Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΑΛΛΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΣΕ ΞΕΓΕΝΝΑΕΙ!


Recommended Posts

Δεν ειχα δικο μου γιατρό, είχα πάει σε έναν αλλά δεν ήμουν 100% σίγουρη, οπότε ρώτησα μια φίλη μου γιατρίνα σε ποιον να πάω. Μου πρότεινε την Wunschman στο Ψυχικό.

Μετά από 45 λεπτά ραντεβού, κι αφου είχε πάρει ΟΛΟ μου το ιστορικό (το οποιο το είχε καταγράψει η γραμματέας της), μας είπε εμμέσως πλην σαφώς ότι στο ιατρείο είναι άλλοι δύο (!) γυναικολόγοι και πως αν γεννησω νωρίτερα τον Αυγουστο, ΔΕΝ θα με ξεγεννησει η ιδια που θα επισκεπτομαι ολο αυτο το διάστημα, αλλα ένας απο τους άλλους δύο!!! :shock::shock:

Εμεινα στηλη άλατος μιλάμε.... το φαντάζεστε? 9 μηνες εχεις το γιατρό σου που εμπιστευεσαι και ξαφνικα στον τοκετο έρχεται ενας άγνωστος "Χαίρετε, είμαι ο γιατρός που θα σας ξεγεννησω, how do you do Χαιρόπουλος".

Το έχετε ξανακούσει αυτό??? Γιατί τώρα στο γραφείο μου λέει μια συναδελφος της έτυχε οταν γεννησε πριν 4 χρόνια, ήρθε...ο "βοηθός" να την ξεγεννησει!!! Για ρωτάτε όλες ιδιως αυτες που σαν εμένα που είναι Αύγουστο, μηπως υπαρχει αυτό το ενδεχόμενο....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


εμένα με ξεγεννάει ο γιατρός ...του έκαν πλάκα πού θα παέι διακοπές ..και μου είπε ότι λόγω επαγγέλματος έχει εξοχικό κοντά στην Αθήνα ...και θα είμαστε μαζί τον Αύγουστο :wink:

 

δε μου πολυαρέσει πάντως αυτό που σου είπε :!:

0sb2p3.png

Link to comment
Share on other sites

Το θεωρώ όλο αυτό λάθος, στην τελική γιατί να μην βρεις εξ αρχής ένα γιατρό που να μπορεί να σε παρακολουθήσει και να σε ξεγεννήσει; Γιατί στην τελική να δίνεις τόσα χρήματα εκεί και να σε ξεγεννήσει κάποιος βοηθός; Κακώς αν το δεχτείς! Από τη στιγμή που γεννάς σε ιδιωτικό και τους σκας ένα σκασμό λεφτά αλίμονο αν σε παρατήσει στη γέννα. Βρες άλλο γιατρό οπωσδήποτε γιατί είναι όλο αυτό αντιεπαγγελματικό...

Link to comment
Share on other sites