Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙΑ? (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ). ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.

ΛΥΠΑΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


:shock::shock::shock: Μέσα στην εγγύηση και δεν το διορθώνουν, τότετι νόημα έχει η εγγύηση :?::?::?: Τι καροτσάκι έχεις. Στη θέση σου θα έστελνα mail στην κατασκευάστρια εταιρεία ή στη γενική αντιπροσωπεία. Δυο φορές έτσι έλυσα το προβλημά μου
Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ MOTHERCARE ΚΑΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΡΑΚΙΑ.ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ. ΓΙΑ ΕΝΘΥΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ.

Link to comment
Share on other sites

τί έπαθε ? το ύφασμά του? τι σόι εγγύηση είναι που δεν το διορθώνουν? να σου δώσουν καινούριο...

έσπασε απο δικό σας φταίξιμο?

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Πόσους μηνες το έχεις? Αν το καροτσάκι δεν εσπασε από κάκή χρηση αλλα απο κακή κατασκευη, μην το αφήσεις έτσι, είναι κοροϊδια! Δες κατάρχην τι ακριβως γραφει η εγγυηση και ζητα να μιλήσεις με υπεύθυνο της εταιρελιας και όχι του καταστηματος - και να εισαι διατεθειμένη να φτάσεις μεχρι την μαμα εταιρεία!! Συνήθως οι ξένες εταιρείες είναι πιο "ευαίσθητες" σ'αυτα.

Αν τους τονίσεις και ότι, το ότι έσπασε σημαινει ότι ηταν επικίνδυνο για το παιδι σου και θα μπορουσες να πας και μέχρι Γεν.Γραμ. Καταναλωτη (αν βρουν εκει οτι ενα προϊον ειναι επικινδυνο, η εταιρεια υποχρεωνεται να το αποσυρει..)???

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πριν από περίπου 2 μήνες όταν ετοιμαζόμουν να πάρω καρότσι επικοινώνησα με την chicco για να μάθω αν υπάρχουν ανταλλακτικά για τις ρόδες σε περίπτωση που σκάσει κάποια (ενδιαφερόμουν για ένα τρίκυκλο με φουσκωτές ρόδες). Μου απάντησαν ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και θα πρέπει να το πηγαίνω σε μαγαζί που επισκευάζουν ρόδες ποδηλάτων. Μου φάνηκε απαράδεκτο ότι σε καρότσια που κάνουν 400 ευρώ δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Περίεργο μου φαίνεται ότι το σερβις στα μαγαζιά και στις εταιρειες σταματά με την αγορά του προιόντος.

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ ΕΣΠΑΣΕ ΑΠ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΦΤΑΙΞΙΜΟ, ΑΠΟ ΠΙΕΣΗ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ.ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 11 ΜΗΝΕΣ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ. ΚΑΤΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΡΩ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ 20% ΕΚΠΤΩΣΗ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΜΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕ.

Link to comment
Share on other sites

Εμείς πάντως είχαμε ένα καρότσι απλό που κλείνει σαν ομπρέλα από τα Mothercare. Μας το είχαν κάνει δώρο και δεν είχα και απόδειξη αγόράς.

 

Το θέμα είναι ότι μέσα από το ύφασμα, στην πλάτη είχε κάτι σκληρό (κάτι σαν χαρτόνι) το οποίο με την χρήση τσάκισε. Η εγγυηση ήταν 6μηνη και αυτό έγινε λίγο μετά

 

Το πήρε λοιπόν ο πατέρας μου (βέβαια σε τέτοια θέματα δεν έχω γνωρίσει άλλο άτομο για να τον συγκρίνω) και το πήγε πίσω στα mothercare (ε΄γω δούλευα εκείνη την ώρα).. Τέλοσπάντων με τα πολλά πολλά του είπαν ότι θα του το αλλάξουν και πράγματιπήγαμε μαζί , πήραμε ένα καινούριο (βλακεία που πήραμε το ίδιο στυλ βέβαια) και πληώσαμε μόνο 10 ευρώ διαφορά γιατί ήταν κάπως πιο καινούριο το μοντέλο, που αντικατέστησε ατό που είχαμε εμείς

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν τους πιέσεις κάτι γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Άποψή μου : μη μασάς.

Στείλε τους γράμμα και να φαίνεται ότι έχεις κάνει κοινοποίηση - καταγγελία στο ΙΝΚΑ (ινστιτουτο καταναλωτών). Αυτοί απο την μεριά τους φυσικά και λένε ΄΄οτι είναι δικό σου το πρόβλημα και όχι του καροτσιού (πως νομίζεις καταλήγουν να αποσύρουν κάποια μοντέλα ως ακατάλληλα;).

Επίσης, πολύ καλή ιδέα είναι να απευθυνθείς στην μητρική εταιρεία (αγγλία δεν είναι;) εκθέτοντάς τους την όλη κατάσταση εδώ και τη μη συνεργασία με το κατάστημα απο όπου το αγόρασες.

 

Στην χειρότερη περίπτωση, όταν αναγνωριστεί ότι το πρόβλημα είναι του καροτσιού και όχι σικό σας, ζήτα να αποζημιωθείς σε χρήμα, γιατί η διαδικασία κράτησε πολύ (εξ αιτίας τους )και δε μπόρεσες να μείνεις χωρίς καρότσι. Άποψή μου πάρε ένα με 70-80 ευρώ απο το jumbo, που να κλείνει σαν ομπρέλλα και θα σε βολε΄ψει και περισσότερο (μικρό μέγεθος, ελαφρύ)

Link to comment
Share on other sites

Kαλα σοβαρολογεις??????παρε τηλ.στα κεντρικα και αν σε ζορισουν πες οτι θα τους κανεις καταγγελια .συμφωνω με oh mammy..τι απαραδεκτα πραγματα ειναι αυτα????????/εγω θα τους ειχα κανει κουδουνια..

πολλες φορες μου δωσανε καινουργια οταν ειχα προβλημα αλλα τους ταραξα....

με εναν χρυσοχοο πρωτη μουρη στη Θεσσαλονικη ως και στα δικαστηρια θα φταναμε και οταν συνειδητποιησε οτι θα τι κανω μου εδωσε καινουργιο ρολοι και οταν γεννησα μου εστειλε και λουλουδια...τον απατεωνα......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...