Πίνακας Συνεισφοράς


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/09/2022 in all areas

  1. 2 points
    Ναι παιδοψυχολόγο ή ψυχοθεραπεύτρια για παιδιά. Προσωπικά θα δοκίμαζα και την παιγνιοθεραπεία, όποιον επαγγελματία έβρισκα καλύτερο με το παιδί ή από εμπειρίες φίλων. Δυστυχώς δεν έχω να σας συστήσω κάποιον. Σε κάποιο κέντρο θα απευθυνόμουν αρχικά. Το νόημα της συμβουλής μου είναι ότι πρέπει να αφήσετε το ιατρικό κομμάτι και να εστιάσετε στην ψυχολογική αποφόρτιση του παιδιού, όχι για να το διορθώσετε το τικ, αλλά για να αποφορτίζεται ψυχικά η κόρη σας και να ανακουφιστεί, σε τακτική βάση. Και να νιώθετε "τυχερός" που το άγχος της είναι εμφανές με τα τικ. Θα μπορούσατε να κοιμάστε αμέριμνοι οι γονείς και το παιδί να τα κρατάει μέσα του. Άγχος δεν σημαίνει ότι εσείς κάνετε κάτι λάθος, τα παιδιά τα φορτίζουν τα απλά καθημερινά άγχη που εμείς θεωρούμε αστεία. Θα μπορούσαν να είναι ας πούμε οι διαπροσωπικές σχέσεις με τις φίλες της.
  2. 2 points
    Κλίση στα μαθηματικά έχει και ο δικός μου, κάνει πράξεις και πάνω από το εκατό! Προσθέσεις, αφαιρέσεις, διαιρέσεις και πολλαπλασιασμό! Με ρωτάει και απαντά κάτι απίστευτα πράγματα για την ηλικία του! Πχ οχτώ φορές το οχτώ εξήντα τέσσερα! Ογδόντα ένα δια εννιά εννιά! Το εικοσιεπτα έχει τρεις εννιαδες, το μισό του δεκατρία είναι εξιμιση! Και άλλα πολλά που με αφήνουν άφωνη! Βλέπει αριθμοκυβακια στην τηλεόραση δεν εξηγείται αλλιώς αφού δεν ασχολουμαστε καθόλου με αυτά στο σπίτι. Αφού σκέφτομαι πως θα βαριέται απίστευτα στα μαθηματικά στην πρώτη. Με την ανάγνωση δεν το έχει ακόμα και βαριέται να γράφει οπότε θα δώσουμε περισσότερη βάση εκεί φέτος. Με το καλό! Οι τσάντες του δημοτικού πράγματι είναι τεράστιες, και μου είπαν πως οι διαστάσεις είναι κατάλληλες για τα βιβλία και τα μπλοκ ζωγραφικής. Εμείς πήραμε και μια κασετίνα, ένα παγουρινο και ένα μπολακι φαγητού. Περιμένουμε οδηγίες κι εμείς! Είναι ένα παράξενο συναίσθημα, μια γλυκιά αγωνία!
  3. 2 points
    να σου πω την αληθεια δ θυμαμαι κ σιγουροτατα,γτ περασαν κ δυο χρ.θα τα ξαναδω τριτη κ θα σου πω αλλα η προσθεση ειναι το πιο λογικο.αφου εχουν κανει αλλη μια φορα τους αριθμους.απλα δ θυμαμαι να το ειχε στο βιβλιο,θυμαμαι σε φυλλαδιο παντα στο νηπιαγωγειο μας λεγανε οτι δ ειναι απαραιτητο το παιδι να ξερει να γραφει κ να διαβαζει γτ τα κανουν ολα στην α απο την αρχη ομως κ τα δυο μου παιδια,κ αρκετα αλλα που ξερω,ειναι αρκετα προετοιμασμενα.τα περισσοτερα πχ γραφουν το ονομα της.η κορη μου μπορουσε να διαβασει λεξεις δισυλλαβες οπως μαμα κλπ,ο μικρος ειναι ακομη πιο προχωρημενος.γραφανε κ οι δυο τα παντα σχεδον,λεγοντας ενα ενα τα γραμματα,χωρις σωστη ορθογραφια φυσικα κ στα μαθηματικα προσθεση κ λιγο αφαιρεση ως το 10.στο νηπιαγωγειο ο μικρος κανανε κ πολυ λιγο πολλαπλασιασμο κ διαιρεση,στην κορη μου δ ειχα καταλαβει κτ τετοιο ομως ο γιος μου τα ακουει ηδη 2χρ απο την αδερφη του,οποτε λογικο να ειναι πιο προχωρημενος.κ γενικα βλεπω μια κλιση στα μαθηματικα.εχουμε πει ηδη για προσθεσεις πανω απο 10 με πατημα στη δεκαδα,κ δ εχουμε γραψει καθετες πραξεις,προς το παρον με τα δαχτυλα κ το μυαλο
  4. 1 point
    ετσι.κ μουσικη,θεατρικη αγωγη κ υπολογιστες μπραβο στον μικρο σου!ειναι πολυ προχωρημενος εμεις σιγουρα οχι τοσο.απλα βλεπω οτι ειναι περισσοτερο απο την αδερφη του εκεινη ειναι καλυτερη στην αναγνωση.ορθογραφια οταν εχει κεφια.κ αν δ βιαζεται κανει ωραια γραμματα ο μικρος ειναι σχετικα αργος στο γραψιμο.δυσκολευεται με τα γραμματα με καμπυλες να δω ποτε θα προλαβαινουμε τις δραστηριοτητες
  5. 1 point
    Γυμναστική και δεξιότητες νομίζω! Δεν τα θυμάμαι κι εγώ καλά! Το ωράριο νομίζω είναι 8.15 με 1.15 δεν είμαι και σίγουρη. Θα τα δούμε στην πορεία. Όσο αφορά το ντύσιμο των βιβλίων σκέφτομαι να πάρω ρολο μεγάλο. Θα δούμε και τι θα ζητήσουν.
  6. 1 point
    Πραγματικά! Και σίγουρα δεν το είχα εγώ όταν ήταν να πάω α΄ και δεν το έχει κι ο μικρός! Μόνο η μαμά του Από μαθήματα τι έχουν; Γλώσσα, μαθηματικά, αγγλικά, μελέτη, εικαστικά; Μου διαφεύγει κάτι;
  7. 1 point
    Γεια σας, κι εμείς α δημοτικού φέτος και έχω μια συγκίνηση, μια ταραχή, μια αγωνία να το πω; Ξεκινάμε σε νέο χώρο δημοτικό όπως κ προνήπιο ο μικρός. Τσάντες αγοράσαμε τεράστιες γιατί αυτές ήθελαν, polo είναι, περιποιημένες και ανθεκτικές, με 3 μεγάλες θέσεις κεντρικές κ μια μικρή. Χωρίς ροδάκια για να ναι ελαφριές. Ήθελα να ρωτήσω για το ντύσιμο των βιβλίων ποιες κόλλες προτιμάτε; Έχω χρόνια να το κάνω. Επίσης είδα και κολλες slip on Α4, λέτε να ενδείκνυνται; Τίποτα άλλο δεν έχω αγοράσει, περιμένω οδηγίες της δασκάλας. Αγωνία έχω και για τον μικρό στο προνήπιο, πρώτη φορά γιατί μέχρι πέρυσι πήγαινε σε ιδιωτικό με τα μισά παιδιά στην τάξη. Θα μένουν μέχρι τη 1 κι οι δυο! Τι άλλες συμβουλές έχετε πέρα από το ντύσιμο των βιβλίων; Η τάξη τους είδα θα είναι σε κυκλική διάταξη και θα έχει 17 παιδάκια.
