Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων Σύνδεσμοι Α-Ω | chat 0-2 | 3-5 | 6-12

forum υγεία & ασφάλεια διατροφή ψυχολογία δραστηριότητες ειδήσεις
-

Επιστροφή   Φόρουμ της ΕΕΕΓ (Ελληνική Εταιρεία Ενημέρωσης Γονέων) > Θέματα γενικού ενδιαφέροντος > ΙΚΑ, Επίδομα, Ασφάλιση > θεματα μισθοδοσιας & εργασιακες σχέσεις

Notices

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Παλιά 25-05-09, 11:54   #1
vvassoula

Περιοχή: Αθήνα
vvassoula χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή ΤΣΜΕΔΕ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗ

Κορίτσια γειά σας.

Είμαι μισθωτή μηχανικός στον Ιδιωτικό Τομέα και προσπαθώ να βγάλω μια άκρη με τις εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ κατά την διάρκεια της άδειας κυοφορίας-λοχείας.

Είδα σε ένα άλλο post ότι τις δικές μου εισφορές τις πληρώνω μόνη μου σαν ελεύθερη επαγγελματίας. Ο εργοδότης πληρώνει εισφορές???

Έχω ζητήσει διευκρινίσεις απο το ΤΣΜΕΔΕ (τους έχω στείλει email εδώ και κανένα μήνα και περιμένω απάντηση).

Κάθε βοήθεια είναι πολύτιμη.

Ευχαριστώ.
Παλιά 02-06-09, 13:59   #2
eirtap

Περιοχή: Θεσσαλονίκη
eirtap χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Καλημέρα. Θα σου πω αυτά που ξέρω εγώ σαν ελεύθερη επαγγελματίας, ασφαλισμένη στο ΤΣΜΕΔΕ καθώς γέννησα πέρσι τον Ιούνιο.
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το ΤΣΜΕΔΕ δε σου αναγνωρίζει εξετάσεις κτλ. αλλά καλά θα κάνεις να τα πηγαίνεις γιατί εγώ πολλές τις πέρασα.
όταν γεννήσεις παίρνεις ένα επίδομα 2500? (καισαρική ή φυσιολογικό).
Αυτό που δεν ξέρουν πολύ είναι ότι για ένα χρόνο μετά τη γέννα έχεις μειωμένες εισφορές. (Αυτό που πληρώνουμε κάθε εξάμηνο). Εγώ το πρώτο εξάμηνο δεν το ήξερα, οπότε ζήτησα αναδρομικά τα λεφτά που δικαιούμαι. το δεύτερο όμως, έκανα εγκαίρως τα χαρτιά και είχα μείωση περίπου 400?. Αξίζει τον κόπο. Τη μείωση αυτή δε τη δικαιούσαι αν τις εισφορές σου τις πληρώνει εργοδότης. Αυτά εντομεταξύ δε σου τα λένε στο ΤΣΜΕΔΕ. Και εγώ από άλλη κοπέλα τα έμαθα. Αν θέλεις έχω και την εγκύκλιο.
Αυτά τα ολίγα. με το καλό και το μωράκι σου. Πότε γεννάς? Εγώ είμαι έγκυος στο δεύτερο μωρό. Γεννάω τέλος Νοέμβρη.