Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων Σύνδεσμοι Α-Ω | chat 0-2 | 3-5 | 6-12
 
forum υγεία & ασφάλεια διατροφή ψυχολογία δραστηριότητες ειδήσεις
-







 

Επιστροφή   Φόρουμ της ΕΕΕΓ (Ελληνική Εταιρεία Ενημέρωσης Γονέων) > Από την Εγκυμοσύνη ως την Εφηβεία! > Σχολική ηλικία (απο 6 ετών)

Notices



Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων
Παλιά 15-10-08, 18:26   #1
Κικη Δ.
 
Εγγραφή: 10-06-2008
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 46
Κικη Δ. ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή Ε' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Φετος τα διδυμακια μου πανε στην πεμπτη δημοτικου κι ο μικρος τριτη.Εχουμε δυο δυσκολες ταξεις.
Η πεμπτη ομως θεωρω πως ειναι απιστευτα δυσκολη ταξη .Δεν ξερω αν μονο ο δικος μας δασκαλος μας φορτωνει υπερβολικα[που το λεει αλλωστε κι ο ιδιος] ,αλλα και τα μαθηματα ειναι δυσκολα[ειδικα η Φυσικη] και οι εργασιες που εχουν να κανουν τα παιδια σπιτι παρα πολλες.Φτανουμε σε σημειο πολλες φορες,αν εχουμε κι αγγλικα να διαβαζουμε ως τις 10- 11 το βραδυ και να σηκωθουμε 6-6,30 το πρωι για τα υπολοιπα
Εγω προσωπικα ειμαι ετοιμη να καταρρευσω.
Τα πιτσιρικια απο την αλλη δεν εχουν καθολου ελευθερο χρονο τις καθημερινες.Ουτε παιχνιδι,ουτε τηλεοραση, τιποτα
Εσεις που εχετε παιδια φετος στην πεμπτη πως τα βλεπετε τα πραγματα?
Ο χρήστης Κικη Δ. δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 15-10-08, 21:40   #2
smaroula
 
Εγγραφή: 20-04-2008
Περιοχή: Ηράκλειο Κρήτης
Μηνύματα: 357
smaroula ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Αν θέλεις να σου απαντήσω εγώ. Δεν έχω παιδάκια στην Ε τάξη, αλλά είμαι δασκάλα και εδώ και δύο χρόνια έτυχε και δίδαξα στην Ε με τα καινούρια βιβλία. Φέτος κάθομαι καθώς την Παρασκευή περιμένω τον ερχομό του μπέμπη μου! Λοιπόν η Πέμπτη τάξη κατά κοινή ομολογία είναι η δυσκολότερη τάξη του δημοτικού. Μου κάνει εντύπωση που αναφέρεις τη Φυσική σαν δύσκολο μάθημα. Δεν ξέρω τι ακριβώς βάζει στα παιδιά ο συνάδελφος, αλλά αυτό που είδα από την εμπειρία μου είναι ότι τα παιδιά τρελένονταν για το συγκεκριμένο μάθημα καθώς κάναμε αρκετά πειράματα. Απλά τους ζητούσα να φέρνουν κάποια υλικά από το σπίτι.. Για μένα τα δυσκολότερα μαθήματα είναι Γλώσσα καθώς έχει αρκετές εργασίες για ανάπτυξη κειμένου, και τα Μαθηματικά. Η Βυζαντινή Ιστορία είναι κατά τη γνώμη μου πολύ ευχάριστη και το βιβλίο αρκετά καλογραμμένο και ευκολονόητο. Επίσης έχει σημασία και η δουλειά που βάζει ο συνάδελφος στα παιδιά για το σπίτι. Εγώ προσωπικά ότι μπορούσα το έκανα στην τάξη και παρέλειπα κάποιες εργασίες που έκρινα ότι δεν πρόσφεραν κάτι στα παιδιά (έχουμε αυτό το δικαίωμα). Τώρα αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι συγκεκριμένο, ευχαρίστως να σου απαντήσω. Καλή σχολική χρονιά!
__________________
http://www.TickerFactory.com/]
Ο χρήστης smaroula δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 15-10-08, 23:18   #3
Κικη Δ.
 
Εγγραφή: 10-06-2008
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 46
Κικη Δ. ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Ευχαριστω
Με το καλο να δεχτεις τον μπεμπη σου
Ανεφερα τη Φυσικη ισως γιατι τους δυσκολεψε στην αρχη να κατανοησουν καποια πραγματα-καποιες λεξεις....Κι αν εχεις με την πρωτη 2-3 σελιδες να μαθεις ειναι καπως ζορικα.Τα πειραματα εμεις τα κανουμε σπιτι Εκτος απο καποια που δεν εχουμε τα υλικα οπως πχ ενα που χρειαζοταν νευτη...
Στη γλωσσα αν και εχουμε παρα πολλα-καθημερινες εργασιες-εκθεσεις σπιτι-γραμματικη-περιληψεις κτλ τα παμε καλα-οπως και στα μαθηματικα που ευτυχως τα αρπαζουν μεχρι τωρα ευκολα...
Θα ηθελα απλα να σε ρωτησω αν σε εμας βαζει παραπανω δουλεια στο σπιτι η οχι...
Πχ μια ημερα ειχαν[καθημερινη οχι ΣΚ]
Φυσικη -μαθημα 2 σελιδες συν πειραματα
Ορθογραφια 1 ολοκληρη σελιδα συν μετατροπη της σε αλλο χρονο
Εκθεση.Φωτοτυπια γραμματικης.Ασκησεις μαθηματικων .
Γεωγραφια που στην αρχη λιγο με τις κλιμακες και τις εργασιες θελει δουλεια συν εργασιες...Και φυσικα την ιδια ημερα ειχαν Γερμανικα ο ενας και Γαλλικα η αλλη

Αλλο θεμα ειναι το προγραμμα της Παρασκευης που ειναι το εξης
Γυμναστικη
Ευελικτη
Γλωσσα
Φυσικη
Γεωγραφια
Θρησκευτικα
Γερμανικα-Γαλλικα

3 θεωρητικα την ιδια ημερα συν ξενη γλωσσα και γλωσσα
Και την προηγουμενη εχουμε 330-510 αγγλικα-οποτε φαντασου μεχρι τι ωρα διαβαζουν
Ο χρήστης Κικη Δ. δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 16-10-08, 00:10   #4
smaroula
 
Εγγραφή: 20-04-2008
Περιοχή: Ηράκλειο Κρήτης
Μηνύματα: 357
smaroula ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Κικη Δ.
Ευχαριστω
Με το καλο να δεχτεις τον μπεμπη σου
Ανεφερα τη Φυσικη ισως γιατι τους δυσκολεψε στην αρχη να κατανοησουν καποια πραγματα-καποιες λεξεις....Κι αν εχεις με την πρωτη 2-3 σελιδες να μαθεις ειναι καπως ζορικα.Τα πειραματα εμεις τα κανουμε σπιτι Εκτος απο καποια που δεν εχουμε τα υλικα οπως πχ ενα που χρειαζοταν νευτη...
Στη γλωσσα αν και εχουμε παρα πολλα-καθημερινες εργασιες-εκθεσεις σπιτι-γραμματικη-περιληψεις κτλ τα παμε καλα-οπως και στα μαθηματικα που ευτυχως τα αρπαζουν μεχρι τωρα ευκολα...
Θα ηθελα απλα να σε ρωτησω αν σε εμας βαζει παραπανω δουλεια στο σπιτι η οχι...
Πχ μια ημερα ειχαν[καθημερινη οχι ΣΚ]
Φυσικη -μαθημα 2 σελιδες συν πειραματα
Ορθογραφια 1 ολοκληρη σελιδα συν μετατροπη της σε αλλο χρονο
Εκθεση.Φωτοτυπια γραμματικης.Ασκησεις μαθηματικων .
Γεωγραφια που στην αρχη λιγο με τις κλιμακες και τις εργασιες θελει δουλεια συν εργασιες...Και φυσικα την ιδια ημερα ειχαν Γερμανικα ο ενας και Γαλλικα η αλλη

Αλλο θεμα ειναι το προγραμμα της Παρασκευης που ειναι το εξης
Γυμναστικη
Ευελικτη
Γλωσσα
Φυσικη
Γεωγραφια
Θρησκευτικα
Γερμανικα-Γαλλικα

3 θεωρητικα την ιδια ημερα συν ξενη γλωσσα και γλωσσα
Και την προηγουμενη εχουμε 330-510 αγγλικα-οποτε φαντασου μεχρι τι ωρα διαβαζουν
Να σε ρωτήσω κάτι άλλο? Ο συνάδελφος τι ηλικίας είναι?? Γιατί αυτά που μου λες μου θυμίζουν την παλιά σχολή... Πλέον οι σύμβουλοι μας λένε όσο το δυνατόν λιγότερη δουλειά στο σπίτι καθώς τα παιδιά είναι αρκετά φορτωμένα..
Το ότι βάζει αρκετά στο σπίτι βέβαια δε σημαίνει ότι δεν είναι και καλός δάσκαλος.. Απλά έχει συνηθίσει το παλιό σύστημα. Τα καινούρια βιβλία έχουν ανατρέψει τα πάντα. Προσφέρονται για δουλειά στο σχολείο και καλλιεργούν την κριτική σκέψη των παιδιών. Είναι πάντως πολύ σημαντικό το ότι τα παιδιά σου δεν έχουν πρόβλημα με τα Μαθηματικά! Όσον αφορά το πρόγραμμα της Παρασκευής, γνώμη μου είναι ότι δεν παρουσιάζει κάποια δυσκολία. Γυμναστική - Ευέλικτη τα βγάζουμε έξω.. Γερμανικά Γαλλικά απ'όσο ξέρω τους βάζουν δουλειά που γίνεται στο 10λεπτο καθώς είναι επίπεδο για πολύ πολύ αρχάριους.. Όσον αφορά τα Θρησκευτικά εγώ προσωπικά δεν είχα την απαίτηση να μαθαίνουν όλα αυτά τα κατεβατά.. Άλλο είναι το νόημα του μαθήματος. Καμιά παραγραφούλα με την ουσία του μαθήματος μαθαίναμε.. Για τη Φυσική τι να πω... Άντε να μαθαίναμε το συμπέρασμα. Όλα τα άλλα στην τάξη.. Για τη Γεωγραφία, πάλι την ουσία του μαθήματος.. Ε τη Γλώσσα μόνο θεωρώ πιο δύσκολο μάθημα της ημέρας, αν και το μονόωρο προσφέρεται μόνο για επανάληψη/ανθολόγιο.. Να λάβεις βέβαια υπόψιν σου ότι Γυμναστική και ξενόγλωσσα δεν αποφασίζει ο δάσκαλος για τις ώρες καθώς μπαίνουν άλλοι συνάδελφοι. Γενικά μη σε τρομάζουν τα θεωρητικά μαθήματα. Μην προσπαθείτε να αποστηθίζετε. Δεν έχει νόημα. Η ουσία μετράει. Τώρα τι να πω.. Κάθε συνάδελφος ζητάει και άλλα... Σίγουρα όμως εσένα σε ζορίζει και το γεγονός ότι είναι και 2.. Καλό κουράγιο!
__________________
http://www.TickerFactory.com/]
Ο χρήστης smaroula δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 16-10-08, 01:27   #5
Κικη Δ.
 
Εγγραφή: 10-06-2008
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 46
Κικη Δ. ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο smaroula
Να σε ρωτήσω κάτι άλλο? Ο συνάδελφος τι ηλικίας είναι?? Γιατί αυτά που μου λες μου θυμίζουν την παλιά σχολή... Πλέον οι σύμβουλοι μας λένε όσο το δυνατόν λιγότερη δουλειά στο σπίτι καθώς τα παιδιά είναι αρκετά φορτωμένα..
!
Νεος ειναι,ειναι δεν ειναι 40 ετων.
Αλλα πραγματικα οι εργασιες που τους βαζει ειναι παρα πολλες.Φυσικη-Γεωγραφια εχουν παντα εργασιες κι οχι μια-δυο,,,,Γλωσσα εκτος απο του βιβλιου δινει και φωτοτυπιες καποιες φορες και τους ζηταει κι εκθεσεις στο σπιτι.Μεχρι και αντιγραφη κανουν καθημερινα που οπως λεει κι ο ιδιος δεν μπαινει στην πεμπτη πολλες φορες.Μαθηματικα τα ιδια και τα βιβλια και φωτοτυπιες
Οσο για τα Γαλλικα οκ ακομη εχουν λιγα,στα Γερμανικα ομως στο δευτερο κιολας μαθημα τους εβαλε 4 προτασεις,αντιγραφη 3 φορες κι ορθογραφια
Ο χρήστης Κικη Δ. δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 16-10-08, 12:10   #6
maria70
 
Το avatar του χρήστη maria70
 
Εγγραφή: 05-11-2007
Περιοχή: Ισπανια
Μηνύματα: 1.286
maria70 ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

εγω προσωπικα το βρισκω απαραδεκτο!!!!!Εχω κορη που παει Ε' αλλα ειμαστε στο εξωτερικο.Οι εργασιες τους (ακομη και για την κορη μου που δεν γνωριζει τη γλωσσα καλα)δεν της περνει πανω απο 1-1.30 ωρα και οχι παντα.Δεν καταλαβαινω την λογικη αυτη που πιεζει αφορητα τα παιδια,χωρις να εχουν χρονο καθολου.
Εγω στην θεση σου θα μιλαγα στον δασκαλο και στην επομενη συγκεντρωση της ταξης θα το εθετα το θεμα.Τα παιδια δεν θα δωσουν για πανεπιστημιο,ημαρτον πια!Κριμα που ειναι και νεος ανθρωπος....οι εργασιες οι περισσοτερες γινονται σχολειο αλλα μαλλον για αυτους που θελουν και εχουν μερακι να δουλεψουν...α στο καλο νευριασα
Ο χρήστης maria70 δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 16-10-08, 17:42   #7
Κικη Δ.
 
Εγγραφή: 10-06-2008
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 46
Κικη Δ. ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο maria70
Εγω στην θεση σου θα μιλαγα στον δασκαλο και στην επομενη συγκεντρωση της ταξης θα το εθετα το θεμα.Τα παιδια δεν θα δωσουν για πανεπιστημιο,ημαρτον πια!Κριμα που ειναι και νεος ανθρωπος....οι εργασιες οι περισσοτερες γινονται σχολειο αλλα μαλλον για αυτους που θελουν και εχουν μερακι να δουλεψουν...α στο καλο νευριασα
Μιλησαμε στην πρωτη συγκεντρωση γιαυτο το θεμα.
Μας ειπε οτι η υλη ειναι αυτη και οτι πρεπει τα παιδια να ζοριστουν φετος για να προετοιμαστουν για το γυμνασιο.Ειπε βεβαια πως ειδικα τα μαθηματικα με τα νεα βιβλια ειναι δυσκολα,για την ακριβεια ειναι γυμνασιου,αλλα πρεπει να γινουν.Τις εξτρα εργασιες μας τις δινει για εξασκηση.
Οπως και τις εκθεσεις.Την αντιγραφη απο την αλλη την βαζει μονο και μονο για να διορθωσουν τα παιδια το γραφικο τους χαρακτηρα,κατι που λεει δεν εκανε ο ιδιος μικρος και τωρα το εχει μετανοιωσει...
Ο χρήστης Κικη Δ. δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 16-10-08, 18:43   #8
vesta
 
Εγγραφή: 21-09-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 21
vesta ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Στα σχολεία έχουν έρθει κατά καιρούς διάφορες εγκύκλιοι που τονίζουν να μη βάζουμε πολλές και χωρίς λόγο εργασίες για το σπίτι. Η Ε΄τάξη είναι αρκετά διαφορετική από τις προηγούμενες αλλά αυτό δε σημαίνει πως τα φορτώνεις όλα για το σπίτι.
Μου φαίνεται υπερβολική η δουλειά για το σπίτι που βάζει ο συγκεκριμένος δάσκαλος. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί γράφουν τις εκθέσεις στο σπίτι; Πώς διασφαλίζει ότι τις έχουν γράψει μόνοι τους οι μαθητές ; Οι σχολικοί σύμβουλοι τονίζουν να μη δίνουμε εκθέσεις για το σπίτι, εκτός από καθαρογράψιμο ύστερα από τις διορθώσεις του δασκάλου. Αν και δεν έχω πάρει ποτέ Ε΄τάξη, ξέρω πως τα παιδιά λατρεύουν τη Φυσική (όπως και στην Στ΄τάξη) και βέβαια τα πειράματα γίνονται στο σχολείο (με υλικά που φέρνουν τα παιδιά)!
Ο χρήστης vesta δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 16-10-08, 18:48   #9
Κικη Δ.
 
Εγγραφή: 10-06-2008
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 46
Κικη Δ. ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο vesta
Στα σχολεία έχουν έρθει κατά καιρούς διάφορες εγκύκλιοι που τονίζουν να μη βάζουμε πολλές και χωρίς λόγο εργασίες για το σπίτι. Η Ε΄τάξη είναι αρκετά διαφορετική από τις προηγούμενες αλλά αυτό δε σημαίνει πως τα φορτώνεις όλα για το σπίτι.
Μου φαίνεται υπερβολική η δουλειά για το σπίτι που βάζει ο συγκεκριμένος δάσκαλος. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί γράφουν τις εκθέσεις στο σπίτι; Πώς διασφαλίζει ότι τις έχουν γράψει μόνοι τους οι μαθητές ; Οι σχολικοί σύμβουλοι τονίζουν να μη δίνουμε εκθέσεις για το σπίτι, εκτός από καθαρογράψιμο ύστερα από τις διορθώσεις του δασκάλου. Αν και δεν έχω πάρει ποτέ Ε΄τάξη, ξέρω πως τα παιδιά λατρεύουν τη Φυσική (όπως και στην Στ΄τάξη) και βέβαια τα πειράματα γίνονται στο σχολείο (με υλικά που φέρνουν τα παιδιά)!
Δεν γραφουν μονο στο σπιτι,αλλα και στο σχολειο.
Τα πειραματα δεν ξερω γιατι,αλλα εμεις τα κανουμε ολα στο σπιτι.
Οσο και να τους αρεσουν φυσικα,χανουν κι απο εδω καποιο χρονο.
Τεσπα.
Απο οτι καταλαβα πεσαμε σε ζορικο δασκαλο στην πιο δυσκολη ταξη του δημοτικου.
Γιαυτο ηθελα να ακουσω τις αποψεις κι αλλων γονιων με παιδια στην πεμπτη
Ο χρήστης Κικη Δ. δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 16-10-08, 19:07   #10
vesta
 
Εγγραφή: 21-09-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 21
vesta ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Δεν είναι θέμα ζόρικου δασκάλου, αλλά ξεπερασμένου τρόπου δουλέιάς.
Η εγκύκλιος αναφέρει μεταξύ άλλων (παραθέτω κάποια αποσπάσματα, γιατί η εγκύκλιος είναι μεγάλη):

Κατ’ οίκον εργασίες»

Φ12/342/35602/Γ1/9-5-05 ΥΠΕΠΘ


Για τα Φυσικά δεν κρίνεται σκόπιμο να δίνονται πρόσθετες εργασίες για το σπίτι πέρα από αυτές που προτείνονται στο βιβλίο του μαθητή και στο βιβλίο του
εκπαιδευτικού.


Σε καμιά περίπτωση δεν αναθέτουμε ως «κατ` οίκον» εργασίες ασκήσεις παραγωγής λόγου («Σκέφτομαι και γράφω»), ασκήσεις τεχνολόγησης και χρονικών αντικαταστάσεων

Να είναι δυνατόν να εκτελεστούν από τα παιδιά χωρίς βοήθεια των γονέων. Γι` αυτό κρίνεται σκόπιμο να εξατομικεύονται όσο είναι δυνατόν.

Η εκτέλεση τους για όλα τα μαθήματα να μην απαιτεί περισσότερο από περίπου 30 λεπτά για τις Α` και Β`, 40` για τις Γ" και Δ` και 60`για τις Ε` και ΣΤ΄ τάξεις».
Ο χρήστης vesta δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 16-10-08, 19:22   #11
Κικη Δ.
 
Εγγραφή: 10-06-2008
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 46
Κικη Δ. ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο vesta
Δεν είναι θέμα ζόρικου δασκάλου, αλλά ξεπερασμένου τρόπου δουλέιάς.
Η εγκύκλιος αναφέρει μεταξύ άλλων (παραθέτω κάποια αποσπάσματα, γιατί η εγκύκλιος είναι μεγάλη):

Κατ’ οίκον εργασίες»

Φ12/342/35602/Γ1/9-5-05 ΥΠΕΠΘ


Για τα Φυσικά δεν κρίνεται σκόπιμο να δίνονται πρόσθετες εργασίες για το σπίτι πέρα από αυτές που προτείνονται στο βιβλίο του μαθητή και στο βιβλίο του
εκπαιδευτικού.


Σε καμιά περίπτωση δεν αναθέτουμε ως «κατ` οίκον» εργασίες ασκήσεις παραγωγής λόγου («Σκέφτομαι και γράφω»), ασκήσεις τεχνολόγησης και χρονικών αντικαταστάσεων

Να είναι δυνατόν να εκτελεστούν από τα παιδιά χωρίς βοήθεια των γονέων. Γι` αυτό κρίνεται σκόπιμο να εξατομικεύονται όσο είναι δυνατόν.

Η εκτέλεση τους για όλα τα μαθήματα να μην απαιτεί περισσότερο από περίπου 30 λεπτά για τις Α` και Β`, 40` για τις Γ" και Δ` και 60`για τις Ε` και ΣΤ΄ τάξεις».
Ευχαριστω
Εμεις τα κανουμε ολα και φυσικα ο χρονος που απαιτειται ειναι μεγαλυτερος,να μην πω οτι δεν εχει καμμια σχεση με αυτο που προβλεπεται.
Απο την αλλη δεν θα μπορουσα με τιποτα να τα αναφερω ολα αυτα στον ιδιο

Επομενως θα τις κανουμε ολες τις εργασιες.
Ο χρήστης Κικη Δ. δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 21-10-08, 21:11   #12
NTINAT
 
Εγγραφή: 12-10-2007
Μηνύματα: 1.665
NTINAT ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Exω κ εγω τον γιο μου φετος στην Ε΄Δημοτικου...κ
η αληθεια ειναι οτι τα πραγματα ειναι ζορικα....
ειδικα οταν τους εβαλε να κλινουν 4 ρηματα σε ολους
τους χρονους κ σε ολες τις εγκλισεις για 3 μερες
συνεχομενες κ ολα αυτα γιατι καποια
παιδια δεν τα ειχαν γραψει την πρωτη μερα κ σαν τιμωρια
τα ξαναεγραψε ολοι οι ταξη!
Δεν προλαβαινει στη κυριολεξια τιποτα..ειναι αρκετα
τα γραπτα αλλα κ τα θεωρητικα. Τα πειραματα τα κανουν
στην ταξη ευτυχως. Εκθεσεις γραφουν στο σχολειο.
Φωτοτυπιες εχουμε κ εμεις στη Γλωσσα κ στα Μαθηματικα
συν ασκησεις αναλογα σε βιβλιο ή τετραδιο.
Γαλλικα ξεκινησαν με αντιγραφη κ ορθογραφια αμεσως!
Κ μολις ξεκινησαν κ τα Αγγλικα που ακομα δεν ξερουμε τι
θα ζητησει κ αυτος....συν οτι το παιδι εχει 3 φορες την
εβδομαδα φροντιστηριο Αγγλικα κ 2 φορες καρατε!
Που ετσι οπως παμε μαλλον θα σταματησει το καρατε
....
Ο χρήστης NTINAT δεν είναι συνδεδεμένος  
Banner διαφημιζόμενων ή ιστοσελίδων που στηρίζει η ΕΕΕΓ Parents.gr
Παλιά 22-10-08, 01:32   #13
Κικη Δ.
 
Εγγραφή: 10-06-2008
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 46
Κικη Δ. ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο NTINAT
Exω κ εγω τον γιο μου φετος στην Ε΄Δημοτικου...κ
η αληθεια ειναι οτι τα πραγματα ειναι ζορικα....
ειδικα οταν τους εβαλε να κλινουν 4 ρηματα σε ολους
τους χρονους κ σε ολες τις εγκλισεις για 3 μερες
συνεχομενες κ ολα αυτα γιατι καποια
παιδια δεν τα ειχαν γραψει την πρωτη μερα κ σαν τιμωρια
τα ξαναεγραψε ολοι οι ταξη!
Δεν προλαβαινει στη κυριολεξια τιποτα..ειναι αρκετα
τα γραπτα αλλα κ τα θεωρητικα. Τα πειραματα τα κανουν
στην ταξη ευτυχως. Εκθεσεις γραφουν στο σχολειο.
Φωτοτυπιες εχουμε κ εμεις στη Γλωσσα κ στα Μαθηματικα
συν ασκησεις αναλογα σε βιβλιο ή τετραδιο.
Γαλλικα ξεκινησαν με αντιγραφη κ ορθογραφια αμεσως!
Κ μολις ξεκινησαν κ τα Αγγλικα που ακομα δεν ξερουμε τι
θα ζητησει κ αυτος....συν οτι το παιδι εχει 3 φορες την
εβδομαδα φροντιστηριο Αγγλικα κ 2 φορες καρατε!
Που ετσι οπως παμε μαλλον θα σταματησει το καρατε
....
Αχ,να δουμε πως θα τα καταφερουμε φετος.
Παντως απο οτι βλεπω μονο εμεις κανουμε τα πειραματα σπιτι
Δεν ξερω,εχω αρχισει να τα λυπαμαι πραγματικα.Ρομποτακια εχουν καταντησει
Ο χρήστης Κικη Δ. δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 22-10-08, 02:28   #14
Μαρια Στυλιανακη
 
Εγγραφή: 17-12-2005
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 5.418
Μαρια Στυλιανακη ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Απο την αλλη δεν θα μπορουσα με τιποτα να τα αναφερω ολα αυτα στον ιδιο
Confused
Επομενως θα τις κανουμε ολες τις εργασιες.
Συγνώμη εδώ όταν το διάβασα αυτό,
ξεροκατάπια παρα πολύ.

Σου δίνουν τον νόμο, που λεει οτι το παιδί σου και εσύ αδικως κουράζεστε,
και οτι αυτό που κανει ο δάσκαλος δεν ειναι σωστό.

και εσύ απλώς,

επειδή δεν θα μπορούσες με τίποτα να τα αναφέρεις αυτά,

ακολουθείς τον λάθος τρόπο?

είναι κρίμα αυτό! είναι πάρα πολύ κρίμα,... !
Σύλλογο γονέων δεν έχετε?
Δεν σε ενδιαφέρει να βρείς εσύ, και το παιδί σου και όλα τα άλλα παιδιά ,

δίκιο??????

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ που υπάρχει !

γιατί, γιατί, μα γιατί,
δεν κάνεις θέμα.

γιατί δεν απαιτείς να κανει σωστά την δουλειά του?
επειδή θα στιγματιστεί ίσως το παιδί σου?
δεν ειναι ετσι τα πράγματα....

ο δάσκαλος ειναι που θα στιγματιστεί, και θα αναγκαστεί να αλλαξει τροπάριο
αφου αυτά που λέει και αυτά που κάνει,

είναι ΛΑΘΟΣ και ΑΝΤΙΘΕΤΑ με τα όσα υπαγορευει το ίδιο το υπουργείο παιδείας....

δηλαδή τι χρειάζεται να γίνει για να καταλαβουν οι γονείς οτι δεν ειναι έρμαια, και οτι οι δασκαλοι ΔΕΝ είναι αυτοί που διατάζουν. ?

είπε ο δάσκαλος οτι θα κουραστούν τα παιδιά?... με αυτή τη νοοτροπία ξεκινά? είναι προφανώς ΣΑΔΙΣΤΗΣ.

και όμως,.... πρέπει να σου πω ότι περισσότερο θύμωσα με αυτό που γράφεις,

παρά με την βλακεία (γιατί περι βλακείας πρόκειται) του δασκάλου....! ....
αυτό δεν ειναι παιδαγωγικό, που κάνει, είναι σαδιστικό.
και σε σένα και στο παιδί σου και άρα
= σε όλη σου την οικογένεια,... και γράφεις ότι δεν θα μπορούσες να τα πείς όλα αυτά?......

ρωτάω το εξής, ...
τι θα σε έκανε να μπορέσεις να τα πεις και να το κάνεις θέμα?

αφού το χαρτί αυτό που παραθετει πολυ ευγενικά η φίλη μας,
είναι ξεκάθαρο!!!
Ο χρήστης Μαρια Στυλιανακη δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 22-10-08, 11:05   #15
Κικη Δ.
 
Εγγραφή: 10-06-2008
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 46
Κικη Δ. ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Μαρια Στυλιανακη
Παράθεση:
Απο την αλλη δεν θα μπορουσα με τιποτα να τα αναφερω ολα αυτα στον ιδιο
Confused
Επομενως θα τις κανουμε ολες τις εργασιες.
Συγνώμη εδώ όταν το διάβασα αυτό,
ξεροκατάπια παρα πολύ.

Σου δίνουν τον νόμο, που λεει οτι το παιδί σου και εσύ αδικως κουράζεστε,
και οτι αυτό που κανει ο δάσκαλος δεν ειναι σωστό.

και εσύ απλώς,

επειδή δεν θα μπορούσες με τίποτα να τα αναφέρεις αυτά,

ακολουθείς τον λάθος τρόπο?

είναι κρίμα αυτό! είναι πάρα πολύ κρίμα,... !
Σύλλογο γονέων δεν έχετε?
Δεν σε ενδιαφέρει να βρείς εσύ, και το παιδί σου και όλα τα άλλα παιδιά ,

δίκιο??????

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ που υπάρχει !

γιατί, γιατί, μα γιατί,
δεν κάνεις θέμα.

γιατί δεν απαιτείς να κανει σωστά την δουλειά του?
επειδή θα στιγματιστεί ίσως το παιδί σου?
δεν ειναι ετσι τα πράγματα....

ο δάσκαλος ειναι που θα στιγματιστεί, και θα αναγκαστεί να αλλαξει τροπάριο
αφου αυτά που λέει και αυτά που κάνει,

είναι ΛΑΘΟΣ και ΑΝΤΙΘΕΤΑ με τα όσα υπαγορευει το ίδιο το υπουργείο παιδείας....

δηλαδή τι χρειάζεται να γίνει για να καταλαβουν οι γονείς οτι δεν ειναι έρμαια, και οτι οι δασκαλοι ΔΕΝ είναι αυτοί που διατάζουν. ?

είπε ο δάσκαλος οτι θα κουραστούν τα παιδιά?... με αυτή τη νοοτροπία ξεκινά? είναι προφανώς ΣΑΔΙΣΤΗΣ.

και όμως,.... πρέπει να σου πω ότι περισσότερο θύμωσα με αυτό που γράφεις,

παρά με την βλακεία (γιατί περι βλακείας πρόκειται) του δασκάλου....! ....
αυτό δεν ειναι παιδαγωγικό, που κάνει, είναι σαδιστικό.
και σε σένα και στο παιδί σου και άρα
= σε όλη σου την οικογένεια,... και γράφεις ότι δεν θα μπορούσες να τα πείς όλα αυτά?......

ρωτάω το εξής, ...
τι θα σε έκανε να μπορέσεις να τα πεις και να το κάνεις θέμα?

αφού το χαρτί αυτό που παραθετει πολυ ευγενικά η φίλη μας,
είναι ξεκάθαρο!!!
Το προβλημα σε ολο αυτο ειναι τα ιδια τα παιδια.
Τα παιδια μου δεν θελουν να πιασω μονο εγω το δασκαλο γιατι πιστευουν οτι ισως μετα αδικηθουν στο βαθμο τους
Στην πρωτη συγκεντρωση που αναφερθηκαμε γενικα οτι μπαινουν πολλα για το σπιτι,ειπε πως ετσι πρεπει κτλ
Οσο για το συλλογο,οχι δεν υπαρχει
Για την ακριβεια ,επειδη το σχολειο ειναι καινουριο,καναμε τωρα τα χαρτια με 21 ονοματα[για τους τυπους]μεχρι να παρουμε το οκ για να δημιουργηθει ο συλλογος κανονικα.
Ο χρήστης Κικη Δ. δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 03-11-08, 22:44   #16
EVA
 
Εγγραφή: 20-10-2007
Μηνύματα: 93
EVA ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Κορίτσια εγω μαρτήρησα πέρυσι με την πέμπτη δημοτικού πολύ φορτω εργασίας ο δάσκαλος τα είδε όλα με τα μαθηματικά τα παιδια δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν.
Και μ' αρέσει που τους έδωσαν μουσική και θεατρική αγωγή δεν πρόλαβαν να κάνουν καθόλου.

Τέλος πάντων πέρυσι κουράστηκα πολύ αλλά εγω αντιμετωπίζω και τις μαθησιακές δυσκολίες και καταλαβαίνετε τι πέρασα.
__________________
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ Η ΕΥΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ
Ο χρήστης EVA δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 03-02-09, 18:59   #17
Barbie0
 
Εγγραφή: 25-01-2009
Μηνύματα: 8
Barbie0 ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή Σχολική ηλικία

Ο χρήστης Barbie0 δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 27-11-09, 02:24   #18
mama Lina
 
Εγγραφή: 26-11-2009
Περιοχή: Κηφισιά, Αθήνα
Μηνύματα: 14
mama Lina χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Γεια σας. Εγώ έχω ένα γιο στην Πέμπτη Δημοτικού και μια κόρη στην 3η Γυμνασίου. Και... έχω το ανάποδο πρόβλημα με τη φετινή του δασκάλα. Δεν βάζει εργασίες στο σπίτι, όποτε βάζει δεν προσέχει αν αυτό το έχει διδάξει ή είναι άσκηση του ...παρακάτω μαθήματος, λέει πέντε κουβέντες κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε, τους λέει να φέρνουν από το σπίτι λογοτεχνικά βιβλία για να τα έχουν μέσα στην τάξη για την "ώρα χαλάρωσης"... Η ώρα χαλάρωσης είναι, μέσα στη διδακτική ώρα, για δέκα λεπτά να μην κάνουν μάθημα, να βγάζουν το λογοτεχνικό βιβλίο να το διαβάζουν και να κάνουν ησυχία. Μήπως να βάλω στο γιο μου κι ένα θερμός με καφέ; Εκείνη, το δεκάλεπτο αυτό, βγάζει στην έδρα ένα κολατσιό και τρώει διαβάζοντας επίσης κάτι. Όταν τελειώσει, λέει "τέρμα τώρα η χαλάρωση, πάμε πάλι στο μάθημα". Απίστευτα πράγματα; Ζητησε από τους γονείς να μην ασχολούμαστε καθόλου με τα μαθήματα του παιδιού μας. Εγώ δεν θα είχα καμία αντίρρηση, αν ασχολιόταν εκείνη! Αλλά δεν σκοπεύω να αφήσω το παιδί μου, να μείνει τούβλο.
Το βιβλίο των Μαθηματικών της Πέμπτης είναι επιεικώς ΑΙΣΧΡΟ. Άσε που θεωρεί προυπόθεση να ξέρουν τα παιδιά διαιρέσεις ας πούμε δεκαδικών από την τετάρτη τάξη. Έλα όμως που στο βιβλίο το περυσινό, της Τετάρτης, δεν υπήρχε μέσα αυτή η ύλη! Τι κάνουμε; Η δασκάλα, αφού οι διαιρέσεις δεκαδικών είναι "προαπαιτούμενες", παρόλο που τα παιδιά -το βλέπει- δεν ξέρουν την τυφλα τους, δεν τους τα μαθαίνει. Ας τα μάθαινε λέει η περυσινή δασκάλα! Πώς κοπέλα μου θα μάθεις σε κάποιον να κάνει παστίτσιο αφού δεν ξέρει καλά καλά πώς βράζουν τα μακαρόνια; Δεν ξέρω παιδιά... εγώ είμαι τρελλή... ή έχει αποτρελλαθεί το σύστημα;
Ο χρήστης mama Lina δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 27-11-09, 03:07   #19
akamatra
 
Το avatar του χρήστη akamatra
 
Εγγραφή: 08-05-2009
Μηνύματα: 1.401
akamatra χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο mama Lina Εμφάνιση μηνυμάτων
Γεια σας. Εγώ έχω ένα γιο στην Πέμπτη Δημοτικού και μια κόρη στην 3η Γυμνασίου. Και... έχω το ανάποδο πρόβλημα με τη φετινή του δασκάλα. Δεν βάζει εργασίες στο σπίτι, όποτε βάζει δεν προσέχει αν αυτό το έχει διδάξει ή είναι άσκηση του ...παρακάτω μαθήματος, λέει πέντε κουβέντες κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε, τους λέει να φέρνουν από το σπίτι λογοτεχνικά βιβλία για να τα έχουν μέσα στην τάξη για την "ώρα χαλάρωσης"... Η ώρα χαλάρωσης είναι, μέσα στη διδακτική ώρα, για δέκα λεπτά να μην κάνουν μάθημα, να βγάζουν το λογοτεχνικό βιβλίο να το διαβάζουν και να κάνουν ησυχία. Μήπως να βάλω στο γιο μου κι ένα θερμός με καφέ; Εκείνη, το δεκάλεπτο αυτό, βγάζει στην έδρα ένα κολατσιό και τρώει διαβάζοντας επίσης κάτι. Όταν τελειώσει, λέει "τέρμα τώρα η χαλάρωση, πάμε πάλι στο μάθημα". Απίστευτα πράγματα; Ζητησε από τους γονείς να μην ασχολούμαστε καθόλου με τα μαθήματα του παιδιού μας. Εγώ δεν θα είχα καμία αντίρρηση, αν ασχολιόταν εκείνη! Αλλά δεν σκοπεύω να αφήσω το παιδί μου, να μείνει τούβλο.
Το βιβλίο των Μαθηματικών της Πέμπτης είναι επιεικώς ΑΙΣΧΡΟ. Άσε που θεωρεί προυπόθεση να ξέρουν τα παιδιά διαιρέσεις ας πούμε δεκαδικών από την τετάρτη τάξη. Έλα όμως που στο βιβλίο το περυσινό, της Τετάρτης, δεν υπήρχε μέσα αυτή η ύλη! Τι κάνουμε; Η δασκάλα, αφού οι διαιρέσεις δεκαδικών είναι "προαπαιτούμενες", παρόλο που τα παιδιά -το βλέπει- δεν ξέρουν την τυφλα τους, δεν τους τα μαθαίνει. Ας τα μάθαινε λέει η περυσινή δασκάλα! Πώς κοπέλα μου θα μάθεις σε κάποιον να κάνει παστίτσιο αφού δεν ξέρει καλά καλά πώς βράζουν τα μακαρόνια; Δεν ξέρω παιδιά... εγώ είμαι τρελλή... ή έχει αποτρελλαθεί το σύστημα;
Εγώ έχω ένα γιο στην Ε΄Δημοτικού και ένα μωρό αλλά είμαι και δασκάλα. Τα βιβλία των μαθηματικών είναι χάλια. Εμένα ευτυχώς δεν έχει πρόβλημα. Ο δασκαλος βάζει εργασίες για το σπίτι. Οι μαμάδες όμως παραπονιούνται ότι βάζει λίγα για το σπίτι
Αυτό με την ώρα χαλαρωσης ωραίο μου ακούγεται. Ειδικά τώρα που θα γυρίσω στο σχολείο μετά από τόσο καιρό(εγκυμοσύνη +1 χρόνο)
Ο χρήστης akamatra δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 27-11-09, 03:17   #20
mama Lina
 
Εγγραφή: 26-11-2009
Περιοχή: Κηφισιά, Αθήνα
Μηνύματα: 14
mama Lina χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο akamatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ έχω ένα γιο στην Ε΄Δημοτικού και ένα μωρό αλλά είμαι και δασκάλα. Τα βιβλία των μαθηματικών είναι χάλια. Εμένα ευτυχώς δεν έχει πρόβλημα. Ο δασκαλος βάζει εργασίες για το σπίτι. Οι μαμάδες όμως παραπονιούνται ότι βάζει λίγα για το σπίτι
Αυτό με την ώρα χαλαρωσης ωραίο μου ακούγεται. Ειδικά τώρα που θα γυρίσω στο σχολείο μετά από τόσο καιρό(εγκυμοσύνη +1 χρόνο)
Χα χα! Δεν τους λες να φέρνουν κανένα Μίκυμάους μαζί τους για να τους είναι και πιο ενδιαφέρον; Το λογοτεχνικό βιβλίο τους κάνει να πλήττουν Δε γίνεται πάντως να μην τους βάζει στο σπίτι καθόλου δουλειά! Πώς θα εμπεδώσουν αυτά που -έστω- τους λέει στην τάξη; Άσε που ορθογραφία, από την αρχή της χρονιάς έχουν γράψει μόνον 3! Αν είναι δυνατόν! Καλά, για την έκθεση δεν μιλάω, γιατί πρέπει να γράψουν 16 το χρόνο σύμφωνα με το υπουργείο. Το θέμα είναι όμως πως η περυσινή δασκάλα, ό,τι κι αν έλεγε το υπουργείο, τους έβαζε καθημερινά άγνωστη ορθογραφία, μέρα παρά μέρα γνωστή και κάθε βδομάδα έκθεση. Πετούσανε τα παιδιά! Φέτος... ό,τι ξέρουν από πέρυσι! Και το κακό είναι πως η ίδια θα τους πάρει και στην έκτη! Μαύρα τα μαντάτα!
Ο χρήστης mama Lina δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 27-11-09, 03:34   #21
akamatra
 
Το avatar του χρήστη akamatra
 
Εγγραφή: 08-05-2009
Μηνύματα: 1.401
akamatra χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο mama Lina Εμφάνιση μηνυμάτων
Χα χα! Δεν τους λες να φέρνουν κανένα Μίκυμάους μαζί τους για να τους είναι και πιο ενδιαφέρον; Το λογοτεχνικό βιβλίο τους κάνει να πλήττουν Δε γίνεται πάντως να μην τους βάζει στο σπίτι καθόλου δουλειά! Πώς θα εμπεδώσουν αυτά που -έστω- τους λέει στην τάξη; Άσε που ορθογραφία, από την αρχή της χρονιάς έχουν γράψει μόνον 3! Αν είναι δυνατόν! Καλά, για την έκθεση δεν μιλάω, γιατί πρέπει να γράψουν 16 το χρόνο σύμφωνα με το υπουργείο. Το θέμα είναι όμως πως η περυσινή δασκάλα, ό,τι κι αν έλεγε το υπουργείο, τους έβαζε καθημερινά άγνωστη ορθογραφία, μέρα παρά μέρα γνωστή και κάθε βδομάδα έκθεση. Πετούσανε τα παιδιά! Φέτος... ό,τι ξέρουν από πέρυσι! Και το κακό είναι πως η ίδια θα τους πάρει και στην έκτη! Μαύρα τα μαντάτα!
Κουράγιο Η ορθογραφία πονεμένη ιστορία...
Στο βιβλίο πως προχωράει;Κάνουν όλες τις εργασίες;
(εγώ έδινα 1 φωτοτυπία και ασκήσεις για το σπίτι και ο συμβουλος μου είπε ότι βάζω υπερβολικά πολλά... Την ίδια χρονιά ο γιος μου είχε 5πλάσια δουλειά... Την επόμενη χρονιά είχαν ελαχιστα εως τίποτα στο σπίτι και δεν μου άρεσε)
Ο χρήστης akamatra δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 27-11-09, 03:42   #22
mama Lina
 
Εγγραφή: 26-11-2009
Περιοχή: Κηφισιά, Αθήνα
Μηνύματα: 14
mama Lina χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο akamatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Κουράγιο Η ορθογραφία πονεμένη ιστορία...
Στο βιβλίο πως προχωράει;Κάνουν όλες τις εργασίες;
(εγώ έδινα 1 φωτοτυπία και ασκήσεις για το σπίτι και ο συμβουλος μου είπε ότι βάζω υπερβολικά πολλά... Την ίδια χρονιά ο γιος μου είχε 5πλάσια δουλειά... Την επόμενη χρονιά είχαν ελαχιστα εως τίποτα στο σπίτι και δεν μου άρεσε)
Μία δύο ασκήσεις από το βιβλίο, πάνω στο βιβλίο. Καμία φωτοτυπία για το σπίτι στη γλώσσα. Μία την εβδομάδα φωτοτυπία με ασκήσεις στα Μαθηματικά. Σκέψου ότι τώρα που ο γιος μου είχε τη γρίππη κι έλειπε δύο εβδομάδες, έχασε δύο φωτοτυπίες όλες κι όλες. Κι απ' ό,τι του είπαν από το τηλέφωνο, δεν έγραψαν καμία ορθογραφία και δεν είχε δουλειά καθόλου να κάνουμε στο σπίτι. Εγώ βέβαια του έκανα ασκήσεις και είπαμε και αναφορικές και αιτιολογικές προτάσεις... κάναμε και διαιρέσεις με δεκαδικούς... τα κάναμε όλα μια χαρά. Σιγά που θα περίμενα τη δασκάλα! Η πλάκα είναι ότι με πήρε σπίτι τηλέφωνο να ρωτήσει τι γίνεται με το παιδί και μου είπε πολύ προβληματισμένη "και πώς θα γίνει τώρα, τόσες μέρες που λείπει ο Μιχάλης, θα έχει κενά το παιδί... θα δυσκολευτεί να προχωρήσει...τι θα κάνουμε;" Μου 'ρθε να της τα πω στα μούτρα αλλά κρατήθηκα. " Μην ανησυχείτε της λέω, του κάνω εγώ την ύλη και δεν θα είναι κι άσχετος, όλα θα πάνε καλά". Τι να της έλεγα;
Ο χρήστης mama Lina δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 27-11-09, 03:48   #23
akamatra
 
Το avatar του χρήστη akamatra
 
Εγγραφή: 08-05-2009
Μηνύματα: 1.401
akamatra χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο mama Lina Εμφάνιση μηνυμάτων
Μία δύο ασκήσεις από το βιβλίο, πάνω στο βιβλίο. Καμία φωτοτυπία για το σπίτι στη γλώσσα. Μία την εβδομάδα φωτοτυπία με ασκήσεις στα Μαθηματικά. Σκέψου ότι τώρα που ο γιος μου είχε τη γρίππη κι έλειπε δύο εβδομάδες, έχασε δύο φωτοτυπίες όλες κι όλες. Κι απ' ό,τι του είπαν από το τηλέφωνο, δεν έγραψαν καμία ορθογραφία και δεν είχε δουλειά καθόλου να κάνουμε στο σπίτι. Εγώ βέβαια του έκανα ασκήσεις και είπαμε και αναφορικές και αιτιολογικές προτάσεις... κάναμε και διαιρέσεις με δεκαδικούς... τα κάναμε όλα μια χαρά. Σιγά που θα περίμενα τη δασκάλα! Η πλάκα είναι ότι με πήρε σπίτι τηλέφωνο να ρωτήσει τι γίνεται με το παιδί και μου είπε πολύ προβληματισμένη "και πώς θα γίνει τώρα, τόσες μέρες που λείπει ο Μιχάλης, θα έχει κενά το παιδί... θα δυσκολευτεί να προχωρήσει...τι θα κάνουμε;" Μου 'ρθε να της τα πω στα μούτρα αλλά κρατήθηκα. " Μην ανησυχείτε της λέω, του κάνω εγώ την ύλη και δεν θα είναι κι άσχετος, όλα θα πάνε καλά". Τι να της έλεγα;
Τι να σου πω...φαυλος κύκλος είναι...Αν της μιλούσες; Δεν είναι κακό να ζητήσετε να δίνει κάποιες εργασίες για το σπίτι, αυτές που δεν προλαβαίνουν στο σχολείο, Με τη δικαιολογία ότι περνάνε πολλές ώρες στον υπολογιστή, τηλεόραση κλπ αν δεν έχουν τίποτα να κάνουν...
Αλλωστε δεν είναι δυνατόν να διδάξουν οι γονείς όλη την ύλη...
Ο χρήστης akamatra δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 19-03-10, 14:17   #24
tourist
 
Εγγραφή: 28-12-2009
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 6
tourist χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Ο γιός μου πηγαίνει στην Ε Δημοτικού σε δημόσιο σχολείο . Ενώ το παλεψε αρκετά στο Β τρίμηνο δεν κατάφερε να ανεβάσει καθόλου τη βαθμολογία του, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα παιδάκια της τάξης που όλα είχαν κάποια άνοδο. Μάλιστα σε ορισμένα μαθήματα την έριξε κιόλας (Μαθηματικά, Γαλλικά , Αγγλικά και Κοινωνική Αγωγή) Στα Μαθηματικά ,ειδικά, η βουτιά ήταν τεράστια και από 9 που ήταν στο Α τρίμηνο το κατέβασε στο 7. Με την άνοδο των υπολοίπων παιδιών στη βαθμολογία δημιουργήθηκαν βέβαια και αρκετοί νέοι αριστούχοι μικροί μαθητές , με βαθμολογία απόλυτο 10 σε όλα τα μαθήματα.
Την απόμενη ημέρα οι γονείς των αριστούχων μαθητών συνεννοήθηκαν φαίνεται μεταξύ τους και έφεραν γλυκά και κεράσματα για να γιορτάσουν με τα υπόλοιπα παιδάκια τον θρίαμβό τους. Τα παιδιά δεχτήκαν τα κεράσματα, σε εμένα όμως δεν άρεσε καθόλου αυτή η κίνηση. Τι λέτε εσείς.. Δεν ήταν τελείως άκομψο
Ο χρήστης tourist δεν είναι συνδεδεμένος  
Banner διαφημιζόμενων ή ιστοσελίδων που στηρίζει η ΕΕΕΓ Parents.gr
Παλιά 19-03-10, 14:29   #25
ΣΟΦΙΑ
 
Εγγραφή: 18-08-2006
Μηνύματα: 1.173
ΣΟΦΙΑ ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΑ ΚΑΛΑ ΤΙ ΜΥΑΛΑ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ????????? ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ και πολυ καλά θα έκαναν κιόλας... αλλά αυτό απορώ πως το επέτρεψε και η δασκάλα.
__________________
Οι θησαυροί μου:
Δημήτρης 5,5 χρονών, Ματθαίος 22 μηνών
Ο χρήστης ΣΟΦΙΑ δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 19-03-10, 15:01   #26
mama maria
 
Εγγραφή: 15-02-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 136
mama maria χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Όχι μόνο άκομψο αλλά και άδικο για τα άλλα παιδάκια ,που ναι μεν προσπαθούν αλλά δεν είναι φωστήρες. Και σίγουρα στα γλυκάκια δεν θα πουν όχι τα παιδάκια! Αν γινότανε στην τάξη της κόρης μου θα είχαμε δράματα. Πάει επίσης Ε δημοτικού, δεν είναι του 10 αλλά διαβάζει αρκετά και προσπαθεί. Και οι μητέρες με ποια λογική , για να μην το πω υπεροψία, έκαναν κάτι τέτοιο? Δηλαδή είπαν στα παιδιά τους "κεράστε την τάξη γιατί είστε οι καλύτεροι???" . Γιατί να μειωθούν τα άλλα παιδάκια, και εννοώ ψυχολογικά... Με την όλη διαδικασία των βαθμών , περνάνε ένα ψυχολογικό στρες. Δεν υπάρχει λόγος να τους το επιτείνουμε πιο πολύ ... Όσο για τη δασκάλα , αν βρέθηκε πρωι-πρωι με κούτες γλυκά , τι να κάνει?? Δεν κατακρίνω την επιβράβευση ενός παιδιού, αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι να το δείξουμε στα παιδιά μας.Όπως λέει και η φίλη Σοφία , ας το γιόρταζαν σπίτι τους ...
Ο χρήστης mama maria δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 19-03-10, 15:23   #27
ZWH
 
Εγγραφή: 23-03-2008
Μηνύματα: 2.432
ZWH ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Kαλα, τι ηταν τωρα αυτο? Ανεπιτρεπτο!!!! Και το λεω ως μαμα κοριτσιου που παει στην Ε δημοτικου και ειχε ολα 10αρια.
Η βαθμολογια των παιδιων μας ειναι μονο για τα παιδια μας και οχι για να την κανουμε φειγ βολαν μεσα στην ταξη.
Τοση καψα ειχαν πια να δειξουν οτι τα παιδια τους ειναι πρωτα? Μαλλον οι γονεις ειναι κομπλεξικοι, τι να πω πια?
Ειναι κριμα να δημιουργουν προβληματα οχι μονο στα παιδια τους αλλα και στα υπολοιπα.
Θυμαμαι περσι που βγαινοντας απο την ταξη της κορης μου μια μαμα μου τραβηξε τον ελεγχο για να τον δει (και φανταστειτε οτι δεν ειχα καμια σχεση μαζι της).
Προβλημα δεν ειχα να τον δειξω (ολα Α ειχε) αλλα δεν γουσταρω να κρινουν το παιδι μου απο την βαθμολογια του. Ετσι και αλλιως του ειχαν δημιουργησει προβληματα επειδη ειχαμε επιστρεψει απο την Αμερικη και μαλλον το περιμεναν στην γωνια με τις βαθμολογιες.
Τι να πω? Αλιμονο στα παιδακια που εχουν τετοιους γονεις.
Ο χρήστης ZWH δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 19-03-10, 15:27   #28
tourist
 
Εγγραφή: 28-12-2009
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 6
tourist χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή με το σχολείο δεν έχω καμία επαφή...

...γιατί ο γιός μου κάθεται στο ολοήμερο. Είναι ο μοναδικός από την τάξη του που κάθεται στο ολοήμερο (πρωϊνό και απογευματινό) οπότε δεν έχω επαφή με κανέναν γονιό για να το συζητήσω. Γενικά με το σχολείο δεν έχω σχέσεις λόγω της δουλειάς μου . Δοπυλεύω σε μία Δημόσια Υπηρεσία που ξεκινάμε από τις 7.00 το πρωϊ και σταματάμε στις 15.00 ,γυρίζω σπίτι κατά τις 16.00 , ίσα /ισα να πάρω τον μικρό από το σχολείο , να φάμε βιαστικά και να αρχίσουμε το διάβασμα. Τον δάσκαλο δεν τον έχω δει ποτέ στη ζωή μου , μόνο έχω μιλήσει μαζί του τηλεφωνικά. Ισως καταφέρω να τον δω την παραμονή της 25ης Μαρτίου (αν η Υπηρεσία μου εγκρίνει την γονική άδεια) .
Φαντάζομαι όμως ότι στον κύκλο των γονέων των μη αριστούχων παιδιών πρέπει να έχει γίνει χαμός. Θα΄χει ξεσηκωθεί θύελλα. Εκτός από τους Αλβανούς γονείς 2 παιδιών Ολοι οι υπόλοιποι γονείς της τάξης (αριστούχων παιδιών και μη) είναι μία μεγάλη παρέα που τα λένε μεταξύ τους, ανταλλάσουν καθημερινά τηλέφωνα , και επισκέψεις. Εγώ είμαι στην απ΄έξω , καθαρά λόγω έλλειψης χρόνου. Σαββατοκύριακο θα μάθω τι έγινε και θα σας πω.
Τόση πιά έλλειψη τακτ!
Ο χρήστης tourist δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 19-03-10, 15:33   #29
ZWH
 
Εγγραφή: 23-03-2008
Μηνύματα: 2.432
ZWH ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Δεν νομιζω οτι χανεις και κατι που δεν εχεις επαφη με τους γονεις των υπολοιπων παιδιων. Απο επιλογη εχω επαφη μονο με μια μαμα που τυγχανει να ειναι φιλη μου αρκετα χρονια. Επειδη περσι ειχαμε τα προβληματα που ειχαμε στο σχολειο φετος εκανα μεταγγραφη και ετυχε να ειναι στο ιδιο τμημα με την κορη της φιλης μου.
Στην αρχη πηγε και αυτη να μου περασει κατι σαχλαμαρες περι το ποιος θα ειναι πρωτος στην ταξη αλλα της το ξεκοψα απο την αρχη.
Οι βαθμολογιες για εμενα ειναι χαζομαρες και ποτε δεν θα εμπαινα σε διαδικασια συγκρισης με τα αλλα παιδια. Το καθε παιδι ειναι μοναδικο και εχει τους δικους του ρυθμους. Δηλαδη επειδη ενα παιδι πηρε 7 καπου παει να πει οτι αξιζει λιγοτερο απο ενα παιδι που πηρε 10?
Ειναι κριμα και αδικο να βαζουμε τα παιδια μας σε διαδικασια ανταγωνισμου.
Προσωπικα δεν θα επαιρνα ποτε μερος ουτε σε τετοιο στυλ εορτασμου ουτε στο τι πηρε το δικο σου παιδι, τι πηρε το δικο μου.
Εαν ηθελε το σχολειο θα τα βραβευε αυτο.
Ο χρήστης ZWH δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 19-03-10, 15:45   #30
tourist
 
Εγγραφή: 28-12-2009
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 6
tourist χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή Δεν έχω πάει ποτέ στο σχολείο να παρα βαθμούς

Ο δάσκαλος και πέρυσι και πρόπερσι η δασκάλα έδιναν στον Γιωργάκη τους βαθμούς να τους φέρει σπίτι. Εχω ακόσει όμως για κάτι σκηνές απείρου κάλλους τη στιγμή της επίδοσης της βαθμολογίας στους γονείς. Εννοείται ότι τα απογεύματα που ακολουθούν με ταράζουν στα τηλέφωνα , γι α να μάθουν τις επιδόσεις του Γιωργάκη (που σχεδόν πάντα είναι χαμηλές) να συγκρίνουν με αυτές των δικών τους παιδιών και να νιώσουν ωραία. Είμαι πηγή χαράς, τι να κάνουμε! Τώρα που έχουν δημιουργηθεί πολλοί αριστούχοι θα κοντράρονται μεταξύ τους για τη διατήρηση της υψηλής βαθμολογίας. Φαντάζομαι του χρόνου τι έχει να γίνει με τη σημαία στην παρέλαση.!!
Ο χρήστης tourist δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 19-03-10, 15:54   #31
ZWH
 
Εγγραφή: 23-03-2008
Μηνύματα: 2.432
ZWH ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Eιναι φοβερο αυτο που γινεται... δεν ξερω πραγματικα τι να πω.
Δυστυχως φοβαμαι οτι αυτοι οι γονεις που κονταροχτυπιουνται για την πρωτια, καποια στιγμη θα πεσουν απο τα συννεφα.... εχω παραδειγματα στο οικογενειακο και φιλικο μου περιβαλλον.
Ο χρήστης ZWH δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 19-03-10, 17:11   #32
anemoni
 
Εγγραφή: 31-10-2008
Μηνύματα: 363
anemoni ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Διάβασα το ποστ και φρικάρισα! Είναι με τα καλά τους οι άνθρωποι; Και το επέτρεψε όλο αυτό η δασκάλα και η διεύθυνση; Εξωφρενικό, τι να πρωτοπώ; Αδιακρισία, ρατσισμός, έλλειψη σεβασμού προς τα άλλα παιδάκια, σνομπισμός, είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό!
Ο χρήστης anemoni δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 14-01-11, 14:34   #33
stepmom
 
Εγγραφή: 21-03-2010
Μηνύματα: 5
stepmom χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Μαρια Στυλιανακη Εμφάνιση μηνυμάτων
Συγνώμη εδώ όταν το διάβασα αυτό,
ξεροκατάπια παρα πολύ.

Σου δίνουν τον νόμο, που λεει οτι το παιδί σου και εσύ αδικως κουράζεστε,
και οτι αυτό που κανει ο δάσκαλος δεν ειναι σωστό.

και εσύ απλώς,

επειδή δεν θα μπορούσες με τίποτα να τα αναφέρεις αυτά,

ακολουθείς τον λάθος τρόπο?

είναι κρίμα αυτό! είναι πάρα πολύ κρίμα,... !
Σύλλογο γονέων δεν έχετε?
Δεν σε ενδιαφέρει να βρείς εσύ, και το παιδί σου και όλα τα άλλα παιδιά ,

δίκιο??????

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ που υπάρχει !

γιατί, γιατί, μα γιατί,
δεν κάνεις θέμα.

γιατί δεν απαιτείς να κανει σωστά την δουλειά του?
επειδή θα στιγματιστεί ίσως το παιδί σου?
δεν ειναι ετσι τα πράγματα....

ο δάσκαλος ειναι που θα στιγματιστεί, και θα αναγκαστεί να αλλαξει τροπάριο
αφου αυτά που λέει και αυτά που κάνει,

είναι ΛΑΘΟΣ και ΑΝΤΙΘΕΤΑ με τα όσα υπαγορευει το ίδιο το υπουργείο παιδείας....

δηλαδή τι χρειάζεται να γίνει για να καταλαβουν οι γονείς οτι δεν ειναι έρμαια, και οτι οι δασκαλοι ΔΕΝ είναι αυτοί που διατάζουν. ?

είπε ο δάσκαλος οτι θα κουραστούν τα παιδιά?... με αυτή τη νοοτροπία ξεκινά? είναι προφανώς ΣΑΔΙΣΤΗΣ.

και όμως,.... πρέπει να σου πω ότι περισσότερο θύμωσα με αυτό που γράφεις,

παρά με την βλακεία (γιατί περι βλακείας πρόκειται) του δασκάλου....! ....
αυτό δεν ειναι παιδαγωγικό, που κάνει, είναι σαδιστικό.
και σε σένα και στο παιδί σου και άρα
= σε όλη σου την οικογένεια,... και γράφεις ότι δεν θα μπορούσες να τα πείς όλα αυτά?......

ρωτάω το εξής, ...
τι θα σε έκανε να μπορέσεις να τα πεις και να το κάνεις θέμα?

αφού το χαρτί αυτό που παραθετει πολυ ευγενικά η φίλη μας,
είναι ξεκάθαρο!!!
Εμείς έχουμε θέμα γιατί η δασκάλα των ελληνικών έπιασε το παιδί που πηγαίνει στην Ε' Δημοτικού και του είπε ότι θα του αλλάξει τα φώτα στα μαθηματικά και γενικώς τους λέει ότι τους κάνει ύλη Γυμνασίου και διάφορες τέτοιες ηλιθιότητες. Σε μια φωτοτυπία τους ζητούσε να βρουν τον αόριστο β'! Το είπα σε άλλο δάσκαλο και φρίκαρε. Στη γεωγραφία τους έβαλε να μάθουν τα ύψη 10 βουνών απέξω. Μια φωτοτυπία για μαθηματικά και μία για γλώσσα κάθε φορά απαραιτήτως. Και εννοείται επαναλήψεις τα Σαββατοκύριακα και τις διακοπές.
Η δε δασκάλα των αγγλικών τους βάζει κάθε φορά να μάθουν απέξω 5 σειρές κειμένου! Εννοείται ότι κι εγώ κι ο μπαμπάς του είμαστε έξαλλοι και το μόνο που κάνουμε είναι να τον βάζουμε να διαβάζει το κείμενο και να μαθαίνει τις άγνωστες λέξεις.
Το πρόβλημα είναι ότι η μαμά του ακολουθεί όσα λένε οι δασκάλες και το παιδί θα τον τρελλάνουμε στο τέλος. Τον λυπάμαι όμως και σκέφτομαι να πάρω τηλέφωνο τους συμβούλους ανώνυμα μπας και τους βάλουν λίγο "χέρι". Θα γίνει τίποτα ή θα τα κάνω χειρότερα;
(Για τη φωτοτυπία των μαθηματικών που πρέπει κάθε μέρα να την κόβουν και να κολλάνε τις ασκήσεις στο τετράδιο, σας είπα; Δεν μπορεί τουλάχιστον να αντιγράψει τις ασκήσεις η δασκάλα στον υπολογιστή; Έλεος)
ΕΡΩΤΗΣΗ: Η ανωτέρω εγκύκλιος ισχύει και σήμερα;
Ο χρήστης stepmom δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 02-06-11, 22:07   #34
Λάρα_Κροφτ
 
Εγγραφή: 02-01-2011
Μηνύματα: 48
Λάρα_Κροφτ ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Φ.12/ 518 / 61284/Γ1/ 27-5-2011:
«Διδασκαλία ξένης γλώσσας στα δημοτικά σχολεία»


Σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση από το σχολικό έτος 2011-2012 η 2η ξένη γλώσσα, η οποία θα διδάσκεται στις Ε & Στ τάξεις των 6/θεσίων και άνω δημοτικών σχολείων, καθώς και των σχολείων με ΕΑΕΠ, θα είναι μόνο μία σε κάθε σχολική μονάδα, Γαλλική ή Γερμανική.
Με αυτήν την απόφαση το ΥΠΔΒΜΘ συνεχίζει να μας εκπλήσσει, δυστυχώς, αρνητικά.
Το ενδεχόμενο του διαχωρισμού των Δημοτικών σχολείων της χώρας σε Γαλλόφωνα και Γερμανόφωνα δεν είχε αναφερθεί σε καμία από τις συναντήσεις μας με τους αρμόδιους του ΥΠΔΒΜΘ.

Επίσης, στη συνάντηση των ΔΣ των Επιστημονικών φορέων των καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής με την Υφυπουργό ΠΔΒΜΘ για τα θέματα της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στις 11/5/2011, η Υφυπουργός μας διαβεβαίωσε ότι πριν προβεί σε οποιαδήποτε αλλαγή θα έχει ακόμα μία συνάντηση μαζί μας. Διαβεβαίωση που τελικά δεν τηρήθηκε.

Η Υφυπουργός προχωρεί σε αποφάσεις για τις οποίες έχουμε καταθέσει εγγράφως τις επιστημονικά και εκπαιδευτικά τεκμηριωμένες αντιρρήσεις μας. Το ΥΠΔΒΜΘ ερήμην των εκπαιδευτικών φορέων προβαίνει σε αλλαγές, οι οποίες θα αναστατώσουν τη ζωή των μαθητών/μαθητριών και των οικογενειών τους καθώς και τη λειτουργία των σχολείων.

Καλούμε τους γονείς και κηδεμόνες να συμπαραταχθούν μαζί μας για να αποτραπεί η εφαρμογή αυτής της αντιπαιδαγωγικής Υπουργικής απόφασης.

Δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την παροχή ποιοτικής και αποτελεσματικής ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.

Επαναλαμβάνουμε τις πάγιες και τεκμηριωμένες απόψεις μας σχετικά με τη διδασκαλία και περαιτέρω βελτίωση της διδασκόμενης 2ης Ξένης Γλώσσας:

- Υποχρεωτική διδασκαλία 2 ξένων γλωσσών σε Δημοτικό, Γυμνάσιο & Λύκειο.
- Υποχρεωτική διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας από την Δ Δημοτικού.
- Σύνδεση της διδασκαλίας (στο σχολείο) της 1ης και της 2ης ξένης γλώσσας με Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας με επαναφορά των τριών ωρών/εβδομάδα στο Γυμνάσιο
- Διδασκαλία των ξένων γλωσσών σε τμήματα με μικρό αριθμό μαθητών ανά επίπεδο γνώσεων.


Οι επιστημονικές ενώσεις των εκπαιδευτικών
Γερμανικής και Γαλλικής Φιλολογίας όλης της χώρας

Ο χρήστης Λάρα_Κροφτ δεν είναι συνδεδεμένος  
Παλιά 22-01-13, 17:39   #35
Συντονιστής Περιεχομένου
Senior Content Manager
 
Το avatar του χρήστη Συντονιστής Περιεχομένου
 
Εγγραφή: 21-11-2005
Μηνύματα: 10.840
Συντονιστής Περιεχομένου ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Γειά σας
Η ανάγκη για καθημερινή επικοινωνία, κοινωνική δικτύωση,ψυχαγωγία ή η άμεση αναζήτηση απόψεων/συμβουλών για πιο προσωπικά θέματα μπορεί να είναι πολύ μεγάλη.
Διαβάστε το μήνυμά μας, για βρείτε το σωστό σημείο ανάρτησης τέτοιων δημοσιεύσεων ! : - )

-----------------------------------------------------------------

Παραπομπή στο ParentsCafe.gr - Καφέ

Αγαπητά μέλη
Το forum της ΕΕΕΓ www.parents.gr (με βάση το καταστατικό της http://www.parents.gr/news/a245), βρίσκεται στην διάθεση των μελών για την τοποθέτηση ενημερωτικών θεμάτων και ερωτημάτων/ανταλλαγής πληροφοριών που θα βοηθήσουν μελλοντικούς αναγνώστες/γονείς.

Για θέματα που αφορούν την καθημερινή σας συνεννόηση με την διαδικτυακή σας παρέα, ή άλλα μέλη που μοιράζονται τις ίδιες ανησυχίες/αγωνίες με εσάς, παρακαλούμε κάνετε χρήση του parentscafe.gr επιλέγοντας κάποια απο τις ενότητες εδώ:

Όλες οι κατηγορίες των Καφέ !
http://parentscafe.gr/forumdisplay.php?f=146
ή εδώ:
Cafe ανά ηλικία παιδιού !
http://parentscafe.gr/forumdisplay.php?f=19

ή επιλέξτε κάποιο άλλο θέμα/ανοίξτε νέο θέμα στο http://www.Parentscafe.gr !

Για τους παραπάνω λόγους το θέμα αυτό θα κλειδωθεί και θα μεταφερθεί στο αρχείο

Γενικοί κανόνες του φόρουμ της ΕΕΕΓ : http://www.parents.gr/forum/misc.php?do=showrules

-----------------------------------------------------------------
Οδηγίες εγγραφής στο Parentscafe.gr :http://parentscafe.gr/showthread.php?t=234
Οδηγίες ανάκτησης κωδικού: http://www.parents.gr/forum/showthre...32#post1397532
Σημείωση
Αν το θέμα στο οποίο συμμετέχετε κλειδωθεί με την συγκεκριμένη ανακοίνωση παρακαλούμε
α]
μην ανοίγετε νέο θέμα ως συνέχεια του θέματος που συμμετείχατε
β]
μην ανοίγετε ειδικά νέο θέμα στο parent.gr για να ανακοινώσετε την δημιουργία νέου θέματος στο parentscafe.gr.
Μπορείτε αν επιθυμείτε να ενημερώσετε τα υπόλοιπα μέλη με το να τοποθετήσετε την είδηση στην υπογραφή σας ή να κάνετε χρήση των προσωπικών μηνυμάτων.
__________________
Βοηθήστε στη διατήρηση της λειτουργικότητας του forum κάνοντας χρήση της αναζήτησης και της αναφοράς.
Οδηγίες για το πως γίνεται η αναζήτηση δείτε εδώ
Αν παρατηρήσετε κάποια δημοσίευση που θεωρείτε περίεργη επιθετική ή ενάντια στους κανόνες κάντε αναφορά δημοσίευσης
Οδηγίες για το πως γίνεται η αναφορά δείτε εδώ
Ευχαριστούμε
Ο χρήστης Συντονιστής Περιεχομένου δεν είναι συνδεδεμένος  
Κλειστό Θέμα

Bookmarks



Εργαλεία Θεμάτων

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:36.


 
 
 
ποιοι είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά    
© parents.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008

Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.


website by
website by VelocityFarm