administrator

Διαφήμιση και δυσφήμιση στο φόρουμ - τι επιτρέπεται και τι όχι

8 δημοσιεύσεις σε αυτό το θέμα

Το φόρουμ της ΕΕΕΓ, είναι για την χρήση μόνο φυσικών προσώπων, δεν επιτρέπεται η χρησιμοποίησή του απο εκπροσώπους εταιρειών με σκοπό την διαφήμισή τους στο φόρουμ.

Τα username και οι υπογραφές των μελών δεν επιτρέπεται να αναφέρουν ή να παραπέμπουν στην ονομασία της επιχείρισης με την οποία συνδέονται - αυτό καθιστά διαφημιστική μια δημοσίευση.

 

Τι ΔΕΝ είναι διαφημιστική δημοσίευση?

 

Οποιαδήποτε δραστηριότητα αναφέρει ένα μέλος του φόρουμ, για να ενημερώσει τα υπόλοιπα μέλη, απο την οποία δραστηριότητα δεν έχει κάποιο οικονομικό όφελος.

Εάν εσείς ή συγγενής σας, δεν έχει κάποιο οικονομικό όφελος απο την δραστηριότητα στην οποία αναφέρεστε, δεν υπάρχει πρόβλημα να αναφερθείτε σε οποιουσδήποτε οργανισμούς εκδηλώσεις ή προιόντα.

 

Τι είναι μια διαφημιστική δημοσίευση?

 

Είναι μια δημοσίευση που διαφημίζει μια επαγγελματική δραστηριότητα του μέλους ή της εταιρείας στην οποία εργάζεται, ή άλλου συγγενή, η οποία είναι κερδοσκοπική και απο την διαφήμιση της οποίας το μέλος έχει κάποιο οικονομικό όφελος.

 

 

Διαφήμιση μέσω δημοσιεύσεων ή μέσω πμ(προσωπικών μυνημάτων)

 

Στο φόρουμ της Ελληνικής Εταιρείας Ενημέρωσης Γονέων, η συστηματική αυτοδιαφήμιση, ή διαφήμιση άλλου ιστοχώρου η υπηρεσιών μέσω προσωπικών μυνημάτων στα μέλη, δεν επιτρέπεται.

 

τα μέλη που λαμβάνουν τέτοια πμ, δήθεν σε φιλικη βάση, αλλά που στην ουσία προωθούν υπηρεσίες,

παρακαλούνται να μας ειδοποιούν για να αποκλείουμε τα μέλη αυτά.

 

Διαφήμιση μέσω ανάρτησης συνδέσμου στην υπογραφή

 

Δεν επιτρέπεται η ανάρτηση συνδέσμου στην υπογραφή,

παρά μόνο εάν αφορά φιλανθρωπικό θέμα ή ενημερωτικό/ψυχαγωγικού τύπου απο το οποίο δεν απορρέει κάποιο έσοδο στο μέλος.

 

ΕΜΜΕΣΗ "δήθεν" τυχαία διαφημιση

Στην περίπτωση που χρήστης δημοσιεύει κείμενα που παραπέμπουν σε υπηρεσία απο την οποία εκείνος έχει κέρδος, (ακόμα και εάν δεν δημοσιεύει άμεσα σχετικούς συνδέσμους,

και ειδικά εάν δεν ενημερώνει τα μέλη για την συσχέτισή του με τις υπηρεσίες αυτές)

 

με στόχο οι αναγνώστες να παρατηρούν την υπηρεσία την οποία προσφέρει, κάνοντάς τα να πιστέψουν ότι πρόκειται περι πραγματικής ενημέρωσης απο ουδέτερο μέλος,

 

και κατεπέκταση χρησιμοποιεί το φόρουμ για προβολή των δραστηριοτήτων του, στην ουσία κοροιδεύοντας και ξεγελώντας τα μέλη και την εμπιστοσύνη που εκείνα δείχνουν στις δημοσιεύσεις των μελών

βλάπτωντας κατεπέκταση την αξιοπιστία των δημοσιεύσεων στην ιστοσελίδα,

δεν θα του επιτρέπεται συμμετοχή σε συζητήσεις παρεμφερούς θεματολογίας και θα γίνεται αποκλεισμός αλλά και αυτόματη αντικατάσταση της επωνυμίας της επιχείρισης μέσω του συστήματος του φόρουμ.

