Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Τμήμα Ενταξης μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες σε Δημόσιο Σχ.


Recommended Posts

Ο γιός μου πάει στην Γ! Δημοτικού σε ιδιωτικό σχολείο και έχει Μαθησιακές Δυσκολίες (δυσλεξία). Από το σχολείο μας είπαν, και το βλέπουμε και εμείς, ότι δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει με τον φόρτο εργασίας και τις απαιτήσεις του σχολείου (2 ξένες γλώσσες κλπ.). Εχουμε αρχίσει να σκεφτόμαστε την επιλογή του Δημοσίου Σχολείου από την επόμενη σχολική χρονιά. Πληροφορηθήκαμε ότι υπάρχουν Δημόσια Σχολεία με ειδικά τμήματα ένταξης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει παιδί σε τέτοιο σχολείο, ποια είναι η εμπειρία του, αν γίνεται καλή δουλειά και γενικά αν είναι ευχαριστημένος.

Αλλιώς, ποια μπορεί να είναι η άλλη επιλογή ; Υπάρχει ιδιωτικό σχολείο που να υποστηρίζει μεθητές με μαθησιακές δυσκολίες ; Από την έρευνα σχολείων που είχαμε κάνει πριν επιλέξουμε το σχολείο στο οποίο βρίσκεται τώρα, είδαμε ότι τα ιδιωτικά σχολεία θέλουν υψηλό επίπεδο μαθητών και είναι απαιτητικά. Επιπλέον, όλα όσα είχαμε δει έχουν υποχρεωτικά 2 ξένες γλώσσες από την Γ! Δημοτικού. Δεν έχει νόημα λοιπόν να φύγουμε από το ένα ιδιωτικό για να πάμε στο άλλο και να έχουμε ξανά το ίδιο πρόβλημα. Η αρχική επιλογή του ιδιωτικού είχε γίνει από το Νηπιαγωγείο και τότε δεν γνωρίζαμε ότι ο γιός μας είχε δυσλεξία. Η διάγνωση έγινε πέρσι (στην Β! Δημοτικού).

mariam_m

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Φοβάμαι πως αν αλλάξετε από το ιδιωτικό στο δημόσιο νομίζοντας ότι ο φόρτος εργασίας και οι απαιτήσεις του σχολείου θα είναι μικρότερες, θα το μετανιώσετε πικρά.

Του χρόνου που ο γιος σου θα πάει Δ', έτσι κι αλλιώς θα κάνει 2 γλώσσες, οπότε είναι το ίδιο.

Αν δεν κάνω λάθος, τα παιδιά με δυσλεξία εξετάζονται μόνο προφορικά.

Επίσης, όσο καλό και αν είναι ένα δημόσιο σχολείο, στο ιδιωτικό πιστεύω (και είναι αποκλειστικά άποψή μου δεν είμαι απόλυτη) πως θα τον προσέξουν καλύτερα και ίσως και να είναι περισσότερο επιεικείς με το παιδί.

Κρίνοντας από τον γιο μου που είναι στην Γ' δημοτικού ο φόρτος εργασίας είναι ιδιαίτερα μεγάλος και χρειάζεται να διαβάζει και να γράφει καθημερινά στο σπίτι περίπου 4 ώρες. Μπορεί να είναι και θέμα παιδιού και κάποια άλλα παιδιά να τελειώνουν πολύ γρηγορότερα τα μαθήματά τους, αλλά φαντάζομαι πως ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες θα χρειάζεται πολύ χρόνο και απ' όσο γνωρίζω από φίλες με παιδιά σε ιδιωτικά δεν τους φορτώνουν και πολύ για το σπίτι.

Όσο για το τμήμα ένταξης συνήθως είναι για αλλοδαπούς που δεν ξέρουν τη γλώσσα. Μια μέρα άκουσα έναν δάσκαλο να βρίζει την τύχη του γιατί τον βάλανε στο τμήμα ένταξης το οποίο είχε μόνο ένα παιδάκι που ήταν υπερκινητικό.

Δεν ξέρω αν σε βοηθάνε οι σκέψεις μου, πάντως αν ήμουν στη θέση σου δεν θα άλλαζα με τίποτα ένα καλό ιδιωτικό με ένα αμφιβόλου ποιότητας δημόσιο σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω και επαυξάνω.

 

Κι εγώ έχω παιδί με μαθησιακές δυσκολίες αλλά στο δημόσιο που το πηγαίνω δεν έχει τμήμα ένταξης.. και αντιμετώπισα τόσα προβλήματα που αποφάσισα να τον πάω σε ιδιωτικό.

Τώρα θα σου πω ότι δεν ήξερα ότι στα ιδιωτικά διαλέγουν μαθητές με υψηλές επιδόσεις.

Ίσα ίσα η δασκάλα ειδικής αγωγής που κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στο γιό μου με έχει προτρέψει να τον γράψω σε ιδιωτικό γιατί εκεί θα τον προσέξουν περισσότερο και μάλιστα μου είπε να ενημερωθώ απο όλα που υπάρχουν εδω γιατί σε μερικά μπορεί να έχει μέσα ειδική αγωγή ακόμη και ψυχολόγο.

Εμένα το δημόσιο δεν με βοήθησε καθόλου με το παιδί μου μέχρι και ο δάσκαλό του μου είπε ότι δεν μπορεί να τον βοηθήσει.Δεν έχει το χρόνο και τις γνώσεις και να φανταστείς η τάξη του έχει 10 παιδιά.

 

Για να είμαι ειλικρινής όμως έχω μια μαρτυρία μια φίλης με δυσλεκτικό παιδί που πηγαίνει σε τμήμα ένταξης σε δημόσιο και είναι ευχαριστημένη.

Μου είπε ότι ο δάσκαλος παίρνει κάθε μέρα το παιδί απο τη τάξη του για 2 ώρες και του κάνει ιδιαίτερα.

Ίσως είναι και αναλόγως το δάσκαλο αλλά και το πλήθος των μαθησιακών δυσκολιών του παιδιού γιατί όπως ξέρεις το κάθε παιδί έχει τις δικές του δυσκολίες με μερικά κοινά χαρακτηριστικά.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ Η ΕΥΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το τμήμα ένταξης συνήθως είναι για αλλοδαπούς που δεν ξέρουν τη γλώσσα.

Το τμημα ενταξης ειναι για αλλοδαπους,ενω η ειδικη ταξη για μαθητες με μαθησιακες δυσκολιες,ειναι διαφορετικα πραγματα.Στην ειδικη ταξη το παιδι παρακολουθει καποιες ωρες με την κανονικη του ταξη και καποιες ωρες τη μερα με τον δασκαλο ειδικης αγωγης.
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι τάξεις για τους αλλοδαπούς ονομάζονταν τάξεις υποδοχής...αλλά ο θεσμός αυτός πλέον δεν λειτουργεί. Το τμήμα ένταξης στο Δημοτικό λειτουργεί ως εξής: Κάποιες ώρες την ημέρα το παιδί παρακολουθεί το συγκεκριμένο τμήμα όπου του παρέχεται βοήθεια ανάλογα με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Συνήθως δημιουργούνται ομαδούλες παιδιών ώστε το παιδί να μην περιθωριοποιείται.

Η ειδική τάξη ανήκει στο Ειδικό Σχολείο και εντάσσεται σε άλλο πλαίσιο λειτουργίας. Το τμήμα ένταξης στελεχώνεται από εκπαιδευτικούς που κατέχουν τίτλο στην Ειδική Αγωγή.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 3 εβδομάδες μετά...

Όσο για το τμήμα ένταξης συνήθως είναι για αλλοδαπούς που δεν ξέρουν τη γλώσσα.

Το τμημα ενταξης ειναι για αλλοδαπους,ενω η ειδικη ταξη για μαθητες με μαθησιακες δυσκολιες,ειναι διαφορετικα πραγματα.Στην ειδικη ταξη το παιδι παρακολουθει καποιες ωρες με την κανονικη του ταξη και καποιες ωρες τη μερα με τον δασκαλο ειδικης αγωγης.

 

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΑΥΤΙΣΜΟ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ (ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ).

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΧΟΥΝΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ . ΕΤΣΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ) ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ .

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΤΕ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΕΞΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ. ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΚΛΠ ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΔΑΥ ΓΙΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ .

ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗς ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ;;;

ΔΕΣΤΕ ΕΔΩ: http://www.disabled.gr/lib/?p=17947

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eγω εργαζομαι ως ειδικη παιδαγωγος σε ιδιωτικο σχολειο και στα παιδια που εντοπιζουμε οτι παρουσιαζουν μαθησιακα τους κανουμε διωρο εβδομαδιαιο προγραμμα αποκαταστασης μαθησιακων δυσκολιων και δινουμε ειδικες οδηγιες στους δασκαλους και εχουμε εξατομικευμενο προγραμμα διδασκαλιας και διδακτικων στοχων. Επίσης αν τα παιδια πηγαινουν και σε ιδιωτικο κεντρο ή εχουν ειδικη εκπαιδευτικο στο σπιτι συνεργαζομαστε και με αυτη.

Ολες οι υπηρεσιες αυτες οπως επισης και η ψυχολογικη υποστηριξη του παιδιου οπως επισης και η συμβουλευτικη γονεων για να βοηθησουν τα παιδια τους προσφερονται δωρεαν απο το σχολειο. Επίσης δωρεαν παρεχονται οι αξιολογησεις , η σχολικη συμβουλευτικη οπως και η παραπομπη του παιδιου σε ΚΕΔΔυ κ.λ.π

Δυστυχως δεν εχουμε κενες θεσεις για να παρουμε παιδια γιατι η πρωτη μας γεμιζει με τα παιδια του νηπιαγωγειου μας και τα αδερφακια των μαθητων μας και στις ενδιαμεσες ταξεις δεν εχουμε κενα (η ετησια διαρροη μας ειν 2-3%)

Παντως απο τη στιγμη που αντιλαμβανομαστε οτι υπάχει θεμα μαθησιακων δυσκολιων θεωρουμε οτι ειναι υποχρεωση μας να βοηθησουμε το παιδι και δεν το βλεπουμε σαν μπαλακι που πρεπει να το πεταξουμε αλλου. Επαναλαμβανω οτι οι γονεις δεν πληρωνουν μια δραχμη.

Link to comment
Share on other sites

Και όλα αυτά που γράφεις γλυκιά μου kel γίνονται μόνο στα ιδιωτικά γιατί στα δημόσια ούτε λόγος να γίνεται. Αυτός είναι και ο λόγος που θέλω να πάω το παιδί μου σε ιδιωτικό από τότε που ανακαλύψαμε τις μαθησιακές δυσκολίες που έχει.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ Η ΕΥΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα ήθελα να κατάθέσω την εμπειρία μου ως δασκάλα δημόσιου σχολείου. Οι γενικεύσεις του τύπου "στα δημόσια σχολεία ούτε λόγος για βοήθεια στα παιδιά με μαθησιακές διδασκαλιίες" είναι άδικες και απλουστευτικές. Υπάρχουν τμήματα ένταξης που αν λειτουργούν σωστά, παρέχεται εξειδικευμένη βοήθεια στα παιδιά με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες.

Στο σχολείο που δουλεύω υπάρχουν δύο παιδιά από την τάξη μου(ένα με ήπια νοητική στέρηση και το άλλο με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή) τα οποία ενώ είναι ενταγμένα στην τάξη, παρακολουθούν από 6 ώρες την εβδομάδα εξατομικευμένα μαθήματα στο Τμήμα Ένταξης. Υπάρχει συνεργασία με την ειδική δασκάλα του Τμήματος Ένταξης με την οποία έχουμε κοινούς στόχους και συχνή ενημέρωση των γονέων. Φυσικά έχει γίνει αξιολόγηση από τα ΚΔΑΥ (νυν ΚΕΔΔΥ) και υπάρχει συνεργασία και με το ιδιωτικό κέντρο που παρακολουθεί το ένα παιδί.

Στην περίπτωση που το σχολείο δεν έχει τμήμα ένταξης είναι αρκετά δύσκολο να βοηθηθεί ένα παιδί με ιδιαίτερες δυσκολίες (επαφίεται κυρίως στον "πατριωτισμό" του δασκάλου και στις ειδικές του γνώσεις).

Βέβαια, υπάρχουν και σχολεία στα οποία τα τμήματά ένταξης δε λειτουργούν αποτελεσματικά. Όμως το ίδιο δε συμβαίνει και σε πολλά ιδιωτικά σχολεία (τα οποία συνήθως είναι πιο απαιτητικά και ανταγωνιστικά);

Link to comment
Share on other sites

Όπως γράψατε και μόνη σας δεν υπάρχει σε όλα τα σχολεία τμήμα ένταξης ενώ θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα χωρίς εξαιρέσεις από τη στιγμή μάλιστα που ο αριθμός των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες έχει αυξηθεί σημαντικά.

Πιστεύω ότι μπορεί να γίνει δουλειά σε ένα τμήμα ένταξης δημόσιου σχολείου με την καλή θέληση όπως είπατε και συνεργασία των εκπαιδευτικών.Όμως κατά τη γνώμη μου πάντα...... σε ιδιωτικό είναι δύσκολο να μην βρεις ανταπόκριση ή τουλάχιστον έχεις επιλογές να διαβάσεις τι σου προσφέρει το καθένα τι υπηρεσίες έχει μέσα και αν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του παιδιού σου και να διαλέξεις.

Σε ένα δημόσιο σχολείο πες τε μου τι επιλογές έχεις αν το παιδί σου είναι παιδί με μαθησιακές δυσκολίες; Να σας πω εγώ που το ζω εδώ και τρία χρόνια. Καμία επιλογή. Δυστυχώς βασίζεσαι στη καλή διάθεση του δασκάλου ο οποίος αν δεν έχει γνώσεις ειδικής αγωγής τι να σου κάνει ο άνθρωπος;

Δεν κατηγορώ κανέναν εκπαιδευτικό έχω όμως ένα μεγάλο κατηγορώ για το σύστημα που με σπρώχνει στο ιδιωτικό σχολείο με σπρώχνει να πληρώσω την βασική εκπαίδευση του παιδιού μου.

Που είναι η δωρεάν παιδεία για το παιδί μου;

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ Η ΕΥΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ τη συζήτησή σας :roll: ... με ενδιαφέρει πολύ.

 

Μπράβο στους γονείς που ψάχνουν για τα παιδιά τους το καλύτερο.

 

Δυστυχώς ο σύζυγός μου (καθηγητής) έχει γίνει μάρτυρας περιστατικών... που οι εκπαιδευτικοί λένε στους γονείς πως το παιδί πρέπει να το δει κάποιος ειδικός και ίσως να χρειάζεται να μπει σε ειδικό τμήμα... και εκείνοι... αρνούνται πεισματικά να το πανε!!!! Κι αυτό γιατί φοβούνται πως θα "στιγματιστεί" το παιδί από τον κοινωνικό περίγυρο. (!!! :shock: !!!)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Όπως γράψατε και μόνη σας δεν υπάρχει σε όλα τα σχολεία τμήμα ένταξης ενώ θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα χωρίς εξαιρέσεις από τη στιγμή μάλιστα που ο αριθμός των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες έχει αυξηθεί σημαντικά.

