χριστινα1975

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    118
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

11 Neutral

Περισσότερα για την/τον χριστινα1975

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Αυτά είναι που με κάνουν να αισθάνομαι ανασφάλεια εκεί. Ο στενόμυαλος που περιγράφεις... τα προβλήματα, που για να λυθούν πρέπει να βάλω βαθιά το χέρι στην τσέπη (βλ. πχ ειδικός παιδαγωγός, που αναφερέρεις). Και η απουσία στήριξης και ελέγχου από θεσμούς, δομές, κράτος... Στενόμυαλοι θα υπάρχουν και εδώ. Απλά δεν τους πέτυχα. Μόνο που εδώ είναι πιθανό να βγάλει κανείς άκρη πιο εύκολα. Ευχαριστώ πολύ, Ζωή , για την συμμετοχή σου στο θέμα. Ευχαριστώ και όλους όσους συμμετείχαν μέχρι στιγμής.
  2. Ήρθε εδώ στα 4 και θα επιστρέψει μετά από 4 χρόνια. Αν δεν γίνομαι αδιάκριτη, τι εννοείς με την αντίδραση του σχολείου απέναντι στην δυσλεξία του παιδιού; Θεωρείς ότι σε εκείνη τη φάση δεν στήριξαν το παιδί, δεν δέχτηκαν ότι έχει δυσλεξία; Ήταν θέμα προσωπικότητας του εκπαιδευτικού ή πρόβλημα γαφειοκρατίας και κακής λειτουργίας του όλου συστήματος, το πρόβλημα που αντιμετώπισες στο σχολείο;
  3. Δυστυχώς, αυτά τα θετικά του εδώ εκπαιδευτικού συστήματος, θα τα στερήσω από τα παιδιά μου ερχόμενη πίσω. Αυτό προσπαθώ να το προσπεράσω λέγοντάς στον εαυτό μου ότι θα τα απαλλάξω από την αίσθηση του "ξένος εδώ , ξένος και εκει", που έχουν οι περισσοτεροι μεγαλώνοντας σε άλλη χώρα. Μπορεί και απλά να προσπαθώ να με πείσω ότι η επιστροφή δεν θα είναι η λάθος απόφαση σε ό,τι τα αφορά....

  4. Διαφημίσεις


  5. Ανακουφιστικό! Ευχαριστώ. Στην εκδρομή η αναλογία νηπιαγωγών- παιδιών ήταν καλή. Συμμετείχαν τα σχεδόν εξάχρονα, που θα πήγαιναν δημοτικό την επόμενη χρονιά. Με παιδιά στην εφηβεία είναι αλλιώς. Δεν ξέρω τί γινεται στην Ελλάδα στην δευτεροβάθμια αλλά υποθέτω ότι είναι πιο άγρια τα πράγματα για διάφορους λόγους, που δεν είναι σχετικές με το θέμα (μάλλον...) Αυτή η νοοτροπία της έλλειψης σεβασμού, που εδώ δεν είναι τόσο έντονη, είναι κάτι που με προβληματίζει και μένα... Αυτό με την σταθερή ταυτότητα, που ενδεχομένως δύσκολα αποκτά κανείς ως παιδί ζώντας μακριά από την πατρίδα του, είναι κάτι που ξέρω ότι, τουλάχιστον ,γυρνώντας πίσω θα το έχουν λυμένο. Είναι κάτι που με ανακουφίζει...
  6. Δεν γίνεστε αδιάκριτη και με βοηθάτε και εμένα να προσανατολίσω τη σκέψη μου, γιατί προσπαθώντας να πάρω την απόφαση της επιστροφής και σκεπτόμενη (μεταξύ πολλών άλλων) το πως μπορεί να αισθάνονται τα παιδιά ζώντας εδώ και κατά πόσο θα "ανακουφιστούν" επιστρέφοντας, συνειδητοποιώ ότι το παιδί μου φεύγοντας από την Ελλάδα στα τέσσερα του, και για ενα διαστημα αρκετό, δεν κατανοούσε γιατί ήρθαμε. Οι απαντήσεις μου ήταν πάντα ουδέτερες. Δεν αναφέρθηκα ποτέ είτε στο εδώ είτε στο εκεί επικριτικά. Κάποια στιγμή και αφού πέρασε την δυσκολία "βρίσκομαι σε ένα νηπιαγωγείο, που δεν καταλαβαίνω λέξη απ' όσα λέγονται " και φίλους έκανε και απόλαυσε τα θετικά του εδώ και σε καποιον βαθμό ξεπέρασε και την εσωστρέφειά του πηγαίνοντας την τελευταία χρονιά του νηπιαγωγείου πενταήμερη (χωρίς συνοδεία γονιών). Επαφές με την Ελλάδα είχε το καλοκαίρι που ερχόμασταν και γι' αυτό θεωρούσε κάποια στιγμή ότι Ελλάδα σημαίνει καλοκαίρι και θάλασσα. Αυτό όμως το 'χει πλέον ξεκαθαρίσει. Το αν το εδώ το θεωρεί ξένο τόπο, είναι κατι στο οποίο δεν μπορώ να απαντήσω με ασφάλεια. Πέρυσι, σε άσχετη στιγμή, μου είχε πει, για πρώτη φορά, ότι θέλει να τελειώσει το σχολείο εδώ και μετά να επιστρέψει Ελλάδα (και δεν εννοούσε μόνο το δημοτικό). Κοινώς "εγώ θέλω να τελειώσω το σχολείο εδώ και μετά να φύγω". Νομίζω ότι θα ζοριστεί, γιατι γράφοντας σας μου είναι πιο ξεκάθαρο ότι από το παιδί δεν έχω ρητά ειπωμενα "παράπονα" για το εδώ. Επίσης δεν ξέρω πόσο εφικτό ειναι το να το δεχτούν σε ένα "καλό" δημοτικό στα όρια του οποίου ενδέχεται να μην ανήκω. Θα τελειώσω το σεντόνι, που έγραψα με ένα μεγαλοπρεπές ΟΥΦ.... Δύσκολες αποφάσεις ιδίως, όταν αφορούν τη ζωή κάποιου άλλου, όπως του παιδιού σου...
  7. Ζωή, ευχαριστώ πολύ . Ήσουν πολύ σαφής και με βοήθησες πολύ. Να 'σαι καλά.
  8. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση και ιδιαίτερα για την τελευταία διευκρίνιση. Να ρωτήσω κάτι ακόμα; Τα δημόσια σχολεία εδώ που βρίσκομαι είναι σε καλή, και σε κάποιες περιπτώσεις, σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα ελληνικά δημόσια σχολεία. Αναφέρομαι σε κτιριακό και υλικοτεχνική υποδομή αλλά και σε ποικιλία δραστηριοτήτων και παιδαγωγικής προσέγγισης της γνώσης. Ας πουμε υπάρχει κάθε μήνα μια εκδρομή σχετική με το θέμα που συζητάνε στο μάθημα περιβαλλοντικής αγωγής ("εμείς κι ο κόσμος μου", θυμάμαι λέγανε το βιβλίο στην Ελλάδα, κάποτε τουλάχιστον). Ξέρω ότι στην πλειοψηφία των ελληνικών δημόσιων σχολείων τα πράγματα είναι διαφορετικά. Αυτό ήταν, επίσης, ένα ακόμα θέμα για το παιδί; Ή δεν το επηρέασε καθόλου; Μήπως αντισταθμίστηκε πχ από το ότι είμαι στον τοπο μου, μιλάω την ιδια γλώσσα μέσα όλους τους υπολοιπους κτλ;
  9. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Είναι πολύ ανακουφιστικό να μαθαίνω για παιδιά, που κάλυψαν τα κενά και εξελίχθηκαν καλά. Το θέμα του πολιτισμικού σοκ είναι ίσως αυτό που με φοβίζει και περισσότερο. ZWH, μια και ως οικογένεια είχατε προσωπική εμπειρία, υπήρξε πολιτισμικό σοκ, όπως λέει και ο Έσπερος, και ένα ναι, πώς το διαχειριστήκατε?
  10. Ευχαριστώ πολύ για την χρήσιμη πληροφορία. Σκεφτόμουν μήπως θα βοηθούσε να κατέβει μια τάξη και να φοιτήσει στη δευτέρα αντί της τρίτης. Δεν σκέφτηκα για τάξη ένταξης. Θα ήταν μεγάλη βοήθεια, όντως. Με αγχώνει το πως θα προσαρμοστεί. Είναι αρκετά εσωστρεφής και ξέρω ότι πολλά θα εξαρτηθούν από το σε τί δάσκαλο θα πέσει. Όποιος άλλος έχει οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή / και εμπειρία , θα με βοηθούσε πολύ.
  11. Καλησπέρα. Πρόκειται να επιστρέψω Ελλάδα το καλοκαίριαπό εξωτερικό. Το παιδί μου θα φοιτήσει στην τρίτη δημοτικού και ενώ προφορικά τα Ελληνικά του είναι άψογα στα γραπτά γράφει ανορθόγραφα και φυσικά είναι πίσω στην ύλη. Υπάρχει κάποιος με παρόμοια εμπειρία, για να συζητήσουμε τυχόν θέματα προσαρμογής?
  12. Εμένα νομίζω ότι με βοήθησε και η πλευρική στάση θηλασμού http://thilasmos.gr/staseis%20thilasmou.htm
  13. Eυχαριστώ για τα λινκς. Το άρθρο το είχα ήδη διαβάσει, το άλλο όχι.
  14. Ευχαριστώ για την απάντηση, αν και θα αποφασίσω να αποθηλάσω αν φτάσουμε να μη δέχεται καθόλου το στήθος.