Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

"extra" δυνατότητες


Recommended Posts

Δεν μιλάω για εξυπνάδα αλλά για ικανότητες σε παιδιά, όπως:

 

15 μηνών παίρνει παραμύθι και κάθεται στο κρεβάτι του μελετώντας με τις ώρες (κυριολεκτικά)

Στους 17μήνες αναγνωρίζει και λέει τουλάχιστον 30 ζώα και συνεχίζει "επί λέξει" τα παραμύθια που του διαβάζω σε όποιο σημείο τα σταματήσω

Στους 19 μήνες λέει πεντακάθαρα το όνομά του το οποίο δεν είναι και μικρό ... Κωνσταντίνος .....(4σύλλαβο)

Στα δύο χρόνια κάθεται τουλάχιστον 2 ώρες καθημερινά να "διαβάσει" (κοιτάζει εικόνες) ή να ζωγραφίσει

Στα 2,5 χρόνια ξέρει τουλάχιστον 50 είδη δεινοσαύρων - πτεροσαύρων κλπ τα οποία εγώ αδυνατώ να απομνημονεύσω...

και άλλα τέτοια παραδείγματα...

 

Διαβάζει από τα 5 ΜΟΝΟΣ του χωρίς να ασχολούμαστε εμείς...

Στην πρώτη ήταν απλά τέλειος ("η κυρία μας βάζει πολύ εύκολα") και στην δευτέρα αναρωτιόμαστε που αλλού μπορούμε να τον "ρίξουμε" για να μην πάει χαμένη τέτοια όρεξη...

 

Για να μην με περάσετε για ψωνισμένο, εντοπίζω το φαινόμενο αυτό σε:

1) Τρομερή ικανότητα απομνημόνευσης

2) Ακατάπαυστη όρεξη για μάθηση

3) Πειθαρχία και υπακοή σε ότι κάνει

4) Θηλασμός 1 χρόνο και αποκλειστικότητα των γονέων για 19 μήνες (μέχρι που γεννήθηκε το αδερφάκι του, το - καμμία σχέση - πρωτάκι μας)

 

Ήθελα να ακούσω απόψεις αν έχετε κι εσείς τέτοια παιδιά και πως χειρίζεστε το όλο θέμα

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 60
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

καταρχην καλημερα

ποοσ χρονων ειναι το παιδακι σου?

καποια πραγματα μου εκαναν εντυπωση πχ. "το-καμια σχεση-πρωτακι μας" τι ακριβως εννοεις με το καμια σχεση?

επισης, πραγματικα δεν καταλαβαινω πως ειναι δυνατο να συνδεεται ο θηλασμος 1, 2, 3 χρονων με καποιες ¨"ικανοτητες" όπως αυτες που περιγραφεις...μακαρι να ηταν ετσι...

οι καθηγητες του τι λενε?

Link to comment
Share on other sites

το βασικοτερο απο αυτα που λες κατα την γνωμη μου ειναι η ενασχοληση των γονιων ή του ενός απο τους δύο γονεις (διευκρινισε το αν θελεις) με το παιδακι και αυτο το λεω επειδη και ο δικος μου μεχρι 20 μηνων μεγαλωσε κατα βαση με την μαμα, με εξαιρεση 2-3 φορες την εβδομαδα που τον κρατουσαν οι παππουδες-γιαγιαδες, με αποτελεσμα, επειδη ασχοληθηκα αρκετα με τον μικρο, να αναγνωριζει πανω απο 100 εικονες σε βιβλια ακομα και μεγαλυτερης ηλικιας (κατα λαθος ειχα παρει βιβλια για μεγαλυτερα παιδακια) η μνημη τους και οι δυνατοτητες τους ειναι απιστευτες!!!!!απλα δεν εχουμε ιδεα τι ικανοτητες εχουν επειδη ισως δεν μιλανε ακομα....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αυτα βλεπω και φριττω!!! :lol:

 

το δικο μου παιδι, 2 χρονων και λεει λιγες λεξεις, δε καθεται να ζωγραφισει, βαριεται, αμα τη ρωτας πως τη λενε λεει κουκουρουκου ονοματα, οτι της ερθει :lol::lol::lol::lol:

 

το μονο ταλεντο που εχει ειναι στη διαολια :roll::roll::roll::roll:

 

θα μου πεις 'art comes in various forms'

η δικια μου κανει κουφα ακροβατικα.......

πηδαει απο τραπεζι σε καναπε, κι απο καρεκλα σε κομοδινο, χωρις να κανει τη μουρη της κιμα...

 

 

μετραει σαν 'ιδιαιτερη' ικανοτητα αυτο?????????? :-P

 

 

ααααααααααα, επισης καβατζωνει πιπιλες σε περιεργα μερη,... για να μην τις βρουμε και τις παρουμε..

ποσο κορυφαιο ειναι αυτο!!!!!!!!

 

 

-απελπισμενη μανα-

Link to comment
Share on other sites

συγχαρητηρια που εχεις ενα τοσο εξυπνο (γιατι εξυπνο ειναι κι ας μην το παραδεχεσαι για να μην σε πουμε ψωνιο) παιδακι σου! :D πρεπει να ειναι πολυ χαριτωμενη εικονα να βλεπεις ενα 2χρονο να "μελεταει"!:D

 

εχω 2 περιπτωσεις τετοιες υποψην μου, η μια οπως την περιγραφεις εσυ και η αλλη με μια πολυ εντονη κλιση στα μαθηματικα!

το πιο σημαντικο ειναι να παιρνει το παιδι ακριβως αυτο που χρειαζεται ωστε και να μην βαρεθει αλλα και να μην πιεστει απο τις δραστηριοτητες με τις οποιες θα απασχολειται.

φυσικα μονο για παραδειγμα το να τον στειλετε σε εξωσχολικες δραστηριοτητες (γλωσσες, ζωγραφικη, μουσικη κτλ) δεν θα ειναι αρκετο γιατι ειναι απαραιτητο να εχει τους γονεις του κοντα του.

να του αφιερωνετε τουλαχιστον 1-2 ωρες την ημερα κανοντας ενδιαφεροντα πραγματα, μαθαινοντας τον διαφορα και αφηνοντας το μυαλο του να δουλευει και να επεξεργαζεται τις πληροφοριες που του δινετε!

 

αν δεν εχετε χρονο η χρηματα για τις δραστηριοτητες αυτες τοτε και μονο το να του αγοραζετε βιβλια (μαζι θα βρειτε πιο επιπεδο τον ικανοποιει) να διαβαζει θα του φτασει, ισως και να του παρετε καλα χρωματα και πινελα, καμβαδες να ζωγραφιζει.

φυσικα αν μπορειτε καλο θα ηταν να τον ρωτησετε με τι θα θελει να ασχοληθει γιατι το να τον πιεσετε για κατι ισως τον αποθαρρυνει και τον κανει να βαρεθει.

 

και, παντα, μια γνωμη απο ειδικο θα ειναι καλος οδηγος για τις κινησεις σας!

 

 

υ.γ. μην αφισετε το δευτερο παιδακι σας να νιωσει οτι τα ξεχωριζετε η οτι αυτο δεν ειναι εξυπνο. ειναι πολυ σημαντικες οι ισορροπιες. γι αυτο προτεινω παλι να συμβουλευτειτε ειδικο!

;)

να χαιρεστε τα παιδακια σας!:)

Link to comment
Share on other sites

Το παιδί είναι τώρα 7,5 χρονών (πάει δευτέρα). Ασχοληθήκαμε πάρα πολύ μέχρι 19 μηνών και οι δύο (για κάποιους λόγους ήμουν και εγώ και η σύζυγος πολλές ώρες στο σπίτι).

Του έκανα ένα τεστ IQ εγκεκριμένο για παιδιά 5-11 ετών και κυριολεκτικά το ξετίναξε! Ρώτησα τον δάσκαλο που μου παρείχε το τεστ σχετικά με την ισχύ και την εγκυρότητά του και μου είπε ότι είναι απολύτως έγκυρο και ότι το παιδί είναι προικισμένο.

Αποφάσισα να μην κάνω απολύτως τίποτα...προσπαθώ να μην μεταφέρω αυτήν την άποψη στο παιδί γιατί μόλις καταλαβαίνει διάφορα τέτοια, το παίρνει πάνω του και αρχίζει και τεμπελιάζει (ίσως είναι οι μοναδικές φορές που χάνει την όρεξή του)

 

Οπότε, τον ενθαρρύνω στην συνεχή προσπάθεια, κάνει τα μαθήματά του με πιο εμπεριστατωμένο τρόπο (χρησιμοποιεί το λεξικό για να βρίσκει καλύτερες λέξεις κλπ)

 

Αχιλλέα, το πρωτάκι είναι ένα αδικημένο παιδί "σάντουιτς" (έχω τρία προς το παρόν) με το οποίο δεν είχαμε την δυνατότητα να ασχοληθούμε αποκλειστικά σχεδόν ποτέ. Είναι πολύ ζωηρός, δεν στρώνεται με τίποτα, παιδευόμαστε τουλάχιστον 2-3 ώρες για να κάνει τα μαθήματα του κλπ. Δηλαδή καμμία όρεξη (εκεί κολλάει το καμμία σχέση). Από μυαλό ξυράφι (όπως ένα φυσιολογικό παιδάκι 6 χρονών δηλαδή) αλλά το χρησιμοποιεί για πονηριές και κόλπα. Το παιδί επιζητά απεγνωσμένα στην προσοχή μας αλλά ο χρόνος είναι λίγος και τα παιδιά πολλά...

 

αυτα βλεπω και φριττω!!! :lol:

 

το δικο μου παιδι, 2 χρονων και λεει λιγες λεξεις, δε καθεται να ζωγραφισει, βαριεται, αμα τη ρωτας πως τη λενε λεει κουκουρουκου ονοματα, οτι της ερθει :lol::lol::lol::lol:

 

fistikaki, φαντάσου να έχεις να κάνεις και την σύγκριση με το πρώτο παιδί...(γιατί και ο δικός μου ο δεύτερος έτσι ήτανε στα δύο, μόνο μαμά και μπαμπά έλεγε...)

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα!

αν ειναι ετσι προκειται οντος για ενα ξεχωριστο παιδακι. τα περισσοτερα παιδακια αναγνωριζουν εικονες στους 17-18 μήνες αλλα να συνεχιζει επι λεξη το παραμυθι δειχνει παραπανω πραγματα...

θα ρωτουσα και γω εαν ειναι κοινωνικός ωστε να ενταχθει σε ομαδες. με τα σωστα ερεθίσματα ισως αναπτυξει κ αλλες ''ικανοτητες''

α προπο και ο αδελφος μου διαβαζε στα 5 και ολοι λεγανε θα γινει επιστημονας. το σκατοπαιδο με οτι καταπιανοταν το βαριοταν σε χρονο dt. παντως επιστημονας δεν εγινε :)

M6bap3.png

 

cik1p3.png

Link to comment
Share on other sites

Ναι, είναι κοινωνικός ή μάλλον έχει γίνει και αυτό το χρωστάμε σε μία δασκάλα στον παιδικό (3-5 ετών) η οποία πήρε ένα παιδί που κυριολεκτικά φοβότανε τα άλλα παιδιά και τον έκανε (εκτός από καλό μαθητή) και τον πιο "δημοφιλή" στο σχολείο. Πως τα καταφέρνει να τον αγαπάνε όλοι και να τον θέλουν φίλο δεν ξέρω.... Ακόμα και τα λεγόμενα πειραχτήρια δεν τον ενοχλούν καθόλου, αντιθέτως τον έχουν φίλο...

 

Φέτος βέβαια αλλάξαμε σχολείο και θα δούμε πως θα πάει, αλλά προς το παρόν βλέπω την ίδια εικόνα με πέρισυ...

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

15 μηνών παίρνει παραμύθι και κάθεται στο κρεβάτι του μελετώντας με τις ώρες (κυριολεκτικά)

Στους 17μήνες αναγνωρίζει και λέει τουλάχιστον 30 ζώα και συνεχίζει "επί λέξει" τα παραμύθια που του διαβάζω σε όποιο σημείο τα σταματήσω

Στους 19 μήνες λέει πεντακάθαρα το όνομά του το οποίο δεν είναι και μικρό ... Κωνσταντίνος .....(4σύλλαβο)

Στα δύο χρόνια κάθεται τουλάχιστον 2 ώρες καθημερινά να "διαβάσει" (κοιτάζει εικόνες) ή να ζωγραφίσει

Στα 2,5 χρόνια ξέρει τουλάχιστον 50 είδη δεινοσαύρων - πτεροσαύρων κλπ τα οποία εγώ αδυνατώ να απομνημονεύσω...

και άλλα τέτοια παραδείγματα...

 

Ξέρω αρκετά παιδάκια που κάνουν όλα αυτά εκτός από την απομνημόνευση δεινοσαύρων...

Ο δικός μου όμως ήξερε να αναγνωρίζει σχεδόν όλες τις μάρκες αυτοκινήτων και πολλές σημαίες χωρών...

Το αγοράκι από δίπλα αναγνωρίζει όλες τις ράτσες κουνελιών και αλόγων.:shock:

Είναι τι αρέσει στο καθένα...

Το ότι τελειώνει μόνος τα μαθήματα και γρήγορα και αυτό φυσιολογικό το βρίσκω ( έτσι ήμουν και εγώ όπως λέει η μανούλα μου :-D )

Η γνώμη μου είναι άσε το παιδάκι να μεγαλώσει φυσιολογικά σαν παιδί της ηλικίας του, άστο να επιλέξει με τι θα ασχοληθεί και μεγαλώνοντας αν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα σίγουρα δεν θα πάει χαμένη...

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Εκεί έχω καταλήξει κι εγώ DALIA!

 

Έχω ένα ανιψάκι που στα 2,5 ήξερε όλες τις μάρκες των αυτοκινήτων....Το σκατούλι δεν ήξερε να μιλήσει καλά-καλά και έλεγε "φοκσβαγεν!" :-)

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites

μμμμμμμ ωραια τα λεει η dalia

επισης, αυτο το "το παιρνει πανω του και αρχιζει να τεμπελιαζει"" δεν καταλαβαινω τι θα πει τεμπελιαζει για ενα παιδακι 7,5 χρονων σορυ...

και κατι τελευταιο μην υποτιμας τα παιδια-σαντουιτς, αποσα εχω διαβασει ειναι τα πιο ισορροπημενα παιδια και οχι μονο...

Link to comment
Share on other sites

Βρε Αχιλλέα, απλά δεν κάνει τα μαθήματά του στην ώρα του κλπ

 

Όσο για το "σάντουιτς" δεν το υποτιμώ καθόλου, ίσα-ίσα...

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αυτα βλεπω και φριττω!!! :lol:

 

το δικο μου παιδι, 2 χρονων και λεει λιγες λεξεις, δε καθεται να ζωγραφισει, βαριεται, αμα τη ρωτας πως τη λενε λεει κουκουρουκου ονοματα, οτι της ερθει :lol::lol::lol::lol:

 

το μονο ταλεντο που εχει ειναι στη διαολια :roll::roll::roll::roll:

 

θα μου πεις 'art comes in various forms'

η δικια μου κανει κουφα ακροβατικα.......

πηδαει απο τραπεζι σε καναπε, κι απο καρεκλα σε κομοδινο, χωρις να κανει τη μουρη της κιμα...

 

 

μετραει σαν 'ιδιαιτερη' ικανοτητα αυτο?????????? :-P

 

 

ααααααααααα, επισης καβατζωνει πιπιλες σε περιεργα μερη,... για να μην τις βρουμε και τις παρουμε..

ποσο κορυφαιο ειναι αυτο!!!!!!!!

 

 

-απελπισμενη μανα-

 

Ε, δε θα γίνουν και όλα τα παιδιά επιστήμονες???

Μπορούν να σταδιοδρομήσουν και αλλού....

ας πούμε το τσίρκο το σκέφτηκες??????

Αν το δεις σαν πιθανότητα, να πάρεις και τον μεγάλο μου, τα 2 μαζί θα είναι αχτύπητη ατρακσιόν !!!!!!!!!! Αν τους εκπαιδεύσουμε και στα πολύφωτα, γιατί ο γιος μου μόνο εκεί δεν έχει ανέβει ακόμα, μπορεί και να βγάλουν πολύ χρήμα.....

