Πίνακας Συνεισφοράς


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/04/2020 in all areas

  1. 3 points
    Καλησπέρα, αρχικά εύχομαι να είναι καλά το παιδάκι σου. Προσπάθησε να ηρεμήσεις γιατί δεν χρειάζεται πανικός, να είσαι ψύχραιμη. Καμία από όσες γράφουμε, δεν είναι εδώ για να κρίνει αν είσαι καλή μητέρα. Είσαι η καλύτερη μητέρα για το παιδί σου. Ατυχήματα συμβαίνουν σε όλους και όταν έχουν αίσιο τέλος πρέπει να μας βάζουν σε σκέψη. Ακολούθησε τις οδηγίες του γιατρού, φρόντισε το μωράκι σου και από εδώ και πέρα να σκέφτεσαι ότι τα παιδιά ξέρουν πως να αντιδράσουν σε αυτά που γνωρίζουν. Σε οτιδήποτε καινούργιο πρέπει να είσαι εσύ ένα βήμα μπροστά, κοινώς να το προβλέψεις για να περιορίσεις τις πιθανότητες ατυχήματος. Επίσης για να χαλαρώσεις λίγο η παιδίατρος μου είχε πει ότι η φύση έχει προνοήσει και έχει κάνει τα μωρά πιο ανθεκτικά από όσο φαίνονται. Και πάλι χωρίς να σημαίνει ότι παύουμε να είμαστε πλήρως υπεύθυνοι της ακεραιότητάς τους. Και μακρυά το μωρό από το κρεβάτι σου, εκτός αν είναι σε λίκνο ή κούνια. Με όλο το θάρρος και την ειλικρινή συμπάθειά μου το γράφω αυτό. Καλό βράδυ!
  2. 2 points
    Καλημέρα. Υπάρχει άρθρο στην Καθημερινή στις 3/4, όπου η Κεραμέως λέει ότι οι γονείς που έχουν παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία/παιδικούς σταθμούς, δε θα πληρώσουν για υπηρεσίες που δεν τους έχουν παρασχεθεί. Το ξέρω γιατί το έψαξε φίλος δικηγόρος, που έχει το γιο του σε ιδιωτικό δημοτικό σχολείο της Λάρισας κι οι ιδιοκτήτες είχαν στείλει μέιλ στους γονείς, ζητώντας τα δίδακτρα του Απριλίου ακέραια. Δε βάζω λινκ εδώ για να μην καθυστερήσει η δημοσίευση. Αν θυμάμαι καλά, σήμερα αναμένεται η επίσημη απόφαση.
  3. 2 points
    Πάντως το συμβόλαιο που είχα υπογράψει εγώ περισυ ήταν ετήσιο, δηλ έλεγε δε θυμάμαι ακριβώς τη διατύπωση ότι είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις 11 μήνες (πλην Αυγούστου) απλά υπηρχε ο διακανονισμός να πληρώνεις μηνιαία τα δίδακτρα, γιατί κανείς δεν έχει να δώσει 4 χιλιάδες μαζεμένα. Από την άλλη τώρα είναι ανωτέρα βία, δεν σταματά το παιδί με δική σου υπαιτιότητα, είναι παράλογο να πληρώνεις. Θα έπρεπε το κράτος με κάποιο τρόπο να τους αποζημιώνει και τους ιδιοκτήτες και το προσωπικό τους (άραγε αυτοι σαν επιχείρηση που κλείνει δεν δικαιούνται τα 800 ευρω;;).. πάντως έστειλα εγώ τώρα στο ΣΚΑΪ που μιλάει η Κεραμεως, αν πουν κάτι θα σας το γράψω. .. τελικά είπε (λίγο αόριστα) πως εξετάζεται το θέμα με τα ιδιωτικά και θα λυθεί αυτές τις μέρες .
  4. 2 points
    Έχω ακούσει ότι υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία που έχουν πάρει ΚΑΔ για κρατική ενισχυση, έχουν αναστείλει τη δραστηριότητα προφανώς κ δεν πληρώνουν τους δασκάλους αλλά ζητούν τα δίδακτρα από τους γονείς.
  5. 1 point
    Να σας ζήσει το μωράκι σας @katie84! Η ΜΕΝΝ και όποιος το έχει ζήσει το ξέρει είναι μία πολύ τραυματική εμπειρία. Ευτυχώς το δικό σας μωράκι τα πήγε μια χαρά γιατί άλλωστε ήταν μεγαλούτσικο και δεν περάσατε πολύ δύσκολες καταστάσεις. Και πάλι όμως το καταλαβαίνω ότι η ΜΕΝΝ είναι ΜΕΝΝ και το στρες που δημιουργεί στους νέους γονείς είναι μεγάλο. Γι’ αυτή λοιπόν την ψυχολογική καταπόνηση που αφήνει σαν κατάλοιπο θα σου πρότεινα να πάρεις βοήθεια από έναν ειδικό. Υπάρχει και η Φαιναρέτη (οργανισμός που παρέχει υπηρεσίες ψυχικής υγείας και ειδικεύεται σε τέτοια θέματα). Αλλιώς μία ψυχολόγος ιδιώτης που να έχει ειδίκευση στην περιγεννητική ψυχολογία. Τώρα για τον πρόωρο τοκετό και τον γυναικολόγο σου θα σου έλεγα ότι κατά τη γνώμη μου (τονίζω όμως ότι είναι η γνώμη ενός μη-ειδικού καθότι δεν είμαι γιατρός ούτε μαία) έχει κάποια ευθύνη που δεν σε είχε προετοιμάσει γι’ αυτό που συνέβη γιατί ο διαβήτης είναι από τους βασικούς προδιαθεσικούς παράγοντες για πρόωρο τοκετό. Ο γιατρός πρέπει να μας ενημερώνει στην εγκυμοσύνη ακόμα και αν φοβάται ότι μπορεί να μας αγχώσει. Και αυτό γιατί το σοκ όταν το πάθεις είναι τεράστιο αν δεν είναι προετοιμασμένη, και αυτό λειτουργεί αθροιστικά με το άγχος που προκαλεί το ίδιο το πρόβλημα υγείας. Είμαι παθούσα η ίδια οπότε αυτά που λέω είναι βγαλμένα από δική μου πολύ πικρή εμπειρία. Τώρα βέβαια αυτά πέρασαν για ‘σενα αλλά νομίζω πως όλες πρέπει να απαιτούμε από τους γιατρούς μας να είναι ειλικρινείς μαζί μας και να μας δίνουν το περιθώριο της ψυχολογικής αλλά και πρακτικής προετοιμασίας. Και τη δυνατότητα (όπως στη δική μου περίπτωση που δεν μου δόθηκε) να πάρουμε δεύτερη γνώμη και από έναν άλλον γιατρό.
  6. 1 point
    Εγώ δε θα πλήρωνα. Για το Μάρτιο οκ, αλλά από Απρίλιο και μετά είναι τελείως παράλογο να την πληρώσει ο γονιός.
  7. 1 point
    Ελπίζω να μην το παίξουν υπεράνω οι γονείς και να απαντήσουν καταλλήλως..
  8. 1 point
    Συγνώμη αλλά αυτό είναι εξωφρενικο! Αν εξαιρέσεις το ενοίκιο τους, δεν είχαν ελάχιστα λειτουργικά έξοδα τόσο καιρό. Επίσης οι δασκάλες θα πληρωθουν? Από που κι ως που? Αν οι γονείς πήραν άδειες ή προσέλαβαν νταντά, θα τα πληρώσουν διπλά? Και τι προσέφερε τόσο καιρό ο παιδικός για να ζητήσει χρήματα? Όπως επιβαρύνονται όλοι, έτσι να επιβαρυνθούν και αυτοί!
  9. 1 point
    Εντάξει θέλει προσοχή δεν το συζητάμε. Σε μια γνωστή μου που τη θεωρώ πολύ καλή μητέρα της έτυχε όταν πήρε το παιδί για ύπνο στο δικό της κρεβάτι επειδή ήταν άρρωστο..όταν αποκοιμήθηκε και αυτή αυτό κάποια στιγμή ξύπνησε σύρθηκε και έπεσε. Βεβαια το παιδάκι ήταν λίγο μεγαλύτερο ενάμισυ με δύο χρ κάπου. Δε θέλει και πολύ, είναι η κακια στιγμή που λένε. Ούτε ξέρουμε τις συνθήκες που μπορεί να συμβεί.
  10. 1 point
    Στο δικό μας σχολείο θα ξεκινήσουν αυτή την εβδομαδα συγχρονισμένη εξ αποστασεως εκπαίδευση . Μέχρι στιγμής τους έστελναν από την αρχη καθημερινά φυλλάδια με επαναληπτικές ασκήσεις (όχι κάθε ημέρα όλα τα μαθήματα) και κάθε Παρασκευή τις απαντήσεις για αυτοδιορθωση. Έτσι και αλλιώς στο Δημοτικό και ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν συγχρονισμενα εξ αποστάσεως. Για τα δίδακτρα αν δεν πληρωθούν θα πρέπει να γίνει μείωση μισθών στους δασκάλους και δεν το θεωρώ σωστό ουτε να τους βαλουν σε αναστολη.Δεν θέλω να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα αν και ο κλάδος μου δε δουλεύει και έχω μηδέν έσοδα. Επειδή όμως οι εν γένει λειτουργικές δαπάνες τους είναι μειωμένες θα μπορούσαν να κάνουν μια μικρή έκπτωση για του χρόνου. Για όσους έχουν όμως σχολικό η δραστηριότητες έξτρα όπως εμείς πιστεύω ότι πρέπει να γίνει συμψηφισμός ποσού με τα επόμενα διδακτρα. Όσοι παραπονιούνται για μειωμένες υπηρεσίες πιστεύετε ότι ένα 8 χρόνο ή κι ένα 10 χρόνο μπορεί να είναι επί 4 ή 5 ώρες σε έναν υπολογιστή και να παρακολουθεί εξ αποστάσεως μαθήματα;
  11. 1 point
    εχεις δικιο σε αυτο αλλα δεν χρειαζετε να λεμε κ οτι κατι ειναι οκ κ.συμβαινει σε ολους ως κατι φυσιολογικο . τα πηρα λιγο παραπανω γιατι σε ολους φανηκε φυσιολογικο δεν ειχα σκοπο να δημιουργησω παραπανω τυψεις σε κανενα αλλα δεν θελω κ να το περασω στο ντουκου οτι οκ δεν εγινε κ.κατι συμβαινει συνεχεια σε ολους ειναι αρκετα σοβαρο τουλαχιστον για εμενα.
  12. 1 point
    sweety δοκίμασε στο eures αλλά δύσκολο χωρίς ξένη γλώσσα, όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω
  13. 1 point
    Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι καλό είναι να βάζεις το μωρό κάπου που ξέρεις ότι δεν θα πέσει όπως πάρκο κλπ αλλά δεν είναι ωραίο κατά την άποψη μου να λες ότι αν πέσει ενώ δεν περπατάει είναι σαν να μην σε ενδιαφέρει. Εμένα η πρώτη μου η κόρη είχε πέσει όταν ήταν 6,5 μηνών μια φορά γιατί σαν νέα μαμά δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο εύκολα μπορεί να γυρίσει ένα μωρό από εκεί που δεν το περιμένεις. Από εκεί κ πέρα έγινα αρκετά προσεκτική κ τώρα ευτυχώς το δεύτερο παιδάκι μου δεν έχει πέσει ποτέ... Αυτό έγινε όμως γιατί ξέρω περισσότερο τις αντιδράσεις. Στο 90% των γονιών έχει πέσει το μωρό σίγουρα 1 φορά. Αυτό δεν μας κάνει κακούς γονείς.. Τώρα βέβαια αν κάποιο μωράκι ενώ ούτε μπουσουλαει ούτε τπτ έχει πέσει 6-7 φορές κάτω σημαίνει ότι οι γονείς όντως δεν ασχολούνται κ πολύ κ είναι τελείως στον κόσμο τους. Τώρα εσύ καλά κάνεις κ προσέχεις κ δεν σου έχει πέσει ποτέ κ έτσι θα έπρεπε να κάνουμε όλοι μας αλλά συμβαίνουν κ ατυχίες κάποιες φορές. P.S Μια δεύτερη φορά που έπεσε η κόρη μου ήταν όταν την είχα δεμένη στο καθισματακι που μπαίνει στις καρέκλες για να τρώει. Εγώ την είχα κανονικά δεμένη αλλά εκανε με δύναμη πέρα δώθε κ έπεσε όλη μαζί με την καρέκλα κάτω.. Είχα σοκαριστεί κ στεναχωρηθεί παρά πολύ αλλά δεν ήταν κάτι που έφταιγα εγω, δεν μπορούσα να να φανταστώ ότι μπορεί να γίνει κατι τέτοιο.. Γι αυτό μαμάδες προσοχή κ στα καρεκλακια, δεν είναι απολύτως ασφαλή!
