφορετική συμμετοχή και είναι πολύ δύσκολο να βρεις δωμάτιο τον Αύγουστο.
  11. christiki

    Πληροφορίες για Ζάκυνθο

    Eμείς είχαμε πάει πέρσι στη Ζάκυνθο και είχαμε μείνει στον Αλικανά. Είχαμε μείνει σε κάποια τελείως παραθαλάσσια μονόχωρα δωμάτια τα οποία είχαν χωρισμένη την κουζίνα με πάσο και ήταν επιπλωμένα με έπιπλα με σουηδικό ξύλο και χωρίς τηλεόραση. Ήταν μεγάλα όμως και είχαν δική τους βεράντα με τραπέζι και καρέκλες. Ήταν καθαρά και είχε και πισίνα και μας το έδωσαν 50 ευρώ τη βραδιά τέλος Ιουλίου. Η παραλία ήταν καθαρή και με άμμο και όσο μείναμε εκεί ήταν τελείως ήρεμη η θάλασσα, αλλά νομίζω ότι έτσι είναι όλες οι παραλίες εκεί. Είχε και ξαπλώστρες στην ακτή, οι οποίες όμως χρεώνονταν κανονικά. Επίσης υπήρχαν κάποιες ταβέρνες στην περιοχή. Το αρνητικό για μένα ήταν ότι ο οικισμός ήταν κάπως μακριά από την πόλη κι έτσι αν ήθελες λίγη κίνηση παραπάνω έπρεπε να οδηγήσεις 20 -30΄. Πάντως τα παιδιά μου το καταευχαριστήθηκαν. Έκαναν μπάνιο το πρωί στη θάλασσα και το απόγευμα στην πισίνα, έπαιζαν με τα κουβαδάκια τους και δεν ήθελαν τίποτε άλλο. Ένα άλλο αρνητικό και θετικό μαζί είναι ότι όλα τα ξενοδοχεία σχεδον είναι ανοικτά και για πελάτες εκτός ξενοδοχείου. Αυτό σημαίνει ότι αν δε μένεις σε κανένα πολύ σπουδαίο ξενοδοχείο μπορείς να μπεις σε ένα άλλο και να κάνεις μπάνιο στην πισίνα του, να πιεις το ποτό σου κλπ. Αν όμως μένεις εκεί δεν έχεις καμιά ασφάλεια γιατί μπαίνει όποιος να' ναι και κάνει ό,τι θέλει. Αυτά! κι αν χρειαστείς κάτι μου λες.
  12. christiki

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ?

    Τελικά πήρα τα κουπόνια του Ε.Ο.Τ. και έκλεισα στο "Holidays in Evia" στην Ερέτρια αρχές Αυγούστου. Μου φαίνεται ότι μας συμφέρει γιατί η κανονική τιμή για έναν ενήλικο εκείνη την περίοδο είναι 75 ευρώ τη μέρα και με τα κουπόνια είναι 46, ενώ τα παιδιά πληρώνουν 1 ευρώ συμβολικά κι όλα αυτά στο πρόγραμμα all inclusive. Βέβαια το γεγονός ότι μας δέχτηκαν αρχές Αυγούστου με βάζει σε υποψίες και περιμένω ότι κάτι δε θα πηγαίνει καλά, αλλά ακόμη δεν ξέρω τι είναι. Τέλος πάντων έτσι κι αλλιώς δε βρίσκαμε πουθενά αλλού κι ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά για χάρη των παιδιών που το περιμένουν πως και πως! Πάντως αν έχω νεότερα θα σας ενημερώσω.
  13. christiki

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ?

    Τα παιδια μου είναι 5 και 6 ετών και το παράδειγμα που ανέφερα αφορά ένα συγκεκριμένο διαμέρισμα στη χαλκιδική με 4 κραββάτια στον ίδιο χώρο που στο site αναφέρει ότι τον Αύγουστο το χρεώνει 65 ευρώ(!) και όταν πήρα για να ρωτήσω, είπα ότι είμαστε δικαιούχοι του Ε.Ο.Τ. είπα και τις ηλικίες των παιδιών και μου είπαν ότι παίρνουν κανονικά κουπόνι κι ότι η συμμετοχή μας θα είναι 15 επί 4=60 ευρώ. Κάτι ανάλογο μου είπαν και σε κάποιο άλλο που πήρα σε άλλο μέρος της Ελλάδας. Από τις φωτογραφίες δεν το έκοβα για πάνω από 70 άντε 80 ευρώ και μου είπαν ότι η συμμετοχη θα είναι 72 ευρώ. Δηλαδή δεν έχουμε κανένα όφελος.
  14. christiki

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ?

    Το λάθος είναι δικό μου γιατί το διευκρίνισα και "κοινωνικός τουρισμός" είναι τα εισιτήρια της εργατικής εστίας ενώ το πρόγραμμα που λέω εγώ είναι "τουρισμός για όλους". Στην εργατική εστία πράγματι η συμμετοχή είναι πιο χαμηλή ακόμη και για τα ίδια ξενοδοχεία . Αντίθετα το "τουρισμός για όλους" εξακολουθεί να μου φαίνεται λίγο παγίδα.
  15. christiki

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ?

    Mήπως αντί για κοινωνικό τουρισμό εννοείς εισιτήρια της εργατικής εστίας; Γιατί εγώ έψαξα όλο το βιβλίο του "τουρισμού για όλους" και δε βρήκα αυτη την περίπτωση. Στο Πεταλίδι αναφέρει ένα ξενοδοχείο 5*(Ανατολή του ήλιου) αλλά η συμμετοχή είναι 30 ευρώ το άτομο για απλή διανυκτέρευση.
  16. christiki

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ?

    Ήθελα να ρωτήσω για τον κοινωνικό τουρισμό αν ξέρει κάποιος τι γίνεται με το θέμα. Εμείς πρώτη φορά ασχοληθήκαμε με το θέμα και διαπιστώσαμε ότι μάλλον μας κοροϊδεύουν. Δηλαδή το ενημερωτικό φυλλάδιο αναφέρει ότι το κράτος πληρώνει 14 ευρώ το άτομο κι εγώ υπέθεσα ότι αν π.χ. βρίσκαμε ένα δωμάτιο αξίας 100 ευρώ θα πλήρωνε το κράτος 56 ευρώ επειδή είμαστε τετραμελής οικογένεια κι εμείς τα υπόλοιπα δηλαδη άλλα 44. Όμως αυτό δε συμβαίνει στην πράξη. Βρήκα ενοικιαζόμενο δωμάτιο(τίποτα το ιδιαίτερο) που στο site του αναφέρει ότι τον Αύγουστο κοστίζει 65 ευρώ και η συμμετοχή με τον κοινωνικό τουρισμό είναι 15 ευρώ το άτομο δηλαδή 60 ευρώ για μας. Τι κερδίζουμε 5 ευρώ; Μάλλον πληρώνονται διπλά το δωμάτιο. Πάντως εγώ μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάτι που να φαίνεται ευκαιρία.