Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επίσης, κοινοποιούμε πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση του ιστότοπού μας στους συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων. Προβολή λεπτομερειών ! [ OK ]
Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων Σύνδεσμοι Α-Ω | chat
0-2 | 3-5 | 6-12
forum υγεία & ασφάλεια διατροφή ψυχολογία δραστηριότητες ειδήσεις
   
Υγεία & Ιατρική

Ασφάλεια & Πρόληψη

Διάφορα

 




Φιλιππίνες: Υποκατάστατα Μητρικού Γάλακτος Μέρος 1ο
22/10/2009

 Απο τα βίντεο Formula for Disaster, τα οποία δείχνοντας την πραγματικότητα που ισχύει σε χωριά των Φιλιππίνων, αναδεικνύει για άλλη μια φορά την έλλειψη ηθικής και την παραβίαση του κώδικα περι διαφήμισης υποκατάστατων μητρικού γάλακτος, στα δημόσια νοσοκομεία, αλλα και την παραβίαση του κώδικα στα τηλεοπτικα σπότ, τα οποία προωθούν το υποκατάστατο μητρικό γάλακτός σαν να είναι κάτι που δημιουργεί πιο έξυπνα και πιο "προχωρημένα" παιδιά.
Οι πολίτες αυτοί μένουν σε παράγκες και δεν έχουν πρόσβαση σε αποστειρωμένο νερό, πόσο μάλλον χρήματα για να αγοράζουν τα προιόντα αυτά.

Όπως και στην Αφρική και εκεί μωρά πεθαίνουν απο δυσεντερία, επειδή για να καλύψουν τα υπέρογκα έξοδα αγοράς των προιόντων αυτών, οι κάτοικοι αραιώνουν την τροφή με περισσότερο νερό, οπότε τα βρέφη και δεν παίρνουν τα απαραίτητα ιχνοστοιχεία, αλλά και αρρωσταίνουν απο το νερό και τα μπουκάλια που δεν είναι αποστειρωμένα.

 


Πιστεύω ότι το Promil μπορεί να κάνει τα παιδιά έξυπνα

 Αυτό βλέπω στην τηλεόραση

 Η τηλεόραση λέει ότι είναι σαν το μητρικό γάλα

 

 Έχει μια ουσία η οποία κάνει τα μωρά ιδιοφυίες.


 

Η ανάπτυξη της (κόρης μου) είναι προχωρημένη, γίνεται όλο και πιο έξυπνη (εξαιτίας του υποκατάστατου μητρικού γάλακτος)

 


 Η πλειοψηφία των μαιών που εργάζονται στα κέντρα (μαιευτήρια) προωθούν τα υποκατάστατα μητρικού γάλακτος.

 Σαν αντάλλαγμα του ότι προωθούν αυτά τα προιόντα, τους δίνονται "κίνητρα".

Στο βίντεο μετέπειτα εξηγεί ότι εννοεί ταξιδάκια με αεροπλάνο, σε πιο γνωστές μαίες, ενώ σε μαίες που λειτουργούν σε μικρότερες ομάδες, δωρεές φαγητού. (Είναι τόσο φτωχοί οι κάτοικοι που δεν έχουν να φάνε).


 Δεν μπορείς πραγματικά να αποφύγεις τους φαρμακευτικούς αντιπροσώπους, θα είναι πάντα εδώ.

Μια νοσηλεύτρια στο δημόσιο νοσοκομείο, σχολιάζει ότι υπάρχουν παντού αφίσες και μακέτες που προβάλλουν εικόνες των προιόντων υποκατάστατου μητρικού γάλακτος,


Χαρίζονται στα νοσοκομεία αξεσουάρ τα οποία βοηθούν στην λειτουργία του, όπως αυτή η κουβερτούλα,

τα οποία έχουν τοποθετημένα τα λογότυπα των εταιρειών. 

Με αυτό το τρόπο οι πολίτες των χωριών και των συνοικειών συνδυάζουν αυτές τις εταιρείες με πλούτο, ευμάρεια, φιλανθρωπία, την στιγμή που στην πραγματικότητα, οι ίδιες αυτές οι εταιρείες, εκμεταλλεύονται την άγνοια και την φτώχια τους.




