Πίνακας Συνεισφοράς


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26/12/2019 in all areas

  1. 2 points
    Διάβασε σε παρακαλώ πολύ ξανά όσα γράφεις σε αυτό το μηνυμα Μπορει να είμαι εγώ λάθος, αλλά αυτά που γράφεις δ μου ακούγονται "νορμαλ" Οκ δ θα πάρεις δυο παζλ την εβδομάδα, αλλά μπορείς να έχεις 10κ να τα συναλλασεις συχνά. Τι σημασία έχει που ειναι μοναχικό παιχνίδι. Δ αρεσει σε όλα τα αγορια το ποδόσφαιρο, κάποιος προτιμα το σκακι Τι εννοείς χαζα που εκανε μικρος, βάζει-βγάζει πράγματα από τα κουτιά. Μια χαρά απασχόληση είναι για ένα δίχρονο, δ ειναι καθολου χαζό. Με τι νομίζεις ότι παίζουν τα υπόλοιπα διχρονα; Γτ δ υπαρχει λογος να τα κάνει σ αυτην την ηλικια. Τι υπάρχει λόγος να κάνει; να παίζει μόνος παιχνίδια ρόλων; μετά θα αναρωτιέσαι με ποιους φανταστικούς φιλους τα παιζει Αυτό το μαγικο παιχνίδι με απεριόριστες χρήσεις που θα αναπτύξει κ την ομιλία πραγματικά δ ξερω αν μπορείς να το βρεις σε καταστημα Ένα παιδάκι μόνο του στο σπιτι, μοναχικό παιχνίδι θα παιξει
  2. 1 point
    Χρόνια πολλά με υγεία! Μηπως είναι κολικοι? Το ακαταπαυστο κλάμα το απόγευμα ή βράδυ, το σφίξιμο που κάνει το μωρό κ το μάλωμα με το στήθος μου θυμίζει τους κολικους του μικρού μου.
  3. 1 point
    Γειά σας και παλι. Ψάχνω να βρω που είχα πρώτο γράψει πριν κάνα χρόνο να δω τις αλλαγές του παιδιού μου και εδώ αλλά δεν το βρίσκω. 2 θέματα και μπερδεμενα μέσα σε άλλα τελοσπαντων. Θα σας πω που βρισκόμαστε. Λοιπόν αλλάξαμε λογοθεραπευτρια, η μικρή την πάει πολύ όπως ξεκινήσαμε κ εργοθεραπεια . Κι εκεί πολύ καλά. Η μικρή πλέον μιλάει κανονικά, τραγουδάει, λέει ποιήματα, αποστηθιζει, γράφει, κόβει, κανει πως διαβάζει, ζωγραφίζει σε πλαισια συγκεκριμένα. Το πρόβλημα της είναι η δομή στην πρόταση. Δεν είναι η άρθρωση γιατί όπως μου λένε αυτο είναι το ΤΕΛ στάδιο κ το πιο εύκολο αλλά η κατανόηση της γλώσσας. Πλέον βάζει άρθρα, χρόνους, πτώσεις και δουλεύουμε σημασιολογία πολυ. Να οργανώνει την σκέψη της. Μόλις γίνει αυτό θα μπορεί να βγάλει πιο ελεύθερα τον λόγο της. Είναι Καμμια δεκαριά γράμματα που δε λέει, δε λέει τους διφθογγους αν και τελευταία κανα δύο σταθερά μου τους λέει. Όταν δε βιάζεται. Δηλαδή πχ λεφτά θα το κει γρήγορα νετα, αλλά αν προσπαθήσει θα πει νεφφφ..τα. Σε λεει το δ, αν και σε κάποιες λέξεις το ακούω καθαρά, ζ, θ, Λ, η, Ρ, ψ. Σε κάποιες φράσεις δε λέει κι άλλα γράμματα ενώ σε αλλες τα λέει. Είναι πως τη βολεύει εκείνη την ώρα να παίξει με τη γλώσσα της πρέπει να κατακτήσει τη λέξη κι έπειτα να την πει. Να την κατανοήσει. Είναι θέμα ωριμότητας ομιλίας στον εγκέφαλο. Αυτό το κομμάτι διεγειρουμε. Πάει αργά και σταθερά κι όταν μπερδεύεται αυτό διορθώνεται, μιμείται όσα λέμε και γενικώς έχει κάπως αντιληφθεί την αδυναμία της και προσπαθεί. Κινητικά έχει γίνει ακόμα πιο δραστήρια από εκείνο το ντροπαλό συνεσταλμενο παιδί, διεκδικεί περισσότερο και ζητάει να μάθει.. Γράμματα. Το γράφω και συγκινούμαι. Το πείσμα της με έχει καταπλήξει. Μου ζητάει να μάθει ξένες γλώσσες αλλά δυστυχώς πρέπει να το αποφύγω στην παρούσα φάση. Την στεναχωρεί αυτό αλλά της εξηγώ. Κρυφά μου, βάζει τραγούδια στα αγγλικά. Κάνω πως δε βλέπω και δεν ακούω. Κάνα δυο τραγουδάκια είναι οκ. Μέχρι εκεί. Οδηγία ειδικών να μη βιαστώ. Είναι παιδιά που μπορούν, αλλά παιδιά που θα μπερδευτούν. Της εξηγώ πως πρέπει πρώτα να μάθει τα ελληνικά. Μα θέλω να μάθω.. Μου απαντάει. Μέσα σε 3 μήνες στο σχολείο έχει μάθει το όνομα της και Καμμια δεκαριά γράμματα