 

Επειδή όμως το παρόν δεν μπορώ να τον στείλω να κάνει επαγγελματικά τον κασκαντέρ, σκέφτομαι να τον πάω σε ένα παπά να τον διαβάσει, μπας και ηρεμήσουμε λίγο !!!!!!!

 

Με ....αγωνιστικούς χαιρετισμούς,

 

Σοφία Δ

Link to comment
Share on other sites

Κάπου είχα διαβάσει για τα "τρομερά δίχρονα"...

 

Που να δείτε τον 6χρονο γιο μου με την 2χρονη κόρη μου να με χαιρετάνε από τον δρόμο πάνω από το καπό του αυτοκινήτου... (εγώ και η γυναίκα μου μέσα στο σπίτι)

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω αρκετά παιδάκια που κάνουν όλα αυτά εκτός από την απομνημόνευση δεινοσαύρων...

Ο δικός μου όμως ήξερε να αναγνωρίζει σχεδόν όλες τις μάρκες αυτοκινήτων και πολλές σημαίες χωρών...

Το αγοράκι από δίπλα αναγνωρίζει όλες τις ράτσες κουνελιών και αλόγων.:shock:

Είναι τι αρέσει στο καθένα...

Το ότι τελειώνει μόνος τα μαθήματα και γρήγορα και αυτό φυσιολογικό το βρίσκω ( έτσι ήμουν και εγώ όπως λέει η μανούλα μου :-D )

Η γνώμη μου είναι άσε το παιδάκι να μεγαλώσει φυσιολογικά σαν παιδί της ηλικίας του, άστο να επιλέξει με τι θα ασχοληθεί και μεγαλώνοντας αν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα σίγουρα δεν θα πάει χαμένη...

 

 

Θα συμφωνησω απολυτα...αφηστε το παιδι να ειναι παιδι....δεν ειναι το παν το διαβασμα σε αυτη τη ζωη...ουτε ειναι κανενα τρομερο προνομιο το να εισαι ο πρωτος μαθητης στο σχολειο.

Ειναι πολυ μικρουλης ακομα...εχει πολλα χρονια μπροστα του για διαβασμα και σπουδες.Ωθηστε το να ασχοληθει με τον αθλητισμο...και να κανει πραγματα περα απο το διαβασμα.Το λεω γιατι παιδακια τα οποια τεινουν να φορτωνονται απο τοσο νωρις με το διαβασμα φτανουν στις τελευταιες ταξεις κουρασμενα να εχουν βαρεθει και εκει που θα πρεπει να κανουν το πιο σωστο και δυσκολο διαβασμα...τα παρατανε.

 

Επισης σταματηστε να το αντιμετωπιζετε λες και ειναι κατι ανωτερο απο τα αλλα παιδακια (ειδικα τα αδερφακια του) γιατι αυτο θα βλαψει τη σχεση των παιδιων.Και ειναι και λιγο στο μυαλο σας ολο αυτο νομιζω.Χιλια συγγνωμη αλλα οποτε ακουω για γονεις οι οποιοι κανουν τεστ IQ στα παιδια τους για να αποδειξουν (δεν ξερω σε ποιον) οτι εχουν το εξυπνοτερο παιδι...μου ακουγεται καπως ολο αυτο.

 

Οπως και να χει..να τα χαιρεστε και τα τρια και ευχομαι πανω απόλα να γινουν ολα ευτυχισμενοι ανθρωποι!!!

Link to comment
Share on other sites

Για να μην με περάσετε για ψωνισμένο, εντοπίζω το φαινόμενο αυτό σε:

1) Τρομερή ικανότητα απομνημόνευσης

2) Ακατάπαυστη όρεξη για μάθηση

3) Πειθαρχία και υπακοή σε ότι κάνει

4) Θηλασμός 1 χρόνο και αποκλειστικότητα των γονέων για 19 μήνες (μέχρι που γεννήθηκε το αδερφάκι του, το - καμμία σχέση - πρωτάκι μας)

 

Ήθελα να ακούσω απόψεις αν έχετε κι εσείς τέτοια παιδιά και πως χειρίζεστε το όλο θέμα

 

Καλημέρα Γιάννη. Να τα χαίρεσαι και τα τρία καμάρια σου...Πράγματι το παιδί σου είναι προικισμένο και σε καμία περίπτωση εγώ τουλάχιστον δε σε θεωρώ ψωνισμένο - αντιθέτως μου "ακούγεσαι" περήφανος πατήρ (και με το δίκιο σου). Ήθελα όμως να σταθώ στο που εντοπίζεις το φαινόμενο:

 

1) Ο Αχιλλέας έχει δίκιο περί θηλασμού. Μακάρι να ήταν έτσι τα πράγματα. Έχω διαβάσει στο forum ότι υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι τα παιδιά που θηλάζουν επί μακρόν τείνουν να έχουν υψηλότερο Δείκτη Νοημοσύνης από τα μη θηλάζοντα ή τα επί σύντομο διάστημα θηλάζοντα παιδιά. Τις σχετικές έρευνες δεν τις έχω δει αλλά η αλήθεια είναι ότι είμαι δύσπιστη ως προς αυτό. Έχω την αίσθηση ότι ένας άνθρωπος - επειδή ακριβώς δεν γεννιέται tabula rasa - είναι ήδη προικισμένος από το DNA του και τα υπόλοιπα (συνθήκες ανατροφής, ερεθίσματα, δεσμοί στην οικογένεια, θηλασμός) είναι απλά το boost για να εκδηλώσει τα ταλέντα του νωρίτερα σε σχέση με άλλο παιδί. Όχι όμως ότι αυτές οι συνθήκες είναι που τα "γεννούν".

 

2) Πολύ σημαντικό θεωρώ ότι είναι το ότι μεγάλωσε το παιδί με τη μαμά και το μπαμπά, καλλιεργώντας μέσω ερεθισμάτων τις ικανότητές του. Όμως επαναλαμβάνω ότι και αυτό έχει τη σημασία που προανέφερα (δηλ. ότι βοηθά στο να ξετυλιχτούν οι ικανότητες αυτές νωρίτερα). Ο Αϊνστάιν ήταν ένα μάλλον εγκαταλελειμμένο παιδί απ' ότι γνωρίζω και όμως...Θα μου πείς ήταν και λίγο "κάπως" ως προσωπικότητα και τα σκ......σε κανονικά σε προσωπικό και οικογενειακό επίπεδο (δυστύχησαν τα παιδιά και οι σύζυγοί του). Αλλά εκεί είναι που έπαιξε το ρόλο της η εγκατάλειψη και η έλλειψη στοργής και προσοχής στα παιδικά του χρόνια. Και τόσα άλλα παραδείγματα διανοιών υπάρχουν που ως παιδιά μεγάλωσαν σε ιδρύματα, σε οικογένειες χωρίς αγάπη και τη δέουσα προσοχή.

 

3) Χωρίς παρεξήγηση, κι εμένα μου κάνει "κάπως" το γεγονός ότι υπάρχουν IQ τεστ για παιδιά μικρής ηλικίας και που οι γονείς τα βάζουν σε αυτή τη διαδικασία. Δεν βλάπτει κανένα, σίγουρα, αλλά πόσο παιδικό είναι όλο αυτό? Μάλλον καθόλου.

 

Μπράβο σας που σαν γονείς προσπαθείτε για το καλύτερο για τα παιδιά σας. Ο μικρός, με όλο το "πακέτο" που διαθέτει θα πάει μπροστά. Να είστε από κοντά του αλλά όχι ασφυκτικά, βοηθήστε τον να μεγαλώσει όπως όλα τα άλλα παιδιά της ηλικίας του, δίνοντάς του όμως και την έξτρα ώθηση που χρειάζονται τα προικισμένα παιδιά.

 

Και πάλι να σου ζήσουν και να είναι γερά (πάνω απ' όλα αυτό)....

KjMfp2.png

 

Together we stand, divided we fall

Link to comment
Share on other sites

Το παιδί είναι τώρα 7,5 χρονών (πάει δευτέρα).

Αχιλλέα, το πρωτάκι είναι ένα αδικημένο παιδί "σάντουιτς" (έχω τρία προς το παρόν) με το οποίο δεν είχαμε την δυνατότητα να ασχοληθούμε αποκλειστικά σχεδόν ποτέ. Είναι πολύ ζωηρός, δεν στρώνεται με τίποτα, παιδευόμαστε τουλάχιστον 2-3 ώρες για να κάνει τα μαθήματα του κλπ. Δηλαδή καμμία όρεξη (εκεί κολλάει το καμμία σχέση). Από μυαλό ξυράφι (όπως ένα φυσιολογικό παιδάκι 6 χρονών δηλαδή) αλλά το χρησιμοποιεί για πονηριές και κόλπα. Το παιδί επιζητά απεγνωσμένα στην προσοχή μας αλλά ο χρόνος είναι λίγος και τα παιδιά πολλά...

 

 

Επίσης, μια χαρά μου φαίνεται και το δεύτερο παιδί που από μυαλό άλλο τίποτα αλλά για κόλπα και ζιζανιές. Παιδί είναι, άμα δεν κάνει ζιζανιές τώρα πότε θα τις κάνει??? να χαίρεστε που είναι έτσι.

 

Φιστικάκι και Γιάννη, τα παιδιά σας που στα 2 έλεγαν μαμά και μπαμπά ή κουκουρούκου ονόματα ή δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο, είναι ΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΡΜΑΛ. Τέτοια παιδιά τα "λένε" μαζεμένα μετά. Άλλωστε, όλες οι έρευνες λένε ότι τα στάδια ανάπτυξης (λόγος, περπάτημα κ.λπ.) ουδεμία σχέση έχουν με το Δείκτη Νοημοσύνης.

KjMfp2.png

 

Together we stand, divided we fall

Link to comment
Share on other sites

Ακούστε με λίγο προσεκτικά:

Αυτά που λέω και γράφω είναι ειλικρινή και ...έξω καρδιά. Άλλωστε συζητάμε στo internet μεταξύ αγνώστων με κοινούς προβληματισμούς...

 

1) Ξεκαθαρίζω: Δεν υπάρχει κανένα κλίμα διαχωρισμού μέσα στο σπίτι

 

2) Πιστέυω ακράδαντα ότι ο μεγάλος δεν είναι πιο έξυπνος από τον δεύτερο. Απλά ότι έχει κάποιες ιδιαίτερες ικανότητες (κυρίως απομνημόνευση). Ο δεύτερος είναι σπίρτο αλλά πολύ ζωηρός (άλλο το ένα άλλο το άλλο)

 

3) Δεν έκανα το IQ στον μικρό για να το πω σε κανέναν. Δεν το ξέρει άλλωστε κανένας πλην εσάς οι οποίοι δεν με γνωρίζετε, δεν σας γνωρίζω... Απλά έψαχνα να βρω παιχνιδάκια και σπαζοκεφαλιές για παιδιά (διότι τρελλαίνεται ο μικρός) και έπεσα πάνω σ' αυτό στο Internet...

 

4) Όλο μου το θέμα και όλος μου ο προβληματισμός είναι να συζητήσουμε με άλλους γονείς με παρόμοιες συμπεριφορές από τα παιδιά μας για να ανταλλάσσουμε απόψεις... Αν πρέπει ή δεν πρέπει να τα φορτώσουμε και άλλα τέτοια...

 

5) Περίπτωση "Αινστάιν" δεν υπάρχει! Το έχω τσεκάρει και το επιβεβαιώνω...Και ούτε έχω τέτοιες φιλοδοξίες. Το παιδί μου (και όλα τα παιδιά μου) θέλω να είναι ευτυχισμένα και να μην μείνουν πίσω στην ζωή τους πουθενά...

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη μου παρεξήγησες.... Ο Αινστάιν ήταν ένα παράδειγμα παιδιού διάνοιας από όχι και το ιδανικό οικογενειακό περιβάλλον, δεν είπα ότι το δικό σου παιδί είναι (μακάρι δηλαδή να είναι, να προχωρήσει το θέμα των διαστρικών ταξιδιών γιατί μας βλέπω όλους για .... αλλού :D:D:D:D:D. Επείγομαι....).

 

Σχολίασα το τεστ γιατί δεν διευκρίνησες ότι ήταν κάτι τύπου "σπαζοκεφαλιά από το ιντερνετ" δηλ. σαν παιχνιδάκι και επίσης είπες ότι το πήγες και στο δάσκαλο του μικρού, άρα σε ενδιαφέρει πολύ η εγκυρότητα και η σημασία του αποτελέσματος. Κάνω λάθος?

 

Επίσης, όντως δεν γνωριζόμαστε αλλά ανταλάσσουμε απόψεις. Εγώ, χωρίς να μεγαλώνω χαρισματικό παιδί (έτσι νομίζω δηλαδή, ποτέ δεν ξέρεις) σου είπα τη γνώμη μου για το πώς να συνεχίσετε. Αν θες την κρατάς, αν θες την πετάς. Μια φορά, τη ζήτησες και σου δόθηκε. Αυτός είναι και ο σκοπός του forum άλλωστε.Ίσως βέβαια να μην κόλλαγε η απάντησή μου δεδομένου ότι όπως είπα, δεν έχω παιδί με παρόμοια συμπεριφορά....αλλά έγραψα σύμφωνα με το τί πιθανώς να έκανα εγώ ΑΝ ΕΙΧΑ. Anyway, αν ήταν άκυρη η παρέμβαση, μη τη λαμβάνεις καθόλου υπόψη σου, κανένα πρόβλημα.

 

Περισσότερο παρενέβην για να τονίσω ότι παράγοντες όπως ο μακροχρόνιος θηλασμός και η συνεχής ενασχόληση των γονέων (που είναι χρέος για τον καθένα μας στο βαθμό που μπορεί και του επιτρέπουν οι συνθήκες) δεν αποτελούν παράγοντα για τη δημιουργία χαρισματικών παιδιών αλλά ενδεχομένως υγιών προσωπικοτήτων. Το ταλέντο, η κλίση, το χάρισμα, όπως θες πέστο είναι γραμμένο στα γονίδιά μας.

KjMfp2.png

 

Together we stand, divided we fall

Link to comment
Share on other sites

Εκεί έχω καταλήξει κι εγώ DALIA!

 

Έχω ένα ανιψάκι που στα 2,5 ήξερε όλες τις μάρκες των αυτοκινήτων....Το σκατούλι δεν ήξερε να μιλήσει καλά-καλά και έλεγε "φοκσβαγεν!" :-)

 

Αι γεια σου....εχουμε ενα πιτσιρικι στην παιδικη το οποιο δεν μιλαει ειναι 2.5 αλλα 3ερει αν του λες σωστα ΟΛΕΣ τις μαρκες απο αυτοκινητα. Αν κανεις λα8ος στο 3αναδειχνει και σου λεει 'εεεε' μεχρι να το πεις σωστα. Απιστευτος ο μικρος. Ενας αλλος δε 18 μηνων ελεγε προτασεις '8ελο παω σπιτι τωλά'....!!! εμενα 18 μηνων ελεγε μπλα μπλου καβακο τζιτζικια.....*πεταγε και μια γνωστη λε3η μεσα στα κινεζικα*, μα καμια σχεση εμεις χιλιομετρα πισω λεμε......οποτε ναι οτι γραφεις δεν μου φαινεται περιεργο. Να τα χαιρεσαι τα μικρακια σου και να τα δεις με υγεια παντα.....:D

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

kokoraki η παραπάνω απάντηση απευθυνόταν κυρίως στην niki81...

Καθόλου άκυρη η γνώμη σου όπως και όλων εδώ μέσα, γνώμες τις οποίες εκτιμώ και λαμβάνω υπόψιν ακριβώς γιατί έχουν το χαρακτηριστικό της ανιδιοτελούς βοήθειας και ενασχόλησης.

Ότι γνώμη έχει ο καθένας βοηθάει και σας ευχαριστώ όλους

Είμαι της αρχής:

"διαφωνώ με αυτό που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες" (Βολταίρος)

 

ΥΓ Δεν έδειξα το τεστ στο δάσκαλο του παιδιού, αλλά ρώτησα τον δάσκαλο που μου παρείχε το τεστ...

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...