 

 

--------------------

 

Ο τρόπος που ενεργούν οι διαχειριστές όταν υπάρχει διαφημιστική δημοσίευση:

 

1 . Username που δημοσιεύουν διαφημιστική δημοσίευση, χωρίς να έχουν προηγουμένως δημοσιεύσει σε συζητήσεις, των οποίων δηλαδή η πρώτη δημοσίευση, είναι διαφημιστική

 

κριτήριο:

όταν υπάρχει αναφορά στην ονομασία της επιχείρησης ή επαγγελματικής δραστηριότητας στην δημοσίευση και στο username

 

διαδικασία:

Η ομάδα διαχειριστών επεξεργάζεται την δημοσίευση και αφαιρεί το κομμάτι που θεωρείται διαφημιστικό και αλλάζει το username σε ένα προσωρινό username που να μην παραπέμπει στην ονομασία της επιχείρισης και επικοινωνεί με το μέλος κοινοποιώντας του με εμαιλ αυτή την αλλαγή και παραπέμποντάς το σε αυτή την δημοσίευση για να ενημερωθεί καλύτερα για αυτό το θέμα.

 

Τότε μπορεί το μέλος να προτείνει άλλα username που να μην αναφέρονται στην επαγγελματική του δραστηριότητα έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιήσει όπως τα άλλα μέλη το φόρουμ για την καλύτερή του ενημέρωση.

 

2 . Username που δημοσιεύουν διαφημιστική δημοσίευση έχοντας συμμετάσχει σε συζητήσεις του φόρουμ σαν φυσικά πρόσωπα

 

κριτήριο:

α. όταν μόνο σε δημοσίευση, αναφέρεται επαγγελματική δραστηριότητα απο την οποία το μέλος έχει οικονομικό όφελος

ή

β. όταν μόνο στο username του μέλους αναφέρεται η ονομασία της επιχείρισης με την οποία συνδέεται επαγγελματικά, ή η επαγγελματική του ιδιότητα, χωρίς η δημοσίευση να είναι διαφημιστική.

 

διαδικασία:

α. Η ομάδα διαχειριστών επεξεργάζεται την δημοσίευση και αφαιρεί το κομμάτι που θεωρείται διαφημιστικό, και κοινοποιεί στο μέλος με πμ ή εμαιλ αυτή την αλλαγή, συστήνοντας να μην προβεί σε άλλες δημοσιεύσεις που να παραπέμπουν σε επαγγελματική του δραστηριότητα και παραπέμποντάς το σε αυτή την δημοσίευση για να ενημερωθεί καλύτερα για αυτό το θέμα.

β. Η ομάδα διαχειριστών στέλνει email στο μέλος έτσι ώστε να προτείνει άλλα 3 username τα οποία να μην παραπέμπουν σε ονομασία επιχείρισης ή ιδιότητας (έτσι ώστε να βρεθεί ένα username που να μην χρησιμοποιείται ήδη απο άλλο μέλος) και αλλάζεται το username. (επίσης παραπέμπουν αυτό το μέλος σε αυτή την δημοσίευση για να ενημερωθεί καλύτερα για αυτό το θέμα).

 

και στις δύο περιπτώσεις, δεν υπάρχει κάποια άλλη κύρωση.

 

Η διαφορά μεταξύ 1. και 2. είναι το ότι στην πρώτη περίπτωση, το username αλλάζεται απο τους διαχειριστές χωρίς προηγούμενη ανταλλαγή εμαιλ με το μέλος και το μέλος απλως ειδοποιείται για την αλλαγή που έγινε.

