Πίνακας Συνεισφοράς


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16/09/2022 in all areas

  1. 4 points
    Δε νομίζω ότι κατάλαβες τι λέω. Δεν ανέφερα κάπου ότι δεν πρέπει να εξηγούμε και να απαντάμε στο παιδιά μας, είπα πως ένας γονιός δεν γίνεται να έχει τον ρόλο του δασκάλου (να μάθει στο παιδί πως να γράφει-διαβάζει-τα νούμερα-πως να κάνει προσθέσεις και αφαιρέσεις κ.α ) καθώς το σύστημα του σχολείου είναι διαφορετικό, ήταν πολύ ξεκάθαρη η απάντηση μου. Αφορούσε αποκλειστικά το διδακτικό κομμάτι της δασκάλας. Επίσης, είναι διαφορετικό να κάνει κάποιος πράγματα επειδή θέλει το παιδί να προχωρήσει μαθησιακά στην πρώτη δημοτικού -η οποία είναι πολύ σημαντική τάξη - και άλλο πχ να μαθαίνει για τους πλανήτες επειδή του αρέσει το διάβασμα. Δεν έχει σχέση η παρέμβαση του γονέα διδακτικά στο σχολείο με την παρότρυνση να εμπλουτίσει ένα παιδί τις γενικές του γνώσεις.
  2. 3 points
    Αν το παιδί προχωρήσει περισσότερο από όσο πρέπει σε σχέση με το επίπεδο της τάξης, παίρνει κανείς το ρίσκο να βαρεθεί, να μην έχει ενδιαφέρον η διδακτική ώρα. Ως συμβουλή το λέω αυτό, ο γιος μου αυτό είχε πάθει πέρυσι και δυσκόλευε πολύ την κατάσταση, καθώς όπως έλεγε ''αυτά που λέει η δασκάλα δεν έχουν ενδιαφέρον τα ξέρω''.. Όταν ένα εξάχρονο βαριέται μέσα στην τάξη πολυ πιθανό να αναστατωθεί και να προσπαθήσει να βρει κάτι άλλο να κάνει όση ώρα διδάσκουν αυτά τα ''βαρετά'' θέματα που το ίδιο γνωρίζει.
  3. 2 points
    Στην τάξη του γιου μου ήταν 16 παιδιά, υπήρχε παιδί που δεν μιλούσε καν την γλώσσα, υπήρχαν παιδιά με μαθησιακά, ήταν πρακτικά αδύνατο για τη δασκάλα να προσαρμόσει το μάθημα της σύμφωνα με τις ανάγκες 16 διαφορετικών παιδιών. Σε αυτές τις περιπτώσεις μοιραία ''ρίχνουν ' το παιδί που είναι προχωρημένο, από πλευράς μου αυτό είναι απόλυτα κατανοητό. Στο σχολείο η δασκάλα του γιου μου έκανε ''βοηθούς'' της τα παιδιά που μαθησιακά σε υψηλότερο επίπεδο, αυτό για ένα πρωτάκι έχει μεγάλο ενδιαφέρον . Όταν λέω βοηθούς της δεν εννοώ φυσικά ότι τους έδινε ρόλο δασκάλου σε άλλο παιδί, αυτό θα ήταν καταστροφικό για την σχέση των παιδιών. Πχ να μοιράσουν βιβλία, να μαζέψουν βιβλία, να διαβάσουν την εκφώνηση της άσκησης και άλλα τέτοια ανάλογα με την ημέρα πάντα. Στο κέντρο μελέτης διάβαζε με παιδιά της δευτέρας δημοτικού κάτι που τον ενθουσίαζε πάρα πολύ και μπορώ να πω πως βοήθησε ιδιαίτερα. Από δραστηριότητες πηγαίνει στο ωδείο μία φορά την εβδομάδα, έχουμε δώσε βαρύτητα στα αθλήματα η αλήθεια είναι καθώς επίσης βοηθούν να αναπτύξει σημαντικές ικανότητες. Τις ώρες που είναι σπίτι και βαριέται (να παίξει) θα πάρει ένα βιβλίο να διαβάσει, από λουκυ λουκ έως Ελληνική μυθολογία.
  4. 2 points
    Θα συμφωνήσω. Το ίδιο είχε και η κόρη μου με τη γλώσσα που είχε από μόνη της προχωρήσει παραπάνω. Δεν έβρισκε κανένα ενδιαφέρον την ώρα του μαθήματος γιατί τα ήξερε εκ των προτέρων, έλεγε "μα γιατί να πάω σχολείο, αφού αυτά που μας λέει η κυρία τα ξέρω. Όλο τα ίδια και τα ίδια..."
  5. 1 point
    Δεν διαφωνω για την κλιση.Το συγκεκριμενο ομως ειναι γιατι του τραβηξε οπτικα το εμδιαφερον .Τα παιδιά αυτης της ηλικίας σκαλωνουν στα συμβουλα.Τους αρέσουν. Πω πω,ένα αστέρι δίπλα στο γράμμα θα σκέφτηκε ίσως. Του άρεσε.
  6. 1 point
    Εγώ απαντάω σε ότι ρωτάει , με πολύ πολύ απλό τρόπο βέβαια ώστε να μπορέσει και ο ίδιος να το καταλάβει.
  7. 1 point
    Όχι, δεν είπα πως το ανέφερες. Είχα στο μυαλό μου την θέληση του παιδιού να μάθει περισσότερα σε σχέση με την επιθυμία του γονιού να εμπλουτίσει τις μαθησιακές γνώσεις του παιδιού. Προσωπικό παράδειγμα: δεν θέλω να λέω περισσότερα από όσα ήδη ξέρει ο γιος μου, αλλά με ρωτάει πράγματα στα μαθηματικά που μπαίνω σε σκέψη αν πρέπει να απαντησω. Προχτές είδε βιβλίο μαθηματικών της α γυμνασίου και συγκεκριμένα έπεσε το μάτι του στο α*1=α. Με ρωτούσε τι είναι, τελικα του εξήγησα πως πίσω από το άλφα μπορεί να κρύβεται οποιαδήποτε αριθμός και συμφώνησε πως μια φορά αν βάλουμε έναν αριθμο μας κάνει τον εαυτό του. (Με έχει ρωτήσει και για τον άγνωστο x! ) Εντελει συμφωνώ μαζί σου πως δεν πρεπει τα προχωράμε μαθησιακά, για αυτό διχάζομαι στο πως να απαντήσει ο γονιός όταν δεχεται τετοιες ερωτήσεις.
  8. 1 point
    Καταλαβαίνω τι θες να πεις. Από την άλλη όμως δεν γίνεται να ξέρει ένα παιδί όλα όσα διδαχθούν σε μια τάξη. Μπορεί να ξέρει να διαβάσει πχ αλλά να μην ξέρει αριθμητικη ή να γραφει σωστα. Οπότε νομίζω (και εμπειρικά μιλώντας από τα δικά μου μαθητικά χρόνια) κάτι θα βρεθεί να του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Όταν ένα παιδί έχει θεληση και ζητά από μόνο του να μάθει δεν μπορείς να μην απαντάς ή να μην εξηγείς. Και όπως αναφέρθηκε παραπάνω υπάρχουν ποικίλοι διασκεδαστικοί τρόπο να καλλιεργήσουμε την μαθηση στα παιδιά. Αν κάποια μαμά θέλει να ασχοληθεί περισσότερο στο σπιτι με τα όσα διδασκονται στο σχολείο και όχι μόνο δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσει βιβλιο ασκησεων. Ενδιαφέρουσα ερώτηση!
  9. 1 point
    Πολύ σημαντικό ζήτημα αυτό! Έγκειται στην ικανότητα του δασκάλου να εφαρμόσει διαφοροποιημένη παιδαγωγική εντός της τάξης για ΟΛΟΥΣ τους μαθητές. Και για αυτούς που στην έναρξη της χρονιάς εξασκούνται στις γραμμές και τους κύκλους και αυτούς που λύνουν σταυρόλεξα. Όμως, πίσω στην πραγματική ζωή, "τα άκρα" είναι συνήθως ριγμένα με ότι αυτό συνεπάγεται. Και φυσικά εντός της τάξης ουδεμία αρμοδιότητα έχει κάποιος πλην του δασκάλου (και σωστό, καλώς/κακώς αυτό είναι το σωστό). Θέλω την άποψη σας. Σε αυτές τις περιπτώσεις στον μαθητή που εξασκείται στα πρώτα βήματα, τον βοηθάμε, του προτείνουμε (και οι δάσκαλοι) δραστηριότητες για να εξοικειωθεί, να μπει σε ρυθμό κλπ.Τον μαθητή που έχει κατακτήσει ήδη κάποιες δεξιότητες, αν στην τάξη δεν του προσφέρεται αυτό το κάτι πιο κατάλληλο για την περίπτωση σου (συμβαίνει) πως τον καλύπτουμε; Με μια εξωσχολική δραστηριότητα που να τον ιντριγκάρει, να τον εισάγει σε αυτό το επόμενο βήμα που έχει ανάγκη, μάλλον; Με δραστηριότητες του εύρους δυνατοτήτων του στο σπίτι, σωστά; Με συνδυασμό αυτών ακόμη καλύτερα; Με τι άλλο;
  10. 1 point
    @mama16 έτσι καταλαβαίνω κι εγώ. Έτσι είναι λογικά.
ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά

© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008 !!


Powered by Invision Community