Πίνακας Συνεισφοράς


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/02/2021 in all areas

  1. 7 points
    Το πρόβλημα με τις γονεικές παροχές (οι οποίες πρέπει να είναι για γονείς γενικώς, όχι μόνο για μητέρες) στην Ελλάδα είναι οτι συνήθως είναι ψιλοτσαμπα....για μένα δεν έχει κανένα νόημα μια παροχή αν είναι άνευ αποδοχών ή αν δεν προστατεύει το προηγούμενο βιοτικό επίπεδο (δηλαδή το να δίνεται ο βασικός μισθός σε κάποιον που πριν έπαιρνε 600 ευρώ και ο ίδιος σε κάποιον που έπαιρνε 2000 είναι απαράδεκτο). Κι ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό δίκαια δεν είναι η κρατική ενίσχυση αλλά το ασφαλιστικό σύστημα...διότι εκτός από το να λαμβάνει 4 φορές μεγαλύτερη παροχή ο εργαζόμενος των 2000 ευρώ, επίσης θα επιβαρύνεται και με 4 φορές περισσότερες εισφορές από αυτόν του βασικού μισθου. Κάτι τέτοιο δυστυχώς δεν υπάρχει. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με το ταμείο ανεργίας, όπου σήμερα υπάρχει η ισοπέδωση των 360 ευρώ για όλους ανεξαιρέτως και το ίδιο έγινε και με τις αναστολές, όπου υπάρχουν άνθρωποι που η αποζημίωση αναστολής είναι μεγαλύτερη από τον προηγούμενο μισθό τους.... Στην παρούσα φάση, το μέτρος της άδειας ειδικού σκοπού επιβαρύνει κατά 50% τον εργοδότη και κατά 25% τον εργαζόμενο.....δεν πρόκειται για παροχή ή διευκόλυνση, αλλά για κοροιδία και επιβάρυνση κατά 75% στους άμεσα εμπλεκόμενους στην εργασιακή σχέση....κι αναρωτιέμαι, αφού αυτοί πληρώνουν τελικά, τι χρειάζεται το κράτος ενδιάμεσα; Για να πουλάει παραμύθι οτι λαμβάνει μέτρα; Ας τα συμφωνήσει ο καθένας με το αφεντικό του με τον τρόπο που βολεύει και τους δύο καλύτερα.
  2. 5 points
    Δίκιο έχετε κι οι δύο. Βέβαια αυτό φέρνει στην επιφάνεια το εξής οξύμωρο: η κυβέρνηση όρισε για την αναστολή ένα ποσό σχετικά χαμηλό, που ωστόσο θεωρείται ότι μπορεί να καλύψει κάποιες βασικές βιοτικές ανάγκες του εργαζόμενου, αλλά ταυτόχρονα με τις ευλογίες της εργατικής νομοθεσίας πολλοί εργαζόμενοι αμείβονται λιγότερο. Δηλαδή, τα χρήματα που δίνει η κυβέρνηση σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, είναι σε πολλές περιπτώσεις περισσότερα από αυτά που παίρνει ο εργαζόμενος σε περιόδους μη έκτακτης ανάγκης. Το λες και τραγικό.
  3. 2 points
    Φοβάμαι οτι δεν προκειται καν περί ποσού βιοτικών αναγκών, πρώτον διότι επίσης δεν έχουν όλοι τις ίδιες βιοτικές ανάγκες (π.χ. εργένης vs. μονογονεική οικογένεια με 2 παιδιά και δάνειο), αλλά κυρίως διότι αρχικά ήταν 800....μετά πήγε στα 534 διότι προφανώς κατάλαβαν οτι θα κρατήσει καιρό η ιστορία. Περισσότερα ένα επίδομα του τύπου "τόσο μας παίρνει" είναι, παρά οτιδήποτε άλλο.
  4. 2 points
    Πολύ πονεμένη ιστορία αυτό, εν μέσω κορονοϊού.... ποιον θα βάλεις μέσα στο σπίτι σου, είναι τόσα που πρέπει να σκεφτείς και επιπρόσθετα πρέπει να σκεφτείς και εάν αυτός ο άνθρωπος προφυλάσσεται ή σου λέει ότι προφυλάσσεται, άσε.... πονεμένο. και όπως σε όλες τις περιπτώσεις, αν δεν το ζήσεις, δεν καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο είναι.
  5. 2 points
    Η άδεια ειδικού σκοπού στον ιδιωτικό τομέα είναι δυστυχώς σαν τη μείωση ενοικίου....χουβαρνταλίκια του κράτους με ξένες τσέπες (εν προκειμένω των εργοδοτών και των ενοικιαστών). Στην περίπτωση αυτή πιο λογικό για έναν εργοδότη θα ήταν να περιμένει από τον εργαζόμενο να πάρει μια εβδομάδα άδεια (απλήρωτη ή από την ετήσια) και να προσπαθήσει να βρει λύση για τη φύλαξη.
  6. 1 point
    καλά αυτό ξαναπές το, έχω γνωστό (φαντάζομαι και όλοι) που μου λέει "μια χαρά με την αναστολή, ό,τι έπαιρνα τα παίρνω και τώρα και μάλιστα καθήμενος".
  7. 1 point
    Και εγώ προσανατολίζομαι σε ιδιωτικό για δημοτικό για τους λόγους που προανέφερε η @Deena (ασφάλεια, καθαριότητα, δραστηριότητες, πρόγραμμα κτλ). Για το γυμνάσιο είμαι κάθετη (τουλάχιστον τώρα) για το δημόσιο, τόσο για οικονομικούς όσο και για κοινωνικούς λόγους. Θεωρώ δηλαδή βαρύ να πρέπει να πληρώνω ιδιωτικό, ιδιαίτερα και φροντιστήρια και από την άλλη βρίσκω αναντικατάστατη τη δυνατότητα παρέας με παιδιά που μένουν κοντά. Σε αυτό το μοτίβο κινήθηκαν και οι δικοί μου γονείς με εμένα και δε θεωρώ ότι μου βγήκε σε κακό. Από την άλλη πάλι εγώ όνειρα για σπουδές και πανεπιστήμια εδώ ή έξω θεωρώ τρελό να κάνω με ένα νήπιο που ούτε τις κλίσεις του ξέρω, ούτε τη φιλομάθειά του, ούτε τους προσωπικούς του στόχους. Γενικά και αόριστα λέω ότι θα ήθελα να έχω τη διαύγεια να καταλάβω σε τι είναι καλή και να την κατευθύνω κάπως και ενδεχομένως κάποια χρήματα (καλά να είμαστε) να τη βοηθήσω αν οι σπουδές που θα θελήσει προυποθέτουν οικονομική ενίσχυση. Στο δια ταυτα έχω φίλους που μου λένε καλά λόγια για την Ελληνοαγγλική και το Αρσάκειο οπότε τα έχω στο μυαλό μου, κυρίως την Ελληνοαγγλική. @Yovannaφαντάσου λέει να είναι τα μικρά μας συμμαθητές..
  8. 1 point
    Σαφώς και η εργοδοσία δίκιο έχει, και ο εργαζόμενος γονιός δίκιο έχει και ναι, αναφορικά με την κρατική ενίσχυση, εδώ γελάμε, όπως το λες κι εσύ..... Δυστυχώς οι παροχές/διευκολύνσεις προς τις εργαζόμενες μητέρες είναι, γενικά μιλώντας, δεν θα πω μηδαμινές, θα πω "μη εφαρμόσιμες πρακτικά", πόσο μάλλον τώρα. Αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο, μεγάλο και πονεμένο και αυτό επίσης. Τουλάχιστον γίνεται μια προσπάθεια, λέω εγώ τώρα, να "βολευτεί" μια κατάσταση...
  9. 1 point
    Ναι , και μένα η ελληνοαγγλική είναι η πρώτη μου επιλογή και δεν θα χρειαστεί σχολικό. Θα τον πηγαίνω εγώ το πρωί και στις 4 θα τον παίρνω. Όταν με το καλό έρθει η ώρα , θα κινηθώ έγκαιρα για την εγγραφή του στο νηπιαγωγείο αρχικά. Στο μεταξύ ο παιδικός ζητάει την επανεγγραφή για του χρόνου στο προνήπιο.. Αρκετά πιο ακριβά σε σχέση με φέτος..
