Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Τι δώρα φέρνουν συνήθως για το μωρό;


Recommended Posts

Έχω αυτή την απορία για να δω τι θα χρειαστεί να αγοράσουμε εμείς, αφού οι περισσότεροι συγγενείς και φίλοι δεν ρωτάνε τι χρειάζεται ή τι λείπει. Για παράδειγμα...συνήθως φέρνουν πολλά ρουχαλάκια; Αν ναι, τι μέγεθος; Φέρνουν παιχνιδάκια; Τι δεν φέρνουν που χρειάζεται όμως;

 

Συγγνώμη αν είναι λίγο χαζές οι ερωτήσεις μου αλλά είμαι τοσο άσχετη και χωρίς πολλή εμπειρία σε μωρά! :lol:

 

Αν το θέμα ήδη υπάρχει -έψαξα αλλά δεν..- ευχαριστώ το συντονιστή για τη μεταφορά του.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εμας μας εφεραν ρουχα (απο 6 μηνων), πετσετες καποιοι, ενας ξαδερφος εφερε πτυσσομενο καθισμα φαγητου, κατι γειτονες εφεραν ενα πανινο μεγαλο αρκουδι για τοιχο....

 

Επι το πλειστον φερνουν ρουχα παντως.......

 

Εσυ βασικα θα αγορασεις ζιπουνακια και φορμακια κι απεφυγε τα ρουχα...περιμενε να δεις τι θα σου φερουν.....

“Itʼs difficult to get someone to understand something when his salary depends upon his not understanding it.”

Al Gore - An Inconvenient Truth

Link to comment
Share on other sites

Βοηθήστε στη διατήρηση της λειτουργικότητας του forum κάνοντας χρήση της αναζήτησης & αναφοράς.  Αν παρατηρήσετε κάποια δημοσίευση που θεωρείτε περίεργη επιθετική ή ενάντια στους κανόνες κάντε αναφορά δημοσίευσης  Οδηγίες για το πως γίνεται η αναφορά δείτε εδώ   Ευχαριστούμε

Ακολουθήστε μας και στο Instagram:

follow_insta.png.f136a60ab3d6a108659752cf6fcc0a5a.pngfollow_cafe.jpg.0bc77dbbb8cab70c6c8919c95cac08b8.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Βέρα, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

 

(κι ευχαριστώ τον συντονιστή για την παράθεση των θεμάτων. Με ενδιαφέρει να μάθω όχι τι χρειάζομαι ή τι να ζητήσω, όπως έχει ήδη στα άλλα θέματα, αλλά τι φέρνουν συνήθως!)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις