Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

μηχανάκι μέτρησης σακχάρου / τιμές


Recommended Posts

καλημέρα, παρέλαβα το μηχανάκι για να μετράω όπως μου είπε ο γιατρός κάθε μέρα τις τιμές σακχάρου για ένα μήνα. χθες το βράδυ 1 ώρα μετά το γεύμα 110. Σήμερα το πρωί νηστική 92, 1 ώρα μετά από 1 τυρόπιτα μικρή 139. Είναι δυνατόν μετά το γεύμα 110 και μόνο με μια τυροπιτούλα 139?? είναι κακό αυτό ε? επίσης ήθελα να ρωτήσω, παίζει ρόλο το άγχος στις τιμές? γιατί ήδη είμαι στην 7η βδομάδα και είμαι σίγουρη ότι θα έχω διαβήτη. όποια γνωρίζει ας μου πει 2 πραγματάκια γιατί είμαι άσχετη..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 53
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

παει αναλογα τ γευμα

εχει τυχει ν φαω κατι που θεωρουσα ελαφρυ κ ακακο κ ν μου ανεβει πανω απο 140 τ ζαχαρο κ εχει τυχει ν πλακωθω στο φαι κ ν εχω 130

ειναι αναλογα τ θ φας, η τυροπιτα εχει κ ζυμη κ φετα που εμενα μου τ απαγορευει ο γιατρος μου

τωρα γ τ αγχος δεν ξερω ν σου πω

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα, παρέλαβα το μηχανάκι για να μετράω όπως μου είπε ο γιατρός κάθε μέρα τις τιμές σακχάρου για ένα μήνα. χθες το βράδυ 1 ώρα μετά το γεύμα 110. Σήμερα το πρωί νηστική 92, 1 ώρα μετά από 1 τυρόπιτα μικρή 139. Είναι δυνατόν μετά το γεύμα 110 και μόνο με μια τυροπιτούλα 139?? είναι κακό αυτό ε? επίσης ήθελα να ρωτήσω, παίζει ρόλο το άγχος στις τιμές? γιατί ήδη είμαι στην 7η βδομάδα και είμαι σίγουρη ότι θα έχω διαβήτη. όποια γνωρίζει ας μου πει 2 πραγματάκια γιατί είμαι άσχετη..

 

Καλημέρα! Εύχομαι να πάνε όλα τέλεια με την εγκυμοσύνη σου και να αποκτήσεις ένα γερό και τελειόμηνο μωράκι!