να γράφει. Αριθμούς αναγνωρίζει πολυ εύκολα. Κατήγοροι ποιεί και γενικώς έχει μια ωραία ωριμότητα συγκριτικά με τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας της. Η ανωριμότητα είναι στο κομμάτι του λόγου όμως δουλεύεται. Πλέον συνεννοειται με όλους αλλά επειδή ξέρει την αδυναμία της προτιμά να σιωπά στους ενήλικες. Απαντά σε όποιον την πλησιάζει ειλικρινά με αγάπη. Στα συνομιληκα αλλάζει και είναι η ψυχή της παρέας. Την αγαπούν και παραβλεπουν τις αδυναμιες της στο λόγο. Σε αυτό έχει βοηθήσει η ενθάρρυνση που της έχουμε δώσει. Έχει ξεκινήσει δύο αθλήματα και για την ηλικία της τα πάει περίφημα. Προσπαθω κι εγώ να ανακαλύψω τα ταλέντα της και να την ενθάρρυνω σε αυτά και να ελάφρυνω τις αδυναμίες της. Πάει καλά, την εμπιστεύομαι κι ας είναι μικρή.. Πήγαμε σε παιδοδοντιατρο. Πράγματι ενδέχεται κάποια ανοιγματα που έχει στα δόντια που αυτό είναι καλό για τα μετέπειτα δόντια της να τη δυσκολεύουν στο λόγο, φεύγει ο αέρας γρήγορα. Όμως κι αυτό να είναι δεν κάνουμε Καμμια παρέμβαση, απλώς περιμένουμε τα κανονικά δόντια. Προς ώρας εκπαιδεύεται με αυτό. Ωρλ για αυτιά όλα μια χαρά. Αναπτυξιολογος όλα υπό έλεγχο. Προχωράμε. Έχουμε δουλειά ακόμα. Αλλά εφόσον προχωράει έχω κι εγώ ησυχασει Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν έχω δώσει Καμμια έκταση στο Σχολείο και σα να έχει περάσει κάπως ας πούμε απαρατήρητο. Η δασκάλα είναι ευχαριστημενη μαζί της, δε μου έχει ανοίξει θέμα κι έτσι εφόσον μου τα λέει όλα καλά, δεν ψάχνομαι περαιτέρω. Είναι κοινωνική, ομιλητικυ με τους φίλους της και πολύ συνεργασιμη. Τι άλλο να θέλω από το παιδί μου. Πάμε καλά, περιμένω κι άλλα αλλά δεν την πιέζω και της δίνω χώρο να μεγαλώνει ήρεμα και ευτυχισμένα και όσο μπορεί και αντέχει. Εμείς είμαστε δίπλα της. Ασκήσεις κάνουμε συχνά αλλά με τον τρόπο που θέλει εκείνη. Δεν είναι το παιδί της πίεσης και δεν είναι το παιδί που ξεγελάς. Είναι ένα παιδί πολύ έξυπνο αντικειμενικά και ώριμο που όμως παρόλο που αντιλαμβάνεται το πρόβλημα, έχει τις ευαισθησίες της. Τα καταφέρνει πολύ καλά και ώρες ώρες ξεχνώ πως είναι μολις 4,5. Θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο να ασχοληθώ ακόμα περισσότερο όμως προσπαθώ πολύ. Με δύο παιδια και δουλειά δεν είναι όλα εύκολα. Της διαβάζω παρα πολλά βιβλία και της εξηγώ τα πάντα. Αυτό βέβαια ανέκαθεν το έκανα αλλά τώρα με στόχο. . Αυτο που με δυσκολεύει είναι όταν είμαστε όλοι μαζι που ενώ θέλω να παίξω με τη μία, το μωρό δεν μας αφήνει γιατί θέλει κι εκείνο να παίξει η όταν αντίθετα θέλω να ασχοληθώ με το μωρό, η μικρή με τραβάει γύρω γύρω. Αν μπορέσω να βρω τη χρυσή τομή εκεί αν και προσπαθώ συνέχεια, θα τα καταφέρω. Τελευταία έχω χαλαρώσει κι εγώ σαν άτομο και δίνω λίγο χώρο στον εαυτό μου αλλά πάντα προτεραιότητα τα παιδιά. Προσπαθώ συνεχώς να βρίσκω χρυσές τομες και να αρπάζω τις ευκαιρίες. Πχ αν κοιμαται το μωρό, αντί να ξαπλώσω κι εγώ λίγο και να την αφήσω να παίζει μόνη, ξεχνάω την κούραση μου και τρέχω να παίξουμε. Θα ήθελα να το κάνω ακόμα αυτό πιο πολύ. Συγκριτικά με την έναρξη του καλοκαιριού κι έχοντας περάσει σχεδόν 6 μηνες θα έλεγα πως η αλλαγή της στο λόγο αλλά και στη συμπεριφορά της θα ήταν στο 50%.Νομιζω είναι καλός αριθμός και δε θα ήθελα να υπερβάλλω. Ισα ίσα κρατώ μικρό καλάθι. Σημαντικό ρόλο η καλή χημεία με τις θεραπευτριες και η καλή δασκάλα που μας έτυχε στο σχολείο. Ασχολείται με τα παιδιά άποτι βλέπω. Καταγράφω κάθε μήνα αλλαγές.. Τα ξαναλέμε πάλι.
  4. 1 point
    Για καποιο λόγο σημερα ειδα την απάντηση!Ευχαριστω πολύ πολύ για τον χρόνο που διεθεσες! Για να κανω μια ενημέρωση μεχρι τωρα!Το πρωινό γεύμα το είχα κόψει εύκολα εδώ και μέρες γιατί ξυπνούσα με γεμάτο στήθος!Δοκίμασα και σε επόμενα γεύματα, άλλα τα έκοψα όταν έβλεπα ότι δεν κλαίει μετά τον θηλασμό,γιατί κανένα μήνα πριν τσίριζε,και άλλα τα αντικατέστησα με δικό μου συμπλήρωμα που έβγαζα όταν δεν καθόταν να θηλάσει ικανοποιητικά ή καθόλου! Έχω καταλήξει να δίνω δυο γεύματα συμπλήρωμα πια απλά ίσως έκανα λάθος (;) είναι διαδοχικά,τα δύο τελευταία της μέρας! Κανω συχνα εναλλαγές ώστε να κάθεται οσο γίνεται αλλα με τίποτα δε φτανω αυτους τους χρόνους!Συνηθως κάθεται 10-15 λεπτά συνολικα!Κανει καλες θηλαστικες κινήσεις γι αυτό η μαία μου είπε ότι δεν μας πειράζει ο χρόνος σε αυτή την περίπτωση αρκει να τη βάζω αρκετά συχνα μέσα στη μέρα!Τη βάζω και πριν τις 2 ώρες!Δεν παραπονιέται αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν αυξάνεται καλα το βάρος!Δε θελω να υστεριαζω και να τη ζυγίζω καθε μέρα οποτε θα σας πω μετα την Κυριακή με σιγουριά!Ποσο βάρος πρεπει να πάρει σε έναν μήνα ώστε να είμαστε εντάξει;Τώρα είναι 3 μηνών και 12 ημερών και στην μέτρηση ακριβώς στους 3 μήνες ήταν 5.300!
  5. 1 point
    Σωπατε καλέ. Άδικα ανησυχείτε και οι δύο. Στάνταρ. Αλλά ρωτήστε αν έχετε ανασφάλεια φυσικά. Αλλά θα δείτε που θα σας πουν αυτό... Καλές γιορτές σε όλες σας να χαίρεστε τα μωρά σας!
  6. 1 point
    Εγώ νομίζω είναι φυσιολογικό. Πάντως μην τους φοβάστε τους λογοθεραπευτές, αν πέσεις σε καλό, θα μάθει και σε εσένα και στο παιδί πολυ ωραία πράγματα και σωστά κ με τον σωστό τρόπο. Δηλαδή μην το βλέπετε σα γιατρό. Συμβουλές δίνουν και τρόπους και διορθώνονται πολλά πράγματα. Εμένα η μικρή πλέον έχει κάνει άλματα.εχω χρόνο πάω να τα γράψω στο θέμα μου.
  7. 1 point
    Επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι σου φέρνει η κακιά ώρα, από διαζύγιο, ασθένια, ατύχημα κλπ (όχι, δεν είμαι απαισιόδοξη, είμαι μεγαλύτερη) προσωπικά ποτέ μα ποτέ δε θα το έκανα. Και το μία εργασία με λίγα χρήματα ενώ το παιδί είναι με ΕΣΠΑ σε παιδικό, δεν είναι τίποτα, είναι κάτι. Το ξέρω ότι υπάρχουν ακόμη κοπέλες που επιλέγουν την απόλυτη εξάρτηση από τον σύζυγο και επενδύουν τη ζωή τους στο να κάνει καριέρα ο σύζυγος. Αλλά ούτε το παιδί είναι για πάντα μωρό, ούτε αυτό το μοντέλο δουλεύει πάντα, και όταν πάει στραβά, πραγματικά δεν θέλετε να ξέρετε πόσο άσκημο είναι. Εκτός αν στην καινούρια πόλη υπάρχουν μακροπρόθεσμα πολύ καλύτερες προοπτικές για εσένα να βρεις μία καλύτερη δουλειά. Εκεί αλλάζει το πράγμα, αλλά πρέπει να το έχεις πραγματικά στόχο, μην αφήσεις τα πράγματα στην τύχη και βρεθείς απλά εγκλωβισμένη με ένα νήπιο στο σπίτι και χωρίς δουλειά σε μία ξένη πόλη. Αν υπάρχει μία αρκετά καλή ευκαιρία για τον άντρα σου, ας μετακομίσει αυτός, σε ένα δωμάτιο. Να δει πώς είναι τα πράγματα, να κάνετε με το καλό αίτηση για παιδικό σταθμό για του χρόνου πια, και τότε μετακομίζετε οικογενειακώς το καλοκαίρι. Αλλιώς προέχει το καλό όλης της οικογένειας.
  8. 1 point
    Εμείς τώρα το περνάμε ... και το φοβόμουν και έλεγα ότι θα είναι σαν το άλμα 15-19 και είχα φρικάρει. Ευτυχώς καμία σχέση πολύ πιο χαλαρά. Οκ έχει γκρίνια έχει αϋπνία λίγο παραπάνω γιατί είναι και τα δοντάκια αλλά σαν το 15-19 δεν έχει :p
  9. 1 point
    Δεν είναι προγραμματισμένα όλα τα μωρά να περνούν τα άλματα στις συγκεκριμένες εβδομάδες. Μπορεί να περάσει και να μην ακουμπήσει που λέμε ή να το περάσει 28η-29η εβδομάδα. Ψυχραιμία και υπομονή. Πολλή υπομονή &αγάπη .
  10. 1 point
    Εννοείται ότι δεν ταλαιπωρείς το μωρό, γίνεται αυτό που πας να κάνεις, μην αμφιβάλλεις. Θα θηλάζεις κάθε 2 ώρες, ή πιο συχνά αν θέλει, και θα επιμένεις 15-20 λεπτά ανά στήθος. Αν δε θέλει λόγω πείνας, θα διακόπτεις, θα δίνεις λίγες γουλιές μπουκάλι και θα συνεχίζεις. Θα κάνεις μαλλάξεις και θα αλλάζεις πολλές φορές στήθος αν χρειαστεί, κάθε φορά που βλέπεις να μη θηλάζει ενεργά. Αν μέσα στη μέρα, βάζει τα χέρια στο στόμα, κλαίει, ή οτιδήποτε γενικά που φαίνεται κάτι να θέλει, βάζεις στο στήθος. Ας έχει και δέκα λεπτά που έφαγε. Τα μπουκάλια , μία άποψη είναι να τα κόβεις ένα ένα, δηλαδή κόβεις ένα μπουκάλι τελείως σήμερα και θηλάζεις μπορεί και 2-3 ώρες σερί χωρίς να δώσεις, μετά από 2-3 μέρες κόβεις άλλο ένα (όχι σε 2 διαδοχικά γεύματα) και τελικά σε 2 βδομάδες τα έχεις κόψει όλα. Εγώ αυτό έκανα και δεν είχα θέμα, αλλά δεν έδινα πολύ έτσι κι αλλιώς σε κάθε μπουκάλι, ήταν όντως συμπλήρωμα, όχι πλήρες γεύμα. Μία άλλη άποψη είναι να μειώνεις λίγο λίγο το πόσο είναι το συμπλήρωμα σε όλα τα γεύματα. Αν δηλαδή δίνεις 60 ml σε κάθε γέυμα, τα κάνεις 40. Σε λίγες μέρες 20, κλπ. Μην βάζεις θήλαστρο αν το μωρό θηλάζει. Το βασικό είναι να μπει το μωρό στο στήθος, μετά όσο θηλάζει, τόσο θα αυξάνεται το γάλα σου. Μπορείς να βάλεις θήλαστρο μερικές φορές τη μέρα, αλλά αν εναλλακτικά μπορείς να βάλεις το μωρό στο στήθος, χίλιες φορές ξεφορτώσου το θήλαστρο και θήλασε.
ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά

© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008 !!


Powered by Invision Community