Ένα σούπερμάρκετ, που δείχνει την παρουσία δυο εταιρειών της Nestle και της Wyeth, σαν προταγωνιστές αυτού του αίσχους. 


Αφίσα τοποθετημένη στρατηγικά μπροστά απο την ζυγαριά που χρησιμοποιούν οι ασθενείς.

Σύμφωνα με τον κώδικα απαγορεύεται η οποιαδήποτε διαφήμιση τέτοιων προιόντων, στα δημόσια νοσοκομεία, με οποιοδήποτε τρόπο.

H διαφήμιση του προιόντος της Nestle BearBrand  http://www.youtube.com/watch?v=dvaU3ESUpsA

Η οποία φυσικά δεν αναφέρει πόσα βρέφη έχουν πεθάνει εξαιτίας έλλειψης αποστειρωμένων μπιμπερό/νερού, ή υποσίτισης εξαιτίας αραιώματος του υποκατάστατου, ή πόσα χρήματα κοστίζει ανά μήνα η διατροφή με τα προιόντα αυτά (όσο ολόκληρος ο μισθός ενός απλού εργαζόμενου εκεί).

Θα ακολουθήσει το δεύτερο μέρος σύντομα. Τα παραπάνω αποτελούν αποσπάσματα των πρώτων δυο βίντεο του ντοκυμαντέρ που προβλήθηκε το μάιο του 2007. Η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι ακόμα η ίδια όπως μαρτυρούν δημοσιογράφοι που τακτικά επισκέπτονται την περιοχή. 

 Πηγές:

 http://www.youtube.com/watch?v=SNYDPKQOVUE&feature=related
το 1ο μόνο απο τα 5 βίντεο που αποτελούν ρεπορτάζ αυτής της κατάστασης.

 

Αυτή τη στιγμή κάποια προιόντα που η Nestle έχει στην Ελλάδα ,

είναι Nescafe, Nesquik,  κ φυσικά πολλά δημητριακά όπως  Fitness, Crunch, Clusters, Cheerios, Golden Grahams, Cini minis

Επίσης στην εταιρεία αυτή ανήκουν και

Maggie  και η L' oreal

Χρειάζεστε τόσο τα προιόντα αυτά?  Όχι, δεν τα χρειάζεστε.

Δείτε αυτά τα βίντεο (στα Αγγλικά): 

http://www.youtube.com/watch?v=aNU8QS7Vimk 

http://www.youtube.com/watch?v=1-_yitXcHU0 

 (απο τότε δεν έχει αλλάξει η φιλοσοφία της εταιρείας όσον αφορά ότι δεν μπορεί να ελέγξει πως χρησιμοποιείται ή πως προωθείται το προιόν, απο άτομα τα οποία δεν μπορεί να επηρεάσει..)

 Υπάρχουν και άλλα προιόντα τα οποία κατασκευάζονται απο άλλες εταιρείες των οποίων οι ενέργειες δεν έχουν σαν αποτέλεσμα τον θάνατο αθώων βρεφών εξαιτίας δυσεντερίας κ ασιτίας.

 

Θυμηθείτε ότι σε αυτές τις χώρες, δεν υπάρχει πρόσβαση σε καθαρό νερό βρύσης, όπως αυτό που υπάρχει στις πόλεις τις ευρώπης. 

Στην ιστοσελίδα της Nestle θα δείτε την φράση Good Food Good Life.  Για ποιό λόγο αυτη η εταιρεία έχει ανάγκη να διαφημίζει τα προιόντα της, σε χώρες στις οποίες οι μητέρες δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρό νερό (δυσεντερία=θάνατος βρέφους), και ο μισθός τους δεν επιτρέπει την συνέχιση της διατροφής του παιδιού τους, εάν δεν χρησιμοποιήσουν το προιόν σε λιγότερη αναλογία στο νερό, για να κρατήσει περισσότερο η κάθε συσκευασία (ασιτία) ; 

 

απο την συντακτική ομάδα

 






























ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά  
© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008