Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ερωτηση για οσες εχουν γεννησει


Recommended Posts

Κοριτσια γεια σας. Εχω ΠΗΤ 30 Ιουλιου και θελω να παω σε ενα γαμο που ειναι στη Χαλκιδικη στις 5 Ιουλιου, και μενω Λαρισα. Επειδη ξερω οτι ο γιατρος μου θα μου πει σιγουρα οχι, ποσο δυσκολο θεωρειται οτι ειναι να εχω μπει στο μηνα μου και να κανω 1,5 ωρες ταξιδι, και αν κατσει η στραβη, απο τη στιγμη που ειναι το πρωτο μου δε θα κανω σιγουρα πανω απο 1,5 ωρα για να γεννησω????

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Πιστεύω οτι απο την ημέρα που θα μπείς στο μήνα σου γεννάς ανα πάσα στιγμή. Χωρις να είμαι γιατρός θα έλεγα να το αποφύγεις. Μόνο το αγχος σου να σκεφτείς αν προκύψει κάτι εκείνη την ώρα αρκεί. Προσωπικά δεν θα το έκανα και εξαρτάται και απο το πόσο καλός είναι ο δρόμος γιατι υπάρχει περίπτωση να ταλαιπωριθείς πολύ. Απο κεί και πέρα ρώτα το γιατρό σου για σιγουρα και μέχρι τότε θα έχουν γίνει και υπέρυχο που θα έχεις μια εικόνα για το πότε γεννας.

Οι έλληνες είναι ρατσιστες....δυστηχως με τους υπόλοιπους έλληνες......

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα δεν γεννας δε μιαμιση ωρα, εκτος αν αργησεις να το παρεις ειδησης.. Αν καταλαβεις συντομα τα "σημαδια" του τοκετου οσο να ναι καποια ωρα μεχρι να γεννησεις την θελεις.. Σκεψου μονο οτι καποιες "Αθηναιες" μπορει να χρειζομνται και παραπανω απο μιαμιση ωρα αν τις πιασουν πονοι μεσημερι μεσα στην κινηση για να φτασουν στο μαιετηριο. και γω πηγα τρεις μερες πριν γεννησω σε μια βαφτιση.. Δεν ηταν βεβαια τοσο μακρυα (χιλιομετρικα) αλλα με την κινηση καναμε 2 ωρες να φτασουμε.

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites