Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΙΚΑ-ΟΑΕΔ ΑΠΟ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ


Recommended Posts

Καλησπέρα και χαιρετίζω όλους.

 

Είμαι ένας επικείμενος νέος πατέρας, τον ερχόμενο Απρίλιο περιμένω να γεννηθεί το νέο μέλος της οικογένειάς μας (του οποίου το φύλο δεν γνωρίζουμε ακόμη). Εγώ είμαι μηχανικός με ασφάλιση ΤΣΜΕΔΕ και εργάζομαι ως μισθωτός ιδιωτικός υπάλληλος. Η γυναίκα μου είναι καθηγήτρια ξένων γλωσσών και εργάζεται σε ιδιωτικό φροντιστήριο με σύμβαση ορισμένου χρόνου (Σεπτέμβριος-Μάιος) η οποία κάθε χρόνο ανανεώνεται και τα καλοκαίρια παίρνει επίδομα ανεργίας από τον ΟΑΕΔ.

 

Οι ερωτήσεις που έχω να κάνω (και παρακαλώ πολύ όποιον γνωρίζει να μας φωτίσει!!!) είναι οι εξής:

 

1) Τα επιδόματα λοχείας, τοκετού και ότι άλλο δικαιούμαστε τα παίρνει υποχρεωτικά η γυναίκα μου από το ΙΚΑ ή μπορώ να τα πάρω εγώ από το δικό μου ταμείο (στο ΤΣΜΕΔΕ το επίδομα τοκετού είναι 2500€).

2) Η γυναίκα μου πως μπορεί να πληρώνεται κατά τις μέρες της άδειας των 119 ημερών πριν και μετά τη γέννα? Από το ΙΚΑ ή από τον ΟΑΕΔ?

3) Το ποσό αυτό πως υπολογίζεται βάσει του μισθού?

4) Κάπου είδα πως το επίδομα τοκετού για το ΙΚΑ αυτή τη στιρμή είναι 1007€? Πότε το παίρνεις αυτό?

5) Επειδή η γέννα θα είναι με καισαρική τομή υπάρχουν κάποιες επιπλέον παροχές για εμάς?

6) Οι ιατρικές εξετάσεις πριν από τη γέννα που γίνονται σε ιδιωτικές κλινικές καλύπτονται από το ΙΚΑ? Με ποιον τρόπο?

7) Οι ιατρικές επισκέψεις πριν από τη γέννα που γίνονται σε ιδιωτικές κλινικές καλύπτονται από το ΙΚΑ? Με ποιον τρόπο?

8 ) Τα έξοδα της ιδιωτικής κλινικής που θα γεννήσουμε καλύπτονται από το ΙΚΑ ως ένα ποσό? Με ποιον τρόπο?

9) Από τον ΟΑΕΔ παίρνει κάποιο επίδομα η γυναίκα μου?

10) Τί είναι η άδεια μητρότητας?