Πίνακας Συνεισφοράς


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 19/09/2022 in Δημοσιεύσεις

  1. 4 points
    Να σημειώσω μόνο το εξής, η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, χρόνια τώρα, ζητάει από τους δασκάλους να μειώσουν τις φωτοτυπίες στο ελάχιστο. Από εκεί και πέρα, σε επιμορφωτικά σεμινάρια που γίνονται κατά καιρούς σε εκπαιδευτικούς από τις περιφερειακές διευθύνσεις, τονίζεται ότι ο χρόνος μελέτης στην πρώτη δημοτικού δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 15 λεπτά. (μιλάμε για τον ουσιαστικό χρόνο κατά τον οποίο το παιδί είναι συγκεντρωμένο). Με διακοπές, τη μισή ώρα. Από την άλλη, έχει γονείς που αν δε δουν φωτοτυπία στη τσάντα, πιστεύουν ότι δε γίνεται δουλειά. Εμάς πέρυσι είχαν συνήθως μια φωτοτυπία για το σπίτι + αντιγραφή ή ορθογραφία και ανάγνωση. Η φωτοτυπία ήταν μια μέρα γλώσσα, μία μαθηματικά. Υπήρχαν ωστόσο μέρες που μπορεί να είχαν μόνο αντιγραφή ή ορθογραφία-ανάγνωση ή μόνο φωτοτυπία. Το σαββατοκύριακο μπορεί να είχαν 2 φωτοτυπίες. Δευτέρα δημοτικού, μέχρι στιγμής συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο. Μετά το covid στο σχολείο μας τουλάχιστον, οι περίπατοι σταμάτησαν εντελώς, αν και εξακολουθούν και προβλέπονται από τη νομοθεσία. Επιτρέπονται έως 5 περίπατοι, σε κοντινή απόσταση συνήθως(με τα πόδια) και αποφασίζονται από το σύλλογο διδασκόντων χωρίς να απαιτείται ενημέρωση γονέων, αλλά με ενημέρωση της διεύθυνσης εκπαίδευσης. Μόνο αν υπάρχει μεταφορικό μέσο, απαιτείται έγκριση γονέα. Οι εκπαιδευτικές εκδρομές είναι άλλο πράγμα, εκεί συνήθως υπάρχει οικονομική επιβάρυνση (καθώς έχει μεταφορά ή και εισιτήριο χώρου). Σε αυτές, εννοείται υπάρχει όχι απλά ενημέρωση γονέων αλλά απαιτείται να δώσει και την έγκρισή του ο γονιός. Πρέπει να έχει συμμετοχή για να γίνει αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει μέριμνα για τα λιγοστά παιδάκια που δεν πάνε. Εμάς ο σύλλογος συνήθως καλύπτει τα έξοδα σε οικογένειες που γνωρίζει ότι δεν μπορούν, ώστε να μη μένει κανένα πίσω.
  2. 3 points
    κ εμεις μια χαρα προς το παρον,αλλα ειναι κ πολυ χαλαρα αυριο συναντηση γενικα επειδη τα εζησα πολυ προσφατα με την αδερφη του ειναι πιο απλο,αλλα ειναι ωραιο που τον βλεπω να μεγαλωνει κ να γινεται πιο ανεξαρτητος κ εμεις αμεσως μετα το σχολειο αφου φανε διαβαζουμε,κ ετσι καποιες μερες μενει κ ωρα για βολτα οσο ο καιρος ειναι καλος.ως τωρα δ αφηνουμε για σ/κ αλλα λογικα μεσα στην χρονια θα γινει κ αυτο ετσι κ αλλιως ετυχε να μεινουν τα αγγλικα της μεγαλης κ επαναληψη ως τωρα ειχε μια φορα αναγνωση,2φορες στο τετραδιο πρωτης γραφης,κ συνηθως 2φυλλαδια κ απο χρονο ειμαστε στα 15-30' οπως βλεπεις αλλα παιδια τα 3φυλλαδια τα κανουν σε λιγοτερο απο ωρα,αλλα θελουν διωρο.οποτε ειναι κ στο παιδι αλλα γενικα πανω απο ωρα το θεωρω υπερβολη για πρωτακι σιγουρα εξαρταται απο το παιδι.κ λογικο οταν ξεκινησουν τα πρωτα γραψιματα να υπαρχει μια "αργοπορια",αλλα ειναι μεχρι να μαθουν δ ξερω ακριβως τι γινεται στην πεμπτη,αλλα εκει πλεον τα παιδια εχουν κ μια αυτονομια.στο πρωτακι πρεπει να εισαι απο πανω εννοειται ηδη εχουμε τι κλασικες μυξες που πανε σετ με το σχολειο.ο μικρος την προηγουμενη παρασκευη,η κορη αυτην,κ ενδιαμεσα ολη την εβδομαδα ο αντρας μου που περασε ιωση κανονικοτατα κ βαρια εκτος πυρετου εκδρομη με ενημερωση κ αδεια γονεα ειναι για τυπου εκπαιδευτικες σε μουσειο.τον κλασικο περιπατο,μια φορα τον μηνα συνηθως,αν ειναι κ η αποσταση κοντινη,δ χρειαζεται να υπαρχει ενημερωση.αν κ περυσι η δασκαλα της κορης μου μας εστελνε στην ομαδικη,για να παρουν μικροτερες τσαντες,παραπανω φαι κ κουβερτες να καθονται,γτ πανε στο γηπεδο
  3. 3 points
    Αν έχετε Διάφανο κοντά σας έχουν πολλά φθηνά διακοσμητικά, όπως και θεματικά εργαλεία. Προ covid που είχαμε κάνει μια γιορτούλα με λίγα όμως παιδάκια είχαμε κάνει τα εξής για φαγητό (κάποια μπορεί να σας φανούν πολύ creepy): α) μακαρόνια-ματωμένες αράχνες. Αγοράζεις λουκάνικα Φρανκφούρτης, τα κόβεις σε κομμάτια (θα αποτελέσουν το σώμα της αράχνης). Αγοράζεις μακαρόνια (ακόμα πιο εντυπωσιακά αυτά με μελάνι σουπιάς), τα σπας στη μέση και σε κάθε κομμάτι περνάς 4 μακαρόνια. Τα βράζεις στο συνηθισμένο χρόνο. Τα σερβίρεις με κέτσαπ. grandadscookbook.co.uk/hotdog-spiders-and-caterpillars/ β) μικρά burger - τερατάκια αυτοσχεδιάζεις με τα υλικά αλλά το βασικό τερατο-μυστικό είναι τα μάτια realfood.tesco.com/recipes/monster-burgers.html γ) mini pizza - μούμια - τοποθετείς τη ντομάτα και μετά το κίτρινο τυρί σε λεπτές λωρίδες, τέλος προσθέτεις μάτια από ροδέλες ελιάς hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/halloween-appetizers-spiced-pumpkin-molasses-cake-mummy-pies-1658945605.jpg?crop=0.582xw:0.486xh;0.418xw,0.0919xh&resize=980:* δ) sauce - νεκροταφείο. Βάζεις τη σως σε ρηχή πιατέλα και μπήγεις κράκερς σε μορφή ταφόπλακας ε) γλυκό μπεζέδες-φαντασματάκια. Απλό και το μόνο που θέλει είναι με ζαχαρόπαστα να βάλεις 2 ματάκια στον κάθε ένα. Πολλές μαγειρικές ιδέες θα βρεις σε αυτό το link --> countryliving.com/food-drinks/g3498/halloween-appetizers/?slide=1 Για δωράκι (αλλά ήταν και λίγα τα παιδιά) είχα αγοράσει τσαντούλες σε σχέδιο frankenstein από τσόχα, που τις γέμισα καραμέλες. Για διακόσμηση σίγουρα θα πρέπει να κινηθείς σε μαύρο ή μωβ ύφασμα στα τραπέζια με φαγητό και σαν στολισμό κολοκύθες, σκελετοί (ακόμα και μικροί πάμφθηνοι πλαστικοί ριγμένοι ανάμεσα στους δίσκους). Έχεις επίσης ένα υλικό που είναι κάτι μεταξύ αφρού και ιστού αράχνης.
  4. 3 points
    Καλησπέρα κορίτσια σας ευχαριστώ όλες παρά πολύ για τις απαντήσεις σας εννοείται πως θα πάω σε άλλον γυναικολόγο γιατί τώρα από ότι φαίνεται θα μου είναι και απαραίτητος... σήμερα το πρωί μετά από 4 μέρες καθυστέρηση έχω ένα τεστακι θετικότατο και είμαι σε αναμονή αποτελέσματος β χοριακης
  5. 3 points
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Έτσι είναι όπως είπατε. Έτσι για να μοιραστώ κι εγώ την εμπειρία μας (είναι κι από τις λιγότερο συχνές η περίπτωση μας), εμείς πέρυσι, νήπιο (5μήνες πριν τα 6έτη), ξεκινήσαμε Αγγλικά Prejunior. Με ιδιαίτερα διαδικτυακά μαθήματα. Ήταν ένα project που ξεκίνησε με ένα ερωτηματικό και για διαφόρους λόγους, κυρίως: - ιδιοσυγκρασίας του παιδιού (της άρεσε, το ήθελε, είναι το παιδί που θα κάτσει να ασχοληθεί με την καθιστική δραστηριότητα στο τραπέζι, είναι προχωρημένη για την ηλικία της στην ανάγνωση-γραφή) - αλλά και συγκυρίας (εξοικείωση με εξαποστάσεως σχολικό μάθημα λόγο covid). Και δούλεψε πολύ καλά για εμάς. Πραγματικά το παιδί απέκτησε μια πολύ καλή βάση στα Αγγλικά. Κατέκτησε το αντίστοιχο λεξιλόγιο για το επίπεδο, λύθηκε η γλωσσίτσα της, απέκτησε σωστή προφορά (η καθηγήτρια μας ήταν native speaker), αντιλαμβάνεται περισσότερα από όσα έμαθε, προς το τέλος έκαναν μικρούς διαλόγους, πλέον διαβάζει κάποιες άγνωστες αγγλικές λέξεις καθώς αναγνωρίζει τα γράμματα-φωνήματα, και όλα αυτά με χαρά και παιχνίδια. Το θέμα είναι φέτος, Α'Δημοτικού, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με την καθηγήτριά μας (για προσωπικό της λόγο). Επίσης, όσο κι αν δούλεψε άριστα το εξ'αποστάσεως μάθημα σε εμάς, το θεωρώ σαφώς λύση ανάγκης και υποδεέστερο του αντίστοιχου δια ζώσης. Και τέλος, ακόμη και το πιο οικονομικό ιδιαίτερο είναι σαφώς ακριβότερο από το φροντιστήριο. Μακάρι να μπορούσαμε να το υποστηρίξουμε σε βάθος χρόνου, αλλά ακολουθεί και η μικρή, και λοιπές ανάγκες και είναι ένα θέμα. Οπότε, στο σήμερα, συνεχίζουμε Junior A (πιθανόν και B για εφέτος ...;!) σε φροντιστήριο αλλά ευτυχώς σαν ιδιαίτερο (2παιδάκια). Κι αυτό ένα project με ερωτηματικό. Μιας και το παιδί, όπως είπα, τώρα ξεκίνησε Α'Δημοτικού. Ξέρω πως η πλειοψηφία γονέων και εκπαιδευτικών έχει ενστάσεις σχετικά με την πρώιμη έναρξη. Το έχω μελετήσει το θέμα σχετικά. Το έχω συζητήσει και με την προηγούμενη και με την νυν καθηγήτρια της αναλυτικά. Εννοείται χωρίς πίεση στο παιδί κι όσο τραβάει με χαρά, προχωράμε και αναλόγως πράττουμε. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί.
  6. 2 points
    Χρυσός κανόνας για ότι ακούς από γονείς: Κράτα μικρό καλάθι. Προσπάθησε να μείνεις ανεπηρέαστη, μείνε στην εντύπωση που σχηματίζεις εσύ και το τι εισπράττει το παιδί σου - εννοείται δε μιλάμε για τρανταχτά πράγματα. Όταν και εφόσον τα βρεις όλα αρνητικά, τότε ναι συζήτησε το με περισσότερους γονείς. Στο τμήμα μας, όλοι οι γονείς είμαστε απίστευτα ευχαριστημένοι από τη δασκάλα. Υπάρχει ωστόσο μια μαμά με ένα παιδάκι που εξαρχής δεν τα πήγε καλά μαζί της, παιδί βέβαια χωρίς κανένα όριο, με προβλήματα κοινωνικοποίησης και συμπεριφοράς (όχι μη νευροτυπικό), που η συμπεριφορά της δασκάλας και οι απαιτήσεις της, του έκαναν τη ζωή "δύσκολη". Για αυτή τη μαμά, η δασκάλα μας είναι αγροίκος που τρομοκρατεί τα παιδιά. Και παράλληλα μιλάμε για τη δασκάλα που όταν σχολάνε, τα παιδιά είναι κρεμασμένα επανω της σα τσαμπιά, τα αγκαλιάζει, είναι γελαστή, τα πειράζει, ό,τι πιο ζεστό θα ήθελες για ένα πρωτάκι. Το ίδιο και με τις εργασίες. Είναι στο παιδί, στην οικογένεια, στο χώρο που διαβάζει, ένα σωρό παράγοντες. Η δασκάλα μας εμάς μας είχε πει να προσέξουμε πολύ τη ρουτίνα. Να γίνει δηλαδή συνήθεια το "τελειώνουμε με τα μαθήματα για να έχουμε χρόνο για άλλα'. Ηταν επίσης πολύ συγκεκριμένη για το χώρο, να έχει καλό φως, ησυχία, νερό διαθέσιμο αλλά όχι πολλά ερεθίσματα. Ας είναι στη κουζίνα την ώρα που μαγειρεύουμε, όχι στο σαλόνι, όχι σε δωμάτιο με παιχνίδια ολούθε αλλά τακοποιημένα. Τα διαλείμματα να είναι χρονομετρημένα και να ξέρει το παιδί εξαρχής ότι είναι μικρά. Και πάντα χωρίς εκνευρισμό από μέρους μας, με υπομονή.
  7. 2 points
    καλησπέρα, Εμείς πληρώνουμε 9 μήνες, ένα μηνιάτικο τη φορά, από Σεπτέμβριο μέχρι και Μάιο. Τους μήνες των αργιών δίνουμε το πλήρες ποσό του μήνα. Προσωπική μου άποψη είναι ότι, ειδικά σε μικρές τάξεις, τα φροντιστήρια είναι προτιμότερα του ιδιαίτερου μαθήματος. Πιστεύω ότι τα παιδιά μου θα μισούσαν τα αγγλικά εάν τους έκανα ιδιαίτερο. Αλλά αυτό είναι πως ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία του καθενός, της κάθε οικογένειας και επίσης πρέπει να ληφθούν υπόψιν και άλλες παράμετροι (πχ εμείς μένουμε σε κεντρική πλατεία κ έχει πολλά φροντιστήρια κοντά, εάν έπρεπε να διανύουμε αποστάσεις για τα μαθήματα, ενδεχομένως τα ιδιαίτερα να τα έβλεπα με άλλο μάτι).
  8. 1 point
    πραγματι ξερω για νωριτερα.στην κορη μου εκανα στην 26η το θυμαμαι γτ ηταν προβληματικη.στον γιο μου εκανα απο το πρωτο τριμηνο κ προσεχα ετσι κ αλλιως λογω ιστορικου απο οσο ξερω γινεται στον 7ο
  9. 1 point
    Για αρχή προσέχουμε τη σωστή φορά και τον τρόπο που κρατανε το μολύβι. Διορθώνουμε υπενθυμίζοντας το σωστό τρόπο. Εγώ δεν έσβησα ποτέ. Απλά τονιζα το ποιος είναι ο σωστός τρόπος και το παιδί αποφάσιζε αν του αρέσει ή θέλει να ξαναπροσπαθησει. Φωτοτυπία εννοώ το δισέλιδο. Μπρος πίσω δηλαδή. 3 φύλλα εμένα μου φαίνονται υπερβολικά πολλά για πρωτάκι. Με τη δασκάλα η επικοινωνία γίνεται μέσω του eclass. Οι γονείς, επειδή κάποιοι ήδη γνωριζόμαστε από το νηπιαγωγείο, πήραμε τη πρωτοβουλία και φτιάξαμε μια ομάδα για μεταξύ μας επικοινωνία και σταδιακά μαζευτήκαμε όλοι οι γονείς. Αλλά όπως έχω ξαναγράψει, την περιοριζουμε αυστηρά σε θέματα όπως "τι έχουν για αύριο", ενημέρωση αν κάποιο έχει covid ή άλλη ίωση, προσκλήσεις σε πάρτι ή άλλη έξοδο. Για οτιδήποτε άλλο, ο γονιός πρέπει να μιλήσει με το σχολείο/δασκάλα.
  10. 1 point
    εμεις καναμε ενημερωση.γενικα πηγε καλα γτ ειναι κ πολυ γενικα τα πραγματα.ειπε οτι τα πρωτακια κτ που της εκανε εντυπωση οτι καθονται στη θεση τους.μιλανε αρκετα με συμμαθητες,ετσι αλλαξε σε καποια θεσεις.κ μεσα στην χρονια θα γινονται αλλαγες.λιγο τι περιπου θα βαζει,πως θελει να διαβαζουμε σπιτι πιστευω μας καταλαβαινει γτ η μικρη κορη της φετος ειναι πρωτη τονισε οτι στα πρωτακια κοιτανε κ την συμπεριφορα γενικα ειναι λιγα παιδακια,κ αυτο πιστευω ειναι καλο,γτ εχει καποιες δυσκολιες σαν τμημα απλα οταν διαβαζουμε ειπε να ειμαστε εκει 100% ωστε να δειχνουμε στο παιδι κ εμεις οτι δινουμε σημασια. με μικρα διαλλειμματα αν ειναι απαραιτητο οταν λετε ενα φυλλαδιο εννοειται μονο απο την μια μερια;οποτε 3 ειναι ενα μπρος-πισω κ ενα μονο μπροστα; συμφωνω με οσα λεει η vtgian,μας τα ειπε κ η δασκαλα.ρουτινα,οχι περισπασμους,κ συγκεκριμενο χρονο αλλα δ ηταν πολυ θετικη να φτιαξει ομαδα για να μιλαμε.ευτυχως εγινε απο τις μαμαδες
  11. 1 point
    Πολύ σωστό σχόλιο κι αυτό! Συμφωνώ. Προσωπικά πλην μετρημένων ανθρώπων εγώ, δεν τα συζητάω κιόλας. Αν θέλει να μου πει ο άλλος καλώς. Αλλά σπάνια θα το αναπαράγω με λεπτομέρειες. Και αν δεν κολλάει κάπου πολύ δεν θα πω ούτε την γνώμη μου. Στρογγυλές κουβέντες που λέμε γιατί είμαι της άποψης οτι κι όλα σχετικά είναι, και ραδιοαρβύλες κυκλοφορούν και πάνω στον πόνο του ο άλλος μπορεί να πει κάτι και να κάνει κύκλο καταλήγοντας σε λάθος αφτιά και δεν θέλω να είμαι μέρος του κύκλου.
  12. 1 point
    Συμφωνώ! Εμας σήμερα έφερε για εργασία για το σπίτι 3σελ. φωτοτυπίες και μια σελ.στο τετράδιο μαθηματικών... γκουχ λέω από μέσα μου. Κυρίως γιατί τις προηγούμενες μέρες είχε 1 σελ. αντε και καμια ασκησούλα. Την ρωτάω: "Για αύριο είναι;" μου απαντά με μια φυσικότητα ναι! Εν τελει χωρις να πω κάτι, έπιασε και τα ετοίμασε στο 15' πριν στρώσω τραπέζι... "Για να μην τα έχω μετά" είπε. Φιουυυ ξεφύσηξα από μέσα μου. Αλλά ξέρω πολύ καλά οτι το παιδί μου δεν είναι ακριβώς η νόρμα σε αυτό το κομμάτι κι απόψε θα υπάρχει θέμα με συμμαθητές της και λογικό. Παιδιά που θα σηκωθούν 10 φορές από το τραπέζι πριν τελειώσουν την εργασία, παιδιά που θέλουν χρόνο στην γραφή, γονείς που θα γυρίσουν αργά από την εργασία τους και αντε ταλαιπωρημένοι να τσεκάρουν αν,τι και πως το παιδί διάβασε, κλπ κλπ. Συνάντηση έχουμε την επόμενη εβδομάδα. Και γενικά η περιρρέουσα ατμόσφαιρα είναι αρνητική προς το διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας (χτισμένη τα τελευταία έτη από γονείς μεγαλυτέρων μαθητών) και από την μία το θεωρώ άδικο (είναι πολύ νωρίς οι γονείς πρωτακίων να κρίνουμε ακόμη) από την άλλη ανησυχώ παραπάνω από ότι από μόνη μου, που αναγνωρίζω πως είμαι πεσιμίστρια επί του θέματος (μωρέ κάτι ξέρουν κάτι ξέρουν). Κρίμα πάντως εκατέρωθεν.
  13. 1 point
    Καλησπερα σε ολους Η συζηγος μου δεν θελει παιδι ,εγω ηθελα παρα πολυ και δυσκολευομουν πολυ να <<συμβηβαστω >>με αυτη της την αποφαση Η μονη σκεψη που πραγματικα με λυτρωσε ειναι οτι την αγαπω πολυ και οτι την επελεξα για συντροφο μου πολυ πριν τεθει καποιο θεμα για παιδι Η αγαπη και ο σεβασμος για τον ανθρωπο μας και τις επιλογες του μου εδειξε οτι πρεπει αν οντος αγαπας τον αλλο να εισαι εκει Το να χωρισω ηταν το ευκολο σεναριο Το να μεινω και να το παλεψω μαζι της με εκανε να νιωσω πιο δυνατος Και κατι ακομα .... Οσο πιο επιμονοι -ες ειστε με το ΘΕΛΩ σας τοσο πιο εντονα πιεζεται τον αλλο τον οποιο εσεις επιλεξατε και αγαπατε .... Αν θελετε κατι να αλαξει ...δωστε χωρο και χρονο στον αλλο να δει οτι υπαρχει και αυτο το σεναριο που ο ιδιος θελει και το σεβεστε αλλα και το δικο σας σεναριο .... Ειναι πολυ πιθανο για τους ιδιους λογους που εσεις ειπατε ενταξει ...ας παμε ετσι πλεον ....να πει και ο αλλος ! Να εμπιστευτει πιο πολυ την σχεση μαζι σας και να κανει το βημα που ισως να μην εκανε ....η δυναμη σας θα γινει και δυναμη του η της... ΑΓΑΠΗ ....ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ειτε γινει ειτε οχι ....αυτη τα κανει ολα πιο ευκολα
  14. 1 point
    Και εγώ νομίζω πως λένε συνολικά το ποσό. Εγώ έχω αποφασίσει ιδιαίτερα στην ξένη γλώσσα..θα δείξει βέβαια όταν ξεκινήσει, σκέφτομαι είτε στο ξεκίνημα της Τρίτης δημοτικού είτε φέτος μετά τα Χριστούγεννα.
  15. 1 point
    Υπάρχει κ ένας εξαιρετικός εκδοτικός οίκος με πολύ πλούσιο υλικό.upbility λέγεται.