  10. 1 point
    Το Αρσάκειο δυστυχώς μπορεί να έχει λογική τιμή ως βάση, αλλά αν θέλεις να βάλεις και κάποιες δραστηριότητες και αν προσθέσεις και σχολικό, η τιμή του ανεβαίνει αρκετά. Η Ελληνοαγγλική είναι πολύ καλή επιλογή πάντως, παραλίγο θα είχα πάει κι εγώ αλλά χρειαζόμουν σχολικό και το δρομολόγιο που εξυπηρετούσε την περιοχή μου δεν ήταν καλό, θα ήταν τα παιδιά 45-60 λεπτά στο σχολικό κάθε πρωί και άλλο τόσο κάθε απόγευμα και το θεώρησα πάρα πολύ.
  11. 1 point
    @Yovanna βάσει της περιοχής που μένεις, εκτός από την Ελληνοαγγλική, αξίζει ίσως να κοιτάξεις και την ΙΟΝΙΟ, αλλά θα έλεγα μακριά από τα Εκπαιδευτήρια Καντά, έχω ακούσει μαζεμένα αρνητικά τον τελευταίο καιρό. Για την ΙΟΝΙΟ βέβαια να πω ότι κάνει ειδική τιμή για εργαζομένους συγκεκριμένης Τράπεζας, κάτι το οποίο για εμένα είναι κόκκινο πανί, καθώς τις περισσότερες φορές πίσω από τέτοιες προσφορές υπάρχει δανεισμός που δεν εξυπηρετείται ομαλά. Δεν ξέρω όμως κάτι συγκεκριμένο. Καλά σχολεία και λογικά στα δίδακτρα είναι και η Σχολή Μάνου (Εκάλη) και φυσικά η Σχολη Χατζήβεη (Νέα Φιλαδέλφεια).
  12. 1 point
    Αργκ, πραγματικά ώρες ώρες πιστεύω ότι μας κοροϊδεύεις όλους εδώ μέσα. Γράφεις συχνά έκπληκτη και ότι το φόρουμ δεν είναι ο μέσος όρος οικογενειών, με στυλ ότι και καλά είμαστε "λεφτάδες" εδώ μέσα, σε αντίθεση με σένα, και τώρα γράφεις ότι θα είχες τη δυνατότητα να στείλεις 3 παιδιά στο pierce, αλλά δεν το κάνεις από άποψη. εγώ με το ζόρι μπορώ να στείλω ένα παιδί σε ένα οικονομικό ιδιωτικό. Δεν ξέρω τι να πιστέψω πια από αυτά που γράφεις.
  13. 1 point
    Σε όλες τις μεγάλες εταιρείες που γνωρίζω, η άδεια ειδικού σκοπού δώθηκε κανονικά όσο δεν υπήρχε πρόβλεψη για τηλεεργασία. Αλλά νομίζω είναι αναμενόμενο ότι σε κλάδους όπου υπάρχει παραδοσιακά καταπάτηση δικαιωμάτων (π.χ. αρκετές αλυσίδες σούπερ μάρκετ) τέτοιες ρυθμίσεις μάλλον μένουν στα χαρτιά.
  14. 1 point
    Δεν αναφερόμουν σε σένα παντως προσωπικα.Οποτε πρέπει να προσέξεις το ύφος σου γιατι εσύ απευθύνθηκες σε μένα προσωπικά.Φυσικα και δεν είναι όλα τα σχολρια ίδια, το έχω ήδη γράψει.Και ο καθενας κανει ο.τι θέλει.Κι εγω αν είχα τρία παιδιά δεν θα μπορούσα να το υποστηρίξω οικονομικά. Στο σύνολο ομως πιστεύω οτι ένα ιδιωτικό προσφέρει πολλά περισσότερα.Και είμαι κατά όπως σχολείων τύπο Pierce,Γειτονας κτλ ακομη κι αν μπορουσα να το πληρώσω.Και μέσα από τη δουλειά μου βλεπω οτι οι γονείς έχουν αγανακτήσει γιατι αυτα τα δυο χρόνια μεψτην τηλεκπαιδευση στο δημόσιο ,τα παιδιά έμειναν πισω .Ομως καλή τηλεκπαιδευση βλεπω οτι ξανει και ένα πανάκριβο ιδιωτικο που ξερω.Κα7 για τα ιδιωτικά επομένως σχετικά ειναι τα πράγματα.
