Πίνακας Συνεισφοράς


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22/06/2021 in all areas

  1. 6 points
    Έχοντας κάνει μια αρκετά αυστηρή χειμερινή καραντίνα γεμάτη περιορισμούς και με σχεδόν ανύπαρκτη κοινωνική ζωή ( καθημερινότητα μέσα στο σπίτι με τηλεεργασία κτλ) νιώθω τελευταία πολύ έντονα ότι προσπαθώντας και καταφέρνοντας να διαφυλάξω την υγεία των οικείων μου έχω επιβαρύνει απίστευτα την ψυχική μου υγεία. Δεν μετανιώνω ότι κλειστήκαμε, αισθάνομαι όμως ότι δε μπορώ να αντέξω άλλο χωρίς μια στοιχειώδη κοινωνική ζωή, το ίδιο και η υπόλοιπη οικογένεια. Βλέπουμε πλέον φίλους σε εξωτερικούς χώρους κυρίως, παίζουν τα παιδιά μας και ναι, τολμώ να πω ότι τον τελευταίο καιρό βλέπω την κόρη μου σε κοινωνικό επίπεδο σα να έχει μεγαλώσει ένα χρόνο τουλάχιστον, είναι πιο δραστήρια, θαρρετή, τραγουδάει, πολυλογεί, μοιράζεται, παίζει με τα παιδιά, κάνει με λίγα λόγια ότι αναμένεται να κάνει ένα ξένοιαστο κοριτσάκι της ηλικίας της που αλληλεπιδρά με το περιβάλλον της. Ναι, θα πάμε και εμείς διακοπές με ένα ζευγάρι φίλων με 2 παιδάκια, θα είμαστε όλοι εμβολιασμένοι, σαφώς θα προσέχουμε περισσότερο και ελπίζω να γυρίσουμε με υγεία και γεμάτες μπαταρίες. Δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει το φθινόπωρο, έχω μπει σε mood θετικής σκέψης! Ναι καλέ μην το συζητάς, μαθήματα κατ' οίκον, παρέα μόνο με ενήλικες (αν είναι και εκπαιδευτικοί ακόμα καλύτερα) και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Η συναναστροφή με συνομήλικα μόνο μπελάδες φέρνει! Ελπίζω ότι εμπνεύστηκες από το προηγούμενο θέμα και είπες να τρολάρεις και εσύ λιγάκι... ε;
  2. 5 points
    Χα χα χα αμάν με αυτή την αστυνομία ακόμα φοβάσε ληστεία να πήγαινες να κάνεις λιγότερο άγχος θα είχες. Στην προηγούμενη ζωή σίγουρα θα ήσουν φυλακή δεν εξήγητε αλλιώς τόσος ανεξήγητος φόβος για μια μάσκα.
  3. 5 points
    @Έσπερος έχεις γενικά την τάση να βλέπεις το ποτήρι μισοάδειο. Αν λοιπόν το βλέπεις μισοάδειο, όντως το παιδί θα ξεκινήσει σχολείο φορώντας μάσκα ίσως, αυτό ίσως δυσκολέψει την προσαρμογή του, μπορεί και όχι , και το πιθανότερο είναι ότι θα περάσει κάποιες ιώσεις, είτε με λίγες μύξες είτε με 40άρια(εμείς είχαμε απ'όλα). Και γιατί? Για να είναι απλά ένα παιδί ανάμεσα στα άλλα , με 2 δασκάλες, χωρίς εξατομικευμένη φροντίδα. Και όλο αυτό θα το είχατε αποφύγει εάν είχε γεννηθεί λίγο αργότερα. Γκαντεμιά? Αν αποφάσιζες να δεις το ποτήρι μισογεμάτο, το παιδί θα βρεθεί επιτέλους σε ένα περιβάλλον που αρμόζει στην ηλικία του (στα μάτια μου , μια επανάληψη των προηγούμενων ετών , με νταντά στο σπίτι, θα φάνταζε εφιάλτης), με άλλα παιδάκια , όπου θα αρχίσει πλέον να ανακαλύπτει ποιος είναι, θα μάθει να επικοινωνεί, να προσαρμόζεται, θα μάθει να συνυπάρχει. Και αυτό θα του αρέσει. Ίσως όχι απο την αρχή, αλλά θα του αρέσει. Και δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου το πόσο γρήγορα θα ξεδιπλώνεται το παιδί . Δεν είναι τυχαίο που ακούς τόσους γονείς να λένε πόσο ευχαριστημένοι είναι. Εγώ αν έκανα άλλο παιδί, θα το έστελνα νωρίτερα. Δεν θα το άφηνα με νταντάδες, εκτός αν έχεις βρει τη Mary Popins. Μην είσαι τόσο αρνητική, θα το περάσεις και στο παιδί. Εκτός από το να αποφύγεις κάποιες ιώσεις, τίποτα καλό δεν θα έβγαινε με το να μείνει πάλι σπίτι το παιδί και μάλιστα στην ηλικία αυτή.
  4. 4 points
    Εμένα πάντως πρώτη φορα σχολείο ο δικός μου και δεν κόλλησε τίποτα ούτε μια φορά, μόνο για το μωρό έκανε μια φορά μιξες, ίσως έφερε κάτι στο σπίτι από το σχολείο. Οπότε αν και κλειστά τον περισσότερο καιρό, και πάλι πιστεύω πως έκαναν δουλειά τελικά οι μάσκες στο σχολείο ακόμα κ αν δεν την χρησιμοποιούσαν ολόσωστα. Έσπερος το παιδί είναι 4 πλέον, είναι μια χαρά ηλικία να πάει στο σχολείο έστω κ υπό αυτές τις συνθήκες. Μέχρι τα 4 να το καταλάβω να είναι καλύτερα να έχει ένα φροντιστή. Μετά τα 4 όμως όχι, και μου κάνει εντύπωση γιατί είσαι κι εκπαιδευτικός. Δεν μπορούν να είναι στη φούστα μας για πάντα, θα πρέπει να εκτεθούν στην πραγματικότητα, με εμάς φυσικά σε ετοιμότητα. Τέλος, εγώ δεν το συζητώ καν για το αν θα πάω διακοπές, φυσικά και θα πάω, παλευω με νύχια και με δόντια τόσο καιρό να κρατησω τη ψυχική μου υγεία ασφαλής. Μέσα Ιουλίου θα έχουμε ξεμπερδέψει με τα εμβόλια και μετά θα ανοιχτούμε κοινωνικά. Για μένα το εμβόλιο το ένιωσα σαν ένα κάποιο ρίσκο. Λοιπόν, δεν πήρα το ρίσκο για να μείνω μαντρωμενη. Από Σεπτέμβριο και με το νέο κύμα, βλέπουμε. Μάσκα δεν φοράω ούτε εγώ έξω πλέον, εκτός φυσικά αν υπάρχει συνωστισμός.
  5. 3 points
    Εγώ φοράω μάσκα για το ασανσέρ της πολυκατοικίας..
  6. 2 points
    δεν περίμενα να τα ακούσω αυτά από εσένα, αλλά νομίζω ότι έχεις το άγχος του αποχωρισμού, το οποίο είναι και φυσιολογικό. κ εγώ το είχα όταν ο μεγάλος μου θα πήγαινε παιδικό σταθμό. Μετά όλα κύλησαν μια χαρά. Θέλει λίγο προσοχή όμως να μην μεταφέρεις αυτό το άγχος στο παιδί.
  7. 2 points
    Νομίζω ότι χαιρόμαστε για τη φάση σε παιδικούς σταθμούς-άντε μέχρι νήπια.. για μετά δεν εκφράσαμε τη χαρά μας... τα μικρά πάντως με παιχνίδια κλπ καλά περνάνε!
  8. 2 points
    Το πρώτο μου παιδί ξεκίνησε παιδικό 3 ετών. Το 2ο ενός έτους.. Γιατί κατάλαβα τα οφέλη του παιδικού vs νταντάς. Που είχαμε όντως πολύ καλή νταντά αλλά και πάλι...
  9. 2 points
    Last child in the woods.Προταση του εκπαιδευτη μου στα Gordon για μετα το lockdown και οποτεδήποτε. Ξεφεύγω λιγο αλλα ειπα να κάνω μια ενδιαφέρουσα πρόταση.
  10. 2 points
    Αυτό που έβλεπα στο πώς τη φορούσαν τα παιδιά, κάθε άλλο παρα σωστή χρήση ήταν. ούτε την άλλαζαν, κάποιοι είχαν την ίδια για μέρες, δεν την έβγαζαν αε σακουλάκι αλλά την είχαν στο λαιμό, την έπιαναν συνέχεια, κάποια την τραβούσαν για να μιλήσουν, σε άλλους έπεφτε από τη μύτη. ούτε το 1/5 των παιδιών δεν τη φορούσε ολοσωστε όλη τη μέρα. άλλο ένα 1/5 είχε ένα ξεχειλωμένο βρακι να κρέμεται κ οι υπόλοιποι συμπεριφέρονταν όπως ο μέσος ενήλικας: λίγο έτσι λίγο αλλιώς αλλά σε καμία περίπτωση σύμφωνα με τις οδηγίες. εγω ήμουν υοερ της μάσκας με επιφύλαξη για τις πρώτες τάξεις αλλά αυτό που έζησα όλο το χρόνο μου φάνηκε κοροϊδία. μεγαλύτερο ψέμα από το ότι τα παιδιά προσαρμόστηκαν με τη μάσκα κ τήρησαν τα μέτρα υποδειγματικά, δεν υπάρχει. βασικά έκαναν ο,τι κ οι ενήλικες, οπότε αν έχουμε αυτό ως μέτρο σύγκρισης, ναι τότε ηταν καλύτερα γιατί δεν έψαχναν κ δικαιολογία να μην τη φοράνε. αλλά μέχρι εκεί. για τα πιο μικρά ειλικρινα δεν μπορώ να φανταστώ πώς τη χρησιμοποιούσαν ολοσωστα. εκτός αν εννοουμε πάλι ότι απλώς τη φορούσαν υποτυπωδώς χωρίς να διαμαρτύρονται. ενταξει καταλαβαίνω ότι τα δικά μας είχαν κ την (ψεύτο)ασφάλεια ότι το νησί δεν έχει κρούσματα κ ούτως ή άλλως κάποιους φίλους εβλεπαν κ στην καραντίνα, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ κάτι πολύ καλύτερο στην υπόλοιπη χώρα.
  11. 2 points
    Αν και είχα δοκιμάσει διάφορα παιδοοδοντιατρικά κέντρα, τελικά προσωπικά είδα τεράστια διαφορά πηγαίνοντας σε μία "κανονική" οδοντίατρο χωρίς κάποια ιδιαίτερη φήμη, που όμως είχε τον τρόπο της με τα παιδάκια. Η συγκεκριμένη είναι στο Χολαργό αν θέλετε πληροφορίες, και είναι ένα "απλό" οδοντριατρείο, χωρίς δυνατότητα ολικής αναισθησίας ή περίεργα παιχνίδια κλπ, απλά η κυρία έχει εμπειρία και ελαφρύ χέρι, οπότε καθησυχάζει τα παιδάκια και δεν κλαίνε μετά, ούτε καν σε πολφοτομή σε μικρό παιδάκι.
  12. 1 point
    Θα του παρουσιάσεις την αλήθεια. Δηλαδή ότι θα γνωρίσει πολλά παιδιά, θα κάνει φίλους και θα παίζει όλη σχεδόν την ημέρα αλλά ότι θα πρέπει να ακούει τη δασκάλα του και να ακολουθεί τους κανόνες της τάξης. Μπορείς να του μιλήσεις με ενθουσιασμό για τα άλλα παιδιά, για τα νέα παιχνίδια που θα βρει στο σχολείο, για το ότι θα έχει δική του τσάντα, ταπεράκι και παγουρίνο που μπορεί να τα διαλέξει μόνος του. Τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται. Θα σας τα πει και η δασκάλα στην πρώτη ενημέρωση. Δηλαδή για τους κανόνες, τα φαγητά που τυχόν απαγορεύονται κτλ. Γενικά πάντως, προ κορονοιού τουλάχιστον, οι δασκάλες στο νήπιο είναι εύκολα προσβάσιμες. Εμείς μπορούσαμε να της μιλήσουμε όταν αφήναμε το παιδί ή όταν το παραλαμβάναμε, ή να την πάρουμε τηλέφωνο μέχρι κάποια ώρα μετά το μάθημα.
  13. 1 point
    Δεν πρόκειται να γίνει έτσι, μην ανησυχείς. Εμπιστεύσου μας, άλλωστε και για άλλα θέματα ανησυχούσες πολύ και όλοι σου έλεγαν πως όλα θα γίνουν στην ώρα τους κλπ και μετά διαπίστωσες ότι άδικα ανησυχούσες! Ο δικός μου στο σπίτι λέει σε όλα όχι, αντιδρά στα πάντα κλπ και στο σχολείο μου λένε ότι είναι ο πιο συνεργάσιμος, ο πιο φιλότιμος, βοηθάει κλπ.. ιδια ηλικία με τον δικό σου. όλα καλά θα πάνε!!
  14. 1 point
    Νομίζω ότι ο άντρας σου το προσεγγίζει καλύτερα! Θα του πεις ότι θα πάει να μάθει πολλά πράγματα, να γνωρίσει παιδάκια με τα οποία θα μπορεί να κάνει παρέα, να παίζουν κλπ, θα τρώνε κολατσιό-φαγητό κ.ο.κ. Και ότι θα υπάρχει μια καλή δασκάλα, η οποία θα τους λέει τί πρέπει να κάνουν και πότε, θα τα βοηθάει να μάθουν, να ζωγραφίσουν, να παίξουν κλπ. Τα υπόλοιπα θα τα καταλάβει μόνος του και θα προσαρμοστεί μια χαρά! γιατί θα βλέπει τί κάνουν και τα υπόλοιπα! Όπως θα ξέρεις ήδη, τα παιδάκια φέρονται πολύ διαφορετικά στο σχολείο απ'ότι στο σπίτι, είναι πολύ πιο ανοιχτά στο να δεχτούν κανόνες, να συνεργαστούν..
  15. 1 point
    Κι εγώ θα φορούσα μάσκα αν έπρεπε να μπω σε ασανσέρ, είναι από τους χειρότερους χώρους πιστεύω. Βασικα δεν μπαίνω σε ασανσέρ, πάω από τις σκάλες ακόμα κι να είναι πολλοί οι όροφοι. Το λέω φυσικά με την άνεση μου αφού δεν μένω σε ψηλό όροφο. Τα ελληνικά σχολεία έχουν αρκετά στραβά δυστυχώς, παρόλα αυτά το σχολείο είναι μια υποχρεωτική φάση στη ζωή ενός ανθρώπου και πρέπει να μεταφέρουμε θετικά συναισθήματα στα παιδιά μας.
  16. 1 point
    Για Παρίσι εμείς περιμένουμε να περάσει το 1'30 που θα συμβεί σε λίγα χρόνια για να μπορεί να ανέβει στα παιχνίδια! Και να είναι και αρκετά μεγάλη να εκτιμήσει και να θυμάται τη χώρα. Συμφωνώ με όλα. Έσπερος σχολείο οπωσδήποτε μη μασάς, όπως όλα και αυτός μαζί!
  17. 1 point
    Δεμ το είπα εγώ αλλα κατι άκουσα. Κοίτα.τα καλα νέα ταξιδεύουν γρήγορα. Οποτε ...
  18. 1 point
    Διαβάζω για τις διακοπές που κάποιες προβληματίζεστε και μου κάνει εντύπωση. Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος κανονικά πήγαμε διακοπές και σε ξενοδοχείο και όλα. Πέρσι το καλοκαίρι τα κρούσματα ήταν σχεδόν μηδενικά, φέτος είναι σαφώς περισσότερα αλλά έχουμε εμβολιαστεί, έστω με την πρώτη δόση (και με την δεύτερη σύντομα). Για το παιδί δεν ανησυχώ γιατί ακόμα και να κολλήσει δεν κινδυνεύει από σοβαρή νόσηση. Βέβαια ο καθένας αλλιώς αντιλαμβάνεται την κατάσταση και εγώ γενικά δεν φοβήθηκα ιδιαίτερα τον κορονοιό (εκτός από τους πρώτους μήνες που δεν ξέραμε τί αντιμετωπίζαμε) και πολλά μέτρα τα βρήκα υπερβολικά ακόμα και παρανοϊκά. Όπως τώρα που απορώ που βλέπω τον κόσμο να περπατάει έξω με μάσκες (το 80% τουλάχιστον). Ναι είναι ο νόμος αλλά είναι τελείως παράλογο. Βλέπω κάτι γεροντάκια να περπατάνε μέσα στη ζέστη τρεκλίζοντας με τη μάσκα και τα λυπάμαι. Την Εσπερος την καταλαβαίνω πάντως. Ούτε εγώ θα ήθελα να πάει φέτος το παιδί στο σχολείο για πρώτη φορά με τέτοιες συνθήκες. Είναι ούτως η άλλως αγχωτικό να πας πρώτη χρονιά σχολείο, πόσο μάλλον φέτος. Προσωπικά ελπίζω να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και να μην είναι στα σχολεία όπως φέτος. Να μην χρειάζονται μάσκες και αποστάσεις και πανικός κτλ. και τα παιδάκια να μην περάσουν άλλον έναν μαρτυρικό χειμώνα. Πάντως Εσπερος μην ανησυχείς, το προνήπιο είναι υποχρεωτικό αλλά δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να λείψει το παιδί όταν θέλετε ή όταν χρειάζεται. Μπορείς πχ να τον κρατάς προληπτικά όταν κυκλοφορούν ιώσεις ή να όταν έχει λίγη μύξα. Δεν θα σου πει κανείς τίποτα ακόμα και αν λείπει τακτικά, αρκεί να ενημερώνεις τη δασκάλα. Τέλος για τις ιώσεις φέτος, όντως εξαφανίστηκαν στα σχολεία αλλά μην ξεχνάτε ότι ήταν κλειστά καιρό. Σίγουρα όμως οι μάσκες και τα αντισηπτικά βοήθησαν (στους εσωτερικούς χώρους). Επίσης τα παιδιά κολλάνε και σε παιδότοπους, πάρτυ παιδικά κτλ που φέτος το χειμώνα δεν υπήρχαν. Κολλάνε επίσης και από τους μεγάλους που κυκλοφορούν οπότε εφόσον έπεσε σε μεγάλο βαθμό οι κυκλοφορία των μεγάλων και δεν αρρώστησαν οι γονείς σε δουλειές, ΜΜΜ κτλ, έπεσε και στα παιδιά. Είναι αλυσίδα. Οπότε δεν ξέρουμε πόσο ακριβώς συνεβαλαν οι μάσκες στο σχολείο. Αυτό θα μπορούσε να φανεί από συγκριτική μελέτη με χώρες που δεν ήταν η μάσκα υποχρεωτική πχ στο δημοτικό ή καθόλου (πχ Σουηδία).
  19. 1 point
    Τότε έχεις λάθος μέγεθος μάσκας, μάσκα που εφαρμόζει σωστά, πολλώ μάλλον μάσκα χειρουργική ή ΚΝ 95 που εφαρμόζεις καλά το έλασμα, δεν ανεβοκατεβαινει. Εγω πλέον την φοράω 8 ώρες συνεχόμενα με ελάχιστα διαλείμματα, είναι δυσάρεστο μεν, αλλά δεν μου βγαίνει.
  20. 1 point
    Στις πρώτες τάξεις δημοτικού, σίγουρα πρέπει κάποιος να επιμείνει για να διαβάσει το παιδί αν βαριέται, χαζεύει κλπ. Αλλά αυτό απέχει πολύ από το να "διαβάσει" κάποιος το παιδί. Έχει τύχει το κορυφαίο ανέκδοτο, παιδάκι να πηγαίνει σχολείο με σελίδες με "α", "πα" κλπ που ήταν με γραφικό χαρακτήρα ενήλικου, και όχι 1 και 2 φορές, με συζητήσεις με φίλη δασκάλα
  21. 1 point
    Ήμουν από τους πλέον επιφυλακτικούς με τη μάσκα αλλά όχι μόνο παρωδία στα σχολεία δεν ήταν, εξαφάνισε τη μετάδοση πολλών ιώσεων. Οπότε γιατί το λες αυτό; Είχαμε πολλές φορές κρούσματα στο σχολείο, και δεν έγινε μετάδοση στις τάξεις, οπότε κάπως έπιασε όλο αυτό τελικά.
  22. 1 point
    Ναι .έχουμε σπίτι κ αυτοκινητο. Σκεφτομουν μηπως πηγαίναμε κ σκ Παρίσι, Ντισνειλαντ αλλα αυτο θελει σκέψη.αθτα για τέλη Αυγούστου. Εμεις εχουμε βαουτσερ.τεσσερις φιρες το έχουμε ακυρώσει το ταξίδι.Θελω να πάω κ Χάγη στο παιδικο μουσείο λ ισως στο αντίστοιχο των Βρυξελλών από κλειστούς χώρους.Εννοειται θα παμε στο ζωολογικό κηπο κ στο θεματικό παρκο με τη Μαγια τη Μελισσα.Τις εκδρομές στις πόλεις δεν τις θεωρώ επικίνδυνες.
  23. 1 point
    Στο τσακ ήμουν να κλείσω εισιτήρια για Βέλγιο αλλά δεν το αποφάσισα τελικά. Εμείς λέμε για Οκτώβρη να έχουν ξεκαθαρίσει τους περιορισμούς πρώτα. Εμείς έχουμε σπίτι.
  24. 1 point
    Δεν διαφωνώ, αντίθετα το στηρίζω. Στην τηλεκπαίδευση έβλεπα εργασιες παιδιών νηπίων και προνηπιων που ήταν έργα τέχνης! Ήταν πανέμορφες πραγματικά. Όμως δεν ήταν δικές τους. Η δασκάλα επικρατούσε καθε προσπάθεια. Συζητώντας με μαμάδες διαπίστωσα πως τα παιδάκια που τα έκαναν μόνα τους ένιωθαν παράξενα που δεν μπορούσαν να τα καταφέρουν όπως τα άλλα ή και κάποια δεν ήθελαν να ασχοληθούν αφού ήξεραν πως το αποτέλεσμα δεν θα είχε καμία σχεση με τα υπόλοιπα. Επομένως εκτός από τους γονείς που είναι σημαντικο να στηρίζουν την όποια προσπάθεια του παιδιού να ολοκληρώσει την εργασία του, το ίδιο οφείλει να κάνει και ο εκπαιδευτικός. Δηλ να ενθαρρύνει τα παιδιά, να επικροτεί την οποια πραγματική προσπάθεια, να δίνει κατευθυντήριες οδηγίες. Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμιδων καταλαβαίνουν πολύ καλά ποια εργασια έκανε ποιος, ποιες λέξεις, φράσεις, έννοιες αντιπροσωπεύουν την εργασία κάθε μαθητή. Το ζήτημα δεν είναι να κοροϊδέψουμε τον δάσκαλο αλλά το παιδί να καταπιαστεί, να ακονίσει το μυαλό του, να διδαχτεί την υποχρεωτικοτητα και εντέλει να λάβει την επιβράβευση/τις παρατηρήσεις/τις διευκρινήσεις για οτιδήποτε προσπάθησε. Ένα προσωπικό παράδειγμα, ο γιος μου είναι πολύ εξοικιωμενος με το ψαλίδι για την ηλικία του και όμως ό,τι μου φέρνει από το σχολείο είναι κομμένο τέλεια! Φαίνεται δηλ πως δεν είναι δικό του. Τον ρωτάω αν κόβουν και μου λέει ναι. Σκεφτόμουν να κάνω μια συζήτηση στο θέμα με την δασκάλα (θα την κάνω του χρόνου λογικά) πως προσεγγίζουν το ζητημα. Μήπως όμως η δασκάλα τελειοποιεί τις εργασίες γιατί αυτό περιμένουν να δουν οι περισσότεροι γονείς? Μήπως είναι φαύλος κύκλος όλο αυτό?
  25. 0 points
    Πάντως αυτό με τη μύτη δεν το καταλαβαίνω. Σε εμένα όταν μιλάω πάντα κατεβαίνει και αναγκαστικά την πιάνω. Όποτε πάμε στην παιδίατρο και μιλάω κατεβαίνει και μου λέει "μέσα τη μύτη" συνέχεια και νιώθω άσχημα γιατί δεν τη βγάζω επίτηδες, βγαίνει όπως μιλάω. Όπως επίσης αναγκάζομαι να την πιάνω πολλές φορές για να την κολλήσω πιο καλά στο πρόσωπο όταν θολώνουν τα γυαλιά. Γενικά αυτή η "σωστή χρήση" είναι πάρα πολύ δύσκολη.
ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά

© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008 !!


Powered by Invision Community