Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επίσης, κοινοποιούμε πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση του ιστότοπού μας στους συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων. Προβολή λεπτομερειών ! [ OK ]
Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων Σύνδεσμοι Α-Ω | chat
0-2 | 3-5 | 6-12
forum υγεία & ασφάλεια διατροφή ψυχολογία δραστηριότητες ειδήσεις
   
Επικαιρότητα

Τα νέα μας!

Σεμινάρια

 




Δυσφήμιση - πληροφορίες
31/08/2011

Εξαιτίας του ότι στο φόρουμ της ΕΕΕΓ δημοσιεύονται καθημερινά κατά μέσο όρο 1500 νέες δημοσιεύσεις, είναι πιθανό, σε κάποιες απο αυτές να υπάρχει δυσφημιστικό κείμενο το οποίο ξεπερνά τα όρια της δυσμενούς κρίσης και έχει διαφύγει της προσοχής των συντονιστών που εποπτεύουν το φόρουμ.

Για να εξεταστούν αυτές απο τους τεχνικούς μας, θα πρέπει απαραιτήτως στο μήνυμά που θα στείλετε στο administrator(at)parents.org.gr,  να υπάρχουν όλες οι εξής πληροφορίες:

 

  • ημερομηνία και ώρα και αριθμός δημοσίευσης (φαίνονται σε κάθε δημοσίευση)
  • για κάθε δημοσίευση που θεωρείτε ότι περιέχει δυσφημιστικό περιεχόμενο, το link/σύνδεσμο/url που ορίζει νομικά την τοποθεσία της στο διαδίκτυο: παράδειγμα
    http://parents.org.gr/forum/showpost.php?p=2452920&postcount=524
    Αυτό μπορείτε να το βρείτε πατώντας δεξί κλικ και επιλέγοντας απο το μενού που θα σας εμφανιστεί "αποθήκευση τοποθεσίας συνδέσμου", στον αριθμό κάθε δημοσίευσης (#4 πχ, δεξιά σε κάθε δημοσίευση) στην οποία αναφέρεστε και επιθυμείτε να εξεταστεί απο τους διαχειριστές.                                                                                                  

    Προσοχή, αυτό είναι
    βασικό στοιχείο:  δεν αρκεί η παράθεση απλώς μιας ολόκληρης συζήτησης ή μόνο των αποσπασμάτων των κειμένων χωρίς τα παραπάνω στοιχεία, καθώς έτσι δεν είναι ξεκάθαρο ποιά συγκεκριμένα σημεία της συζήτησης, είναι αυτά στα οποία αναφέρεστε, αλλά και δεν θα είσαστε νομικά διασφαλισμένοι ότι μας ειδοποιήσατε επαρκώς, εφόσον δεν συμπεριλαμβάνονται οι τοποθεσίες των κειμένων αυτών. Παράλληλα, δεν θα είναι εφικτό να ελεγχθεί το ενδεχόμενο τυχόν ύπαρξης διπλής δημοσίευσης του ιδίου χρήστη σε άλλο σημείο της ιστοσελίδας/φόρουμ. 
  • τα συγκεκριμένα κείμενα ή αποσπάσματα που βρίσκονται μέσα στις δημοσιεύσεις, που θεωρείτε δυσφημιστικά (copy paste, αντιγραφή & επικόλληση αρχικού κειμένου που αναφέρεται σε εσάς/υπηρεσίες σας/επωνυμία σας),
όπως και
  • όνοματεπώνυμο δυσφημιζόμενου (εσείς δηλαδή) ή νόμιμου εκπροσώπου και τηλέφωνο επικοινωνίας
  • μία δύο φράσεις για τα σχόλια που δυσφημίζουν, απο την δική σας πλευρά, όσον αφορά το ποιά ειναι τα πραγματικά στοιχεία, στην περίπτωση που υπάρχουν ανακρίβειες, ή το τι έχει συμβεί.

 

Αυτά τα στοιχεία είναι απαραίτητα για νομικούς λόγους έτσι ώστε να είσαστε και εσείς και εμείς εξασφαλισμένοι ότι μας έχετε ενημερώσει με ακρίβεια όσον αφορά το ποιά συγκεκριμένα κείμενα εννοείτε αλλά και την ακριβή τους τοποθεσία στο διαδίκτυο.

[ Εξαιτίας του ότι στο φόρουμ γίνονται καθημερινά χιλιάδες αναρτήσεις, μας είναι αδύνατον να βρούμε την ανάρτηση στην οποία αναφέρεστε όταν δεν συνοδεύεται το μήνυμα σας απο τις παραπάνω αναγραφόμενες τεχνικές πληροφορίες. ]

Ακόμα, δείτε το παρακάτω κείμενο που αναφέρεται στον τρόπο αντίδρασης εταιρειών - επαγγελματιών σε δυσφήμιση ή άλλου τύπου σχολιασμό χρηστών. 

Όπως θα δείτε, προτείνουμε πάντα την ανακοίνωση εκ της διεύθυνσης του δυσφημιζόμενου, ως μέσο ενημέρωσης των μελών για τις πραγματικές συνθήκες, ειδικά όταν έχουν αναφέρθεί ανακρίβειες ή στις δημοσιεύσεις περιέχεται πραγματική (έστω και αν κατά τη γνώμη σας είναι διαστρεβλωμένη) μαρτυρία πελάτη για κάποιο πραγματικό συμβάν.

Πρίν μας ειδοποιήσετε με κάποιο μήνυμα, ζητήστε την συμβουλή κάποιου δικηγόρου, καθώς παρεμβάσεις γίνονται μόνο όταν υπάρχει δυσφήμιση, όχι όταν υπάρχει δυσμενής κρίση.

Ιδανικά, αναζητήστε μεθόδους αντιμετώπισης δυσμενούς κρίσης μέσω διαδικτύου, απο συμβούλους ή απο ξένες ιστοσελίδες.

 

Προσοχή: Σε πιο περίπλοκες υποθέσεις τα στοιχεία στέλνονται στο νομικό σύμβουλο της εταιρείας και ενδεχομένως να λάβετε απάντηση μετά απο κάποιες ημέρες.

 

Όταν υπάρχει μαρτυρία δυσαρεστημένου πελάτη (για πραγματικό γεγονός) 

Κάποιες φορές η εντύπωση που έχει σχηματίσει ένας γονέας  για την υπηρεσία που του παρείχε μια επιχείριση, δεν είναι θετική και ο γονέας αισθάνεται την υποχρέωση να ενημερώσει τους άλλους γονείς για αυτή την δυσαρέσκειά του έτσι ώστε να επιλέξουν με τα καλύτερα δυνατά κριτήρια σε ποιά επιχείριση θα απευθυνθούν. 

Εξαιτίας του ότι το φόρουμ είναι ένας χώρος ανοιχτού διαλόγου προτείνουμε να καταθέσετε δημόσια τα γεγονότα, με μία προσεκτικά γραμμένη ανακοίνωση η οποία θα αναρτηθεί απο εμάς στο σημείο εκείνο. 

Η αφαίρεση κειμένων τροφοδοτεί περισσότερο την εντύπωση ότι η επιχείριση έχει κάτι να κρύψει ή ότι εμποδίζει τον ελεύθερο διάλογο των γονέων:  είναι καθήκον μας να ενημερώσουμε τους κατόχους των επιχειρήσεων για το ότι μια τέτοια κίνηση έχει μόνο αρνητικά αποτελέσματα για την εικόνα που αποκτούν οι γονείς για τις επιχειρήσεις, εκ των υστέρων.

Αντίθετα η απευθείας κατάθεση του ιδιοκτήτη/υπευθύνου, της επαγγελματικής του εκδοχής/άποψης είχε εξαιρετικά αποτελέσματα για την επίλυση τέτοιων θεμάτων στο παρελθόν, αφήνοντας μια θετική χροιά όσον αφορά την διάθεση για επικοινωνία, απο πλευράς της επιχείρισης.

Αποφύγετε το να δημιουργήσετε λογαριασμό, υποδυόμενος τον ευχαριστημένο πελάτη, που με πρώτη του δημοσίευση να χρωματίζει με πολύ θετικό τρόπο την επιχείριση σας, καθώς κάτι τέτοιο γίνεται αντιληπτό απο τους περισσότερους αναγνώστες, με αρκετά δυσάρεστα αποτελέσματα για την εικόνα της εταιρείας σας! 

(Δείτε παραδειγμα http://parents.org.gr/forum/showthread.php?p=1564335#post1564335)

Συστήνουμε οπωσδήποτε να υπάρξει η κίνηση που προαναφέραμε, δηλαδή ανακοίνωση/κείμενο που να εξιστορεί τα πράγματα και την εξέλιξη των γεγονότων όπως εσείς την ζήσατε.  Κάτι τέτοιο συνήθως τιμά τον ιδιοκτήτη που ξοδεύει χρόνο ώστε να απαντήσει στις ανησυχίες πιθανών μελλοντικών του πελατών - και επίσης δημιουργεί αντίλογο στις οποιεσδήποτε απόψεις δημοσιεύονται επίσης σε μορφή διαλόγου μεταξύ των γονέων.

Η ανακοίνωση αυτή μπορεί να αναρτηθεί πολύ εύκολα απο τους τεχνικούς μας, για εσάς, στο σημείο που θα υποδείξετε, απλώς με το να την στείλετε στο contact(@)parents.org.gr.

Επίσης μπορεί να δημιουργηθεί μέσω ενός προσωρινού λογαριασμού χρήστη στο φόρουμ, αρκεί να είναι προφανές οτι ο χρήστης, είναι ο επαγγελματίας(δηλαδή εσείς):

Στους κανονισμούς του φόρουμ απαγορεύεται η συμμετοχή εκπροσώπων εταιριών (για αποφυγή χρήσης του φόρουμ για την προβολή υπηρεσιών),

αλλά σε περιπτώσεις που ο ιδιοκτήτης/εκπρόσωπος εταιρείας θεωρεί ότι αδικείται απο δημοσίευση μέλους, επιτρέπεται φυσικά η δημιουργία λογαριασμού έτσι ώστε να δημοσιευτεί η άλλη πλευρά ενός γεγονότος το οποίο, αρκετές φορές, περιγράφει κάποιο μέλος / γονέας, εν βρασμώ ψυχής

 

Λάβετε υπόψιν τα εξής:

Οι περισσότερες δημοσιεύσεις που αναρτούνται στην ιστοσελίδα μας, αφορούν περιπτώσεις που συνδέονται με μεγάλη συναισθηματική φόρτιση (παιδικοί σταθμοί, γιατροί, βαφτίσεις) για τα μέλη/γονείς -

θεωρούμε ότι δείχνει ιδιαίτερα μεγάλη ευαισθησία απο πλευράς ιδιοκτητών / εκπροσώπων εταιρειών, το να εκφράσουν την δική τους εκδοχή δημόσια αντί απλώς να ζητήσουν αφαίρεση δημοσιευμένων κειμένων.

Κάτι τέτοιο είναι σύμφωνα με την εμπειρία μας ο καλύτερος τρόπος διευθέτησης μιας τέτοιας διαφοράς μεταξύ ενός γονέα και μιας επιχείρισης - στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης γνωρίζει το πρόσωπο το οποίο δημοσιεύει τα στοιχεία και η περίπτωση αναφέρεται σε πραγματικό συμβάν.

 

 

Χαρακτηρισμοί, χωρίς εξιστόρηση συμβάντος (μή πραγματικό συμβάν, γενική συζήτηση)

Στην περίπτωση που περιέχονται έντονοι χαρακτηρισμοί στις δημοσιεύσεις ενός μέλους του φόρουμ, που δεν συνοδεύονται απο εξιστόρηση κάποιου πραγματικού συμβάντος, πραγματοποιείται συνήθως (ανάλογα με την ένταση των χαρακτηρισμών) άμεσα επεξεργασία έτσι ώστε να αφαιρεθούν οι συγκεκριμένες λέξεις.  Απλώς στείλτε τα στοιχεία που ζητούνται πιο πάνω στο κείμενο.

 

Κανόνας του φόρουμ:

Στα μέλη δίνεται οδηγία όταν δημοσιεύουν κάποιο παράπονο ή αρνητική εντύπωση απο εταιρεία, να εξιστορούν τα γεγονότα χωρίς κανενός είδους χαρακτηρισμούς ή γενικεύσεις, έτσι ώστε τα κείμενά τους να έχουν και πραγματικά ενημερωτικό χαρακτήρα.

Μάλιστα, υπάρχει κύρωση η οποία δίνεται στα μέλη, όταν προβαίνουν σε δυσφημιστικές δημοσιεύσεις και χαρακτηρισμούς.  






























ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά  
© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008