 

 

Εάν βέβαια κάποιο μέλος μετά απο την παραλαβή των ειδοποιήσεων πμ και email, επαναλάβει εκ νέου περισσότερες διαφημιστικές δημοσιεύσεις, ξαναειδοποιηθεί και συνεχίζει να δημοσιεύει διαφημιστικές δημοσιεύσεις χωρίς να δείχνει σεβασμό στους κανόνες του φόρουμ τότε οι διαχειριστές μπορούν να απενεργοποιήσουν τον εν λόγω λογαριασμό.

 

Πως μπορεί κάποιος να προβάλλει την επαγγελματική του δραστηριότητα στο φόρουμ?

 

Εάν οργανώνετε συγκεκριμένες εκδηλώσεις σε κάποιον χώρο μπορείτε να τις στέλνετε στο email editor(at)parents.gr, έτσι ώστε να δημοσιεύονται στα αντίστοιχα άρθρα που μπορείτε να δείτε στην κατηγορία "εξορμήσεις" : http://parents.org.gr/leisure/ χωρίς κάποια άλλη χρέωση.

 

Εάν θα θέλατε να προβάλλετε την επαγγελματική σας δραστηριότητα, στο φόρουμ ή στην ιστοσελίδα με banner ή μέσω χορηγίας/ευγενικής προσφοράς μπορείτε να επικοινωνήσετε με το email parents(at)parents.gr έτσι ώστε να ενημερωθείτε για τις διάφορες δυνατότητες που υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρθ. 362. Δυσφήμιση

Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψη του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών ή με χρηματική ποινή. Η χρηματική ποινή μπορεί να επιβληθεί και μαζί με την ποινή της φυλάκισης.

 

Αρθ. 363. Συκοφαντική δυσφήμιση.

Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών• μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63

Share this post


Link to post
Share on other sites

άρθρο 365 ποινικου κώδικα - προσβολή μνήμης νεκρου με βάναυση ή κακόβουλη εξύβρηση ή με συκοφαντική δυσφίμηση τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι 6 μηνών

Share this post


Link to post
Share on other sites

το κείμενο βρίσκεται αναρτημένο και εδώ:

http://parents.org.gr/contact (κάτω κάτω στην λέξη Επικοινωνία )

Δυσφήμιση:

Σε περίπτωση δυσφήμισης είναι απαραίτητο να στείλετε εμαιλ - στο contact(at)parents.gr - πρό της τηλεφωνικής επικοινωνίας,

με όλα τα στοιχεία που θεωρείτε ότι είναι δυσφημιστικά (copy paste & url).

Τα στοιχεία στέλνονται στο νομικό σύμβουλο της εταιρείας.

 

Μύνημα προς τις επιχειρήσεις

Κάποιες φορές η εντύπωση που έχει σχηματίσει ένας γονέας για την υπηρεσία που του παρείχε μια επιχείριση, δεν είναι θετική και ο γονέας αισθάνεται την υποχρέωση να ενημερώσει τους άλλους γονείς για αυτή την δυσαρέσκειά του έτσι ώστε να επιλέξουν με τα καλύτερα δυνατά κριτήρια σε ποιά επιχείριση θα απευθυνθούν.

Εξαιτίας του ότι το φόρουμ είναι ένας χώρος ανοιχτού διαλόγου προτείνουμε να καταθέσετε δημόσια τα γεγονότα όπως τα ζήσατε, (συμφωνα με την δική σας μαρτυρία ή μαρτυρία των υπαλλήλων σας)

καθώς μια αφαίρεση κειμένων τροφοδοτεί περισσότερο την εντύπωση ότι η επιχείριση έχει κάτι να κρύψει ή ότι εμποδίζει τον ελεύθερο διάλογο των γονέων.

