Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ


Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ PARENTS ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.ΕΙΜΑΙ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ Σ΄ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΩΤΗΣΗ-ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ.[/b]

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 180
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Καλημέρα καλός ήρθες πως σε λένε? Λογοθεραπεύτρια θα γράφουμε? Δεν έχω κάτι να σε ρωτήσω τώρα είναι μικρούλια τα παιδάκια μου ακόμα αλλά μου άρεσε πολύ η σκέψη σου και σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται!!!

Link to comment
Share on other sites

Η μικρη μου εκανε θεραπεια 8 μηνες για το ρ και το σ της.Πριν 1,5 μηνα ειπε το ρ καθαρα και το χρησιμοποιει κανονικα στο λογο της χωρις να χρειαστει να την διορθωσω καθολου.Βρισκομαστε σε ξενη χωρα και το σ δεν το εχει καταφερει,το απλωνει και δεν ακουγεται καθαρα.Οπως καταλαβαινεις λογω της γλωσσας δεν μπορω να την παω σε ειδικο εδω.Ειναι 6 χρονων.Πως μπορω να την βοηθησω εγω στο σπιτι?

Ευχαριστω προκαταβολικα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

καλως όρισες στην παρέα μας και ευχαριστούμε για την προσφορά σου!

Αυτό που μου ήρθε σαν πρώτη απορία, είναι "από ποιά ηλικία πρέπει να ανησυχούν οι γονείς για το αν θα μιλήσουν τα παιδιά τους;;;; και αν τελικά μηλίσουν... πότε ανησυχούμε για την καθαρή ή μη ομιλία τους"

 

ευχαριστώ!!

.....και που λες ο Πινόκιο... τάνει μαμάααααααααααααα!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ.Κ. ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠ΄ΟΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ Η ΚΟΡΗ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΤΗΣ ΔΟΝΤΑΚΙΑ.ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΕ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΕΤΕ) ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ, ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΣΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΦΩΝΗ ΣΑΝ ΤΟ ΦΙΔΙ σ,σ,σ,σ,σ,σ,σ.Ο ΑΕΡΑΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΔΟΝΤΙΑ.Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.ΕΠΙΣΗΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Ζ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΥΡΡΙΣΤΙΚΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ...ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ......

Link to comment
Share on other sites

Ελένη καλησπέρα!!!!

Πολύ ευγενική η προσφορά σου!!

Η δουλειά σας είναι αξιέπαινη!Ο γιος μου είναι 6 ετών, Εκανε λογοθεραπεία για το ρ και το λ και είδαμε γρήγορα βελτίωση! Ειδικά το λ, το άρθρωσε πολύ γρ'ηγορα. Τώρα τα λέει κανονικά, εκτός από κάποιες φορές που ξεχνιέται λίγο με το ρ. Ο λόγος που άργησε να τα πεί, ήταν τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση, έλλειψη διάγνωσης από την παιδίατρο (την οποία και αλλαξαμε)κοντού γαληνού.

Η δασκάλα στον παιδικό, μας έκανε να ψάξουμε το θέμα, μια που παρατηρησε αυτή την ιδιομορφία, που τελικά από ότι μάθαμε αργότερα είναι συχνή και εμφανίζεται σε πολλά παιδάκια.

Κάναμε την επέμβαση, αλλά ήδη το παιδί μιλούσε, οπότε είχε διαμορφωθεί ο τρόπος που έλεγε τα συγκεκριμένα γράμματα.

Ευτυχώς, τώρα είναι όλα καλά και εν όψη της νέας σχολικής χρονιάς (α' δημοτικού), που είναι και σημαντικό για το παιδί να τα αρθρώνει σωστά τα γράμματα και για την γραφή αλλά και για την ανάγνωση. :D

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ.ΠΡΩΤΑ ΑΠ΄ΟΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 3 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ 80% ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΙΔΙΚΟ.ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ. Η ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΚΟΝΤΟΣ ΧΑΛΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ.ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ Λ ΚΑΙ ΤΟ Ρ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΣΚΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ!!!!!!!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

...ΠΡΩΤΑ ΑΠ΄ΟΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 3 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ 80% ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ...

 

Ελένη Καλησπέρα & καλως όρισες στην παρέα ! :D

Σε ευχαριστούμε για την εθελοντική προσφορά σου ! πστεύω οτι θα βοηθήσεις πολλούς γονείς ! :)

 

Οταν λές το 80% της ομιλίας του ... τι ακριβώς εννοείς ;

Θα πρέπει το λεξιλόγιο του να αποτελείτέ απο εναν αριθμό λέξεων ας πούμε ; θα πρεπεί να λέει ολοκληρωμένες προτάσεις με 4-5 λέξεις ή και παραπάνω ;

 

Αν θελεις δώσε μας μια γενική εικόνα ... :)

 

Ευχαριστώ εκ'των προτέρων!

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

ελενη καλως ηρθες κ ευχαριστουμε για την προσφορα.η μικρη μου ειναι 3 ετων.ξερει τα παντα αλλα δεν ξεκαθαριζει καλα τις λεξεις ακομη παρα μονο λιγες.κανει σαν να βαριεται κ τα λεει ολα μαζι .της μιλαω αργα κ καθαρα μηπως βοηθησει.επισης εκτος απο το ρ που σιγουρα ειναι νωρις να το πει δυσκολευεται με το κ .το κ το λεει μονο στο τελος π.χ λεει παπακι.ενω τη λεξη κοτα την λεει τοτα.πως κανει η κοτα τη ρωταω και λεει το το το το.πως να βοηθησω γενικα αλλα και στο κ????????????

Link to comment
Share on other sites

Ελενη καλημερα

Ο γιος μου ειναι 4χρ. και 4 μηνων

Μιλαε απο 15 μηνων(χωρις υπερβολη)και κοντα στα δυο αν δεν τον εβλεπες νομιζες οτι μιλαει ενα πενταχρονο

Το μονο προβλημα ειναι το Σ του βγαινει Θ,το βρισκαμε χαριτωμενο και δεν το διορθωναμε,τι πρεπει να κανουμε??

Να ζητησυμε βοηθεια ή θα φταξει με τον καιρο

Ευχαριστω πολυ

 

και κατι με τον μεγαλο μου.Εχω παρατηρησει οτι τη λεξη "βλεπει" τη λεει "δλεπει".Θα παει Τριτη δημοτικου,αριστος μαθητης και διαβαζει απο τα 4 του μονος του εμαθε χωρις να τον πιεσουμε(δινω πληροφοριες που ισως χρειαστεις)

και παλι ευχαριστω για το χρονο σου

4

Link to comment
Share on other sites

...ΠΡΩΤΑ ΑΠ?ΟΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 3 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ 80% ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ...

Οταν λές το 80% της ομιλίας του ... τι ακριβώς εννοείς ;

Θα πρέπει το λεξιλόγιο του να αποτελείτέ απο εναν αριθμό λέξεων ας πούμε ; θα πρεπεί να λέει ολοκληρωμένες προτάσεις με 4-5 λέξεις ή και παραπάνω ; Αν θελεις δώσε μας μια γενική εικόνα ... :)

 

Ελένη σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

θα περιμένω κι εγώ τη διευκρίνηση που ζητά η Αφροδίτη!

 

καλημέρα!

.....και που λες ο Πινόκιο... τάνει μαμάααααααααααααα!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ελένη καλημέρα και από εμένα!!Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την προσφορά σου και είμαι σίγουρη οτι θα βοηθήσει πολλά κορίτσια!!Εμένα ο γιος μου είναι 15 μηνών. Δεν μιλάει, και συνέχεια μουγκρίζει και δείχνει κάτι που θέλει. Αν δεν του το δώσεις κλαιει αλλα σπαρακτικά!!!Να σου δώσω να καταλάβεις δεν λέει "μαμα" ή "μπαμπά" αλλα λεει "μαμαμαμα.." ή μπαμπαμπα.." "τατατατα..."και κατι σαν "κακ" που εννοει κακα!!Λεει "νε" αμα τον ρωτησεις "θέλεις νερό?" και αμα του πεις "μαμ" ή "νανι" το επαναλαμβάνει!Απο μονος του παντως μονο αυτα που ανεφερα πριν, δηλαδη τις επαναλαμβανομενες συλλαβές και το μουγκρισμα!!Τι να κάνω για να τον βοηθησω? Αν τον προτρεψω να μου πει τι θελει για να του το δωσω νευριαζει απο την αναμονη και κλαιει παρα πολυ!!Σε ευχαριστω εκ των προτερων!!!

PSpyp2.png n6m7p2.png
Link to comment
Share on other sites

Ελένη καλως ήρθες στην παρέα μας.. Σε ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σου.. Είναι παρα πολύ σημαντική για όλες μας.. Mata ο μικρός σου που είχε κοντό χαλινό τι ακριβώς συνέβαινε??

Σε ρωτάω επειδή και τα δύο τα μωρά μου έχουν άνω χαλινό. Δηλ. Το πετσάκι που ενώνει το εσωτερικό του στόματος με τα ούλα μπροστά στην πάνω γνάθω ενώ σε όλους μας σταματάει αρκετά ψηλά, στα μωρά μου συνεχίζει και φτάνει σχεδόν στο τελείωμα των ούλων εκεί που αρχίζουν τα δοντάκια. Το έχει δει ο παιδίατρος και μας σύστησε επεμβασούλα στην οποία θα κοπεί λίγο αυτό το πετσάκι. Μας είπε ότι αν το αφήσουμε ίσως απλά να έχουν λίγο κενό τα μροστινά πάνω δοντάκια..

Μιλάμε για την ίδια περίπτωση?? Δηλ. μπορεί να μου δημιουρδήσει πρόβλημα στην άρθρωση γραμμάτων??

Η κόρη μου πάντως που είναι ήδη τριών και έχει άνω χαλινό τα λέει και το λ και το ρ..

Με αγχωσες τώρα..

phzU.jpgwddf.jpg

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ...Η ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:

-ΣΤΟΥΣ 9 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΣΥΛΛΑΒΕΣ

-ΣΤΟΥΣ 11 ΜΗΝΕΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΞΟΥΛΕΣ

-ΣΤΟΥΣ 14 ΜΗΝΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ (εγω+λέξη)

-2,5 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50 ΛΕΞΕΙΣ

-3 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟ 80% ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ (δηλαδή να μπορεί να παράγει τους βασικούς ήχους-γράμματα π.χ. π,μπ,μ,ν,σ,ζ,τ,,ντ,κ,γκ,χ,γ,φ,β) καθώς και να παρουσιάζει ένα πλούσιο λεξιλόγιο

-3,5 ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ....

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ......ΑΝ ΠΑΛΙ ΚΑΤΙ ΣΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΜΕ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ....

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΕΛΕΝΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ:

-ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

-ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ

-ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΡΓΑ

-ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΑΙΔΙΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ π.χ. απα,μαμ κ.τ.λ.

(ΟΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ).

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ Ρ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ.ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 4,5 ΚΑΘΟΤΙ ΤΟ Ρ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΦΩΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΤΙΕΤΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.

ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΤΟ Κ ΕΝΘΑΡΥΝΕΤΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ κ,κ,κ.ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΕΙ.ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΘΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.

ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΗΛΙΑΝΝΑ.

ΠΡΩΤΑ ΑΠΌΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1.ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΟΙΓΜΑ?

2.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΠΙΠΙΛΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ?ΑΝ ΝΑΙ, ΣΕ ΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΝ ΕΚΟΨΕ?

3.ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΥΓΔΑΛΕΣ? (π.χ. έχει ποιώδεις αμυγδαλές)

4.ΤΟ Ζ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΓΕΙ?

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ...

ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΟ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ. ΕΠΙΣΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ Σ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΠΤΟΥΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

Η ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ:ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ?ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ.ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ?

 

ΤΕΛΟΣ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ:

-ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ?

-ΣΤΟΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΛΟΓΟ?

-ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΛΕΞΗ Η ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟ Β ΜΕ ΤΟ Δ ΠΑΝΤΑ?

 

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΑΛΛΑ ΚΙ΄ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ...

Link to comment
Share on other sites

1.ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΟΙΓΜΑ?

2.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΠΙΠΙΛΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ?ΑΝ ΝΑΙ, ΣΕ ΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΝ ΕΚΟΨΕ?

3.ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΥΓΔΑΛΕΣ? (π.χ. έχει ποιώδεις αμυγδαλές)

4.ΤΟ Ζ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΓΕΙ?

 

ΤΕΛΟΣ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ:

-ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ?

-ΣΤΟΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΛΟΓΟ?

-ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΛΕΞΗ Η ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟ Β ΜΕ ΤΟ Δ ΠΑΝΤΑ?

 

Καλησπερα!

 

:arrow: Τα δοντια του δεν εχουν ανοιγμα

:arrow: Δεν χρησιμοποιησε ουτε για μια ωρα πιπιλα και μπουκαλι απο τον 5ο μηνα

:arrow: το Ζ δεν το θυμαμαι αυτη τη στιγμη αλλα θα το τσεκαρω και θα σου πω

 

:arrow: ο μεγαλος οταν διαβαζει δεν κανει λαθος

:arrow: και το κανει μονο με αυτη τη λεξη και νομιζω με αλλη μια :?

 

Σε ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον σου :wink:

4

Link to comment
Share on other sites

Η ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:

-ΣΤΟΥΣ 9 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΣΥΛΛΑΒΕΣ

-ΣΤΟΥΣ 11 ΜΗΝΕΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΞΟΥΛΕΣ

-ΣΤΟΥΣ 14 ΜΗΝΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ (εγω+λέξη)

-2,5 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50 ΛΕΞΕΙΣ

-3 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟ 80% ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ (δηλαδή να μπορεί να παράγει τους βασικούς ήχους-γράμματα π.χ. π,μπ,μ,ν,σ,ζ,τ,,ντ,κ,γκ,χ,γ,φ,β) καθώς και να παρουσιάζει ένα πλούσιο λεξιλόγιο

-3,5 ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.....

 

Σ?ευχαριστώ πολύ για την απάντηση... αν και ψιλοαγχώθηκα!

ξέρω πως κάθε παιδί έχει τους δικού του ρυθμούς ανάπτυξης... αλλά να!

εμένα είναι σχεδόν 15 μηνών και το ΕΓΩ δεν υπάρχει!

λέει μαμά, μπαμπά, περισσότερο όμως αμά ή μαμα-μά μπαμπ ή μπα-μπα-μπά, λέει μαμ όταν πρόκειτε για φαϊ ή για πιπίλα, νερλό για νερό, άντε, γαβ για το σκύλο, ίου για τη γάτα, μπου για την αγελάδα, παπαπά για το παπάκι... κάνει ένα φωνητικό "ούκου" για το όχι, με πιέσεις πέταξε κάτι γκαγκά και αγιά για το γιαγιά... και γενικά νευριάζει πολύ που δε μπορεί να μιλήσει ή να το καταλάβουμε!

Τελικά, είμαστε σε καλό δρόμο;;; :lol::lol::lol:

περισσότερο με αγχώνει ο άντρας μου... (έχει το φόβο γιατί ο ανηψιός του έκανε λογοθεραπεία κυρίως για το "ρ" και γενικότερα για να καθαρίσει η ομιλία του γιατί στα πρώτα χρόνια του Δημοτικού δεν καταλάβαινες και εύκολα τί έλεγε... και τώρα η ανηψιά του... μιλάει ακόμη σαν Ισπανίδα...)

Αλήθεια υπάρχει θέμα κληρονομικότητας στο σόι;;; :roll:

.....και που λες ο Πινόκιο... τάνει μαμάααααααααααααα!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

:arrow: το Ζ δεν το θυμαμαι αυτη τη στιγμη αλλα θα το τσεκαρω και θα σου πω

 

Τελικα το Ζ το λεει δδδδζζζζζδδδδ

και με τις αμυγδαλες δεν εχουμε ιδιαιτερο προβλημα :P

4

Link to comment
Share on other sites

xrysalis δεν ξερω αν διαβασες το δικο μου post αλλα ειμαστε στην ιδια κατασταση ακριβως. Και εγω μολις διαβασα την απαντηση της Ελενης αγχωθηκα!!Ποιο "εγω", εδω καλα καλα δεν λεει τα υπολοιπα!!Δεν ξερω τι να πω!!Οκ καθε παιδι εχει τον ρυθμο του αλλα οσο να ναι δεν μπορω να μην το σκεφτομαι!!!

PSpyp2.png n6m7p2.png
Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...