Πιστεύω ότι μπορεί να γίνει δουλειά σε ένα τμήμα ένταξης δημόσιου σχολείου με την καλή θέληση όπως είπατε και συνεργασία των εκπαιδευτικών.Όμως κατά τη γνώμη μου πάντα...... σε ιδιωτικό είναι δύσκολο να μην βρεις ανταπόκριση ή τουλάχιστον έχεις επιλογές να διαβάσεις τι σου προσφέρει το καθένα τι υπηρεσίες έχει μέσα και αν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του παιδιού σου και να διαλέξεις.

Σε ένα δημόσιο σχολείο πες τε μου τι επιλογές έχεις αν το παιδί σου είναι παιδί με μαθησιακές δυσκολίες; Να σας πω εγώ που το ζω εδώ και τρία χρόνια. Καμία επιλογή. Δυστυχώς βασίζεσαι στη καλή διάθεση του δασκάλου ο οποίος αν δεν έχει γνώσεις ειδικής αγωγής τι να σου κάνει ο άνθρωπος;

Δεν κατηγορώ κανέναν εκπαιδευτικό έχω όμως ένα μεγάλο κατηγορώ για το σύστημα που με σπρώχνει στο ιδιωτικό σχολείο με σπρώχνει να πληρώσω την βασική εκπαίδευση του παιδιού μου.

Που είναι η δωρεάν παιδεία για το παιδί μου;

Βασικα εγω που ρωτησα την δασκαλα ειπε οτι για να γινει το τμημα, μαζευτηκαν ολα τα παιδια με τα χαρτια, τα οποια εστειλαν στο Υπουργειο και εκεινοι εγκριναν το τμημα για του χρονου! Εσενα το παιδακι σου κανει λογοθεραπειες ή κατι αλλο να βοηθηθει?

.png.png
Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ τη συζήτησή σας :roll: ... με ενδιαφέρει πολύ.

 

Μπράβο στους γονείς που ψάχνουν για τα παιδιά τους το καλύτερο.

 

Δυστυχώς ο σύζυγός μου (καθηγητής) έχει γίνει μάρτυρας περιστατικών... που οι εκπαιδευτικοί λένε στους γονείς πως το παιδί πρέπει να το δει κάποιος ειδικός και ίσως να χρειάζεται να μπει σε ειδικό τμήμα... και εκείνοι... αρνούνται πεισματικά να το πανε!!!! Κι αυτό γιατί φοβούνται πως θα "στιγματιστεί" το παιδί από τον κοινωνικό περίγυρο. (!!! :shock: !!!)[/quote

Καλα δεν υπαρχει μεγαλυτερη ανευθυνοτητα! Και μετα οταν τα παιδια μεγαλωνουν λενε οτι ειναι κουτσουρα και τα χαντακωνουν για ολη τους τη ζωη! Κομπλεξαρες! :evil:

.png.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

grace Το παιδί μου κάνει μάθημα ιδιαίτερο με δασκάλα ειδικής αγωγής.

Λογοθεραπεία κάναμε κάποιους μήνες και τελειώσαμε πολύ καλά.

Πηγαίνει έκτη δημοτικού και τώρα πρέπει να μπει στο γυμνάσιο.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ Η ΕΥΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ

Link to comment
Share on other sites

grace Το παιδί μου κάνει μάθημα ιδιαίτερο με δασκάλα ειδικής αγωγής.

Λογοθεραπεία κάναμε κάποιους μήνες και τελειώσαμε πολύ καλά.

Πηγαίνει έκτη δημοτικού και τώρα πρέπει να μπει στο γυμνάσιο.

Να σου πω εγω ξερω οτι τα παιδια με δυσλεξια και ολες οι γνωστες μου και φιλες μου με τετοια προβληματα κανουν λογοθεραπειες η γενικως εργοθεραπειες ή αναλογα το προβλημα!Αλλα και εσυ στο σπιτι να κανεις πραγματα που θα σου πει η δασκαλα! Αληθεια οταν λες ειδικης αγωγης τι εννοεις? Τι ειδικοτητα εχει ακριβως? Γιατι πρωτη φορα τ ακουω για παιδι που δεν εχει καποια νοητικη στερηση!

.png.png
Link to comment
Share on other sites

Oι ειδικοι εκπαιδευτικοι ή παιδαγωγοι είναι εκπαιδευτικοι ειδικευμενοι σε καποιο τομεα της ειδικης αγωγης.

Συνηθως ειναι εκπαιδευτικοι πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης με μετεκπαιδευση στη Μαρασλειο ή μεταπτυχιακο ειδικης αγωγής ομως υπαρχουν και εκπαιδευτικοι δευτεροβαθμιας που εχουν μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης.

Αναλογα τον τομεα του μεταπτυχιακου τους ή της μετεκπαιδευσης τους οι ειδικοι εκπαιδευτικοι ή παιδαγωγοι μπορουν να ασχοληθουν με παιδια με κινητικά προβληματα, κωφα, τυφλά, με νοητικη υστερηση, στο αυτιστικο φάσμα, με ψυχοπαθολογία, με ειδικες μαθησιακες δυσκολιες, σχολικη ανωριμοτητα κ.λ.π.

Οι λογοθεραπευτες και οι εργοθεραπευτες οπως λεει και η λεξη ειναι ειδικοι θεραπευτες. Συμμετεχουν σε ενα κομματι της ειδικης αγωγης αλλα δεν ειναι εκπαιδευτικοι. Κανουν θεραπευτικα προγραμματα της ειδικοτητας τους αλλα το εξατομικευμενο εκπαιδευτικο προγραμμα γινεται κυριως απο ειδικο εκπαιδευτικο.

Για τη μεγαλυτερη δυνατη αποδοση στις μαθησιακες δυσκολιες απαιτειται διεπιστημονικη ομαδα. Γινεται η διαγνωση απο την ομαδα - ο καθενας τον τομεα του (παιδοψυχιατρος -σχολικος και εκπαιδευτικος ψυχολογος -ψυχομετρης -ειδικος παιδαγωγος-λογοθεραπευτης -εργοθεραπευτης) Γινεται η αξιολογηση και προτεινεται προγραμμα αποκαταστασης.Αφου οι λογοθεραπευτες και οι εργοθεραπευτες ασχοληθουν κυριως σε μικροτερα παιδια με κενα στο λογο (π.χ. δυσκολιες φωνολογικες) και το εργο (π.χ. αδρη κινητικοτητα) τοτε αναλαμβανει ο ειδικος εκπαιδευτικος το εξατομικευμενο εκπαιδευτικο προγραμμα. Αυτο γινεται σε συνδυασμο με ψυχολογικη υποστηριξη του παιδιου και συμβουλευτικη στους γονεις. Κατα διαστηματα υπαρχει επαναξιολογηση για να ελεχθει αν επιτευχθησαν ή οχι οι εκπαιδευτικοι στοχοι και τροποποιειται ή εμπλουτιζεται το εκπαιδευτικο προγραμμα του παιδιου. Στοχος ειναι το παιδι να φτασει στο σημειο να δουλευει ανεξαρτητα γνωριζοντας τις αντικειμενικες δυσκολιες του αλλα εχοντας αναπτυξει μηχανισμους που το βοηθουν να ανταπεξερχεται οσο το δυνατον με επαρκεια.

Link to comment
Share on other sites

Η kel μας τα είπε όλα πιστεύω. Η δασκάλα που βοηθά τώρα το παιδί μου έχει όλους αυτούς τους στόχους που μας γράφεις η kel στις τελευταίες γραμμές. Συνεργάζεται και μαζί μου άψογα και έχει βοηθήσει το παιδί και ψυχολογικά πάρα πολύ.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ Η ΕΥΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Διάβασα όλες τις εμπειριες και αποψεις σας. Όσο σπούδαζα (είμαι λογοθεραπευτρια) και έκανα εθελοντική εργασία σε τμήματα ένταξης με παιδιά με μαθησιακά προβλήματα. Η κατάσταση εκεί είναι τραγική! Η συμπεριφορά των δασκάλων απέναντι στα παιδιά είναι απερίγραπτη... Ντράπηκα πού για λογαριασμό τους! Αποτέλεσμα είναι τα παιδιά να αποκτούν μεγαλύτερα προβλήματα και άρνηση συνεργασίας.. Πριν καταφύγετε στη λύση των τμημάτων ένταξης, σιγουρευτείται τι είδους άτομα θα αναλάβουν τα παιδιά σας...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

μπορει να με βοηθησει καποιος; εχω μια κορη που πηγαινει Δ Δημοτικου. απο την Α Δημοτικου καταλαβα οτι κατι δεν παει καλα και εψαξα με ιδιωτες ειδικους παιδαγωγους, το παιδι εχει δυσλεξια. απο τον περασμενο Σεπτεβρη παρακολουθει μαθηματα με ειδικη παιδαγωγο και ψυχολογο και εχει τρομερη βελτιωση, ομως τα χρηματα ειναι παρα πολλα. απο το ασφαλιστικο ταμειο μας ζητανε μια διαγνωση απο δημοσιο φορεα για να μας καλυψουν καποια εξοδα. εχω παρει πρωτοκολλο για να μας δουν απο το ΚΔΑΥ με ημ/νια 11/2007, εχω πρωτοκολλο απο το ιατροπαιδαγωγικο Παλληνης με ημ/νια 15/10/2009 και κανεις δεν ξερει ποτε θα περασουμε απο τεστ.:? δεν μπορω ευκολα να συνεχισω τα μαθηματα του παιδιου ειναι πολυ μεγαλη επιβαρυνση, υπαρχει κανεις που να ξερει ποιος ειναι αρμοδιος να μου δωσει αυτο το ρημαδι το χαρτι και σε ποσο περιπου χρονικο διαστημα; ευχαριστω εκ των προτερων και ... καλο κουραγιο σε ολες μας!!!!!!:wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παρακαλώ εάν έχουμε στην διάθεσή μας, επιστολή επώνυμη, που να περιγράφει αναλυτικά και με καθε ακριβεια τα γεγονότα μπορούμε να την στείλουμε στις αρμόδιες υπηρεσίες,

εκ μέρους της ΕΕΕΓ.

 

Παρακαλώ συγκεντρώστε όλα τα στοιχεία και στείλτε μας στο εμαιλ info(at)parents.gr!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Eγω εργαζομαι ως ειδικη παιδαγωγος σε ιδιωτικο σχολειο και στα παιδια που εντοπιζουμε οτι παρουσιαζουν μαθησιακα τους κανουμε διωρο εβδομαδιαιο προγραμμα αποκαταστασης μαθησιακων δυσκολιων και δινουμε ειδικες οδηγιες στους δασκαλους και εχουμε εξατομικευμενο προγραμμα διδασκαλιας και διδακτικων στοχων. Επίσης αν τα παιδια πηγαινουν και σε ιδιωτικο κεντρο ή εχουν ειδικη εκπαιδευτικο στο σπιτι συνεργαζομαστε και με αυτη.

Ολες οι υπηρεσιες αυτες οπως επισης και η ψυχολογικη υποστηριξη του παιδιου οπως επισης και η συμβουλευτικη γονεων για να βοηθησουν τα παιδια τους προσφερονται δωρεαν απο το σχολειο. Επίσης δωρεαν παρεχονται οι αξιολογησεις , η σχολικη συμβουλευτικη οπως και η παραπομπη του παιδιου σε ΚΕΔΔυ κ.λ.π

Δυστυχως δεν εχουμε κενες θεσεις για να παρουμε παιδια γιατι η πρωτη μας γεμιζει με τα παιδια του νηπιαγωγειου μας και τα αδερφακια των μαθητων μας και στις ενδιαμεσες ταξεις δεν εχουμε κενα (η ετησια διαρροη μας ειν 2-3%)

Παντως απο τη στιγμη που αντιλαμβανομαστε οτι υπάχει θεμα μαθησιακων δυσκολιων θεωρουμε οτι ειναι υποχρεωση μας να βοηθησουμε το παιδι και δεν το βλεπουμε σαν μπαλακι που πρεπει να το πεταξουμε αλλου. Επαναλαμβανω οτι οι γονεις δεν πληρωνουν μια δραχμη.[/quote

 

 

ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΕΛ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΟΡΜΑ Η ΔΟΜΗ ΦΟΡΜΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Η ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ? ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ? ΛΕΣ Π.Χ. ΠΡΟΣ ΚΕΔΔΥ ΤΑΔΕ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ ΤΑΔΕ ΣΧΟΛΕΙΟΥ?ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΕ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΕΔΔΥ ΑΝΗΚΕΙ?ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Καλησπέρα!

Έχοντας ήδη αντιμετωπίσει μαθητές με διάφορα προβλήματα είτε μαθησιακού τύπου είτε κοινωνικοποίησης, έχω την πληροφορία ότι υπάρχει η φόρμα του Υπουργείου που την ζητάς από τον εκπαιδευτικό -στο δημόσιο σχολείο τουλάχιστον- και ο ίδιος την προμηθεύεται από τον εκάστοτε διευθυντή...η φόρμα που αφορά την συμπεριφορά του παιδιού(ατομικά και στην ομάδα) και αν θυμάμαι καλά -αδρή και λεπτή κινητικότητα- συμπληρώνεται από τον δάσκαλο και δίνεται στον γονέα ώστε να παραπεμφθεί στο ΚΔΑΥ της περιοχής του. Δυστυχώς το σύστημα αργεί πολύ να δώσει ραντεβού και ίσως μια ευκαιρία στον μαθητή με τις ιδιαιτερότητες!

 

Χωρίς να θίγω καταστάσεις και ανθρώπους σε δημόσιο ή ιδιωτικό μοτίβο...από προσωπική εμπειρία έχω να καταθέσω ότι η λειτουργία του τμήματος ένταξης έχει πολύ "δυνατά" και παράλληλα σωστά αποτελέσματα στους μαθητές, με την προυπόθεση ότι την διαχειρίζονται άνθρωποι που έχουν αρχές και "λειτουργούν" ως δάσκαλοι-παιδαγωγοί και όχι ως δημόσιοι υπάλληλοι...ΚΑΙ ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΚΑΤ'ΕΜΕ!

 

Υ.Γ.:ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ, ΓΟΝΕΙΣ:Να είστε λιγάκι προσεκτικοί με τα ιδιωτικά κέντρα που παρακολουθούν τα παιδιά σας...γτ εκτός ότι μια επιχείρηση -έχει ως στόχο να μεγιστοποιήσει το κέρδος, μάλλον σε βάρος της τσέπης σας-, συχνά δίνει ένα χαρτί ας μου επιτραπεί η έκφραση "χαρτί τουαλέτας" και σας αναστατώνει (τους γονείς) χωρίς να είναι σε θέση να στηρίξει ψυχολογικά -εσάς και το παιδί- και να σας δώσει λύσεις βελτίωσης. Γτ κάθε παιδί έχει το δικαίωμα και πρέπει να του δώσουμε την ευκαιρία να προάγει την προσωπικότητά του...πάντα φιλικά και από προσωπικές εμπειρίες!

Ειρήνη

Link to comment
Share on other sites

Eγω εργαζομαι ως ειδικη παιδαγωγος σε ιδιωτικο σχολειο και στα παιδια που εντοπιζουμε οτι παρουσιαζουν μαθησιακα τους κανουμε διωρο εβδομαδιαιο προγραμμα αποκαταστασης μαθησιακων δυσκολιων και δινουμε ειδικες οδηγιες στους δασκαλους και εχουμε εξατομικευμενο προγραμμα διδασκαλιας και διδακτικων στοχων. Επίσης αν τα παιδια πηγαινουν και σε ιδιωτικο κεντρο ή εχουν ειδικη εκπαιδευτικο στο σπιτι συνεργαζομαστε και με αυτη.

Ολες οι υπηρεσιες αυτες οπως επισης και η ψυχολογικη υποστηριξη του παιδιου οπως επισης και η συμβουλευτικη γονεων για να βοηθησουν τα παιδια τους προσφερονται δωρεαν απο το σχολειο. Επίσης δωρεαν παρεχονται οι αξιολογησεις , η σχολικη συμβουλευτικη οπως και η παραπομπη του παιδιου σε ΚΕΔΔυ κ.λ.π

Δυστυχως δεν εχουμε κενες θεσεις για να παρουμε παιδια γιατι η πρωτη μας γεμιζει με τα παιδια του νηπιαγωγειου μας και τα αδερφακια των μαθητων μας και στις ενδιαμεσες ταξεις δεν εχουμε κενα (η ετησια διαρροη μας ειν 2-3%)

Παντως απο τη στιγμη που αντιλαμβανομαστε οτι υπάχει θεμα μαθησιακων δυσκολιων θεωρουμε οτι ειναι υποχρεωση μας να βοηθησουμε το παιδι και δεν το βλεπουμε σαν μπαλακι που πρεπει να το πεταξουμε αλλου. Επαναλαμβανω οτι οι γονεις δεν πληρωνουν μια δραχμη.[/quote

 

 

ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΕΛ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΟΡΜΑ Η ΔΟΜΗ ΦΟΡΜΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Η ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ? ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ? ΛΕΣ Π.Χ. ΠΡΟΣ ΚΕΔΔΥ ΤΑΔΕ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ ΤΑΔΕ ΣΧΟΛΕΙΟΥ?ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΕ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΕΔΔΥ ΑΝΗΚΕΙ?ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

 

Ax χιλια συγγνωμη γλυκια μου. Δεν ειχα δει το μηνυμα σου. Η παραπομπη λοιπον γινεται ως εξης. Παιρνουν οι γονεις τηλεφωνο στο ΚΕδδυ και κλεινουν ραντεβου για να κανουν αιτηση. Εκεινοι τους ενημερωνουν για τα δικαιολογητικα. Αναμεσα σε αυτα ζητουν και μια παιδαγωγικη εκθεση οπως τη λενε. Την Παιδαγωγικη Εκθεση τη γραφει η δασκαλα στο δημοσιο σχολειο. (Στο ιδιωτικο που ειμαι τη γραφω εγω. Αφου εχω συνεννοηθει με τη δασκαλα και εχουμε παρατηρησει το παιδι και αφου το αξιολογησω, γραφω ολα τα συμπερασματά μου και για ποιους λογους θεωρω οτι πρεπει να αξιολογηθει.) Το Κεδδυ που ανηκει το σχολειο μας δεν εχει συγκεκριμενη φορμα. Ισως σε καποιες αλλες περιοχες στελνουν στα σχολεια τους π.χ. ο Σχολικος συμβουλος αλλα σε εμας δεν υπαρχει συγκεκριμενη. Τα Κεδδυ πανε με περιοχες σχολειων π.χ. αν το σχολειο ανηκει στην ανατολικη αττικη το παιδι θα αξιολογηθει στο κεδδυ ανατολικης αττικης. Οταν παιρνεις τηλεφωνο για να πας για την αίτηση σε ρωτουν σε ποιο σχολειο εισαι και σου λενε αν τυχον δεν ανηκεις σε αυτους. Εδω ειναι οι διευθυνσεις κεδδυ ολες.

ΚΕΔΔΥ ("Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης")

 

 

Τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), παλαιότερα ονομαζόμενα "Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης" (ΚΔΑΥ) λειτουργούν στις έδρες των νομών και νομαρχιών, ως αποκενρτωμένες δημόσιες υπηρεσίες, τα οποία υπάγονται απευθείας στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Σκοπός των ΚΕΔΔΥ είναι η προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών και κυρίως εκείνων, που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας.