Είναι καθήκον μας να ενημερώσουμε τους κατόχους των επιχειρήσεων για το ότι μια τέτοια κίνηση έχει μόνο αρνητικά αποτελέσματα για την εικόνα που αποκτούν οι γονείς για τις επιχειρήσεις, εκ των υστέρων.

Αντίθετα η απευθείας κατάθεση του ιδιοκτήτη/υπευθύνου, της επαγγελματικής του εκδοχής/άποψης είχε εξαιρετικά αποτελέσματα για την επίλυση τέτοιων θεμάτων στο παρελθόν, αφήνοντας μια θετική χροιά όσον αφορά την διάθεση για επικοινωνία, απο πλευράς της επιχείρισης.

Αποφύγετε το να δημιουργήσετε λογαριασμό που με πρώτη του δημοσίευση να χρωματίζει με πολύ θετικό τρόπο την επιχείριση σας, δήθεν σαν να γράφει γονέας, καθώς κάτι τέτοιο γίνεται αντιληπτό απο τους περισσότερους αναγνώστες, πάλι με αρκετά δυσάρεστα αποτελέσματα για την εικόνα της εταιρείας σας!

Συστήνουμε οπωσδήποτε να υπάρξει η κίνηση που προαναφέραμε, δηλαδή ανακοίνωση/κείμενο που να εξιστορεί τα πράγματα και την εξέλιξη των γεγονότων όπως εσείς την ζήσατε. Κάτι τέτοιο συνήθως τιμά τον ιδιοκτήτη που ξοδεύει χρόνο ώστε να απαντήσει στις ανησυχίες πιθανών μελλοντικών του πελατών - και επίσης δημιουργεί αντίλογο στις οποιεσδήποτε απόψεις δημοσιεύονται επίσης σε μορφή διαλόγου μεταξύ των γονέων.

Η ανακοίνωση αυτή μπορεί να αναρτηθεί πολύ εύκολα απο τους τεχνικούς μας, για εσάς, στο σημείο που θα υποδείξετε, απλώς με το να την στείλετε στο contact(@)parents.gr.

Επίσης μπορεί να δημιουργηθεί μέσω ενός προσωρινού λογαριασμού χρήστη στο φόρουμ:

Στους κανονισμούς του φόρουμ απαγορεύεται η συμμετοχή εκπροσώπων εταιριών (για αποφυγή χρήσης του φόρουμ για την προβολή υπηρεσιών),

αλλά σε περιπτώσεις που ο ιδιοκτήτης/εκπρόσωπος εταιρείας θεωρεί ότι αδικείται απο δημοσίευση μέλους, επιτρέπεται φυσικά η δημιουργία λογαριασμού έτσι ώστε να δημοσιευτεί η άλλη πλευρά ενός γεγονότος το οποίο, αρκετές φορές, περιγράφει κάποιο μέλος / γονέας, εν βρασμώ ψυχής.

Λάβετε υπόψιν τα εξής: Οι περισσότερες δημοσιεύσεις που αναρτούνται στην ιστοσελίδα μας, αφορούν περιπτώσεις που συνδέονται με μεγάλη συναισθηματική φόρτιση (παιδικοί σταθμοί, γιατροί, βαφτίσεις) για τα μέλη/γονείς -

θεωρούμε ότι δείχνει ιδιαίτερα μεγάλη ευαισθησία απο πλευράς ιδιοκτητών / εκπροσώπων εταιρειών, το να εκφράσουν την δική τους εκδοχή δημόσια αντί απλώς να ζητήσουν αφαίρεση δημοσιευμένων κειμένων.

Κάτι τέτοιο είναι σύμφωνα με την εμπειρία μας ο καλύτερος τρόπος διευθέτησης μιας τέτοιας διαφοράς μεταξύ ενός γονέα και μιας επιχείρισης - στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης γνωρίζει το πρόσωπο το οποίο δημοσιεύει τα στοιχεία και η περίπτωση αναφέρεται σε πραγματικό συμβάν.

