Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ - ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ


Recommended Posts

Καλημέρα.

Με λένε Μαρίνα, είμαι μηχανικός και εργάζομαι σε έναν οργανισμό του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, ο οποίος είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου. Για τον λόγο αυτό δεν παίρνουμε τα δύο επιδόματα που παίρνουν οι μηχανικοί του δημόσιου τομέα (τα 6 & 7 της χιλίοις).

Από την άλλη, ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί αν μπορούμε να δουλέψουμε εκτός υπηρεσίας, να υπογράψουμε κλπ. Δηλαδή, δεν δικαιούμαστε ούτε αυτό που δικαιούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι, ούτε αυτό που διακαιούνται οι ιδιωτικοί υπάλληλοι.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν και άλλοι μηχανικοί του ευρύτερου δημόσιου τομέα, τι γίνεται με τα επιδόματα και με τα δικαιώματά τους;

Γνωρίζει κανείς κανένα νόμο κλπ;

Αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα;

ZS95p3.png  hcT0p3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μαριλίνα καλημέρα,

και εγώ είμαι μηχανικός δημοσίου (ΙΔΑΧ), ανήκω στο Υπουργείο Παιδείας. Τα επιδόματα τα παίρνω και μετά από αίτηση διατηρώ Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών με την προϋπόθεση ότι το έργο που θα κάνω δεν είναι ανταγωνιστικό της δουλειάς του δημοσίου.

Για περισσότερες πληροφορίες, κοίταξε το site: http://www.emdydas.gr/

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor