Πίνακας Συνεισφοράς


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/09/2022 in all areas

  1. 1 point
    Με όλο τον σεβασμό αφού αρχές καλοκαιριού λέγατε: Και μιλάμε για μια χρόνια κατάσταση. Με τις εξάρσεις και τις υφέσεις της, αλλά χρόνια. Και μιλάμε για ένα παιδί 8+ ετών. Πως γίνεται να λέτε: α) ότι δεν αντιλαμβάνεται την διαφορετικότητα της; β) ότι δεν αντιλαμβάνονται οι γύρω την διαφορετικότητα της; Οι γύρω, οι φίλοι, οι συμμαθητές, καινούργιες γνωριμίες στο σχολείο, στις δραστηριότητες, στο πάρτυ που θα την καλέσουν, κλπ που θα μιλήσουν μαζί της για ώρα, θα κάνουν παρέα, δεν θα παρατηρήσουν τα κινητικά και ηχητικά τικ;! Πως γίνεται;! Και επίσης να σημειώσω οτι σας απασχολεί εξ'αρχής μην εισπάξει το παιδί κοροϊδία (και λογικό). Όμως στην καθημερινότητα δεν είναι μόνο το σούσουρο, το περίεργο βλέμμα, το γελάκι. Είναι και η ειλικρινής απορία. Δεν θα την ρωτήσει κάποιος στην παρέα, γιατί τινάζεται έτσι και κάνει ήχους; Το παιδί δεν ξέρει να απαντήσει για την κατάσταση της; Να εξηγήσει; Να είναι ψύχραιμη και χαλαρή και με δυο λόγια να πει "μου συμβαίνει το και το"; Ένα παιδί Τρίτης-Τετάρτης Δημοτικού, που έχει επισκεφθεί ειδικούς και έχει κάνει συνεδρίες λογοθεραπείας-ψυχοθεραπείας βρίσκεται σε άγνοια ως προς το τι πραγματικά του συμβαίνει (πρακτικά, γενικά πχ να μπορεί να πει"έχω μια νευρολογική ιδιαιτερότητα για αυτό κλπ κλπ");! Παράδειγμα εγώ στα παιδία μου από βρέφη όταν πηγαίναμε στον γιατρό τους εξηγούσα που και γιατί πάμε. Στην αρχή καταλάβαιναν την ήρεμη φωνή της μαμάς, μετά συνέδεσαν και το που πάμε και περίπου τι κάνουμε κι αργότερα κατανόησαν την όλη διαδικασία. Σήμερα 4 και 6 ετών, δεν υπάρχει περίπτωση να μην ρωτήσουν λεπτομερώς όταν τους πω θα πάμε στον τάδε γιατρό, γιατί, πως, τι θα κάνει, για ποιον λόγο, κλπ. Και μιλώ και για τις δύο. Και οι γιατροί πάντα όταν συναντούν τα παιδιά, τους εξηγούν με απλά λόγια τι ιατρικούς χειρισμούς θα τους κάνουν, για ποιον λόγο, κλπ. Είναι πρωτόκολλο. Έτσι είναι υποχρεωμένος να λειτουργεί ο ειδικός. Εξηγεί πρώτα στον ασθενή, ενημερώνει τι θα κάνει και γιατί. Που θα εξετάσει. Τι θα αγγίξει. Ποια δραστηριότητα, παιχνίδι, άσκηση θα κάνουν και γιατί. Μου κάνει φοβερή εντύπωση η σιωπή που αναφέρετε ως διακριτικότητα από μεριάς σας κι από μεριά όλων των ειδικών που επισκεφθήκατε. Και φυσικά δεν εννοώ να μιλάτε όλη μέρα για τα τικ της! Αν είναι δυνατόν. Αλλά εδώ περιγράφετε πχ έναν νευρολόγο ο οποίος έχει απέναντι του ένα παιδί 8 χρονών, το εξετάζει και δεν του εξηγεί τι και πως, σε γενικές γραμμές και με λόγια κατανοητά για το ίδιο... Ή μια παιδοψυχίατρο που βλέπει το παιδί 1χρόνο και αυτό που αποκομίζει το παιδί είναι ότι παίζουν κάποια παιχνίδια (όπως μας έχετε περιγράψει παραπάνω) χωρίς να αναφέρεται στο γιατί και με τι στόχο. Πραγματικά, δεν ξέρω... Ο ομοιπαθητικός παιδίατρος που πρότεινε σκεύασμα για το παιδί δεν της εξήγησε γιατί την εξέτασε και γιατί να το παίρνει; Το παιδί παίρνει κάτι κι αυτό που γνωρίζει είναι πχ ότι παίρνει "βιταμίνες"; Συγγνώμη για το σχόλιο. Δεν χρειάζεται να απαντήσετε. Αγνοήστε το εαν δεν βρίσκεται λογική σε αυτό που λέω.
  2. 1 point
    αυτα που εχουν απο το βιβλιο θα ειναι σημειωμενα.πχ ποια λεξη ορθογραφια-αντιγραφη.ποια ασκηση αλλα συνηθως εχουν κ φυλλαδιο τα μαθηματα τα επαιρνα απο την δασκαλα στην πρωτη.μιλησαμε στο τηλ του σχολειου κ με μεηλ στη δευτερα ειχαμε ομαδα καποιες μαμαδες,αλλα κ μας εκανε κ η δασκαλα δλδ ειναι στην διαθεση του δασκαλου αν θελει να κανει ομαδα.κ μετα οι γονεις οταν γνωριστουν μετα την πρωτη συναντηση
  3. 1 point
    Μπορει η δασκάλα να εχει κανονίσει διάλειμμα για τουαλετα για όλα τα παιδιά αν είναι μπέρδεμα να πάνε μονα τους . Γενικα ειναι σχεδιασμένες οι τουαλέτες ώστε να φαίνονται απτην αίθουσα οποτε εχει το νου της η δασκάλα.
  4. 1 point
    Νομίζω ότι θα βλέπει τα άλλα παιδιά κ θα τα καταφέρει.θεμα χρόνου είναι.
ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά

© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008 !!


Powered by Invision Community