  16. 1 point
    Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά, ένα τσακ παραπάνω ευχές για τα πρωτάκια Όσον αφορά στο ντύσιμο των βιβλίων, προσωπικά θεωρώ πολύ πιο βολικές τις διάφανες θήκες και όχι το αυτοκόλλητο. Αν είναι καλής ποιότητας, μπορεί μια θήκη να χρησιμοποιηθεί σε περισσότερα του ενός τεύχη. Σώζουμε και λίγο το περιβάλλον από την αλόγιση χρήση πλαστικού ενώ μετά μπορούν τα βιβλία να μπουν στην ανακύκλωση χαρτιού. Επίσης, δεν είναι καθόλου μα καθόλου απαραίτητο να ντύσετε όλα τα βιβλία. Πολλά από τα βιβλία που θα πάρετε δεν θα χρησιμοποιηθούν καθόλου ή θα χρησιμοποιηθούν ελάχιστα, πχ μουσική, εικαστικά, φυσική αγωγή (ω ναι, υπάρχει βιβλίο φυσικής αγωγής!!!!). Εγώ είχα αγοράσει την πρώτη χρονιά πακέτο ντυμένων βιβλίων (αγορά λόγω ιδιωτικού σχολείου), έφριξα με το πόσο πλαστικό χρησιμοποιήθηκε και πετάχτηκε χωρίς λόγο και από τότε και στο εξής παίρνω γύρω στις 10 θήκες και κατά κανόνα με βγάζουν όλη τη χρονιά. Αν θέλετε αυτοκόλλητο παρ' όλα αυτά, πιο βολικά νομίζω είναι τα μεμονωμένα φύλλα παρά το ρολό.
  17. 1 point
    Ναι παιδοψυχολόγο ή ψυχοθεραπεύτρια για παιδιά. Προσωπικά θα δοκίμαζα και την παιγνιοθεραπεία, όποιον επαγγελματία έβρισκα καλύτερο με το παιδί ή από εμπειρίες φίλων. Δυστυχώς δεν έχω να σας συστήσω κάποιον. Σε κάποιο κέντρο θα απευθυνόμουν αρχικά. Το νόημα της συμβουλής μου είναι ότι πρέπει να αφήσετε το ιατρικό κομμάτι και να εστιάσετε στην ψυχολογική αποφόρτιση του παιδιού, όχι για να το διορθώσετε το τικ, αλλά για να αποφορτίζεται ψυχικά η κόρη σας και να ανακουφιστεί, σε τακτική βάση. Και να νιώθετε "τυχερός" που το άγχος της είναι εμφανές με τα τικ. Θα μπορούσατε να κοιμάστε αμέριμνοι οι γονείς και το παιδί να τα κρατάει μέσα του. Άγχος δεν σημαίνει ότι εσείς κάνετε κάτι λάθος, τα παιδιά τα φορτίζουν τα απλά καθημερινά άγχη που εμείς θεωρούμε αστεία. Θα μπορούσαν να είναι ας πούμε οι διαπροσωπικές σχέσεις με τις φίλες της.
  18. 1 point
    Καλησπέρα! Η κόρη μου πήγαινε φροντιστήριο μέχρι την Ε class. ¨Οταν ήταν να ξεκινήσουμε για Lower οι ώρες ήταν πάρα πολλές και το κόστος αρκετά υψηλό. Η κόρη μου επαναστάτησε με το βαρύ πρόγραμμα κι έτσι έψαξα και την περίπτωση των ιδιαίτερων. Τελικά κατέληξα σε μία εξαιρετική καθηγήτρια που έκανε ιδιαίτερα σπίτι της, σε μία ομάδα 3 παιδιών. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρει το Lower, αλλά και το Proficiency στην συνέχεια, με τα μισά χρήματα από ότι θα έδινα στο φροντιστήριο και σε λιγότερο χρόνο. Οπότε η δική μου εμπειρία λέει πως, με μία καλή επιλογή καθηγητή το ιδιαίτερο είναι προτιμότερο γιατί προσαρμόζεται ακριβώς πάνω στις ανάγκες του παιδιού. Ελπίζω να βοήθησα.
  19. 1 point
    Το μόνο αρνητικό στις πισίνες γενικώς, είναι ότι κολλάνε πολλά μικρόβια....& τα 2 αγ'ορια μου είχαν συνέχεια ωτίτιδες, γι'αυτό & τους σταμάτησα & η ανηψούλα μου από πισίνα ουρολοίμωξη. Σαν την θάλασσα...τίποτα. Περίμενε λίγο να σου μεγαλώσει... :confused: :-? :-?
  20. 1 point
    Νομίζω ότι μπορεί να πάρει μόνο το όνομα που έχετε δηλώσει ήδη.
ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά

© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008 !!


Powered by Invision Community