Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

Καλημέρα!Θα ήθελα τη γνώμη σας για την περίπτωσή μου.Έκανα την αυχενική διαφάνεια κ βγήκε πολύ καλή.Επίσης στον υπέρηχο όλα φαίνονται φυσιολογικά.Στο papp A κάποι α από τις 3 μετρήσεις έδειξε χρωμοσωμική ανωμαλία με ποσοστό 1/150.Το Α test όμως βγήκε πολύ καλό.Είμαι σε δίλημμα.Να κάνω αμνιοπαρακέντηση ή να μην το ρισκάρω?Εσείς στη θέση μου τι θα κάνατε?

STELLA

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


καλημέρα,

 

πόσο χρονών είσαι; και τι σου είπε ο γιατρός σου; Προσωπική μου άποψη (και το τονίζω..) δηλαδή αν ήμουν στη θέση σου θα την έκανα (έκανα τροφοβλάστη 16 εβδομάδων) από το άγχος μου και έτσι είχα ένα υπέροχο υπόλοιπο εγκυμοσύνης....

Link to comment
Share on other sites

είμαι 30 ετών κ ο γιατρός μου είπε πως με αυτό το ποσοστό πρέπει να την κάνω για να είμαι σίγουρη.όμως σκέφτομαι αν το μωρό είναι υγιές δεν είναι κρίμα να χαθεί στην εξέταση?Είμαι ήδη 4 1/2 μηνών κ θέλω πολύ να το κρατήσω αν με καταλαβαίνεις...

STELLA

Link to comment
Share on other sites

Γιατί κοριτσάκι μου να χαθεί στην εξέταση..τι είναι αυτά που σκέφτεσαι..η αμνιοπαρακέντηση έχει πολύ χαμηλά ποσοστά αποβολών...τώρα να είσαι η άτυχη....γιατί όμως; ξαναλέω προσωπική μου γνώμη έτσι...εγώ δεν θα άντεχα με την αγωνία τόσους μήνες! προσωπική μου εμπειρία ΄να μικρό τσίμπημα (μια άσχετη νοσοκόμα...ας μη σου πω τι έκανε) ο γυναικολόγος μου μαζί μπροστα στον υπέρηχο να παρακολουθεί το έμβρυο...σε 4 λεπτά τελείωσε....2 ημέρες στο κρεββάτι...προληπτικώς και μαγνήσιο για τις συσπάσεις και σε 15 ημέρες τα πρώτα αποτελέσματα...

 

Για ότι θέλεις είμαι εδώ...

Link to comment
Share on other sites