Πίνακας Συνεισφοράς


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21/11/2020 in all areas

  1. 3 points
    Ναι αλλα τοτε θα έβγαιναν κάποιοι και θα έλεγαν για τις τεμπελες νηπιαγωγούς που πληρώνονται και κάθονται... Για καποιους εχει μεγαλύτερη σημασία να βλέπουν να δουλεύουν οι εκπαιδευτικοι και οχι αν είναι παιδαγωγικα σωστός ο τρόπος που γίνεται και αν οι μαθητές μπορουν να ανταπεξελθουν.
  2. 1 point
    Αν κατάλαβα καλά, όταν λέτε ότι δίνετε κομμάτια εννοείτε να τα δαγκώνουν και να κόβουν με τα δόντια οσο θελουν; Είχα καταλάβει ότι τους τα δίνατε με το κουταλάκι και γι'αυτό απορούσα γιατί δεν τρώνε, ενώ αλεσμένα έτρωγαν. Εμείς τα κομματάκια τα δίναμε με το κουταλάκι, έχοντας το πιάτο μπροστά της ώστε να μπορεί να πάρει αν θέλει, αλλά άρχισε να παίρνει με το χερακι ακριβώς ενός έτους, πιο πριν δεν ήθελε. Οπότε δεν άλλαξε και κάτι φοβερό όταν από αλεσμένα πήγαμε σε κανονικά κι έτσι δεν της έκανε εντύπωση, συνέχισε να τρώει όπως έτρωγε. Μετά σιγά σιγά μεγαλώναμε τα κομματάκια και κάποια στιγμή δώσαμε αυγό ή καρότο πχ ολόκληρα στο χέρι της να τα δαγκώνει όπως θέλει. Αυτό που λέτε μεγάλα κομμάτια που τα δαγκώνουν, σε τόσο μικρά παιδιά γίνεται στα παιδιά που ξεκίνησαν κατ'ευθειαν baby led weaning. Σε παιδιά που έτρωγαν αλεσμένα δύσκολο να πετύχει κατ'ευθειαν από αλεσμένα να περάσουν σε δάγκωμα, ίσως να κάνετε στην αρχή τα μικρά κομματάκια με το κουτάλι.
  3. 1 point
    Είχαμε ξεκινήσει ομαλή απομάκρυνση γύρω στους 19-20 δεν θυμάμαι ακριβως, δηλ κοιμόταν κάποιες φορές γυρνώντας απ την άλλη μετά το θηλασμό. Δεν ξέρω αν επαιξε κι αυτό ρόλο. Ναι, τις περισσότερες φορές έπινε νερό και δεν ζητούσε γάλα, ή του έλεγα χαμηλόφωνα παραμυθακι. Αν το παιδί είναι έτοιμο θα δεχτεί πιο εύκολα εναλλακτικές που του προσφέρονται ομαλά και με σταθερότητα απ την μαμά.
  4. 1 point
    Όχι εμένα μόλις άρχισε να δαγκώνει τα κομμάτια. Πρόσφερα κομμάτια από όταν έκλεισε τον ένατο μήνα. Τα πετούσε κάτω. Τώρα τελευταία άρχισε να τα δαγκώνει. Της έχω δώσει ψωμί, αυγό ( από το οποίο έφαγε το ένα τέταρτο σε ποσότητα) και χθες έκανα μπισκότα βρώμης δικά μου για να δαγκώνει. Από το ένα μπισκότο έφαγε λιγότερο από ένα τέταρτο σε ποσότητα, το άλλο το έβαλα στη φρουτοκρεμα. Δεν είναι σε καμία φάση να την ταισω μόνο με κομμάτια, το παιδί θα μείνει νηστικό, τα σπουργίτια κυριολεκτικά τρώνε περισσότερο. Επίσης εμένα θέλει να τη ταισω εγώ, αν της δώσω κάτι να πιάσει παίζει και το πετάει. Εντάξει θέλει χρόνο , τι να κάνουμε. Αυτό που σου πρότεινα είναι βάσει πώς περιγράφεις το δικό σου παιδί που φαίνεται αρκετά πιο προχωρημένο από το δικό μου στο να τρώει μόνο του κομμάτια, όχι γιατί το έχω δοκιμάσει η ίδια. Θα την τάιζα κανονικά ένα μισάωρο, να είμαι σίγουρη ότι έφαγε επαρκώς και μετά θα της έδινα κάτι στο χέρι που μπορεί να το πιάσει κι αν πεινάει καλώς, αν όχι θα χάσει το ενδιαφέρον της πιστεύω. Για να μη γίνεται και κουραστικό να τη κυνηγάς να φάει πάνω από μισάωρο και για σένα και για αυτήν που αν τελικά δεν πεινάει , ανοίγει στόμα από συνήθεια
  5. 1 point
    εννοειται πως παλι θα κοιμασαι με το ενα ματι ανοιχτο.μην τυχον κ ξυπνησει ο μεγαλος κ πειραξει το μικρο δ ξερω τι να σου πω γι αυτο,γτ εγω την εμπιστευομουν παντα γενικα η μεγαλη μετα τα 2,εστρωσε πολυ ο υπνος της.δ ενοχλουνταν ιδιαιτερα απο το μωρο.αλλα κ εκειμος ηταν σχετικα ησυχος.ξυπνουσε αρκετες φορες αλλα αμεσως θηλαζε κ κοιμοταν.αν για καποιο λογο ειχε πολυ γκρινια τον πηγαινα λιγο στο σαλονι ισως,προτιμησε να φυγει η κορη μου αργοτερα γτ χαλασε λιγο ο υπνος του μικρου.εκει με τα δοντια πχ
  6. 1 point
    Το καταλαβαίνω απόλυτα, και εμένα βουνό μου φαινόταν. Στην δεύτερη αφού πλέον ήξερα πως θα πάει το σκεφτόμουν μήνες πριν με άγχος πως θα γίνει όταν έρθει εκείνη η στιγμή, είχαμε κιόλας μοιράσει το βράδυ με τον άντρα μου για να κοιμηθούμε λίγο. Τελικά το δεύτερο βράδυ κοιμήθηκε καλύτερα από ότι περίμενα και το τρίτο βράδυ απλά με έψαχνε να με ακούμπησει. Τώρα μου φαίνεται βουνό το να βγάζω το στήθος για να θηλάζει 5 φορές ανά βράδυ, απλώνω το χέρι και κοιμάται!
  7. 1 point
    Εμένα ευτυχώς η μεγάλη έχει πιο βαρύ ύπνο απ' τον μικρό κ αν τυχόν ξυπνήσει μου χαϊδεύει τα μαλλιά (η μάλλον τα τραβάει) κ ξανά κοιμάται! Μέσα στην νύχτα δεν τον πειράζει γιατί νυστάζει κ δεν έχει όρεξη για τέτοια. Αλλά το πρωί όταν ξυπνήσει, περιμένει λίγο κ αν δεν έχει ξυπνήσει ο μικρός πηγαίνει κ αρχίζει να τον πειράζει. Βέβαια πλέον είναι 1,5 χρόνων ο δεύτερος οπότε δεν αγχωνομουν. Όταν ήταν νεογέννητος επειδή όταν τον άφηνα στο κρεβάτι ξυπνούσε τον είχα μονίμως αγκαλιά κ κοιμόμουν σε πολυθρόνα. Μετά το εξάμηνο κοιμομασταν όλοι μαζί. Πριν τον ύπνο πάντα περίμενα πρώτα να κοιμηθεί η μεγάλη κ μετα πήγαινα κ τον μικρό στο κρεβάτι αλλιώς θα τον πείραζε κ δεν θα κοιμόταν ούτε ο ένας ούτε ο άλλος ποτέ
  8. 1 point
    Η μεγάλη ήθελε μετά να κοιμάται αγκαλιά όταν ξυπνάγε, η μικρή θέλει να την ακουμπάω και να την χαϊδεύω λίγο οταν ξυπνάει. Δεν έγινε με την μια αυτό, τις πρώτες τρεις ημέρες έψαχναν το στήθος, αλλά μετά από 3 ημέρες ή μάλλον νύχτες σταμάτησαν.
  9. 1 point
    Είπα να γράψω κι εγώ για να ακουσεις και μία ακομα εμπειρία. Εμείς αποθηλασαμε σταδιακα το βράδυ πριν τα δύο χωρίς να σταματήσει τον θηλασμό μέσα στην μέρα. Δεν τον θηλαζα αμέσως, του έδινα νερό σε παγουρινο, χαδακια, αγκαλιτσα κτλ στα ενδιάμεσα ξυπνηματα. Του ήταν πιο εύκολο να ξανακοιμηθει γιατί νυσταζε.
  10. 1 point
    Κ εγώ έτσι είμαι με τα παιδιά μου, το διπλό κολλημένο στον τοίχο, σε εκείνη την άκρη ο μικρός, στη μέση εγώ, δίπλα μου η μεγάλη κόρη κ ένα μονό κρεβάτι κολλημένο στο διπλό που κοιμάται ο άντρας μου!
  11. 1 point
    Καλησπέρα. Η γνώμη μου είναι ότι στα 36 τόσες αποτυχίες αξίζουν μία δεύτερη γνώμη. Η ποιότητα των ωαρίων εξ όσων γνωρίζω χωρίς να είμαι γιατρός, δεν φαίνεται κάπως παρά μόνο τεκμαίρεται από την αποτυχία αφού αποκλειστούν άλλοι παράγοντες (σπέρμα, κακό εργαστήριο κλπ). Και επίσης ο αριθμός ωαρίων που παράγει μία γυναίκα (αν είναι μικρός για την ηλικία της) μπορεί να είναι μία ένδειξη κακής ποιότητας όπως και η βαριά ενδομητρίωση. Συνεπώς θα σου συνιστούσα να δεις κι έναν άλλον γιατρό.
  12. 1 point
    εμεις το καναμε.παρολο που η μεγαλη ειχε παει στο δωματιο της,οταν γεννηθηκε ο μικρος δ κοιμοταν μερα,κοιμοταν κτ ακυρες ωρες για βραδυ,ξυπνουσε με γκρινια κ ουρλιαχτα.φανταστηκα οτι ειναι επειδη ειχαμε τον μικρο στο δωματιο μας.οποτε κοιμοταν ο μπαμπας στο μονο της κορης,κολλησαμε το διπλο στον τοιχο.απο μεσα εβαλα το μωρο,εγω στη μεση κ η κορη εξω.δ ειχα φοβο να πεσει γτ ηταν μεγαλυτερη απο τον δικο σου,ηταν 2χρ κ 3μ,ηξερε να κατεβαινει απο το κρεβατι απο βρεφος κ ειχα κολλησει κ το παρκο διπλα στο διπλο επισης αν ξυπνουσε ηταν πολυ καλη με το μωρο,δ υπηρχε περιπτωση να παει να τον πειραξει ολο αυτο κρατησε το πολυ 6μ.μετα ζητησε μονη της να παει στο δωματιο της.παρολο που ο αδερφος της εκατσε αλλον ενα χρονο στο διπλο
  13. 1 point
    Για τους γονεις είναι δεσμευτικό.δεν ειναι υποχρεωτικο μας ειπαν.τα παιδια παντως τα παιδια ανταποκρίνεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό κ η αλήθεια είναι ότι περνάει ευχάριστα τονπρωι. Επίσης τηρείται μια ρουτίνα κι αυτο ειναι πολυ σημαντικό. Δεν ξερω κ γω τι να το κάνω το παιδι καθε μερα.
  14. 1 point
    Είναι οικογενειακή παιδίατρος χρόνια τώρα και έχει αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις σε παιδιά του περιβάλλοντος μας. Την εμπιστεύομαι λόγω μεγάλης εμπειρίας. Δεν έχει δηλαδή απλά με τα εμβόλια να κάνει. Δύσκολα θα άλλαζα γιατρό στο παιδί μου για το θέμα της διατροφής μόνο. Είναι θέμα να βρεις κάποιον γιατρό που εμπιστεύεσαι, να ξέρεις ότι θα τον βρεις ανά πάσα στιγμή και ότι ξέρει να αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις. Άλλαξα τέσσερις παιδιάτρους μέχρι να καταλήξω γιατί αρχικά ήθελα κάποιον που να είναι σύμβουλος θηλασμού, αλλά αυτός που βρήκα αρχικά δεν τον έβρισκα στα τηλέφωνα , μετά είχα θέμα την αλλεργία της μικρής και μου έλεγε να κόψω μόνο γαλακτοκομικα ενώ είχε θέμα και με τη σόγια που κατανάλωνα εγώ και πήγαινε μέσα στο μητρικό γάλα, το μωρό ημερών και να σπαραζει από τους πόνους, να ψάχνω άλλους παιδιάτρους να μη μου λένε τι φταίει ή να μη νοιάζονται τόσο πολύ και να με ξεπετανε. Καταλαβαίνεις ότι ένας παιδίατρος δεν είναι μόνο τα εμβόλια ή η διατροφή. Για μένα το παν είναι να είναι έμπειρος, να είναι εντοπισιμος γρήγορα και άμεσα και να έχει ενσυναίσθηση για τον ασθενή του, όχι να αφήνει μια μαμά λεχώνα με μωράκι ημερών που πονάει και δε ξέρει τι έχει στα κρύα του λουτρού, όπως μου κάνανε τέσσερις παιδίατροι. Ναι ιδανικά θα ήθελα να είναι πιο ενημερωμένος ένας παιδίατρος σε θέματα διατροφής, αλλά από τη στιγμή που την ενημερώνω για τις κινήσεις μου και είναι συζητήσιμη, εμένα αυτό μου αρκεί. Ακριβώς αυτό, είναι θέμα να βρεις γιατρό με ενσυναίσθηση για το μωρό σου και να είσαι ήσυχη ότι έχει εμπειρία
  15. 1 point
    Οι μαθητές παλιότερα μάθαιναν πολύ περισσότερα χωρίς να έχει το σχολείο εμμονή με εξετάσεις και μάλιστα κεντρικού τύπου. Οπότε δεν μου κάνει εντύπωση. Αν τώρα με την τράπεζα θεμάτων τα έκαναν αυτά οι καθηγήτριες, απλώς θα πατώνατε ή θα έπρεπε να πληρώνετε κάποιον για να σας καθοδηγήσει στην "κανονική" ύλη. Κι επειδή πολλοί λιγουρεύονται την αξιολόγηση με βάση την επίδση σε κεντρικού τύπου εξετάσεις, αυτές οι καθηγήτριες θα στέλνονταν για επιμόρφωση, η πρώτη στα γκούλαγκ και η δεύτερη στο Άουσβιτς. Ενώ καμιά θεούσα που θα σας έβαζε να παπαγαλίζετε τις ακριβείς χρονολογίες των οικουμενικών συνόδων, θα έπαιρνε άριστα γιατί θα τα ξέρατε όλα.
  16. 1 point
    Μα είδες που το ίδιο λέμε; Στην τάξη δεν είαι ΄λολοι προσηλωμένοι φυσικά, αλλά τους βλέπεις και μπορείς να τους εμπλέξεις πιο εύκολα. Στο ηλεκτρονικό γίνεται επίσης, αλλά δεν είναι το ίδιο. ΑΠ αυτήν την άποψη, το αν η ώρα θα είναι 30 ή 40 ή 60 λεπτά, μπορεί και να μην έχει διαφορά επί της ουσίας στο τι έμαθαν. Υπάρχουν ακόμα και συχνά περνιούνται και για καλοί επειδή έχουν γενικά ένα περισπούδαστο ύφος, βγάζουν πολλή ύλη, βάζουν πολλές ασκήσεις και δείχνουν απαιτητικοί, ενώ το μάθημά τους είναι κάκιστο. Έχω μια συνάδελφο πολύ μορφωμένη και εργατική αλλά βσικά δουλειά θεωρεί να "παραδώσει" και να "βγάλει την ύλη" και θεωρεί ότι όσα παιδιά ενδιαφέρονται θα διαβάσουν και θα μάξθουν, ενώ τα άλλα απλώς φταίνε. ΑΥτή είναι ενθουσιασμένη με τη δουλειά που κάνει και τώρα. Προχωράει ακατάπατυστα, βάζει τεράστια φυλλάδια για το σπίτι, έχει ανταπόρκιση από 5-6 άριστους, οι άλλοι στον Καιάδα, η ύλη βγήκε, όλα άψογα. Είναι το στιλ καθηγήτριας που θα λάτρευε η arietta γιατί μιλάει και πολύ ηθικολογικά για την αποστολή μας και τις εξετάσεις μας και τους βαθμούς μας και όλα αυτά τα ιερά και όσια του εκπαιδευτικού συστήματος που δεν έχουν καμία σχέση με τη μάθηση.
  17. 1 point
    Ίσως ορισμένοι μου ξαναπούν "μα που ζει αυτός", αλλά γιατί γίνεται τόσος ντόρος, γενικά στην Ελλάδα, για το πόσες ώρες δουλεύει κάποιος; Το αποτέλεσμα δε μετράει; Που είναι το πρόβλημα αν ένας καθηγητής μπορεί να προετοιμάσει το υλικό του σε 2 ώρες, ενώ ένας άλλος χρειάζεται 4; Αν είναι κάποιος καλύτερος και πιο αποτελεσματικός, γιατί μας πειράζει το μισάωρο που θα φύγει νωρίτερα; Αν προσφέρει το έργο που χρειάζεται, θα πρέπει σώνει και ντε να κάτσει κι άλλη μισή ώρα να βάζει σφραγίδες για να μη νιώσουμε οτι "πληρώνεται τσάμπα"; Το βλέπω και σε συναδέλφους μου εκεί που κάθονται και δουλεύουν με τις ώρες μέχρι να φύγει ο προιστάμενος, χωρίς να κάνουν τίποτα ουσιαστικά μετά από κάποια ώρα, απλώς για να νομίζουν όλοι μαζί οτι ιδρώνουν τη φανέλα.... Δηλαδή ειλικρινά υπάρχει κάποιος που αξιολογεί τον εκπαιδευτικό του παιδιού του με βάση πόσες ώρες δουλεύει και πόσα παίρνει;
  18. 1 point
    Το ότι μειώνεται η σύγχρονη διδασκαλία δεν σημαίνει ότι οι καθηγητές δεν έχουν πολλή ύλη να ετοιμάσουν, απλά η δουλειά τους δεν φαίνεται προς τους υπόλοιπους..
  19. 1 point
    Για μια ακόμα φορά διαπιστώνω ότι το ζητούμενο για κάποιους είναι πόσες ώρες θα δουλέψουν οι εκπαιδευτικοι, ή τουλάχιστον πόσες ώρες θα βλέπουν οι ίδιοι οτι δουλεύουν, για να μην πάνε χαμένα και τα χρήματα που πληρώνουν σε φορολογία. Η ποιότητα δεν τους ενδιαφέρει, μόνο η ποσότητα. Όταν διαβάζω ότι θεωρούν καλύτερο να είναι τα παιδια μπροστά σε μια οθόνη, στην καλύτερη περίπτωση υπολογιστή στη χειρότερη κινητου, 6ωρα και 7ωρα απο το να κανουν λιγότερες ώρες σε συνδυασμό με ασύγχρονη διδασκαλία αυτο καταλαβαίνω. Και φυσικά υπάρχουν παιδια που δεν έχουν ίντερνετ, ή υπολογιστή, ή σταθερό, ή μπορει να έχουν ένα καρτοκινητο και να υπάρχουν 3 παιδια στην οικογένεια. Και αλλα πολυ χειρότερα... Τοσο εντύπωση σας κανει; Όσο για τη χρέωση από σταθερό ισχύει αυτό που είπα, δηλαδή ότι αν κάποιος στο πρόγραμμά του εχει απεριόριστες κλήσεις είναι δωρεάν διαφορετικά χρεώνεται κανονικά. Αν και σήμερα διάβασα ότι εκανε συμφωνία η κεραμεως με τις εταιρείες τηλεφωνίας για να λυθεί το ζήτημα αλλα επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου... Εξάλλου θεωρώ αδιανόητο να πιστεύει κάποιος οτι ενας μαθητής μπορει να παρακολουθήσει 7 ώρες μάθημα με το αυτι του κολλημένο στο ακουστικό του τηλεφώνου... τι να ακούσει; μαθηματικά; Η ποσότητα δε συμβαδίζει παντα με την ποιότητα. Λιγότερες ώρες σύγχρονη σε συνδυασμό με ασύγχρονη σίγουρα είναι η καλύτερη επιλογή για τους μαθητές. Και για να προλάβω αυτούς που θα πουν ότι τεμπελιάζω, να διευκρινίσω οτι σε αυτη την περίπτωση η δουλειά μου θα ήταν πολλαπλάσια παρόλο που δε θα γινόταν αντιληπτό απο τους γονεις και τους μαθητές. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους...
  20. 1 point
    Εχεις διαβάσει όλη την παιδαγωγική βιβλιογραφία για το θέμα; όχι. απλώς τα βλέπεις απ έξω. θεωρείς ότι αν το παιδί σου κάνει χ ώρες μάθημα (που μάλιστα μετράς σε λεπτά) θα μάθει αυτά ενώ αν κάνει λιγότερες θα μάθει λιγότερα (που βασικά δεν σε νοιάζει αυτό, σε νοιάζει μην τυχόν δουλέψει λιγότερο ο καθηγητής, που δεν ισχύει γιατί έτσι πολύ περισσότερο δουλεύουμε, μάλιστα αυτό που εσυ θεωρείς σωστό είναι κ το ευκολότερο για μας γιατί μπορούμε απλα να λύνουμε ασκήσεις από το βιβλίο χωρίς τίποτα διαφορετικό απ αυτά που θα κάναμε στην τάξη). Το πρόβλημα δεν είναι ότι το πιστεύεις, είναι ότι δεν θες να ακούσεις. Το παρέθεσα κ άλλου, σε όλες τις χώρες αυτοσχεδίασαν γι αυτό το θέμα, άλλος έκανε έτσι, άλλος έκανε αλλιώς, γιατί ήταν πρωτόγνωρο. Εμείς απλώς δεν κάναμε τίποτα μόνο κ μόνο για να φαίνεται ότι κάνουμε το σωστό. Εχεις διαβάσει όλη την παιδαγωγική βιβλιογραφία για το θέμα; όχι. απλώς τα βλέπεις απ έξω. θεωρείς ότι αν το παιδί σου κάνει χ ώρες μάθημα (που μάλιστα μετράς σε λεπτά) θα μάθει αυτά ενώ αν κάνει λιγότερες θα μάθει λιγότερα (που βασικά δεν σε νοιάζει αυτό, σε νοιάζει μην τυχόν δουλέψει λιγότερο ο καθηγητής, που δεν ισχύει γιατί έτσι πολύ περισσότερο δουλεύουμε, μάλιστα αυτό που εσυ θεωρείς σωστό είναι κ το ευκολότερο για μας γιατί μπορούμε απλα να λύνουμε ασκήσεις από το βιβλίο χωρίς τίποτα διαφορετικό απ αυτά που θα κάναμε στην τάξη). Το πρόβλημα δεν είναι ότι το πιστεύεις, είναι ότι δεν θες να ακούσεις. Το παρέθεσα κ άλλου, σε όλες τις χώρες αυτοσχεδίασαν γι αυτό το θέμα, άλλος έκανε έτσι, άλλος έκανε αλλιώς, γιατί ήταν πρωτόγνωρο. Εμείς απλώς δεν κάναμε τίποτα μόνο κ μόνο για να φαίνεται ότι κάνουμε το σωστό.
  21. 1 point
    Ούτε στο δικό μου συμβαίνει προφανώς. Αλλά επειδή δουλεύω σε κοινωνικό αντικείμενο (δημόσιο) γνωρίζω ότι υπάρχει ένα μερίδιο ανθρώπων, καθόλου αμελητέο, που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, σε σπίτια χωρίς ρεύμα, θέρμανση και βασικά είδη διαβίωσης. Με απίστευτα προβλήματα. Δυστυχώς σε αυτούς υπάρχουν και οικογένειες με παιδιά. Για τον περισσότερο κόσμο αυτοί οι άνθρωποι είναι αόρατοι. Αυτοί οι άνθρωποι στηρίζονται σε επιδόματα, σε δομές, σε ΜΚΟ, στην εκκλησία, στην επαιτεία, στην καλοσύνη των ξένων. Επίσης πολλές φορές εκτός από τα οικονομικά θέματα συνυπάρχουν και άλλα που κάνουν σχεδόν αδύνατη την πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση, όπως η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων.
  22. 1 point
    @little lamb Σε ευχαριστώ! Απροσδόκητη, ευχάριστη έκπληξη . Σε ευχαριστώ για την χαρά να παρακολουθώ έναν άνθρωπο να κάνει ορθολογικούς συλλογισμούς, λαμβάνοντας υπόψιν τις αρχές και τους όρους του ζητήματος που αναλύει, άσχετα με το αν συμφωνεί ή όχι με αυτές. Με αυτό το σκεπτικό, ήθελα να παρουσιάσω απλώς, ότι οι έλληνες πολίτες, που τυχγάνουν ΚΑΙ ορθόδοξοι χριστιανοί, στερούνται όσα και όλοι οι υπόλοιποι, πλήττονται εξίσου με τον κάθε άλλο και δεν χαίρουν κανενός ιδιαίτερου προνομίου. Αντιθέτως, χάνουν κάτι που μόνο όποιος το είχε, μπορούσε να το χάσει: χάνουν τα μυστήρια και τη θρησκευτική λατρεία, που προέχει οποιουδήποτε άλλου κοινωνικού αγαθού - για όσους τα πιστεύουν/και δεν είναι αμελητέος ο αριθμός τους. Την ίδια στιγμή, που ένα ζώο, δεν χάνει την βόλτα του για τις βιολογικές του ανάγκες που αν μη τι άλλο εξυπηρετούνται και αλλιώς και όποιος θέλει να κάνει οποιουδήποτε είδους άθληση, δεν στερείται της επιλογής, παρόλο που μπορεί να καλύψει με άλλους τρόπους την συγκεκριμένη σωματική ανάγκη. Αντιθέτως, τα μυστήρια της εκκλησίας, ΔΕΝ μπορεί να τα βάλει "στον πάγο" ο πιστός και ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορεί να υποκαταστήσει με οποιονδήποτε τρόπο, τον αγιασμό των μυστηρίων, μόνος του. Παρόλα αυτά το στερείται. @ΑΡΓΚ αρνείσαι να δεχτείς ότι ο τρόπος με τον οποίο αναλύεις τον κόσμο, είναι ωσάν όλοι να εκφράζονται μέσα από τα δικά σου δόγματα. Δεν "δεχτηκα" ένα δόγμα της εκκλησίας. Επισημαίνω ότι ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού ΕΙΝΑΙ πολίτες και ΕΙΝΑΙ ορθόδοξοι και κρίνουν όπως έκριναν και προ κορονοϊού, ότι η υγεία ΔΕΝ είναι το ύψιστο αγαθό. Η ελευθερία είναι. Η ελεύθερη επικοινωνία με τον Θεό είναι. Πρώτα αγωνιούν για την σωτηρία της ψυχής τους, που ελεύθερα αποζητούν - δεν τους την επιβάλει κάποιος παπάς. Δευτερευόντως για την σωματική υγεία, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή, δεν δημιουργεί εμπόδια, στην προσπάθεια του ανθρώπου να αγιαστεί. Το δόγμα σου είναι, καταστολή όλων για όλα, εφόσον το διακύβευμα είναι δημόσια υγεία. Το μυστήριο δεν σε αφορά για λόγους προσωπικών πεποιθήσεων. Κι επειδή δεν σε αφορά, αποφάνθηκες ότι δεν αποτελεί απώλεια για την ελληνική κοινωνία συλλήβδην. Οπότε δεν σε νοιάζει ποιοι και πόσο το στερούνται. Οχι επειδή έθεσες κάποιο ορθολογικό κριτήριο για την απόφαση σου, αλλά απλώς επειδή και μόνον ΕΣΕΝΑ δεν σε αφορά. Αλλά αν αρχίσει κάποιος να λέει ότι έπρεπε να καταργηθεί απαρχής της επιδημίας η δημόσια συγκοινωνία (που δεν χρειάζεται καν αποδείξεις ότι είναι επιβαρυντικός παράγοντας), επειδή αυτός δεν την χρησιμοποιεί και βρίσκει τρόπους να πάει στην εργασία του, δεν θα το έβρισκες και πολύ αξιόλογο το επιχείρημα. Σε ότι αφορά τους νεκρούς, το ότι κάποιοι από αρχαιοτάτων χρόνων έκαιγαν τους νεκρούς δεν αποτελεί απόδειξη για την μολυσματικότητα του κορονοϊού, μετα θάνατον. Γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένο; Τους λεπρούς δηλαδή, που μέχρι το 50' υπήρχαν, χωρίς θεραπεία, τους έκαιγαν; Δεν γνωρίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Στην σπιναλόγκα έχει τάφους, δεν τους έκαιγαν, απ' όσο ξέρω. Αν κάνω λάθος, διορθώστε με. Εκτός κι αν εκτιμάς ότι ο κορονοϊός είναι πιο μολυσματικός από την λέπρα. Γνώμη μου. Η εκκλησία εξαρτάται από το κράτος κι όχι το αντίστροφο. Αν η διοικούσα εκκλησία, δεν ήταν πολιτικώς και οικονομικώς εξαρτώμενη από το ελληνικό κράτος, η στάση της μπορεί να ήταν πολύ λιγότερο μετριοπαθής. Αυτή την στιγμή, κάνει πράγματα που ΚΑΝΕΙΣ ορθόδοξος, δεν δέχεται ως ορθόδοξα. Ούτε η ίδια η Ιερά Σύνοδος που τα ορίζει και ζητά την εφαρμογή τους. Ολα συμβαίνουν με το πρόσχημα της προσωρινότητας. Γι' αυτό και τώρα που αυτό το "προσωρινό" γίνεται μόνιμο, αρχίζουν και κλωτσάνε λίγο λίγο, κάποιοι. Με συγχωρείται για την παρέμβαση στην υπόλοιπη συζήτηση. Η πρόθεση μου είναι να κάνω φανερό, ότι οι ορθόδοξοι πιστοί, οι ιερείς και αρχιερείς ΔΕΝ βρίσκονται σε κάποια θέση "προστασίας" ή εύνοιας από το κράτος. Κι ο μόνος λόγος που το νομίζετε αυτό, είναι επειδή δεν έχετε απολύτως καμία γνώση, ούτε καν εξ ακοής, περί των όσων διακυβεύονται και σε ποια δεινή κατάσταση βρίσκονται οι εκκλησίες και οι πιστοί σήμερα. Δεν έχει να κάνει με το τί πιστεύω εγώ ή κάποιος άλλος για τον Θεό, αλλά με την επιθετική εμμονή άθεων-αγνωστικιστών-αδιάφορων προς την εκκλησία, να αναζητούν ενόχους ή/και αρνητές, στους κόλπους της και να φαντάζονται κάποιο ειδικό καθεστώς προνομίων για τις εκκλησίες. Είναι απλώς στρέβλωση της αλήθειας, με πρόσχημα κάποια "αντικειμενική" κρίση, που δεν βασίζεται σε κανένα αντικειμενικό στοιχείο. Τελευταίο σχόλιο και δεν θα ξανα διακόψω την ροή της συζήτησης, υπόσχομαι! Βρισκόμαστε ΟΛΟΙ σε οδυνηρή κατάσταση. Ολες όσες έχουν γράψει εδώ μέσα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, βιώνουν τρομερές απώλειες σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Δεν χάσαμε την βραδινή μπαρότσαρκα, στην παραλιακή ή το αχαλίνωτο κλάμπινγκ. Χάσαμε την ζωή μας. Χάσαμε την ελευθερία του λόγου, της έκφρασης, του συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι , τον ίδιο τον δημόσιο χώρο. Χάσαμε την ευλογία να σχετιζόμαστε ελεύθερα και εγκάρδια όποτε και με όποιον, μπορούσαμε. Χάσαμε τους ανθρώπους μας, πριν πεθάνουν, διότι τους αποφεύγουμε και μας αποφεύγουνε κι ακόμη κι όσοι βρισκόμαστε (αναγκαστικά, γιατί δεν έχουμε τα χρήματα να εφαρμόσουμε μια αποτελεσματικότερη καραντίνα), αναρωτιόμαστε κάθε στιγμή και δευτερόλεπτο, με ποιους όρους και για πόσο ακόμη, θα μπορούμε να βρισκόμαστε. Χάσαμε ο ένας το πρόσωπο του άλλου. Κι όχι, δεν είναι ρηχός συναισθηματισμός. Καμία και κανένας, δεν θα έκλεινε το πρόσωπο του παιδιού του, ούτε και με μεταξωτό μαντήλι, για "εκπαιδευτικούς" λόγους. Καμία δασκάλα και κανένας καθηγητής, δεν ένιωσαν ανακούφιση, βλέποντας την τάξη τους έτσι. Πόσο μάλλον η μάνα και ο πατέρας. Το καταπίνουμε όλοι διότι είναι αναγκαίο. Και προσωρινό. Ελπίζουμε. Τώρα συνειδητοποιούμε χωρίς καμία αμφιβολία ότι χάνουμε το βιοτικό μας επίπεδο, για το οποίο χρόνια κοπιάζαμε (κάποιοι από μας, δεν εργάζονται από την άνοιξη ήδη και δεν προβλέπεται να βρούμε εργασία τα επόμενα χρόνια), χάνουμε ότι χτίζαμε τόσα χρόνια και πιστεύαμε για "ποιότητα" ανατροφής των παιδιών μας. Κάθε μορφωμένη μητέρα, επεδίωκε να ελαχιστοποιεί την έκθεση των παιδιών σε οθόνη και να ενισχύει την νοητική και σωματική δημιουργική κίνηση. Τώρα το μέγιστο παρεχόμενο αγαθό της πολιτείας προς τα παιδιά μας, είναι εκτεταμένη έκθεση στην οθόνη, κοινωνική απομόνωση, σωματική ακινησία, μια μάσκα σεντόνι κι ένα παγουρίνο μινιατούρα. Ψυχικά, είμαστε όλοι εξαθλιωμένοι. Κάποιοι αντέχουν, κάποιοι καταρρέουν, κάποιοι θα βιάσουν όσο γίνεται την υπομονή τους, κάποιοι θα πάρουν ψυχοφάρμακα, κάποιοι θα αυξήσουν τις δόσεις και κάποιοι απλώς αυτοκτονούν. Δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνάμεις, δεν έχουν όλοι το δικό μας σθένος, δεν έχουν όλοι την δική μας αντοχή. Κι όμως όλοι κάνουμε ανοχή, υπομονή και με επιμονή συνεχίζουμε να ψάχνουμε υποκατάστατα και ασφαλείς τρόπους να διατηρήσουμε ένα ελάχιστο "φυσιολογικότητας" στην καθημερινότητα μας, προκειμένου να κρατηθούμε ζωντανοί και να ολοκληρώσουμε (με τα όποια τραύματα και απώλειες) τον αγώνα μας. ΚΑΝΕΙΣ δεν περνάει καλά. ΚΑΝΕΙΣ δεν "γουστάρει" την φάση. ΚΑΝΕΙΣ δεν απολαμβάνει προνόμια. ΚΑΝΕΙΣ δεν εξαιρείται των επιπτώσεων που έχει η παύση της ζωής. (Κανείς από εμάς τους κοινούς θνητούς. Δεν μπορώ να μιλήσω για εκείνο το ανώτερο, εξελιγμένο είδος ανθρώπων που έχουν την εξουσία και το χρήμα, να διαμορφώνει τις πολιτικές και να αυτοεξαιρείται των συνεπειών τους). Κανένας δεν πήγε στο σούπερ, θελοντας να διασπείρει τον ιό, κανένας δεν πήγε για χτένισμα για να προκαλέσει αμφιβολίες ως προς τις προτεραιότητες της πολιτικής προστασίας, κανένας δεν ήπιε μπύρα στην πλατεία θέλοντας να σκοτωσει την γιαγιά του, κανένας δεν πήγε διακοπές προσπαθώντας να μολύνει την περιοχή του άλλου, κανένας δεν κατέβασε την μάσκα του θέλοντας να αποδείξει ότι η γη είναι επίπεδη, κανένας δεν πήγε στην πορεία θέλοντας να γεμίσει τις ΜΕΘ, κανένας δεν πήγε εκκλησία θέλοντας να αποδείξει την αντιδραστικότητα του στην εξουσία, κανείς δεν πήρε το παιδί του από το σχολείο, γιατί προτιμά την κατοίκων εκπαίδευση. ΟΛΟΙ προ-σπα-θού-με να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Να κρατήσουμε τις αποστάσεις, να αποστασιοποιηθούμε, να αυτοπεριοριστούμε, αλλά να συνεχίσουμε στον βαθμό που μας επιτρέπεται και ανάλογα με την ευελιξία του ο καθένας, να εργαστούμε, να φέρουμε κάποιο εισόδημα σπίτι, να συνεχίσουμε να ενισχύουμε τα παιδιά μας σε μια "τύπου" καθημερινή φυσιολογική ρουτίνα, να ενισχύσουμε τους δικούς μας ηθικά, ψυχικά και οικονομικά και να ενισχυθούμε από αυτούς, με όποιον τρόπο δυνάμεθα. Σε αυτές τις άσχημες και επώδυνες μέρες, που όλοι μάς φταίνε και κανείς δεν φταίει για όσα μας συμβαίνουν, είναι επόμενο να "την πέφτουμε" και να ζητάμε τα ρέστα στον πρώτο και πιο εύκολο στόχο. Ετσι απλά, για εκτόνωση. Γιατί κάποιος πρέπει να φταίει και κυρίως, κάποιον πρέπει να πληγώσουμε, ως αντίβαρο στον δικό μας πόνο. Ο ένας κράζει τον γείτονα του, ο άλλος τον συνάδελφο του, τον πολιτικό του αντίπαλο, ο άλλος την γιαγιά που βγήκε έξω, ο άλλος την εργαζόμενη που δεν πήρε babysiter αλλα "έχωσε" την πεθερά, ο τρίτος τον ντελιβερά που του έπεσε η μάσκα, τον ιερέα που πιστεύει στον Θεό και όποιον άλλον βρεθεί μπροστά μας. Ναι, οκ. Εχουμε τα νεύρα μας. Ζούμε ένα χάλι. Είμαστε τρομοκρατημένοι, εξαπατημένοι και εξαθλιωμένοι. Παρόλα αυτά, όπως προσπαθούμε να είμαστε κοινωνικά υπεύθυνοι, μη διασπείροντας τον ιό, μπορούμε να προσπαθούμε, να επιδιώκουμε και να επιμένουμε με σχολαστική φροντίδα ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ, την διχόνοια, την κατάκριση. Χρεαζόμαστε ο ένας τον άλλον κι ας διαφέρουμε. Αντί να είμαστε (όπως υποκρινόμαστε) όλοι για έναν και ένας για όλους, εμείς είμαστε ο καθένας μόνος του και όλοι εναντίον όλων. Πολλές φορές παλαιότερα, "φοβόμουν" να ανοίξω το φόρουμ, έχοντας αγωνία για το πώς θα απαντήσω στο κράξιμο, που ίσως λάβω, αντί για απάντηση, από κάποια μέλη. Το αντιμετώπισα με εξοικείωση και σκληροπετσιά. Δεν νομίζω ότι ωφέλησα ή ωφελήθηκα από αυτή την απο-ευαισθησία στα όσα εισπράττω. Τα λόγια πληγώνουν. Ακόμη κι από αγνώστους. Ακόμη και τα ρηχά λόγια, που τα έχουμε ξεχάσει, πριν ακόμη τα γράψουμε/πουμε. Πόσο μάλλον οι δημόσιοι αφορισμοί, η γελοιοποίηση, η απαξία και ο χλευασμός. Τα λόγια πληγώνουν. ΟΙ δυσκολίες μας κάνουν τραχείς και απότομους, αλλά δεν σκοτώνει μόνο ο ιός. Σκοτώνει και η αδιαφορία για την ψυχή του άλλου. Ζητώ συγνώμη σε όποιον/α εκφράστηκα με τρόπο που τον προσέβαλλε, τον τάραξε ή τον πλήγωσε. Δεν έχω τέτοια πρόθεση, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δεν κατορθώνω να εκφραστώ με τρόπο κατάλληλο, ώστε να αποδώσω τον σεβασμό που πρέπει σε κάθε άνθρωπο , παρά την διαφωνία μας. Να με συγχωρείτε. Καλό σας βράδυ. Καλή υπομονή και δύναμη, στους κοπιάζοντες.
  23. 1 point
    Παρόλο που κι εγώ θεωρω ότι και στην εκκλησία κολλάει όπως παντού, και στη Θεία Κοινωνία επίσης, καταλαβαίνω τι λέει η kine. Όσοι πιστεύουν πραγματικά, πιστεύουν ότι εκείνη την ώρα λαμβάνουν μέσα τους το αίμα και το σώμα του Χριστού και δεν είναι συμβολική πράξη όπως θεωρούμε οι περισσότεροι (θυμάμαι είχα πει στο σχολείο στο θεολόγο "συμβολίζει το αίμα και το σώμα του Χριστού" και με είχε διορθώσει "δεν συμβολίζει, ΕΙΝΑΙ το σώμα και το αίμα του Χριστού"). Οπότε πιστεύοντας ότι όντως μπαίνει μέσα τους ο Χριστός εκείνη τη στιγμή, θεωρούν ότι δεν είναι δυνατόν να κολλάς κάτι. Όσο για τον τρόπο μετάληψης, πιστευουν ότι δεν είναι απλά "ένα κουτάλι" που μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με ένα μιας χρήσης, είναι ΑΓΙΑ λαβίδα και ΑΓΙΟ δισκοπότηρο. Τα άλλα δόγματα η Ορθόδοξη Εκκλησία τα θεωρεί ούτως ή άλλως αποσχισμενους που κανουν παραχωρήσεις (και ιστορικά όντως είναι αποσχισμενοι- θυμαμαι συζητούσα με φίλο μου θρήσκο το γεγονός ότι αν θες να κάνεις και ορθόδοξο και καθολικό γάμο πρέπει πρώτα τον καθολικό, γιατί αν κάνεις τον ορθόδοξο η Καθολική Εκκλησία σε θεωρεί παντρεμένο και δεν σε ξαναπαντρευει, ενώ αν κάνεις πρώτα τον καθολικό η Ορθόδοξη δεν τον αναγνωρίζει κι έτσι κανεις και τους δύο. Και λέω "περίεργο που οι ορθόδοξοι δεν το δέχονται ενώ οι καθολικοί ναι". Και μου λέει "αφού αυτοί αποσχιστηκαν". Το είπε χιουμοριστικά γιατί έχει γενικά χιούμορ, αλλά το πνεύμα αυτό είναι). Επίσης, φίλος μου ιερέας, διδάκτορας στην επιστήμη του (που δεν είναι η θεολογία) ποσταρε το Πάσχα ένα κείμενο όπου έλεγε ότι καλώς έκλεισαν οι εκκλησίες και πρέπει να τηρήσουμε τα μέτρα και να προσεχουμε κλπ και σκέφτηκα "κοίτα να δεις, δεν το περίμενα" και μετά ομως συνέχιζε ότι δεν κλείνουν επειδή κολλάει η Θεία Κοινωνία αλλά λόγω συγχρωτισμου ανθρωοων. Κι έτσι κατάλαβα πώς το βλέπουν οι πιστοί. Γι'αυτους δεν είναι απλά ένας χώρος "ψυχαγωγίας" σαν όλους τους άλλους, ούτε ένας χώρος που γίνονται τελετές συμβολικά και τιμητικά/λατρευτικά προς τον Θεό όπως το βλέπουμε μάλλον οι περισσότεροι. Πιστεύουν ότι όντως συντελείται ένα μυστήριο οπότε δεν είναι δυνατόν να κολλάς μια ασθένεια. Αυτά απλώς για να καταλάβουμε τι λέει η kine, δεν σημαίνει ότι συμφωνώ ως προς την πίστη σε όλα αυτά και ως προς την αντιμετώπιση της Εκκλησίας.
  24. 1 point
    ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ *ρουχα (3-4 φορμακια εποχης) (εσωρουχα 3 αμανικα+3 με μανικακι) *καλτσακια *κουβερτα εποχης *1-2 ζευγαρια σεντονια (πανωσεντονο-κατωσεντονο) *πανες αγκαλιας (3 φανελα+3 βαμβακερες) *1 μπουρνουζι (η αληθεια ειναι οτι εγω στην βαλιτσα μου εχω βαλει και καποια εξτρα οπως μαντιλακια καθαρισμου προσωπου,μαντιλακια απολυμαντικα κτλ). αυτα μας ειπε η μαια αυτα σας παραθετω..ελπιζω να βοηθησα καποια κοπελα!
  25. 1 point
    ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΑΜΑΔΕΣ *3-4 νυχτικα η πιτζαμες *1-2 ρομπες *σερβιετες λοχειας (1 πακετο) *εσωρουχα (μιας χρησης δινει το νοσοκομειο οποτε κανονικα) *2 σουτιεν θηλασμου *επιθεματα στηθους *πετσετες (μπανιου,προσωπου) *παντοφλες *σαγιοναρες για το μπανιο με αντιολισθητικη σολα *σαμπουαν-αφρολουτρα (τονισε να μην εχουμε εντονα αρωματα η κραγιον μεικ απ κτλ γιατι μπορει να επηρεασουν το μωρο πχ μυρωδια η να φοραμε κραγιον και να το φιλαμε)!
ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά

© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008 !!


Powered by Invision Community