  14. 1 point
    @arieta Εγώ κατάλαβα ότι λέει πως δεν μπορεί να προχωρήσει παρακάτω η ύλη κ να γίνονται όλα τα μαθήματα πλήρως 8-2, όχι να μην κάνουν τίποτα. Δεν είπε ότι δεν μπορούν να στέλνουν ασκήσεις, επαναλήψεις, ούτε ότι δεν μπορούν να κάνουν καθόλου τηλεδιάσκεψη. Αλλά ότι δεν γίνεται να προχωράει κανονικά η ύλη, ούτε να γίνονται όλα τα μαθήματα-ωρες, αφού στα περισσότερα σπίτια χρειάζεται να χρησιμοποιούν τις συσκευές όλοι ταυτόχρονα. Και το τι ζητάνε οι γονείς είναι υποκειμενικό, έχω ακούσει και γονείς να λένε ότι δεν είναι δυνατόν σε αυτή την κατάσταση άγχους κλπ να ζητάνε απ'τα παιδιά να κάνουν μαθήματα. Πάντως η σύγκριση με το "γιατί ψωνίζουμε αφού δεν μπορούν να ψωνίζουν όλοι" είναι άτοπη, γιατί το σχολείο είναι μια ομαδική διαδικασια, είναι τάξη, δεν μπορεί να κάνει ο δάσκαλος μάθημα με κάθε παιδί χωριστά. Αν ήταν έτσι θα το γυρνούσαμε σε κατ'οικον διδασκαλία αντί να στέλνουμε τα παιδιά σχολείο, θα έπαυε να είναι και υποχρεωτικό κ θα λέγαμε "οποίος μπορεί πάει". Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι όσα παιδιά έχουν πρόσβαση να προχωράνε κανονικά την ύλη κ να κάνουν πλήρες πρόγραμμα όλες τις ωρες και άλλα παιδιά όχι; Όχι παιδιά τριτοκοσμικά που δεν έχουν καν ίντερνετ, αλλά παιδιά καθημερινά που απλά ταυτόχρονα πρέπει να συνδεθουν πχ οι δύο γονείς για δουλειά κ ένα άλλο αδερφι επίσης για μάθημα. Εμένα με αυτά τα δεδομένα μου φαίνεται λογικό το σενάριο να μην προχωράει η ύλη και απλά να συντηρείται η επαφή. Όσο για τους μισθούς, σε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους διατηρείται ακέραιος αυτή την περίοδο κι ας μην λειτουργούν πλήρως, γιατί τα βάζουμε μόνο με τους εκπαιδευτικούς;
  15. 1 point
    Για ακόμη μία φορά , για όλα φταίει ο άχρηστος εκπαιδευτικός. Το Internet και η κοινωνία της πληροφορίας έχει πλήξει ανεπανόρθωτα τις σχέσεις επιστημόνων και μη επιστημόνων. Το βλέπει κανείς σε πολλούς κλάδους: Διατροφολόγους, γιατρούς, εκπαιδευτικούς και πολλά άλλα επαγγέλματα. Εγώ δεν πρόκειται να συμμετέχω πλέον σε αυτή τη συζήτηση, με αυτό το ύφος και με αυτά τα συμπεράσματα που ήδη έχουν βγει και διαβάζω. Έτσι κι αλλιώς οι γονείς έχουν διαμορφώσει ήδη την άποψή τους.
  16. 1 point
    Έσπερε, αυτά που πιπιλίζεις σαν δικαιολογίες , είναι αυτά που αναπαράγουν τα άθλια συνδικαλιστικά σας όργανα , ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, που μια ζωή ήταν τομαριστές, εαυτούληδες και ενάντια στην εκπαίδευση, το μαθητή , την οικογένεια, την κοινωνία. Που έχουν οδηγήσει την εκπαιδευτική κοινότητα στην παραπαιδεία η οποία έχει αφαιμάξει την τσέπη του γονιού. Υπέρ της σιέστας και της τσέπης τους. Και στο λέει αυτό ένα άτομο που είναι υπέρ του συνδικαλισμού. Ώστε ενδιαφέρεστε τόσο για το μαθητή που δεν έχει internet που αποφασίζετε να μην παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες σε κανένα μαθητή "για λόγους ισότητας", Θα έπρεπε όλοι εσείς να πηγαίνατε πχ σούπερμάρκετ και να σας πει ο υπάλληλος ότι δεν σας δίνει τρόφιμα , γιατί υπάρχουν παιδιά που πεινάνε αυτοί τη στιγμή. Η ΔΕΗ να σας έκοβε το ρεύμα, γιατί κάποιες άλλες οικογένειες δεν έχουν να πληρώσουν. Αλλά μια χαρά απολαμβάνετε αυτά που στα οποία άλλος κόσμος αποκλείεται. Έχεις τρόφιμα στο ψυγείο σου ? Έχεις ρεύμα ? Έχεις τηλεφωνία? Πώς τα ανέχεσαι όλα αυτά για τον εαυτό σου όταν μαθητές σε όλη την Ελλάδα μπορεί να μην τα έχουν Αποφασίζετε να μην παρέχετε τις υπηρεσίες σας ( αλλά να λαμβάνετε ταυτόχρονα το μισθό σας στο ακέραιο) με άθλιες δικαιολογίες , χρησιμοποιώντας σαν άλλοθι τα παιδιά και με κατηγόριες ενάντια στους γονείς ότι χρησιμοποιούν την εκπαίδευση σαν babysitting!!! για να απέχετε από τον παραγωγικό μηχανισμό. Ξέρεις πολύ καλά ότι πολλοί μαθητές απέχουν από την εξαποστάσεως εκπαίδευση γιατι δεν θέλουν. Βαριούνται. Και όμως αντί να αποδώσετε τη μεγάλη αποχή ως επί το πλείστον στο εμφανές, σας συμφέρει να το θεωρείται αποκλεισμό. Να πιστέψω ότι υπάρχουν παιδιά που θέλουν να συμμετέχουν και δεν έχουν τρόπο. Το υπουργείο σας λέει ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εναλλακτικές μεθόδους . Γιατί δεν χρησιμοποιέίτε το απλό ταχυδρομείο λοιπόν , εφόσον δεν έχουν ηλεκτρονικό? Συνεννοηθείτε με τη διεύθυνση του σχολείου μια φορά τη βδομάδα πχ να στέλνουν ταχυδρομικά τις εργασίες σας στους μαθητές αυτούς. Λύσεις υπάρχουν , αν θέλει κάποιος να δουλέψει. Είναι απίστευτο στην ελληνική επικράτεια να παρακαλούν οι γονείς και οι μαθητές τους δασκάλους για μάθημα , αντί να γίνεται το αντίθετο...
  17. 1 point
    Δυστυχώς, εδώ που μενω δεν έχει ούτε παραλία ούτε εξοχή και καμιά φίλη μου που μένει Αθήνα δεν έχει παιδιά . Αν ήμουν στην πόλη μου θα είχα ήδη κανει το δεύτερο πάντως. Κορίτσια hold your horses, νομίζω μας έχει φάει η καραντίνα, ξεχάσαμε πως είναι το έξω με τις υποχρεωσεις και βλέπουμε πολύ τους άντρες μας κ σκεφτόμαστε διαφορα . Κρατηθειτε μέχρι να ξεχυθούμε πάλι κ το ξανασυζηταμε τότε.
  18. 1 point
    Κανενας εκπαιδευτικος δεν ειπε οτι δεν θελει να δουλεψει. Ολοι προσπαθουμε να εξηγησουμε οτι δεν μπορεί να διδαχθεί ύλη έτσι αφού δεν έχουν πρόσβαση όλοι οι μαθητές και δεν μπορείτε να περιμένετε απασχόληση 8-2 σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Αλλά ο κοινωνικος αυτοματισμός εχει ξεδιπλωθεί σε ολο του το μεγαλείο. Αδιαφορούμε για το αν οι οικογένειες μπορούν να αγοράσουν ξαφνικα εξοπλισμο για να κανουν μαθημα τα δυο ή τρια παιδια τους ταυτοχρονα (ενω μπορει να δουλευουν κ οι γονεις στο σπίτι), μονο και μονο για να ειναι το δικο μας παιδι απασχολημενο, κατα προτιμηση με οσο το δυνατον λιγοτερη δίκη μας ενασχόληση, το δικό μας παιδί να μην μείνει πίσω, τα αλλά δεν μας νοιαζει, τιποτα φτωχά χωριατακια και θα ειναι που δεν ενδιαφερονται έτσι κι αλλιώς, και φυσικα, αυτο που ειναι το σημαντικότερο, να ειμαστε σιγουροι οτι οι εκπαιδευτικοι δουλευουν. οχι για να εχουν αποτελεσμα, απλως για να τους δουμε. Να δω μονο αν θα σας αρεσει κ αν θα θεωρειτε καλο μαθημα όταν θα γίνεται βιντεοκλήση αντί να προσλαμβάνονται καθηγητές. Αλλα μαλλον δεν θα ειναι στα δικα σας σχολεια για τα δικα σας παιδια οποτε γιατι να ασχοληθείτε;
  19. 1 point
    Μπα όχι κορίτσι μου ξανά ξεκίνησαν τα συμπτώματα. Δεν ήξερα ότι μπορεί να φεύγουν και να ξανά έρχονται. Δεν πειράζει το μωράκι να είναι καλά
  20. 1 point
    Αν έκαναν ορμονοθεραπείες απο καιρο μαλλον δεν θα μοορουν να το αναβάλουν. Δεν ξερω μηπως τα κέντρα κανουν πλεον καποια διαλογή για να μην συνωστίζονται στις αίθουσες αναμονής και εξυπηρετούν μονο περιστατικά που δρν γινεται να αναβληθούν. Τωρα για το αν εχει επιπτώσεις ο ιός, ποιος το ξερει. μ αυτη τη λογικη ομως θα επρεπε κ το καθε ζευγαρι να προσεχει μην τυχον προκυψει εγκυμοσυνη; Βεβαια με τετοιες συνθηκες δεν νομιζω οτι εχει ορεξη κανεις να ασχοληθει με το άθλημα!
  21. 1 point
    Εγώ παιδιά εδώ και 2-3 μέρες βλέπω μόνο την ενημέρωση στις 18.00, σταμάτησα να σερφάρω στο διαδίκτυο για ειδήσεις, γιατί βομβαρδιζόμουν με ένα σωρό πληροφορίες, απόψεις και πηγές αμφιβόλου προελεύσεως και χανόμουν. Τα ειδησεογραφικά site τα οποία είχα πάντα ως μέσο ενημέρωσης (στην τηλεόραση έχω χρόνια να δω ειδήσεις) με έχουν απογοητεύσει, μου φαίνεται ότι έχουν μοιράσει τους συντάκτες/αρθρογράφους τους, ώστε οι μισοί να εκθειάζουν την κυβέρνηση και οι άλλοι μισοί να την κατακρίνουν....να μου πεις "Δεν δικαιούνται διαφορετικοί δημοσιογράφοι να έχουν διαφορετικές απόψεις?".....δεν ξέρω, μου χτυπάνε καμπανάκια ότι δεν είναι αυθόρμητες αντιτιθέμενες απόψεις, αλλά προγραμματισμένες, ώστε να βγαίνει προς τα έξω μια δήθεν αντικειμενικότητα. Έχω εντοπίσει κάποιους επιστήμονες Έλληνες και ξένους (όχι απαραιτήτως γιατρούς, π.χ. στατιστικολόγους) που ακολουθώ στα social και είναι η μόνη αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης που έχω. Πάντως, έχοντας αφαιρέσει τις γύρω-γύρω πληροφορίες και δημοσιογραφικές απόψεις, οι δηλώσεις και οι απαντήσεις του Τσιόδρα και του Χαρδαλιά στις 18.00 δεν μου αφήνουν προσωπικά καμία αίσθηση μαλώματος ή τρομολαγνείας, ίσα-ίσα τις βρίσκω πολυ καθησυχαστικές και μου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Όσο διάβαζα δεξιά και αριστερά διάφορα, όταν ερχόταν η ώρα της ενημέρωσης ήμουν ήδη φορτισμένη και θετικά ή αρνητικά προκατειλημένη.
  22. 1 point
    Πάντως 1) εγώ αυτό που βλέπω (έως τώρα, το τονίζω αυτό... για "αύριο" δεν ξέρω) είναι μια κινητοποίηση και όχι μία παθητικότητα. Κινητοποίηση, με λάθη επικοινωνιακά και διαχείρισης, ναι! Όπως είπα και πιο πάνω αυτά όλα είναι υπό συζήτηση και μια κατάσταση ρευστή που μπορεί σαφώς να βελτιωθεί (απεύχομαι το αντίθετο). Και 2) Μου αρέσει πολύ αυτό που έγραψες @Έσπερος. Θέλει όμως πολλή προσοχή η διατύπωση του αντιλόγου στον οποίο αναφέρεσαι και είναι σημαντικό να διακρίνουμε το κίνητρο. Όταν σε περιστάσεις σαν κι αυτές ακούω τοποθετήσεις κατευθυνόμενες από πολιτικά συμφέροντα, θρησκοληψία, τάση αυτοπροβολής και μάλιστα από εκλεγμένους από τον λαό εκπροσώπους, από εκπροσώπους του κλήρου, από επιστήμονες, από λόγιους... αγανακτώ και θλίβομαι. Και δυστυχώς συμβαίνει καθημερινά (και πάντα συνέβαινε είναι η αλήθεια). Και επειδή είπα 3η εξυπνάδα στην σειρά, σταματάω μέχρι να έχω κάτι ουσιαστικό να προσθέσω.
  23. 1 point
    Και όμως ναι. Να εξηγήσω: ένας κακός δάσκαλος, δε θα γίνει καλός γιατί απλά του το είπες. Μπορεί ένας δάσκαλος πράγματι να είναι γενικά φιλότιμος και κάπου κάτι να έχει χάσει, π.χ. σε σχέση με ένα παιδί, και να μιλήσετε και να βοηθήσει. Αλλά αυτός που μπαίνει μέσα, δεν κάνει τίποτα και μετά περιμενει να πάει 2 να ξεκινήσει τα ιδιαίτερα, ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Και δε θέλει να τον/την πρήζουν, οπότε αν στριμωχτεί, θα αντιδράσει. Και προς το παιδί. Από εκεί και πέρα, το πώς θα αντιδράσει η διευθύντρια/ο διευθυντής είναι τύχη. Μπορεί να είναι ένας άνθρωπος που νοιάζεται και να προσπαθήσει να αντισταθμίσει τα προβλήματα. Η να καλύψει τα νώτα του και να σε δει σαν μία ενοχλητική που τραβάς την προσοχή στο σχολείο και δημιουργείς πρόβλημα. Οι γονείς, πολλοί θα κάνουν την πάπια κι ας συμφωνούν για να μην μπλέξουν και κάποιοι θα το εκμεταλλευτούν, πηγαίνοντας στον κακό εκπαιδευτικό να καλοπιάσουν: "Αχ μα τι προβλήματα σας προκαλούν, μα είναι δυνατόν, που έχετε μπλέξει, η Αννούλα μου πολύ σας εκτιμά, τα καλύτερα μας λέει" και να το Άριστα για την Αννουλα. Απλά πράγματα
  24. 1 point
    Επειδή το έζησα αυτό που λες, και το ζω ακόμη. Καταρχήν, συμφωνώ, δεν είναι λόγος να "το βουλώσεις" αν κάτι πάει στραβά, γιατί μαθαίνεις και στο παιδί να τρέμει να έχει άποψη, αυτό είναι το δικό μου σκεπτικό. Αλλά, πρέπει γενικότερα να έχει μεγαλώσει το παιδί με ένα τρόπο που να του δίνει την αυτοπεποίθηση να το υποστηρίξει. Η να το υποστηρίζει και ο χαρακτήρας του αν θες. Δεν μπορείς δηλαδή να ξεκινήσεις κάτι που θα χαλάσει τη σχολική ζωή του παιδιού, αν ο χαρακτήρας του είναι τέτοιος που θα πληγωθεί. Η κόρη μου είναι ένας άνθρωπος που δε θέλει αντιπαραθέσεις, που τη νοιάζει η γνώμη των άλλων. Δε θα μπορούσε να σταθεί σε μία τάξη που θα έπρεπε να μπει απέναντι στη δασκάλα, και σίγουρα όχι όσο ήταν μικρούλα, και ήταν κάτι που έπρεπε να το λάβω υπόψη. Ο μικρός μου γιος είναι το ανάποδο και πρώτος γύρευε το λόγο, από πρωτάκι, αν κάτι τον χάλαγε. Είναι το παιδί που εφόσον πιστεύει ότι έχει δίκιο, μπορεί να ακούσει τα επιχειρήματά σου αλλά όχι την ειρωνεία ή την απειλή (αγαπημένα "όπλα" ενός πραγματικά κακού εκπαιδευτικού από όσο έχω δει). Επί της ουσίας τώρα, γιατί τα έχω ζήσει όλα τα σενάρια: Εχεις εσύ σαν άνθρωπος θέμα με το κακό μάθημα: πας ευγενικά να μιλήσεις στη δασκάλα, μήπως έχεις παρεξηγήσει και καλά, δε γίνεται τίποτα, εκτός αν όντως έχεις παρεξηγήσει και σου εξηγήσει κάτι που βγάζει νόημα. - Πας στη διεύθυνση του σχολείου. Αν βρεις κατανόηση, μπορεί κάτι να ψιλογίνει, αλλά για ακραία πράγματα, δεν έχει εξουσία πέραν του διοικητικού η διεύθυνση. Δεν μπορεί καν να μπει στην Αγγλικού που ένα χρόνο διδάσκει Α-Β-C από CD ότι πρέπει να κάνει και μάθημα. Και να το πει, γιατί η άλλη να την ακούσει; - Πας στη διεύθυνση και δεν βρίσκεις κατανόηση. Είσαι πλέον μόνη. Μπορείς να βρεις το σχολικό σύμβουλο, που είναι ένας για ούτε ξέρω πόσα σχολεία, και ακόμη χειρότερα αν είναι σύμβουλος ειδικότητας. Και πάλι, είναι σύμβουλος, όχι ανώτερος που ο λόγος του πρέπει να ακουστεί. Αν η δασκάλα δε θέλει, την καλεί σε συνάντηση και δεν πάει καν, το έχω ζήσει, να περιμένουμε γονείς, διευθύντρια, σύμβουλος και η δασκάλα απλά να στείλει ένα παιδί να πει ότι δεν θα έρθει!). Αλλά καταρχήν πάλι εξαρτάται από τον σύμβουλο το αν έστω θα γίνει μία υπόδειξη, από το πόσο θέλει και μπορεί να ασχοληθεί. Και κακά τα ψέματα, άλλο το "η δασκάλα έβρισε το παιδί", άλλο το "δε μαθαίνουν Αγγλικά τα παιδιά" σε προτεραιότητα. Αν αποτύχουν όλα αυτά, αρχίζεις αναφορές έγγραφες στην αντιστοιχη πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια διεύθυνση. Αν είσαι μόνη και εναντίον σου η διεύθυνση του σχολείου, απλά θα χαρείς την ελληνική γραφειοκρατία στο μεγαλείο της και θα παίρνεις πίσω επιστολές με αριθμούς πρωτοκολλου κλπ που θα λένε ότι όλα πάνε τέλεια. Οπότε μετά, και αν συντρέχει σοβαρό πρόβλημα, πέραν του να βρεις δικηγόρο αν π.χ. το παιδί απειλείται ή υπάρχει άλλος κίνδυνος, δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Που βέβαια μέχρι την όποια δίκη, το παιδί θα έχει αποφοιτήσει. Εχεις πιο πολλές πιθανότητες αν είστε πολλοί γονείς. Οι πολλές γραπτές αναφορές τρομάζουν, γιατί εκεί μπορεί όντως να συγκινηθεί κανείς, να γίνει ΕΔΕ , να υπάρξει διαθεσιμότητα του εκπαιδευτικού κλπ. Αν υπάρξει κίνηση από πολλούς γονείς, καταρχήν προς τη διεύθυνση, το πιο πιθανό είναι διακριτικά το θέμα να μπει κάτω από το χαλί και την επόμενη χρονιά να αλλάξει δάσκαλο αυτό το τμήμα, ή αν ήταν εκπαιδευτικός χωρίς οργανική θέση να πάει σε άλλο σχολείο και απλά να πάει το πρόβλημα αλλού. Αλλά, το μεγάλο σου πρόβλημα αν θες να γίνει κάτι στα σοβαρά, θα είναι να βρεις έστω και 2-3 γονείς, από τους 50 που στα λόγια θα συμφωνήσουν μαζί σου, να βάλει υπογραφή. Γιατί η υπογραφή σημαίνει "το παιδί μου θα στιγματιστεί". Αυτά
  25. 0 points
    Από όσα έχω διαβάσει, εντός της σημερινής ημέρας είχαν πει θα γίνει σχετική ανακοίνωση από την υπουργό, με την τελική απόφαση επ'αυτού. Πάντως υπάρχουν ιδιωτικοί παιδικοί σταθμοί (δεν μιλώ για νήπιο-προνήπιο) οι οποίοι έχουν ήδη στείλει email στους γονείς ζητώντας τους να καταβάλλουν τα δίδακτρα στο ακέραιο...
ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά

© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008 !!


Powered by Invision Community