 

Λίστα ΚΕΔΔΥ (πρώην ΚΔΑΥ) στην Αττική:

 

Α' ΑΘΗΝΑΣ

Θηβών 250 (3° Εννιαίο Λύκειο Αιγάλεω)

Αθήνα 122 41

 

Β' ΑΘΗΝΑΣ

Λ. Ηρακλείου 269

Ν. Ιωνία

Τηλ.: 2102797176

 

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ

Τριφυλλίας & Αργοστολίου (θυρίδα)

Γλυκά Νερά 153 44

 

ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ

Αλκιβιάδου & Αρκαδίου (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ελευσίνας)

Ελευσίνα 192 00

 

ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Τζαβέλλα 88 (ΝΕΛΕ Πειραιά)

Πειραιάς 185 33

 

Λίστα ΚΔΑΥ στην Επικράτεια (ταξινόμηση ανά Νομό):

 

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ

Κύττρου 80 (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Μεσολογγίου)

Μεσολόγγι 302 00

 

ΑΡΚΑΔΙΑ

Πλατεία Αγ. Δημητρίου 4 (Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας)

Τρίπολη 221 00

 

ΑΧΑΙΑ

Ιππολύτης 8 (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο)

Πάτρα 263 34

 

ΒΟΙΩΤΙΑ

Αριστοφάνους

Λιβαδειά 321 00

Τηλ. / Φαξ: 2261088973

 

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ

'Αμστερνταμ 6

Ροδίνι 85100 Ρόδος

Τηλ. / Φαξ: 22410 43195

Ε-mail: [email protected] Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

ΕΒΡΟΣ

ΝΕΛΕ Αλεξανδρούπολης

Αλεξανδρούπολη 68100

 

ΕΥΒΟΙΑ

9ο χλμ. Χαλκίδας-Ψαχνών

Χαλκίδα 34100

Τηλ.: 22210 41235, 22210 41345

Φαξ: 22210 41345

E-mail: [email protected] Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ιστοσελίδα: http://kday.eyv.sch.gr

 

ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ

Ναπολ. Ζέρβα 3

Καρπενήσι 36100

Τηλ.: 22370 80127

Φαξ: 22370 80787

E-mail: [email protected] Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ιστοσελίδα: http://kday.eyr.sch.gr

 

ΗΛΕΙA

Νέα Εθνική Οδός Πύργου - Πατρών

Κτήριο ΚΕΚΥKΑΜΕΑ

21100 Πύργος

Τηλ.: 26210 20338

Φαξ: 26210 20339

E-mail: [email protected] Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Μονοφατσίου 3 (1° Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου)

Ηράκλειο 71201

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Α'

10ο χλμ. Θεσσαλονίκης - Μουδανιών( δίπλα από τα έπιπλα "Σταυρόπουλος")

Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2310 365013

Ιστοσελίδα: http://kday.thess.sch.gr

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Β'

Κολοκοτρώνη 22

Σταυρούπολη 56430

 

ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Γ. Παπανδρέου 4-6 (2° Γυμνάσιο Ιωαννίνων)

Ιωάννινα 45444

 

ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Κέντρο Αποθεραπείας, Αποκατάστασης & Υποστήριξης

Περιοχή Αεροδρομίου

Άργος Ορεστικό

Καστοριά 52200

 

ΚΕΡΚΥΡΑ

Δημ. Καββάδα 22

Κέρκυρα 49100

 

ΚΟΖΑΝΗ

Νηπιαγωγείο Πρωτοχωρίου

Κοζάνη 50100

 

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Λιβάδια Μάνα (Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων)

Σύρος 84100

 

ΛΑΡΙΣΑ

Αντώνη Φασούλα 18 (18° Δημοτικό Σχολείο Λάρισας)

Λάρισσα 41335

 

ΛΕΣΒΟΣ

Γ. Μούρα 10 (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης)

81100 Μυτιλήνη

 

ΞΑΝΘΗ

11° Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης

Νεάπολη

Ξάνθη 67100

 

ΠΕΛΛΑ

Κωνσταντινουπόλεως 72 (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Εδεσσας)

Έδεσσα 58200

Tηλ.: 23810 51450, Fax: 23810 51452

Ιστοσελίδα: http://kday.pel.sch.gr

Ε-mail: Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας

 

ΠΥΡΓΟΣ

Εθνική Οδός Πύργου - Πατρών (δίπλα στο Εθνικό στάδιο Πύργου)

Τηλ.: 2621020338

 

ΡΟΔΟΠΗ

Δημοκρατίας 1 (Δ/νση Π. Ε. Ροδόπης)

Κομοτηνή 69100

 

ΦΘΙΩΤΙΔΑ

Παύλου Μπακογιάννη 2

(Ισόγειο, όπισθεν του Αστυνομικού Μεγάρου Λαμίας)

Λαμία 35100

Τηλ. / Φαξ: 22310 66163

Ε-mail: [email protected] Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

ΦΩΚΙΔΑ

Φρουρίου (κτήρια ΚΕΓΕ - 1ος όροφος)

'Αμφισσα 33100

Τηλ.: 22650 79287

Φαξ: 2265023803

Ε-mail: [email protected] Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ιστοσελίδα: http://kday.fok.sch.gr

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...