Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Αγγλικά στο φροντιστήριο από β' δημοτικού: τι γνώμη έχετε;


Recommended Posts

Ο γιόκας μου θα πάει β' δημ. και πηγαίνει σε δημοτικό με ενιαίο αναθεωρημένο πρόγραμμα, έκανε δηλαδή αγγλικά από την πρώτη. Η διδασκαλία στην α' και στη β' τάξη είναι μόνο προφορική, χωρίς βιβλία, τα οποία θα ξεκινήσουν στην γ'. Συζητώντας με μαμάδες που έχουν παιδιά από γ' τάξη και πάνω, μου είπαν ότι στην γ' οι δασκάλες βάζουν τα παιδιά από την αρχή στα δύσκολα γιατί τα περισσότερα πάνε φροντιστήριο από την πρώτη. Γι' αυτό έχω προβληματιστεί και τείνω να πιστεύω ότι ίσως να είναι καλύτερα να τον στείλω φροντ. από το Σεπτέμβριο, για να μην τα βρει σκούρα αργότερα. Να τονίσω ότι δεν είμαι υπέρμαχος του να ξεκινήσει ξένη γλώσσα από την α-β δημοτικού γιατί πιστεύω ότι αυτό που προέχει είναι η εδραίωση της μητρικής γλώσσας, να υπάρχει ένα σωστό γλωσσικό υπόβαθρο ώστε σε αυτό να "πατήσει" και 2η και 3η αργότερα ξένη γλώσσα. Μήπως όμως οι απαιτήσεις από την γ' τάξη και μετά είναι τέτοιες που είναι καλό-απαραίτητο ένα παιδί να διαθέτει κάποιες παραπάνω γνώσεις από αυτές της προφορικής διδασκαλίας;

 

Για πείτε μου και σεις την άποψή σας...

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 63
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Προσωπικά σκέφτομαι να τον ξεκινήσω ιδιαίτερα στην γ ή δ'δημοτικού. Μέχρι τότε θα πορευτούμε με ότι κάνουν στο σχολείο. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο να στερήσω από το παιδί ώρες παιχνιδιού και χαλάρωσης.

Εχει στην γειτονιά μας ένα φροντιστήριο αγγλικών όπου είναι το μοναδικό που δεν πέρνει παιδάκια κάτω της γ'δημοτικού. Είχε πάει η διπλανή μου να ρωτήσει και της είπαν ότι δεν θέλουν να κοροιδεύουν τους γονείς.Να σημειώσω ότι το φροντιστήριο είναι 25 χρόνια στην περιοχή και ότι είναι δίπλα στο σχολείο μας που κάνουν αγγλικά από α'δημοτικού.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

κοιτα να δεις,,,,και εγω ειχα αρχισει αγγλικα καποτε στη τριτη δημοτικου......και αν και εφοσον δω οτι στο σχολειο τοτε που θα παμε δε γινεται καλη δουλεια θ αοτ σκεφτω για φροντιστηριο....εμεις τοτε μαθαιναμε στο γυμνασιο,,,,δε ξερω πια αν θα χρειαζεται να τα στελνουμε φροντιστηριο εξτρα ,,,,αφου θα τ αμαθουν και στο σχολειο ,,,,,

 

και για την ερωτηση σου συμφωνω με τη νταλια καλυτερα στη τριτη που ηδη κατεχει αρκετα καλα τη γλωσσα την ελληνικη

 

δε καταλαβαινω τη λογικη των μαμαδων που σου το ειπαν αυητο...οτι στη τριτη ειναι σκουρα και δυσκολα....δε γινεται να ξεκινας με δυσκολα σε ενα παιδι μια ξενη γλωσσα οταν απλα εχει διδαχτει μονο προφορικα τις δυο προηγουμενες χρονιες..το θεωρεω κουλο....

μαιμουδακι 08/05/07

αγριοκατσικο 01/12/09

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια και η δική μου άποψη είναι ότι τα αγγλικά ή όποια άλλη γλώσσα καλό είναι να τα αρχίζουν στη γ' αλλά με βάλανε σε σκέψεις αυτά που άκουσα. Οταν πήγαινα σχολείο αρχίζαμε τα αγγλικά στην τετάρτη και μια χαρά τα πηγαίναμε αλλά κάναμε αγγλικά στο γυμνάσιο κι όχι νωρίτερα... Πράγματι προτιμότερο είναι να παίζουν τα παιιδιά και να κάνουν αυτά που τους ευχαριστούν παρά να φορτώνεται πρόωρα το πρόγραμμά τους με δραστηριότητες.

 

Μου φαίνεται ότι είναι καλύτερο να τον αφήσω έτσι και στη β' κι από τη γ' βλέπουμε.

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια εμείς θυμάμαι στο σχολείο απο α δημοτικού κ εγω σε ιδιαίτερα που κάνω τα ξεκινάω απο γ δημοτικού

Ζω τις πιο ευτυχισμενες μέρες χάρη στον άντρα της ζωής μου <3

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα σου απαντήσω σαν καθηγήτρια Αγγλικών. Πήγαινε το στην Γ' Δημοτικού...Μην ανησυχείς θα προσαρμοστεί στους ρυθμούς του σχολείου...Όταν ξεκινάνε από πιο μικρά τα παιδάκια παιδευόμαστε πάρα πολύ να τους εξηγήσουμε τη γραμματική ας πούμε, γιατί αν δεν έχει εμπεδωθεί η γνώση στα Ελληνικά πώς θα κάνει το παιδί το συσχετισμό με τα Αγγλικά ώστε να του μείνουν;Κάπως έτσι φτάνουν στο Lower και τους εξηγώ ακόμα τον Present Continuous!Ήμαρτον!

Πολύ αργά για να είναι εγκαίρως, αλλά πολύ νωρίς για να είναι αδύνατον!

Link to comment
Share on other sites

Χριστινακι έχεις δίκιο κ εγω αγγλικα γαλλικα Γερμανικά τα ξεκινάω απο γ δημοτικου για να μάθουν συντακτικό κ γραμματικη στην α δημοτικου μαθαίνω το όνομα τους τα χρώματα κλπ

Ζω τις πιο ευτυχισμενες μέρες χάρη στον άντρα της ζωής μου <3

Link to comment
Share on other sites

Χριστινακι έχεις δίκιο κ εγω αγγλικα γαλλικα Γερμανικά τα ξεκινάω απο γ δημοτικου για να μάθουν συντακτικό κ γραμματικη στην α δημοτικου μαθαίνω το όνομα τους τα χρώματα κλπ

 

Ναι, θυμόμουν ότι είσαι κι εσύ καθηγήτρια από μια αγγελία που είχες βάλει!Σε αυτή την τάξη μόνο προφορικά αξίζει να κάνεις όπως και στο Δημοτικό. Είμαι τελείως αντίθετη που έχουν βάλει την αλφαβήτα γραπτά μέχρι και στο pre-junior ενώ ακόμα δεν έχουν μάθει ούτε την ελληνική!Αν είναι δυνατόν!

 

Πόσα λεφτά τσάμπα χαλάνε οι γονείς επειδή τους φουσκώνουν τα μυαλά οι φροντιστηριούχοι δεν υπάρχει!Μόνο να ξέρανε θα τους έπαιρναν με τις ντομάτες!

Πολύ αργά για να είναι εγκαίρως, αλλά πολύ νωρίς για να είναι αδύνατον!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο λέω κ εγω γενικά μέχρι γ δημοτικου η μέχρι δ τους μαθαίνω τα απλα μετα μπαίνουμε στα δύσκολα αφού πρώτα έχουν κατανοήσει κ την ελληνική γραμματικη κ συντακτικο

Ζω τις πιο ευτυχισμενες μέρες χάρη στον άντρα της ζωής μου <3

Link to comment
Share on other sites

Τινούλα και χριστινάκι ευχαριστώ που γράψατε μια και γνωρίζετε από μέσα τα πράγματα. Η καθ. αγγλικών στο δημοτικό είναι πολύ καλή, τους έχει μάθει προφορικά ένα σωρό λέξεις, τα χρώματα, τα ζώα, τα φρούτα. Τα παιδιά τη λατρεύουν και χαίρονται να κάνουν μάθημα :-)

 

Οταν πήγαινα αγγλικά υπήρχαν 2 προκαταρκτικές τάξεις και στην 5η -νομίζω- κανονική έδινες Lower. Έτσι είναι και τώρα ή έχουν αλλάξει τα πράγματα;

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τινούλα και χριστινάκι ευχαριστώ που γράψατε μια και γνωρίζετε από μέσα τα πράγματα. Η καθ. αγγλικών στο δημοτικό είναι πολύ καλή, τους έχει μάθει προφορικά ένα σωρό λέξεις, τα χρώματα, τα ζώα, τα φρούτα. Τα παιδιά τη λατρεύουν και χαίρονται να κάνουν μάθημα :-)

 

Οταν πήγαινα αγγλικά υπήρχαν 2 προκαταρκτικές τάξεις και στην 5η -νομίζω- κανονική έδινες Lower. Έτσι είναι και τώρα ή έχουν αλλάξει τα πράγματα;

 

Υπάρχει το pre-junior που μπαίνουν σιγά σιγά στο νόημα και γράφουν και την αλφαβήτα (διαφωνώ αλλά τέσπα), αλλά αυτή είναι για τα παιδάκια μέχρι και Α'Δημοτικού...Μετά είναι A junior, B junior, οι προκαταρκτικές που λες κι εσύ και μετά πάνε οι κανονικές, οι senior. Κάνουν και την E senior (Pre-Lower) και μετά την τάξη του Lower οπότε και δίνουν εξετάσεις...Μην σε ανησυχεί πάντως το πότε θα δώσει εξετάσεις, το πολύ πολύ να κάνει θερινά/εντατικά μαθήματα αργότερα και να πηδήξει εύκολα μια ή και δύο τάξεις...Εγώ πάντως έτσι έκανα και ενώ ξεκίνησα στην Γ' Δημοτικού πήρα το Proficiency στην 1η Λυκείου...

 

Πάντως στη θέση σου, αν το παιδί τράβαγε και του άρεσαν τα Αγγλικά, θα έκανα ιδιαίτερα και θα πέρναγα 1,5 τάξη τη χρονιά (προσωπικά έχω δει ότι βγαίνει με 3 ή 4 ώρες την εβδομάδα)...

Πολύ αργά για να είναι εγκαίρως, αλλά πολύ νωρίς για να είναι αδύνατον!

Link to comment
Share on other sites

Οι μαθητές μου α γυμνασίου η στ παίρνουν πτυχίο ( το αποφασίζουν για να τελειώνουν στη γ γυμνασίου ώστε μετα να έχουν το μυαλό τους στις πανελλήνιες)

Ζω τις πιο ευτυχισμενες μέρες χάρη στον άντρα της ζωής μου <3

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στη θέση σου, αν το παιδί τράβαγε και του άρεσαν τα Αγγλικά, θα έκανα ιδιαίτερα και θα πέρναγα 1,5 τάξη τη χρονιά (προσωπικά έχω δει ότι βγαίνει με 3 ή 4 ώρες την εβδομάδα)...

 

ένας από το λόγους που θα τον κάνω ιδιαίτερα...

κορίτσια αν ξεκινήσω στην δ πάει πολύ...? έτσι και αλλιώς μέχρι τότε έχει επαφή με τη γλώσσα ( σχολείο που θεωρώ κάνουν καλή δουλειά αλλά και παιχνίδια στο PS3 )

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

ένας από το λόγους που θα τον κάνω ιδιαίτερα...

κορίτσια αν ξεκινήσω στην δ πάει πολύ...? έτσι και αλλιώς μέχρι τότε έχει επαφή με τη γλώσσα ( σχολείο που θεωρώ κάνουν καλή δουλειά αλλά και παιχνίδια στο PS3 )

 

Όχι καθόλου, όσο πιο αργά τόσο καλύτερα θα κατανοεί την αγγλική γραμματική (αφού θα γνωρίζει καλύτερα την ελληνική) αλλά και την έννοια της έκθεσης (καλά μην φανταστείς, για καμιά παράγραφο μιλάμε και πολύ αργότερα για αρχή αλλά και πάλι). Σε αυτά τα δύο δυσκολεύονται περισσότερο...Βέβαια και στα προφορικά θα αντεπεξέλθει ευκολότερα αφού θα έχει ''ωριμάσει'' ακόμα περισσότερο...Αργότερα μπορείς άνετα να τον ''τρέξεις''...

Πολύ αργά για να είναι εγκαίρως, αλλά πολύ νωρίς για να είναι αδύνατον!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

προσωπικα,ως εκπαιδευτικος ξενης γλωσσας και δη Αγγλικων,δεν προκειται να ξεκινησω την κορη μου Αγγλικα με την μορφη μαθηματος πριν την Γ'Δημοτικου..δεν ειμαι υπερμαχος του να "ξεμπερδευω με τα πιστοποιητικα" οποτε θα ακολουθησω πιο χαλαρο προγραμμα βλεποντας το ποσο τραβαει το παιδι μου..Αλλωστε στο δημοσιο σχολειο εχουν επαφη με την γλωσσα απο την Α'Δημοτικου,δεν χρειαζεται σε τοσο μικρη ηλικια να ζοριστει με πηγαινελα και σε φροντιστηρια..Παντως πιο παλια η πλειοψηφια των μαθητων ξεκινουσαν σε φροντιστηριο την ξενη γλωσσα οταν στο σχολειο ηταν Γ ή Δ΄Δημοτικου και την πρωτη πιστοποιηση την επαιρναν στην Α'Λυκειου..μια χαρα χρονο ειχαμε και κανενα προβλημα δεν αντιμετωπισαμε!

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα με τα φροντηστηρια ειναι η ομοιογενια του τμηματος. Δηλαδη αν ενα φροντηδστηριο εχει μονο τμηματα που ξεκινανε απο τη Β' Δημοτικου, ενα παιδακι που θα παει πρωτη φορα οταν ειναι στην Γ' ή Δ' δημοτικου σε ποια ταξη θα παει στα αγγλικα? Στην πρωτη μαζι με τα "μικρα" της δευτερας δημοτικου ή στην τριτη με τα παιδια της ταξης του που ομως θα εχουν κανει δυο χρονια αγγλικα ηδη? Δεν θα δυσκολευτει αν παει στο προχωρημενο τμημα? Δεν θα νιωσει καπως αν ειναι με τα μωρα??

Οσο για το πτυχιο καποτε το lower του Cambridge ειχε ελαχιστο οριο ηλικιας τωρα δεν υπαρχει πια?

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα με τα φροντηστηρια ειναι η ομοιογενια του τμηματος. Δηλαδη αν ενα φροντηδστηριο εχει μονο τμηματα που ξεκινανε απο τη Β' Δημοτικου, ενα παιδακι που θα παει πρωτη φορα οταν ειναι στην Γ' ή Δ' δημοτικου σε ποια ταξη θα παει στα αγγλικα? Στην πρωτη μαζι με τα "μικρα" της δευτερας δημοτικου ή στην τριτη με τα παιδια της ταξης του που ομως θα εχουν κανει δυο χρονια αγγλικα ηδη? Δεν θα δυσκολευτει αν παει στο προχωρημενο τμημα? Δεν θα νιωσει καπως αν ειναι με τα μωρα??

Οσο για το πτυχιο καποτε το lower του Cambridge ειχε ελαχιστο οριο ηλικιας τωρα δεν υπαρχει πια?

 

Εχεις δικιο αλλά ρωτησα για ιδιαιτερα;)

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο αλλά ρωτησα για ιδιαιτερα;)

 

Τα ιδιεταιρα εχουν το πλεονεκτημα οτι ακολουθουν τους ρυθμους του παιδιου (αν ερθουμε Ελλαδα σιγουρα ιδιεταιρα θα κανουμε στα γαλλικα) αλλα αν δεν ειναι καλος ο διδασκων τα αποτελεσματα ειναι χειροτερα απο οτι θα ηταν αν ο ιδιος καθηγητης ηταν σε ταξη.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου απαντήσω σαν καθηγήτρια Αγγλικών. Πήγαινε το στην Γ' Δημοτικού...Μην ανησυχείς θα προσαρμοστεί στους ρυθμούς του σχολείου...Όταν ξεκινάνε από πιο μικρά τα παιδάκια παιδευόμαστε πάρα πολύ να τους εξηγήσουμε τη γραμματική ας πούμε, γιατί αν δεν έχει εμπεδωθεί η γνώση στα Ελληνικά πώς θα κάνει το παιδί το συσχετισμό με τα Αγγλικά ώστε να του μείνουν;Κάπως έτσι φτάνουν στο Lower και τους εξηγώ ακόμα τον Present Continuous!Ήμαρτον!

 

Εγω δεν καταλαμβαίνω γιατί θα πρέπει να εξηγήσεις την γραμματική σε μικρά παιδιά. Καταλαμβαίνω να το κάνεις σε ένα μάθημα μεγάλων παιδιών ή εντατικό ενηλίκων αλλά σε μικρά παιδιά πιος ο λόγος?

Και τι σχεση έχει η γνώση στα Ελληνικά? Και γιατί να κάνει συσχετισμό? (αυτό μάλλον θα κάνει χειρότερη την μάθηση). Και τι συσχετισμό να κάνει με την γραμματική των αγγλικών?

 

Εγώ πριν πολλά πολλά χρόνια όταν έμαθα αγγλικά κανένας δεν μου εξήγησε γραμματική μεχρι το fist certificate. Ξεκίνησα στην 3η Δημοτικού σε μια τάξη με native speaker που δέν ήξερε λέξη ελληνικά και οπτικοακουστική μέθοδο. Σιγά -σιγά και φυσικά μαθαίναμε χωρίς πίεση και χωρίς επεξηγήσεις. Βασικά μέχρι που να τελιώσω το φροντιστήριο δεν μου μιλήσαν ποτέ στα ελληνικά στην τάξη.

Τα μικρά παιδιά που ξεκινάνε μια γλώσσα έχουν την πολυτέλεια να μάθουν φυσικά, και βιωματικά και δεν χρειάζεται να τα βομβαρδίζεις με επεξηγήσεις γραμματικής. Στο φροντιστήριο που πήγαινα λειτουργούσε δανειστική βιβλιοθήκη με βιβλία σε όλα τα επίπεδα και αυτό βοηθούσε πάρα πολύ.

 

Οταν σαν ενήλικας έκανα εντατικά γαλλικά τότε ναι είχα την ανάγκη να μου εξηγήσουν την αναλυτικά την γραμματική και είχα την ανάγκη να κάνω τους συσχετισμούς (και πιστεύω ότι πιο εύκολα γίνονται με τα γαλλικά) - μια ανάγκη που δεν είχα ποτέ με τα αγγλικά, η διαδικασία της μάθησης των αγγλικών για μένα ήταν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία, πολύ πιο φυσική και πολύ πιο ευχάριστη...

 

Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι μια γλώσσα σου μένει επειδή κάνεις τους συσχετισμούς με την μητρική σου, αντιθέτως νομίζω μια γλώσσα σου μένει όταν δεν έχεις καμιά ανάγκη για συσχετισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι μια γλώσσα σου μένει επειδή κάνεις τους συσχετισμούς με την μητρική σου, αντιθέτως νομίζω μια γλώσσα σου μένει όταν δεν έχεις καμιά ανάγκη για συσχετισμούς.

 

Μεγάλη αλήθεια αυτή! Συμφωνώ και επαυξάνω.

Εμένα ο μικρός μου 6 ετών σήμερα ακούει Γαλλικά από 27 μηνών, τραγουδάκια, φράσεις κλισέ καθημερινότητας, διαδικτυακά παιχνίδια (λογισμικό αντίστοιχο του Γαλλικού Οργανισμού) προσαρμοσμένα στην ηλικία αυτή, μέχρι και διαφημίσεις του TV5. Οταν ακούει, αντιλαμβάνεται πως είναι γαλλικά, χωρίς βεβαίως να καταλαβαίνει. Και πιστέψτε με, από πέρυσι που ξεκίνησε και αγγλικά (pre-junior), δεν τα μπερδεύει καθόλου, διότι δεν κάνει φροντιστηριακό μάθημα, δε μαθαίνει γραμματική, κανόνες, επεξηγήσεις. Πάει νήπια και φέτος έμαθαν στα ελληνικά τα γράμματα, τους αριθμούς και απλώς να συλλαβίζουν και να κάνουν λίγες ασκήσεις πρόσθεσης. Δεν έχω σκοπό να τον βομβαρδίσω με φροντιστήρια δύο ξένων γλωσσών σ' αυτή την ηλικία, αλλά μαθαίνει βιωματικά, σαν παιχνίδι και είναι αλήθεια πως του αρέσει πολύ. Το βλέπει σαν ώρα παιχνιδιού και δεν κρατιέται να πάει (γαλλικά κάνουν από το βρεφονηπιακό έως και σήμερα νήπια, αγγλικά ξεκίνησε φέτος στα νήπια). Είναι απίστευτο πως ξεχωρίζει την κάθε γλώσσα από τα ακούσματά της και πως είναι σε θέση να σου πει το όνομά του, καλημέρα, καλησπέρα κλπ., ονόματα ζώων, χρώματα, φράσεις καθημερινότητας και στις δύο γλώσσες, χωρίς να λέει τα μισά από τη μία και τα μισά από την άλλη.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν καταλαμβαίνω γιατί θα πρέπει να εξηγήσεις την γραμματική σε μικρά παιδιά. Καταλαμβαίνω να το κάνεις σε ένα μάθημα μεγάλων παιδιών ή εντατικό ενηλίκων αλλά σε μικρά παιδιά πιος ο λόγος?

Και τι σχεση έχει η γνώση στα Ελληνικά? Και γιατί να κάνει συσχετισμό? (αυτό μάλλον θα κάνει χειρότερη την μάθηση). Και τι συσχετισμό να κάνει με την γραμματική των αγγλικών?

 

Εγώ πριν πολλά πολλά χρόνια όταν έμαθα αγγλικά κανένας δεν μου εξήγησε γραμματική μεχρι το fist certificate. Ξεκίνησα στην 3η Δημοτικού σε μια τάξη με native speaker που δέν ήξερε λέξη ελληνικά και οπτικοακουστική μέθοδο. Σιγά -σιγά και φυσικά μαθαίναμε χωρίς πίεση και χωρίς επεξηγήσεις. Βασικά μέχρι που να τελιώσω το φροντιστήριο δεν μου μιλήσαν ποτέ στα ελληνικά στην τάξη.

Τα μικρά παιδιά που ξεκινάνε μια γλώσσα έχουν την πολυτέλεια να μάθουν φυσικά, και βιωματικά και δεν χρειάζεται να τα βομβαρδίζεις με επεξηγήσεις γραμματικής. Στο φροντιστήριο που πήγαινα λειτουργούσε δανειστική βιβλιοθήκη με βιβλία σε όλα τα επίπεδα και αυτό βοηθούσε πάρα πολύ.

 

Οταν σαν ενήλικας έκανα εντατικά γαλλικά τότε ναι είχα την ανάγκη να μου εξηγήσουν την αναλυτικά την γραμματική και είχα την ανάγκη να κάνω τους συσχετισμούς (και πιστεύω ότι πιο εύκολα γίνονται με τα γαλλικά) - μια ανάγκη που δεν είχα ποτέ με τα αγγλικά, η διαδικασία της μάθησης των αγγλικών για μένα ήταν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία, πολύ πιο φυσική και πολύ πιο ευχάριστη...

 

Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι μια γλώσσα σου μένει επειδή κάνεις τους συσχετισμούς με την μητρική σου, αντιθέτως νομίζω μια γλώσσα σου μένει όταν δεν έχεις καμιά ανάγκη για συσχετισμούς.

 

Κοίταξε όταν εξηγείς ας πούμε τον Present Simple και πεις ότι αυτός είναι ο Ενεστώτας (Απλός), άμα το παιδί δεν καταλαβαίνει τι είναι χρόνος και τι είναι Ενεστώτας, είναι διπλά δύσκολο γι'αυτό να τα εμπεδώσει...Πίστεψε με, έχω παραλάβει πολλούς μαθητές στο πτυχίο και η συντριπτική πλειοψηφία δεν γνώριζε καθόλου γραμματική, κάτι στο οποίο εξετάζεσαι και αποτελεί ξεχωριστή ενότητα εξέτασης...Το πώς διδάσκεται η γραμματική είναι άλλο θέμα (π.χ. εγώ δίνω μεγαλύτερη έμφαση στα παραδείγματα παρά στην παπαγαλία κανόνων)...

 

Εσύ έχεις τη μαθησιακή σου εμπειρία και πράγματι αυτός είναι ένας τρόπος διδασκαλίας που συνηθιζόταν κάποτε...Το ότι πέτυχες εσύ δεν πάει να πει ότι ταιριάζει σε όλους...

 

Προσωπικά έχω σπουδάσει Αγγλική Φιλολογία και έχω διδάξει από Pre-Junior μέχρι Proficiency με πάμπολλες επιτυχίες (δουλεύω από τα 18 και από τα 21 μου ήδη ''έβγαζα'' καθηγητές), οπότε επέτρεψε μου να ξέρω κάτι παραπάνω, όχι ως πρώην μαθήτρια (όπως εσύ) αλλά ως καθηγήτρια...

 

Το ότι εσύ δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει μεθοδολογία στη διδασκαλία (κάτι που διδάσκεται και στο Πανεπιστήμιο) δεν θα έπρεπε να ακυρώνει έγκυρες και αποδεδειγμένα αποτελεσματικές μεθόδους εκμάθησης.

 

Και αν πιστεύεις ότι κάποιος επειδή είναι native speaker μπορεί και να διδάξει τότε πήγαινε κι εσύ σαν native speaker Ελληνικών να διδάξεις Ελληνικά, γιατί όχι;Μη μου πεις γιατί δεν είσαι καθηγήτρια, μα έλα τώρα, θα τους μιλάς Ελληνικά μέχρι να μάθουν!

 

Δεν έχω κάτι μαζί σου, αλλά πολύ με εκνευρίζουν όσοι ακυρώνουν χρόνια σπουδών και προσωπικής έρευνας υποστηρίζοντας ότι μπορεί κάποιος να μάθει μια ξένη γλώσσα, έτσι απλώς βιωματικά. Να καταργηθούν οι φιλολογίες παρακαλώ τότε!Άσε που θα πρέπει να καταργηθεί και η Ελληνική Φιλολογία, αφού όλοι μας μιλάμε βιωματικά Ελληνικά!

Πολύ αργά για να είναι εγκαίρως, αλλά πολύ νωρίς για να είναι αδύνατον!

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε όταν εξηγείς ας πούμε τον Present Simple και πεις ότι αυτός είναι ο Ενεστώτας (Απλός), άμα το παιδί δεν καταλαβαίνει τι είναι χρόνος και τι είναι Ενεστώτας, είναι διπλά δύσκολο γι'αυτό να τα εμπεδώσει...Πίστεψε με, έχω παραλάβει πολλούς μαθητές στο πτυχίο και η συντριπτική πλειοψηφία δεν γνώριζε καθόλου γραμματική, κάτι στο οποίο εξετάζεσαι και αποτελεί ξεχωριστή ενότητα εξέτασης...Το πώς διδάσκεται η γραμματική είναι άλλο θέμα (π.χ. εγώ δίνω μεγαλύτερη έμφαση στα παραδείγματα παρά στην παπαγαλία κανόνων)...

 

Εσύ έχεις τη μαθησιακή σου εμπειρία και πράγματι αυτός είναι ένας τρόπος διδασκαλίας που συνηθιζόταν κάποτε...Το ότι πέτυχες εσύ δεν πάει να πει ότι ταιριάζει σε όλους...

 

Προσωπικά έχω σπουδάσει Αγγλική Φιλολογία και έχω διδάξει από Pre-Junior μέχρι Proficiency με πάμπολλες επιτυχίες (δουλεύω από τα 18 και από τα 21 μου ήδη ''έβγαζα'' καθηγητές), οπότε επέτρεψε μου να ξέρω κάτι παραπάνω, όχι ως πρώην μαθήτρια (όπως εσύ) αλλά ως καθηγήτρια...

 

Το ότι εσύ δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει μεθοδολογία στη διδασκαλία (κάτι που διδάσκεται και στο Πανεπιστήμιο) δεν θα έπρεπε να ακυρώνει έγκυρες και αποδεδειγμένα αποτελεσματικές μεθόδους εκμάθησης.

 

Και αν πιστεύεις ότι κάποιος επειδή είναι native speaker μπορεί και να διδάξει τότε πήγαινε κι εσύ σαν native speaker Ελληνικών να διδάξεις Ελληνικά, γιατί όχι;Μη μου πεις γιατί δεν είσαι καθηγήτρια, μα έλα τώρα, θα τους μιλάς Ελληνικά μέχρι να μάθουν!

 

Δεν έχω κάτι μαζί σου, αλλά πολύ με εκνευρίζουν όσοι ακυρώνουν χρόνια σπουδών και προσωπικής έρευνας υποστηρίζοντας ότι μπορεί κάποιος να μάθει μια ξένη γλώσσα, έτσι απλώς βιωματικά. Να καταργηθούν οι φιλολογίες παρακαλώ τότε!Άσε που θα πρέπει να καταργηθεί και η Ελληνική Φιλολογία, αφού όλοι μας μιλάμε βιωματικά Ελληνικά!

 

Καταρχην δεν εχω σκοπό να ακυρώσω κανένα (το αν γνωρίζω για μεθοδολογιες και απο που δεν είναι της παρούσης).

Απλως ρώτησα καποια βασικά πραγματα

Καταρχην δεν πιστεύω ότι native speaker μπορεί να διδάξει απλά και μονο επειδή είναι native speaker (στην περίπτωση μου ήταν και καθηγητές) απλα πιστεύω ότι είναι καλύτερα το παιδί όταν είναι μικρό σε ηλικία είναι πολύ καλύτερα να ακούει ενα native speaker οσο έχει ακομα την ικανοτητα το αυτί του να ακούσει την διαφορά και το ίδιο να παράγει τους συγκεκριμένους ήχους.

 

Μέθοδοι εκμάθησης υπάρχουν πάρα πολλές- αυτό που προσπαθουσα να πω είναι οτι το ποια μέθοδος είναι αποτελεσματική εξαρτάται από την ηλικία που θα ξεκινήσει ένα παιδί και τον χρόνο που θα αφιερώσει.

Οταν ένα παιδί ξεκινάει μικρό η μέθοδος του "grammar translation'' ειναι εκτός αντικειμένου. Είναι πολύ πιο αποτελεσματικές οι "natural /direct / communicative'' μέθοδοι.

 

Γιαυτό τον λόγο πιστέυω οτι η συμβουλή του να μην ξεκινήσουν νωρίς επειδή δεν θα καταλαμβαίνουν την γραμματική δεν στέκει.

 

Οσο πιο νωρίς έρθει επαφή ένα παιδί με μια γλώσσα τόσο πιο καλά μπορεί να την μάθει. Το αν θα το στείλεις φροντιστήριο για να έρθει σε επαφή είναι αλλη υπόθεση.

 

Και για να απαντήσω στην ερώτηση της θεματοθέτριας αν το παιδί μου κάνει την γλώσσα στο σχολείο δεν θα το στείλω φροντιστήριο, θα προτιμούσα να δώσω αυτά τα λεφτά για να το στείλω σε ένα english speaking summer camp και θα εβρισκα άλλους τρόπους για να το φέρω σε περισσότερη επαφή με την γλώσσα. Στο γυμνάσιο θα εκανα ιδιαίτερα.

 

Η εδραίωση της γλώσσας δεν απειλείται από την εκμάθηση αλλης γλώσσας, αντιθέτως μπορεί να έχει και θετικά αποτελέσματα - το εχουμε συζητήσει και αλλού αυτό - αν βρω το λινκ θα το βαλω.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην δεν εχω σκοπό να ακυρώσω κανένα (το αν γνωρίζω για μεθοδολογιες και απο που δεν είναι της παρούσης).

Απλως ρώτησα καποια βασικά πραγματα

Καταρχην δεν πιστεύω ότι native speaker μπορεί να διδάξει απλά και μονο επειδή είναι native speaker (στην περίπτωση μου ήταν και καθηγητές) απλα πιστεύω ότι είναι καλύτερα το παιδί όταν είναι μικρό σε ηλικία είναι πολύ καλύτερα να ακούει ενα native speaker οσο έχει ακομα την ικανοτητα το αυτί του να ακούσει την διαφορά και το ίδιο να παράγει τους συγκεκριμένους ήχους.

 

Μέθοδοι εκμάθησης υπάρχουν πάρα πολλές- αυτό που προσπαθουσα να πω είναι οτι το ποια μέθοδος είναι αποτελεσματική εξαρτάται από την ηλικία που θα ξεκινήσει ένα παιδί και τον χρόνο που θα αφιερώσει.

Οταν ένα παιδί ξεκινάει μικρό η μέθοδος του "grammar translation'' ειναι εκτός αντικειμένου. Είναι πολύ πιο αποτελεσματικές οι "natural /direct / communicative'' μέθοδοι.

 

Γιαυτό τον λόγο πιστέυω οτι η συμβουλή του να μην ξεκινήσουν νωρίς επειδή δεν θα καταλαμβαίνουν την γραμματική δεν στέκει.

 

Οσο πιο νωρίς έρθει επαφή ένα παιδί με μια γλώσσα τόσο πιο καλά μπορεί να την μάθει. Το αν θα το στείλεις φροντιστήριο για να έρθει σε επαφή είναι αλλη υπόθεση.

 

Και για να απαντήσω στην ερώτηση της θεματοθέτριας αν το παιδί μου κάνει την γλώσσα στο σχολείο δεν θα το στείλω φροντιστήριο, θα προτιμούσα να δώσω αυτά τα λεφτά για να το στείλω σε ένα english speaking summer camp και θα εβρισκα άλλους τρόπους για να το φέρω σε περισσότερη επαφή με την γλώσσα. Στο γυμνάσιο θα εκανα ιδιαίτερα.

 

Η εδραίωση της γλώσσας δεν απειλείται από την εκμάθηση αλλης γλώσσας, αντιθέτως μπορεί να έχει και θετικά αποτελέσματα - το εχουμε συζητήσει και αλλού αυτό - αν βρω το λινκ θα το βαλω.

 

YES, YES, YES (για να είμαστε και εντός θέματος :D), είμαι απολύτως σύμφωνη!!!

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι οτι ολοι μου ελεγαν ΟΧΙ ΑΓΓΛΙΚΑ πριν την γ δημοτικου...εγω ξεροκεφαλη οπως παντα αλλωστε τον εστειλα απο 4 ετων σε ενα φροντιστηριο που βασικα επαιζαν και τραγουδουσαν αλλα στα αγγλικα..τωρα ειναι 6 ετων μιλαει ανετα αγγλικα γραφει οπως και στα ελληνικα λιγες λεξεις και δεν ειδα κατι αρνητικο πανω στο θεμα αυτο...δηλ αν ειχε αγγλο πατερα δεν θα μαθαινε 2 γλωσσες ταυτοχρονα?εμεις γεννηθηκαμε στην γερμανια απο γονεις μεταναστες και μαθαμε ταυτοχρονα ελληνικα -γερμανικα......ειλικρινα ολοι καθηγητες κλπ λενε ΟΧΙ στην εκμαθηση 2 γλωσσας σε μικρη ηλικια αλλα σε μας πηγαν ολα καλα..τωρα δεν ξερω τι να σας πω αλλο..

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...