  15. 1 point
    Το διευκρίνισα ότι μιλώ για δημόσιο τομέα. Στον ιδιωτικό τομέα σιγά μην διακινδυνέψει ο υπάλληλος να πάρει άδεια ειδικού σκοπού.
  16. 1 point
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, σαφές; Οι μισοί συμμαθητές των παιδιών θα είχαν την οικονομική δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά σε ιδιωτικό και δεν το έκαναν, οι γονείς μου μπορούσαν να μας στείλουν σε ιδιωτικό και δεν το έκαναν, ο κουνιάδος μου θα μπορούσε να στείλει τα παιδιά σε ιδιωτικό και δεν το έκανε. Καταλαβαίνω γιατί να επιλέξει κάποιος ιδιωτικό, αλλά μην τρελαθούμε ότι όλοι όσοι μπορούν το επιλέγουν.
  17. 1 point
    Αναφέρομαι σε ανθρώπους που εργάζονται σε θέσεις που δεν μπορεί να γίνει χρήση τηλεργασίας.
  18. 1 point
    Για τον δημόσιο τομέα μιλάς, γιατί στον ιδιωτικό αμφιβάλω αν κάποιος παίρνει ειδικού σκοπού, ποσο μάλλον ενώ δεν την χρειάζεται πραγματικά, (όχι μόνο τώρα γενικότερα από τον Νοέμβριο που ξεκίνησε αυτό το ατελείωτο λοκνταουν).
  19. 1 point
    ναι ασε χάλια ήταν τα κιλά. μέχρι και δύσπνοια είχα που δεν είχα με το τσιγάρο!! όλοι μας πάντως είμαστε σε μία περίεργη κατάσταση με την κλεισούρα... Σκέψου όμως ότι τότε ίσως να το ζητούσες και παραπάνω λόγω κοινωνικών περιστάσεων, ενώ τώρα ίσως να είσαι λίγο πιο cool.
  20. 1 point
    Τα είπες όλα.Και οποιος πει οτι δεν θα ήθελε το παιδι του να πηγαίνει σε ένα ιδιωτικο σχολειο ψεύδεται.Το δεν μπορώ είναι κατανοητό.Το οτι δεν θέλω όμως με τις συνθήκες που επικρατούν νομιζω οτι δεν στέκει.Τα παιδια ειδικά με αυτές τις συνθήκες έμειναν στο έλεος του Θεού.Αλλα και από πλευράς ααφαλειας και μέτρων για τον ιο βλεπω μεγαλη διαφορα.Βεβαια ολα αυτα δεν ισχύουν για όλα τα ιδιωτικά. Ναι.Αυτο στην Αγία Παρασκευή.Επισης αν έχεις γαλλική υπηκοότητα τα δίδακτρα τα αναλαμβάνει το γαλλικό κράτος. Ως προς τα υπόλοιπα που γράφεις εξαρταται που θα ταιριάξει το κάθε παιδί.Το τέλειο σχολειο για κάποιον ισως ειναι το χειρότερο για κάποιον άλλον. Ξεφεύγω από το θεμα αλλά έχω φρικάρει. Έχουμε ξανασυζητάμε και μαζί τα περι εμπιστοσύνης στο περιβάλλον κ διατυπώσετε επιφυλάξεις. Ακούσατε αυτο με την 36χρονη που τα φτιαξε με τον 13χρονο μαθητη της και ηταν και φιλη της οικογενειας?ειχαν σχέσεις κ βρίσκονταν την ωρα του μαθήματος αλλα και εκτός σπιτιού.Ηθελε να τον πάρει στο εξωτερικό λεει....Τι εκπαιδευση πρέπει πλέον να λάβουμε για να τα εκπαιδευσουμε να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα?
  21. 1 point
    Υπάρχουν κι αυτοί που δικαιούνται ακόμη, ωστόσο, και δεν είναι λίγοι. Δύο παραδείγματα από τον στενό μου κύκλο, εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας που επειδή είχαν παιδί στο γυμνάσιο, είχαν άδεια ειδικού σκοπού. Όχι βέβαια ότι τη χρειάζονταν πραγματικά. Τώρα στον ιδιωτικό τομέα, αν π.χ. εργάζεται ο γονιός στο σούπερ μάρκετ κι έχει παιδί γυμνασίου, δεν νομίζω να πάρει άδεια ειδικού σκοπού.
  22. 1 point
    Καλησπέρα η αλήθεια είναι ότι αυτό με το πιπίλισμα ναι το κάνουν. Απλά πρέπει να καταλαβαίνεις ότι δεν είναι πάντα τόσο η ανάγκη να φάει όσο η ανάγκη να έρθει σε επαφή μαζί σου. Να πιπιλησει , να σε μυρισει και να ξανά κοιμηθεί. Από αυτά που γράφεις κατάλαβα το μωράκι σου είναι μικρότερο από 6 μηνών και αυτή η συμπεριφορά είναι απόλυτος φυσιολογική για ένα βρέφος. Καταλαβαίνω ότι κουράζεσαι και ότι δεν κοιμάσαι καλά τις νύχτες αλλά από το να ξεκινήσεις να δίνεις φόρμουλα δεν θα αλλάξει κάτι , το μωράκι θα συνεχίσει και πάλι να ξυπνάει τα βραδιά και να σε ψάχνει. Αν το θέμα δεν είναι ότι πεινάει και απλά θέλει να πιπιλαει και έχει την ανάγκη να βρεθεί κοντά σου το ίδιο θα επιζητήσει και όταν θα πίνει φόρμουλα. Απλά τώρα μπορείς να τον κοιμήσεις με τον θηλασμό ενώ μετά θα τον κοιμήσεις με το μπιμπερό η στην αγκαλιά σου. Επίσης σκέψου ότι είναι άλλο να ξυπνήσει το μωράκι την νύχτα να το βάλεις στο στήθος και να ξανά κοιμηθείτε παρέα και άλλο να σηκωθείς και να ζεσταίνεις γάλα ... εμένα δηλαδή πιο κουραστικό θα μου φαινόταν να σηκώνομαι να ετοιμάζω το γάλα παρά να θηλάσω ξαπλωμένη. Όπως και να έχει αυτό είναι ένα δικό σου θέμα σίγουρα δεν θα σου μιλήσω για οφέλη θηλασμού αυτά θα τα ξέρεις ... ζύγισε τα και κάνε ότι σε κάνει πάνω από όλα εσένα να νιώθεις καλύτερα. Είναι πιο βασικό το μωρό να έχει μια χαρούμενη και ψυχικά ισορροπημένη μαμά δίπλα του παρά μια μαμά μέσα στα νεύρα και το άγχος ... να του φωνάζει και αυτό να μην μπορεί να καταλάβει το γιατί. Είναι κρίμα
  23. 1 point
    Κατ'αρχας θα πω ότι προς το παρόν τουλάχιστον που το παιδί μου δεν είναι ούτε 2, συμφωνώ στο ότι στο δημόσιο αποκτά εικόνα της πραγματικής κοινωνίας. Θεωρώ πολύ σημαντικό που είχα συμμαθητές από περιβάλλοντα που δεν είχαν καμία μα καμία σχέση με το δικό μου -με ένα μικρό διάλειμμα στο λύκειο που ήταν πειραματικό, αλλά μετά ως φοιτήτρια επανήλθα στην πραγματική κοινωνία. Και μπορεί μεν στο σχολείο να μην είχα πολλές παρέες με παρόμοια ενδιαφέροντα (πχ ήμασταν μόνο 2-3 που παίζαμε μουσική), το κενό όμως αυτό καλυπτόταν από τις παρέες του ωδείου. Για γυμνάσιο και λύκειο μου αρέσει πολύ ο θεσμός των μουσικών-καλλιτεχνικων-αθλητικων σχολείων αν το παιδί έχει τετοια ενδιαφεροντα, ώστε να εχει παρέες με κοινα. Για τις σπουδές, πιστεύω η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Δεν θεωρώ ότι σπουδάζουμε μόνο με σκοπό τον επαγγελματικό προσανατολισμό (αν ήταν έτσι, ορισμένες επιστήμες θα εξαφανίζονταν) αλλά για να μάθουμε περισσότερα πάνω στο αντικείμενο που μας ενδιαφέρει. Το τι θέλουμε επαγγελματικά πολλές φορές το ανακαλύπτουμε μέσα στη σχολή, που ερχόμαστε σε πραγματική επαφή με διάφορους κλάδους του αντικειμένου που τελειώνοντας το σχολείο δεν είχαμε ιδέα τι είναι. Σίγουρα δεν πάνε χαμένες οι σπουδές αν δουλέψεις σε κάτι άλλο. Αλλά αυτό ισχύει κυρίως αν αυτό που σπούδασες σου άρεσε και το ήθελες και μπήκες συνειδητά και απλά έτυχε να μην μπορέσεις να "αποκατασταθείς" είτε γιατί άλλαξαν τα δεδομένα είτε γιατί δεν ήξερες εξ αρχής το ποσο χάλια προοπτικές υπήρχαν. Δεν έχει καμία σχέση με το "να περάσει κάπου όπου να'ναι απλά για να έχει ένα πτυχίο ή να ανοίξει τους ορίζοντες/τον τρόπο σκέψης έτσι γενικώς και αορίστως". Έχω δύο φίλες που σπούδασαν ιστορία και αρχαιολογία, συνειδητά επειδή τους άρεσε, η επαγγελματική αποκατάσταση είναι χάλια κι ετσι η μία πήρε την επιχείρηση των γονιών της και η άλλη δουλεύει χρόνια σε μια εταιρεία ως γραμματέας. Και οι δύο δηλώνουν ότι δεν μετανιώνουν με τίποτα τις σπουδές και ότι τις διαμόρφωσαν ως ανθρώπους κ ήταν εμπειρία ζωής. Και συμφωνώ. Ίσως είναι και το αντικείμενο, η ιστορία δηλαδη, που όντως ανοίγει ορίζοντες. Αλλά γενικά αν το παιδί μου αγαπούσε πολύ κάτι που ήξερα ότι δεν έχει καλή επαγγελματική αποκατάσταση δεν θα του έκοβα τα φτερά για να βρει κάτι άλλο, θα το ενθάρρυνα γιατί θα ήξερα ότι θα το γέμιζε αυτή η γνώση κι ας δούλευε μετά σε κάτι άσχετο. Και που ξέρεις, μπορεί να γινόταν πανεπιστημιακός στο αντικείμενο -μπορει και όχι. Αλλά δεν θα πήγαιναν χαμένα τα χρόνια, αφού θα εμβαθυνε τόσο σε κάτι που αγαπά, συνειδητά. Ο,τι κι αν έκανε σαν δουλειά μετά. Δεν έχει σχέση αυτό με το "να σπουδάσει κάτι, οτιδήποτε, απλά για να σπουδάσει ενώ ξεκάθαρα δεν τον πολυενδιαφερει". Και το πανεπιστήμιο δεν σημαίνει "μαθητευόμενος σε κάποιο επάγγελμα" αλλά εμβάθυνση σε κάποια επιστήμη. Δεν θεωρώ ότι συνδέεται απαραιτήτως με το τι θα κάνεις βγαίνοντας από αυτό. Φυσικά αν καταφέρεις να βιοποριζεσαι από κάτι που σου αρέσει είναι επιτυχία και χαρά, αλλά για μένα δεν είναι αυτοσκοπός. (Συγγνώμη για το ασυντακτο κείμενο, δεν είχα περισσότερο χρόνο για επεξεργασία)
  24. 1 point
    Μπορεις να το κάνεις και ως παιχνίδι. Δηλ, λες μια ιστορία πχ. Να η κυρία οδοντόβουρτσα. Ντιν,ντον χτυπά την πόρτα (την ακουμπας στο μαγουλακι). Ειναι κάνεις μέσα? Ναι! Τα δοντακια! Η κυρία οδοντόβουρτσα πρέπει να τα καθαρισει, να δει τι έχεις φάει! Ξεκινάς με ότι έχει φάει! Βλέπει λίγο γάλατακι,γιαουρτακι κτλ! Πάει τώρα και στα πάνω δόντια ! Στο τέλος μας χαιρετα, πλένεται στην βρύση και πάει για ύπνο. Υπάρχουν οδοντόκρεμες χωρίς φθόριο, με γεύση φρούτων που αρέσουν στα παιδια.
ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά

© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008 !!


Powered by Invision Community