  8. 1 point
    αν καταλαβα σωστα τι ρωτας στην αρχη η κορη μου εφερε φυλλαδια που εκανε προγραφη,τους αριθμους,τα γραμματα κ μετα συνδυασμους,τα-το-τι,πα-πο-πι στο βιβλιο της γλωσσας ξεκινανε με το παπι αν θυμαμαι καλα στα μαθηματικα νομιζω προσθεσεις ως το 10 εκτος απο τα βιβλια του σχολειου συνηθιζεται να ζητανε κ ενα βιβλιο-τετραδιο πρωτης γραφης που αγοραζουμε βοηθαει στις πρωτες ορθογραφιες κ αντιγραφες
  9. 1 point
    Εχω ξαναπει οτι τα τικ δεν ειναι τοσο εντονα για να τα καταλαβει καποιος ευκολα. Επισης, φωνητικα τικ δεν εχει με ενταση, παρα μονο μεχρι τωρα ενα ξεφυσημα της μυτης που αν δεν το προσεξεις, σε παρεα δεν θα το καταλαβεις. Τα τικ της ειναι κυριως κορμου με σφιξιματα, ματιων και λαιμου. Ομως, προφανως, δεν εχουν γινει αντιληπτα στο σχολειο ακομα και κανεις δασκαλος δεν μας εχει πει κατι. Και παει και σε ιδιωτικο σχολειο, οποτε νομιζω οτι δινεται μεγαλυτερη προσοχη σε τετοια θεματα. Με τις φιλες της παιζουν κανονικα και κανεις δεν της λεει τιποτα. Μονο μια φορα μας ειπε οτι ενα κοριτσι την ρωτησε γιατι κανει ετσι τα ματια της και η μικρη απαντησε κατι με ενοχλει στο ματι και αυτο ηταν. Εχουμε ενημερωσει τους παντες στο κοντινο περιβαλλον για την κατασταση και δεν κανει κανεις παρατηρηση. Ετσι μας ειπαν οι γιατροι, ετσι κανουμε μεχρι τωρα. Οταν την πηγαιναμε στους γιατρους εμεις ακολουθουμε διαφορετικη φιλοσοφια. Της λεγαμε οτι παμε σε καποιους γιατρους που εξεταζουν ολα τα παιδακια για την αναπτυξη τους κλπ, χωρις να δωσουμε καπου βαρος σε καποια ειδικοτητα ή να αναλυσουμε. Και το αντιμετωπιζει μια χαρα. Δεν υπαρχει ξερετε μια συγκεκριμενη αντιμετωπιση σε καποιο θεμα. Υπαρχουν πολλαπλες προσεγγισεις. Δεν λεω οτι η δικη μας ειναι η σωστη αλλα αυτη επιλεξαμε. Τωρα απο εκει και περα η πορεια θα δειξει. Αυτη την στιγμη κανει ομοιοπαθητικη και συνεχιζουμε…
  10. 1 point
    διαβασα αρκετές σχεδόν όλες τις δημοσιεύσεις. θα συμφωνήσω με όσες προλαλλήσες είπαν ότι δεν είναι καθόλου νωρίς για παιδοψυχολόγο για την κόρη σου. Θεωρώ ότι κάνεις πολύ μεγάλο λάθος να το καθυστερείς ίσως επειδή δεν σου είχε τύχει καλή /σωστή εμπειρία και νομίζεις ότι είναι κάτι κακό; Αντιθέτως σε αυτές τις ηλικίες τα πράγματα μπορεί να βοηθήσουν γρήγορα! Θα συμπληρώσω με τις δικές μου γνώσεις σε θέμα νευρολογίας γιατί ως παιδί δεν ημουν νευροτυπική και δεν είχα ποτέ διάγνωση, γιατί δεν πέφτουν όλα τα χαρακτηριστικά μέσα στα κριτήρια... (!!) όμως η ζωή μου έχει επηρεαστεί σε ΟΛΑ τα επίπεδα δυστυχώς χωρίς να ξέρω γιατί. Είναι ΦΡΙΚΤΟ να μην ξέρεις τι σου συμβαίνει, αλλά να ΞΕΡΕΙΣ ότι κάτι πάει στραβά, ότι όλοι οι άλλοι είναι ΑΛΛΙΩΣ. Ότι δεν μπορείς να τους φτάσεις πχ ( ή ότι είσαι διαφορετική/ός). Η συνειδητότητα στο παιδί υπάρχει 100% αυτό στο υπογράφω και είναι εντελώς λαθος μάθημα να νομίζεις ότι δεν το ξέρει ή να δείχνεις ψέμματα ότι δεν το ξέρεις ότι κάτι του συμβαίνει. Η διακριτικότητα είναι κάτι άλλο από την προσπάθεια πχ να καθυστερήσεις μια τέτοια συζήτηση, που το παιδί την βιώνει κάπως σαν κουκούλωμα. Μην περνάτε ΟΥΤΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ χωρίς να της εξηγείτε τα πάντα. - με συνειδητότητα - Όσο θέλει να ακούει. Ρωτάμε το παιδί, και βλέπουμε αν θέλει να ακούσει αυτο που του λέμε. Σταματάμε όταν μας δείξει ότι κουράστηκε. (πχ φεύγει κοιτάει αλλού κλπ) Πολύ απλά. Ειδικά, η συζητηση ότι και εσύ polakis το είχες σαν παιδί, το έχετε συζητήσει; Αυτό θα σας φέρει πιο κοντά! Το ότι το είχες, πως αισθανόσουν για αυτό. share! οι ψυχολογοι αυτό κάνουν, κατά κάποιο τρόπο, μαθαίνουν στο παιδί ότι είναι καλό και ασφαλές να μοιραζόμαστε αυτό που αισθανόμαστε. Σε φιλικό μου ζευγάρι/παιδί που υπήρχε πρόβλημα στο σχολείο για άλλο θέμα επίσης είδαμε μεγάλη διαφορά και άλλο παιδί μετά από 6-7 μήνες. Θέλει χρόνο. Εμένα η κόρη μου φαίνεται να έχει παρόμοια διαφορετικότητα με μένα, οπότε μας έχει φέρει πάρα πολύ κοντά και ξέρει ότι την καταλαβαίνω πλέον, ότι θα βρεί κατανόηση σε μένα. Για την νευρολογία - θα έλεγα ότι πρέπει οπωσδηποτε, οπωσδήποτε να ενημερωθείτε για την dopamine γιατί αυτή είναι που ρυθμίζει το σύστημά μας αν υπερλειτουργεί ή υπόλειτουργεί, όπως και άλλες ουσίες που την ενισχύουν ή την μειώνουν (επηρεάζουν τους receptors ). Θα έλεγα ότι πρέπει απομακρύνοντας συγκεκρμένα είδη διατροφής για κάποιες ημέρες, να κάνετε καταγραφές. Αυτό δεν θα το έκανα χωρίς συνεννόηση μαζί της. Θα τα έλεγα όλα ανοιχτά. Αγάπη μου θα κάνουμε τώρα ένα πείραμα, για να δουμε πως θα βοηθήσουμε το σώμα μας καλύτερα. κλπκλπ. Εμένα είναι τώρα 9,5 ξέρει πολύ καλά ότι ότι περιέχει ζάχαρη , την τσιτώνει τραγικά σε σημείο να είναι ένα ΑΛΛΟ παιδί, απελπισμένο, φρικαρισμένο, έρμαιο των συναισθημάτων, (υπάρχει νευρολογική αιτία! ) το έχει καταλαβει , και πλέον από μόνη της αρνείται ή το μετανιώνει όταν έχει φάει. Η νευρολογία ανακαλύπτει ΤΩΡΑ που μιλάμε πάρα πολλά πράγματα. Στην δική μου περίπτωση πρόκειται για inattentive add, Όπως περιγράφετε τα τικ, και εφόσον δεν σας δίνουν άλλη λύση, θα πρότενα να ενημερωθείτε απο νευρολογους του εξωτερικού για τρίκ τα οποία κατευνάζουν το νευρικό σύστημα με συγκεκριμένες κινήσεις . (tapping, tapping on bones of the body, vagus nerve ...). χωρίς να ειμαι ειδικός, όταν ένα σώμα κινείται παραπάνω, έχει κάποια υπερλειτουργία. Το σώμα μας σαφέστατα έχει τρικ, με τα οποία ο εγκέφαλος αλλάζει στιγμιαία την κατάστασή του από ηρεμία σε alertness ή από την απόλυτη σύγχιση στην ηρεμία. Το mindfulness δεν κοστίζει ΤΙΠΟΤΑ, είναι άσκηση για τον εγκέφαλο και πλέον όλοι οι νευρολόγοι το συνιστούν, αφορά επισης την αίσθηση του interoception δηλαδή το να αισθανόμαστε τι συμβαίνει στο σώμα μας σε κάθε σημείο του σώματόσς μας. Λέγεται και bodyscan η άσκηση mindfulness που οδηγει τον εγκέφαλο στην ουσία σε μια σειρά αυτοελέγχων/αυτοσυνειδητοποίησης για το τι μας συμβαίνει. Φέρνει απόλυτη ηρεμία αυτό, και είναι φανταστικό. Πρόσφατα βρήκα μια Ελληνίδα που έχει στα Ελληνικά στο soundcloud δωρεάν ασκήσεις mindfulness για παιδιά ευχάριστες και αστειες. Δεν είναι μόδα, είναι αποδεδειγμένο από νευρολογικα τεστ ότι επηρεάζει 100% και μόνιμα τον εγκέφαλο όσο περισσότερο τα κάνεις. Προτείνω να ενημερωθείτε εις βάθος. Πληροφορίες για θέματα νευρολογικά έχει το Huberman lab, είναι καθηγητής στο stanford και έχει πολύωρες διαλέξεις με όλες τις νέες ανακαλύψεις των τεστ που κάνουν εκεί συνεχώς. Ελπίζω με τον οποιονδηποτε τρόπο να σας βοήθησα και εύχομαι να βρείτε άκρη. Το πιο σημαντικό είναι να μιλήσετε για όλα ανοιχτά με την κόρη σας κυρίως για τα δικά σας συναισθήματα για τον εαυτό σας. Αυτό είναι και κάτι που πρέπει να το επεξεργαστείτε ίσως με τη βοήθεια ψυχολόγου πριν τα συζητήσετε ; Κυρίως για την πιθανη ντροπή που ίσως βιώσατε εσείς και ακόμα κουβαλάτε ; Εγώ που ΔΕΝ ήταν ορατή η δυσλειτουργία μου ένιωθα μόνο από κάποια σχολια της μητέρας μου ΦΡΙΚΤΗ ντροπή και ΔΕΝ φαινόταν σε κανέναν, ήταν κάτι που με φυλάκιζε καθημερινά και κανένας δε μπορούσε να το καταλάβει από έξω. Μόνο τώρα στα 47 μου καταλαβαίνω πόσο υπέφερα που δεν μπορούσα να ταυτοποιήσω ποιό είναι το πρόβλημα ... Σε εσάς είναι πιο εύκολο γιατί φαίνεται. Είναι χειροπιαστό. Το καλό είναι ότι δεν επηρεάζει την ικανότητά της, αυτό που το πάτε; Εμένα επηρέαζε την ικανότητά μου και το ήξερα πολύ καλά, ότι έπρεπε να κανω τα πάντα δεκαπλάσια για να έχω απόδοση, ή που ζουσα καθημερινά με τον φόβο αν θα τα καταφέρω. Είμαι σίγουρη ότι στην κόρη σας, και μόνο ο φόβος ότι δεν θα καταφέρει να ελέγξει το τικ και ότι αυτό είναι κάτι που την κάνει αβοηιθητη, δηλαδή η έννοια του ότι ΔΕΝ έχεις τον έλεγχο του σώματός σου, όσο και να θέλεις, όσο και να καταλαβαίνεις, όσο έξυπνη και να είσαι, ΑΥΤΟ είναι το άσχημο, ότι δεν τα καταφέρνεις. αυτό φέρνει την ντροπή, σαν ένα παιδί που κατουριέται και δεν μπορεί να κρατήσει τα ούρα του. Εκεί είναι που πρέπει να ακούσει το "δεν πειράζει που δεν τα καταφέρνειες!!!! " Δεν είναι κάτι που μπορείς να το ελέγξεις. Είναι σαν ποτάμι που κυλά. Οπότε ίσως πρέπει να επικεντρώσετε πραγματικά μέσω του mindfulness να αισθανθεί αυτό το ποτάμι. Να μην πολεμάει το σώμα της αλλά να το μάθει.
  11. 1 point
    Δείτε και την κετογονική διατροφή σε συνδιασμό με συμπληρώματα βιταμινών. Στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου στην Θεσσαλονίκη ασχολούνται με αυτό. Νευρολογικά και διατροφή πάνε πακέτο και επιτέλους ασχολούνται και σοβαρά με αυτό!
  12. 1 point
    Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι τα βιβλία του Υπουργείου δεν είναι καθόλου καλά, οπότε το επιπλέον υλικό είναι σχεδόν απαραίτητο. Αν δεν ήταν βοήθημα, θα ήταν μια σειρά από φωτοτυπίες. Τα δικά μου παιδιά πάνε σε ιδιωτικό, βοήθημα δεν μας έχουν ζητήσει να αγοράσουμε αλλά κάθε χρόνο τα παιδιά παίρνουν βιβλιοτετράδιο φτιαγμένο από το σχολείο (ουσιασικά φωτοτυπίες/φυλλάδια δεμένα σε σπιράλ), το ίδιο πράγμα ουσιασικά είναι. Αντίθετα, επειδή στα μαθηματικά το σχολείο δουλεύει τα βιβλία του Υπουργείου Παιδείας της Κύπρου, τα οποία είναι καταπληκτικά, το επιπλέον υλικό σε φωτοτυπίες και φυλλάδια είναι σχεδόν μηδενικό.
ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά

© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008 !!


Powered by Invision Community