Χαρακτηρισμοί, χωρίς εξιστόρηση συμβάντος

Στην περίπτωση που περιέχονται έντονοι χαρακτηρισμοί στις δημοσιεύσεις ενός μέλους του φόρουμ, που δεν συνοδεύονται απο εξιστόρηση κάποιου πραγματικού συμβάντος, υπάρχει συνήθως (ανάλογα με την ένταση των χαρακτηρισμών) άμεσα επεξεργασία έτσι ώστε να αφαιρεθούν οι συγκεκριμένες λέξεις. Επισυνάψτε τις στο κείμενο που θα στείλετε μέσω email στο contact(@)parents.gr.

Στα μέλη δίνεται οδηγία όταν δημοσιεύουν κάποιο παράπονο ή αρνητική εντύπωση απο εταιρεία, να εξιστορούν τα γεγονότα χωρίς κανενός είδους χαρακτηρισμούς ή γενικεύσεις, έτσι ώστε τα κείμενά τους να έχουν και πραγματικά ενημερωτικό χαρακτήρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητά μέλη,

 

θα θέλαμε να σας κοινοποιήσουμε το εξής.

 

Ο λόγος που έχει δημιουργηθεί αυτή η ιστοσελίδα είναι καθαρά ενημερωτικός.

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης της ανταλλαγής εμπειριών,

και του ελεύθερου διαλόγου,

 

τα κείμενα που δημοσιεύετε,

προστατεύονται απο

 

την αρχή προσωπικών δεδομένων

 

καθώς τα στοιχεία σας (email & ip) είναι απόρρητα και δεν δίνονται σε τρίτους χωρίς παρέμβαση εισαγγελέα

ενώ οι συνεργάτες μας υπογράφουν συμφωνητικό τήρησης εχεμύθειας για όλα τα δεδομένα στα οποία έχουν πρόσβαση.

 

Απο την διεύθυνση email και ip εμείς δεν έχουμε δυνατότητα επιβεβαίωσης άλλων στοιχείων σας παρά μόνο αυτών που εσείς οι ίδιοι έχετε δημοσιεύσει στο παρελθόν στο διαδίκτυο,

ή στοιχείων που άλλες υπηρεσίες διαθέτουν με την εγκρισή σας, στο διαδίκτυο.

 

Ο οποιοςδήποτε αναγνώστης ή ενδιαφερόμενος δηλαδή, δεν έχει δυνατότητα εξακρίβωσης των στοιχείων σας, απλώς και μόνο διαβάζοντας τις δημοσιεύσεις σας,

εκτός και αν αυτές περιέχουν στοιχεία που εσείς έχετε δώσει.

Ακόμα όμως και εάν έχετε δώσει ανακριβή στοιχεία τα οποία μπορεί να είναι και ασαφή (περίπου το που μένετε, ή περίπου πόσο χρονών είστε),

δεν μπορεί κάποιος να αποδείξει την ταυτότητά σας, χωρίς

να δοθούν απο εμάς συγκεκριμένα στοιχεία που να ταυτίζονται με τον λογαριασμό χρήστη σας.

 

Εάν έχετε δημοσιεύσει τον λογαριασμό εμαιλ σας, σε κάποια δημοσίευση στο παρελθόν, θα πρέπει να ζητήσετε αφαίρεσή του απο την διαχείριση.

Πολύ εύκολα μπορείτε να το βρείτε αυτό εάν αναζητήσετε στο Google το όνομά σας ή το εμαιλ σας.

 

Συνήθως όταν δημοσιεύετε προσωπικές σας έμπειρίες σε σχεση με υπηρεσίες ή εταιρείες,

όταν αυτές είναι δυσάρεστες, δημιουργείται μια αρκετά αρνητική εντύπωση για την υπηρεσία ή την εταιρεία με την οποία ήρθατε σε επαφή,

εξαιτίας του ότι τα κείμενα που δημοσιεύονται σε αυτό το φόρουμ,

έχουν ευρεία αναγνωσιμότητα.

 

Στο πλαίσιο της προστασίας της αξιοπιστίας της ιστοσελίδας μας,

αλλά και της προστασίας της υπόληψης εταιριών και παρόχων υπηρεσιών,

 

είμαστε αναγκασμένοι όταν υπάρξει αίτημα απο τον πάροχο ή την εταιρεία, που αναφέρεται δυσμενώς σε κείμενο που δημοσιεύσατε,

 

ειδικά όταν το αίτημα έχει την μορφή εξώδικου,

που συνήθως απευθύνεται προς την εταιρεία (Ελληνική Εταιρεία Ενημέρωσης Γονέων) και όχι προς εσάς,

 

να ζητήσουμε απο εσάς να μας επιβεβαιώσετε το αληθές της δημοσίευσής σας, δίνοντάς μας κάποια στοιχεία σας (όνομα και τηλέφωνο επικοινωνίας)

τα οποία είναι αναγκαία

έτσι ώστε η εταιρεία μας να μπορέσει να προστατεύσει την έννοια του ελεύθερου λόγου,

 

απέναντι σε αίτημα εταιρείας ή παρόχου υπηρεσιών να αφαιρεθεί δημοσίευση εξαιτίας της ανωνυμίας της.

 

Όταν γνωρίζουμε ότι η δημοσίευσή σας προέρχεται απο αναγνώστη ο οποίος πράγματι καταθέτει για να ενημερώσει

 

και όχι απο άτομο το οποίο δεν έχει κάποια σχέση με τον αναφερόμενο παροχο ή εταιρεία, το οποίο έχει εγγραφεί για να δυσφημίσει, επικαλούμενο ψεύτικες ιστορίες,

και άρα ενεργεί ενάντια στον νόμο περι δυσφήμισης διανέμοντας ψευδή στοιχεία,

 

τότε μπορούμε να απαντούμε στα οποιαδήποτε αιτήματα αφαιρεσης κειμένων, με αρνητικό τρόπο δηλ. να αρνηθούμε αυτά τα αιτήματα

επικαλούμενοι

τον ελεύθερο λόγο

που προκύπτει στις συζητήσεις, και έχει σαν στόχο την ενημέρωση των αναγνωστών της ιστοσελίδας μας - στόχος ο οποίος περιλαμβάνεται στο καταστατικό της εταιρείας.

 

Κείμενα αφαιρούνται τμηματικώς ή τυγχάνουν επεξεργασίας όταν εξαρχής περιλαμβάνουν έννοιες που μπορεί να θεωρηθούν δυσφημιστικές, όπως πχ

παρότρυνση λεκτικώς

"καλά κάνετε και τον δυσφημίζετε "

 

αλλά δεν αφαιρούνται πραγματικές ιστορίες ή επωνυμία του αρνητικά φωτογραφιζόμενου, εφόσον έχει γινει επιβεβαίωση των στοιχείων απο πλευράς μας και το μέλος μπορεί να αποδείξει (έχει μάρτυρες ή στοιχεία) την πελατειακή του σχέση με την επιχείριση/παροχο υπηρεσιών την οποία αναφέρει.

 

Προσεχώς:

 

Τι είναι παρεμπόδιση του Ελεύθερου Λόγου,

 

Πώς μπορεί μια εταιρεία ή πάροχος υπηρεσιών

να προκαλέσει παρεμπόδιση του Ελεύθερου Λόγου

είτε με το να εκβιάζει

 

είτε με το να δημιουργεί προβλήματα

- στην εταιρεία, είτε

- στους συνεργάτες, είτε

- στα μέλη?

 

Μια εταιρεία ή ένας πάροχος υπηρεσιών στο πλαίσιο της προσπάθειας να απομακρυνθούν δυσμενή σχόλια,

μήν έχοντας συνειδητοποιήσει ότι η ύπαρξη του διαδικτύου,

περιλαμβάνει την ελευθερία του λόγου (πάντα μέχρι ένα όριο που ορίζει ο νόμος)

μπορεί να προβεί σε βήματα τα οποία στην ουσία,

είναι προσπάθεια παρεμπόδισης του ελεύθερου λόγου.

 

Ποιά θα μπορούσαν να είναι αυτά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σας.

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι και πάλιστα δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό Post.

Στο Post της αυχενικής διαφάνειας στο 1 τρίμηνο, θα ήθελα να γράψω μετά απο μία έρευνα αγοράς που έκανα, τις τιμές που χρεώνουν τα μαιευτήρια για αυτή την εξέταση και κάποιες γενικές πληροφορίες που λένε στο τμήμα υπερήχων.

Μπορώ να το κάνω ή μπορεί να θεωρηθεί μορφή διαφήμισης??

 

Σας ευχαριστώ

 

edit admin Ναι μπορείτε να το κάνετε, δεν θεωρείται διαφήμιση απο την στιγμή που εσείς δεν έχετε κάποιο κέρδος απο την προβολή αυτή

Qxemp2.png

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιά είναι τα βήματα που ακολουθεί η διαχείριση στην επεξεργασία δημοσιεύσεων

που δυσφημίζουν, με στόχο την νομική προστασία των μελών αλλά και της ΕΕΕΓ :

 

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=122235

 

(το κείμενο τοποθετήθηκε σε νέο thread για να είναι πιο εύκολη η αναζήτησή του- δεν έγινε κάποια αλλαγή στο κείμενο το οποίο προυπήρχε ως έχει)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητά μέλη, προς αποφυγή διαφήμισης ή δυσφήμισης συγκεκριμένων μόνο επωνυμιών ή επαγγελματιών, υπέρ/κατά τρίτων, δεν θα επιτρέπουμε δημοσιεύσεις οι οποίες αξιολογούν αρνητικά ή θετικά χωρίς κριτήρια:

"Ναι πήγα ξεγέννησε τα παιδιά μου / ναι πήγα αλλά δε μου αρεσε ήταν κάπως"

 

Kρίνεται ότι δεν είναι ενημερωτικές, αφού δεν προσφέρουν πληροφορίες οι οποίες να βασίζονται σε κάποιο αντικειμενικό κριτήριο αλλά αντιθέτως εμφανίζουν προσωπικά κριτήρια (μου άρεσε δεν μου άρεσε η φάτσα του, η φωνή του, ο τρόπος του, όντως ξεγεννάει/εξετάζει έγκυες/παιδιά).

 

Οι κανόνες και το καταστατικό της ΕΕΕΓ απαιτούν οι δημοσιεύσεις να είναι ενημερωτικές.

Η αξιολόγηση επαγγελματιών είναι μια πολύ σημαντική δυνατότητα την οποία δίνουν τα μέσα δικτύωσης, που όμως θα πρέπει να γίνεται σε πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο, μέσω αντικειμενικών κριτηρίων.

 

Προς το παρόν, αυτό είναι ένα παράδειγμα συγκεκριμένης αξιολόγησης επαγγελματία που μπορεί να μείνει δημοσιευμένο (μπορείτε να κάνετε και αντιγραφή επικόλληση):

 

(θα τοποθετηθεί εδώ η λίστα κριτηρίων που θα δημιουργηθεί με την βοήθεια των αναγνωστών)

έχω επισκεφθεί τον γιατρό αυτό χ φορες

δίνει διαθέσιμο ραντεβού σε χ ημέρες,

στην εξέταση είναι παρόν βοηθός,

υπάρχει παραβάν για ντύσιμο,

οι εξετάσεις που δίνει πρό της έναρξης εγκυμοσύνης/σπερματέγχυσης είναι οι εξής, πολιτική του είναι η εξής.... Χ

κόστος εξέτασης με απόδειξη ... Χ

κόστος ,......Χ

έχει πτυχίο & πιστοποίηση............ Χ

Από τα παραπάνω έμεινα ευχαριστημένη,

ή Από τα παραπάνω δεν έμεινα ευχαριστημένη γιατί θα ήθελα να υπάρχει και το ..... και ...... για αυτό επέλεξα άλλον γιατρό.

 

Δείτε εδώ την λίστα κριτηρίων που έχει δημιουργηθεί στην οποία μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάτι.

 

Υπενθυμίζουμε ότι τέτοιες δημοσιεύσεις επιτρέπονται μόνο σε τακτικά μέλη (μέλη που συμμετέχουν σε όλο το φόρουμ).

 

Σε νέα μέλη δεν επιτρέπεται εγγραφή/συμμετοχή μόνο για την δημοσίευση τέτοιας αξιολόγησης και αυτές θα απομακρύνονται σε κρυφό αρχείο.

Εάν παρατηρήσετε τέτοια δημοσίευση παρακαλούμε ειδοποιήστε μας με αναφορά δημοσίευσης ή με την φόρμα επικοινωνίας πατώντας εδώ.

 

Αρνητικές μαρτυρίες παράνομων περιστατικών

πχ "δεν μου έκοψε απόδειξη"

δεν επιτρέπεται να μένουν δημοσιευμένες,

εκτός και εάν υπάρχει τελεσίδικη απόφαση η οποία να παρουσιάζει κάποιον ένοχο συγκεκριμένων κατηγοριών.

Σε κάθε άλλη περίπτωση ο νόμος δια του τύπου, ενοχοποιεί τον εκδότη (ιστοσελίδα) μιας και δεν υπάρχει τρόπος αποδειξης για το ότι η μαρτυρία είναι αληθινή/πραγματική, μέσα από το διαδίκτυο, οπότε άρα η δημοσίευση μπορεί να χαρακτηριστεί δυσφήμιση, ενώ η παραμονή της δυσφημιστικής δημοσίευσης ενδεχόμενος δόλος.

 

Παρακαλούμε όσους έχουν μαρτυρίες πραγματικών περιστατικών να απευθύνονται στα όργανα του νόμου δηλαδή τα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα, έτσι ώστε οι παράνομες πράξεις τουλάχιστον να καταγράφονται.

 

Δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος για απόδοση δικαιοσύνης σε περίπτωση που έχετε αδικηθεί σε κάτι/από κάποιον.

 

Σε ποιόν γυναικολόγο/παιδίατρο να πάω?

Εάν θέλετε να βρείτε επαγγελματία ή εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες στην περιοχή σας (εύρεση γιατρού) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου (google,bing,yahoo) με τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά.

 

Η δημιουργία λίστας γιατρών,παρότι είχαν παλιότερα δημιουργηθεί τέτοιες λίστες από τα μέλη, δεν περιλαμβάνεται στο καταστατικό της ΕΕΕΓ.

 

Αυτό που είναι καλό να δημιουργηθεί είναι λίστα κριτηρίων που καθιστούν έναν ειδικό/γυναικολόγο καλό και προτιμώμενο.

 

Τις επόμενες αρκετές εβδομάδες θα μεταφερθούν σε αρχείο οι συζητήσεις που αφορούν συγκεκριμένες επωνυμίες, γιατρούς, ή κέντρα και περιέχουν μη ενημερωτικές συζητήσεις ή κείμενα που δεν περιέχουν κριτήρια όπως τα παραπάνω.

 

Εάν επιθυμείτε να ενημερώσετε ή να βοηθήσετε τα άλλα μέλη με τα κείμενά σας θα πρέπει να ακολουθήσετε την παραπάνω οδηγία, σε νέες σας δημοσιεύσεις.

Υπενθυμίζουμε ότι η επαναλαμβανόμενη αναφορά σε έναν επαγγελματία ή κέντρο, θα οδηγεί σε απενεργοποιήσεις λογαριασμών.

 

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας (Νοέμβριος 2016)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις