➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ιδεες και κατασκευες για το παιδικο δωματιο!

vera

και απο μέσα πως θα πιάστει η κουρτίνα?
τι εννοείς;

κουρτινοβεργα κυρτή? τι είναι αυτό?

αυτό :arrow:http://www.sofiakis-dedes.gr/htmlsite/greek/productdetails.asp?id=630

.....και που λες ο Πινόκιο... τάνει μαμάααααααααααααα!!!! :lol:

Διαφημίσεις

• Απαντήσεις 155
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Θα βγαλω ενα πατρον και θα ρωτησω σε μαραγκο, αν εχω νεα θα σου πω...

Μετα σκεφτηκα και σκληρο χαρτονι, ντυμενο με υφασμα, αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφαρμοσιμο.......... :?

και απο μέσα πως θα πιάστει η κουρτίνα?

.png

Κορίτσια αν στις περιηγήσεις σας στον διαδίκτυο σας πέσει τίποτα σε ποδόσφαιρο θυμηθείτε με, μην το προσπεράσετε ε? Δύο αγόρια έχω η μάνα τι να κάνω??? Προς το παρόν βρήκα αυτό http://www.kotsovolos.gr/site/product.jsp?catid=48301 ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ και το πήρα καθώς και αυτό http://www.kotsovolos.gr/site/product.jsp?catid=28731 ΑΣΧΕΤΟ αλλά ΑΠΑΙΧΤΟ???? :wink:

Love me or Hate me!

I'm still gonna shine!

Διαφημίσεις

http://www.kotsovolos.gr/site/product.jsp?catid=28731 ΑΣΧΕΤΟ αλλά ΑΠΑΙΧΤΟ???? :wink:
τι είναι τούτο; :roll:

Συντριβάνι σοκολάτας! Βάζεις σοκολάτα λιωμένη και τρέχει από πάνω! Είναι για πάρτυ κυρίως, έχεις μπισκοτάκια μαρσμέλοους, φρουτάκια και τα παιδάκια μεγάλα & μικρά :lol: βουτάνε και σλούρπ? ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!

Love me or Hate me!

I'm still gonna shine!

καλό αυτό. θα μπορούσε να πιαστεί και κάποια φιγούρα από έξω?

ναι! γιατί όχι; :)

ΒΙΚΥ λιγωσα λέμε.... :lol::lol::lol::lol:

Κερνάω όποτε θες φιλενάδα!!! Χωρίς πλάκα! :wink: Επίσης θα πάρω και αυτό, μην μου πάθεις τίποτα όμως ε?! :lol:l_01237585.jpg

Love me or Hate me!

I'm still gonna shine!

αααααααααα.... κοριτσάκι είσαι κολαστήριο!!!!

σοκολάτα λατρεμένη...

μαλλί της γριας...... μπερδεμένο, χτενισμένο δε με νοιάζει.... το θέλω τώρα!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

είμαι σε δίατα στο 'πα;;;;

Κερνάω όποτε θες φιλενάδα!!! Χωρίς πλάκα! :wink:Επίσης θα πάρω και αυτό, μην μου πάθεις τίποτα όμως ε?! :lol:l_01237585.jpg

AΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ , ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΤΗΣ ΓΡΙΑΣ

ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!

ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ??????????? :shock::shock:

Διαφημίσεις

αααααααααα.... κοριτσάκι είσαι κολαστήριο!!!!

σοκολάτα λατρεμένη...

μαλλί της γριας...... μπερδεμένο, χτενισμένο δε με νοιάζει.... το θέλω τώρα!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

είμαι σε δίατα στο 'πα;;;;

Όχι δεν μου το πες :lol: αλλά αν η σοκολάτα είναι υγείας δεν παχαίνει! Μαλλάκι θα σε αφήσω να φας λίιιιιγο! Πότε να σας περιμένω??? :roll:

Love me or Hate me!

I'm still gonna shine!

αν η σοκολάτα είναι υγείας δεν παχαίνει! Μαλλάκι θα σε αφήσω να φας λίιιιιγο! Πότε να σας περιμένω??? :roll:
ααααααααα.... μη με κολάζεις! ακούς;;;;; μη με κολάζεις!!! :lol::lol::lol::lol::lol:

Αυτες οι κορωνες φτιαχνονται απο κοντρα πλακε που εχει κυρτωσει ο μαραγκος.........μετα βαφεται με λακα η ντυνεται με υφασμα (εφαρμογη με χριτς-χρατς).....αυτος ειναι ο καλυτερος τροπος να κατασκευαστει..........μπορει να υπαρχει μια βαση στον τοιχο και να κουμπωνει.....εσωτερικα βαζεις οδηγο για κουρτινες που ειναι ευκαμπτος.

αΝ ΠΑΛΙ βρειτε ενα κυρτο οδηγο μπορειτε οντως να φτιαξετε το υφασμα και να το πιασετε πανω στον οδηγο....η να το φτιαξετε σε σιδερα........

“Itʼs difficult to get someone to understand something when his salary depends upon his not understanding it.”

Al Gore - An Inconvenient Truth

γι' αυτό είπα αυτό http://www.sofiakis-dedes.gr/htmlsite/greek/productdetails.asp?id=630 είναι ότι ποιό απλό και οικονομικό! :)

Η συγκεκριμενη βεργα ειναι για γωνια ....δλδ 2 τοιχους καθετους μεταξυ τους.......δεν μπορει να μπει σε ενα τοιχο οπως αυτοι του αλλου σαιτ.

Αν το θελετε πολυ παντως παρτε μια τιμη απο μαραγκο και μια απο σιδερα........ειδικα οι σιδεροκατασκευη δεν θα ειναι ακριβη........βεβαια ο καθενας ζηταει οτι θελει.....γι αυτο ψαξτε το! :wink:

Αν το φτιαξετε απο χαρτονι θα χει προβλημα στηριξης κατα αρχας κι αν αυτο λυθει δεν θα φτουρησει για πολυ καιρο.......ποσο να κρατησει ενα χαρτονι? Αυτου του ειδους οι κατασκευες ειναι για κανα παρτυ η ενα χαπενινγκ.....

“Itʼs difficult to get someone to understand something when his salary depends upon his not understanding it.”

Διαφημίσεις

• 4 εβδομάδες μετά...

Ωραιες ιδεες για κατασκευες.....για να κρεμαμε τα αξεσουαρ των δεσποινιδων!

2.jpg1.jpg0.jpg

http://theenddesign.com/home.php

vera μου φοβερο!

Και εψαχνα κατι για αυτο ακριβως τον σκοπο...

Σε ευχαριστω πολυ... Θα προσπαθησω να βρω τα υλικα να το κανω αμμεσα κ θα σου βαλω φωτο.

Κατασκευη Bulletin Board

DSCF1472.JPGDSCF1475.JPG

Ιδεες για κατασκευες εδω.....

http://graymattersmd.blogspot.com/search/label/Crafty%20Things

vera μου φοβερο!

Και εψαχνα κατι για αυτο ακριβως τον σκοπο...

Σε ευχαριστω πολυ... Θα προσπαθησω να βρω τα υλικα να το κανω αμμεσα κ θα σου βαλω φωτο.

bow_holder_castle_personalized_with.jpg

tsi3.jpg

bow_holder_princess_with_brown_hair.jpg

DIY project - How to make a silhouette of your child

0.jpg

1.jpg

remember going to Disneyland and seeing the silhouette artist cutting out these fine, detailed profiles with small sharp scissors. I wish I would have had my kids silhouettes done when they were little. Silhouettes were very popular in the 1800's and were an inexpensive way to have a loved ones portrait done. The invention of the camera ended the popularity of them. But they have been making a comeback in the last few years. Iʼve included instructions below on how to make your own silhouette. This art is perfect for a childʼs room or makes a great gift.

With the light behind your child – have them stand at a 45 degree angle to you. Have someone stand in front of them looking at the child – so that you can take a photo of the child from their side profile. Take several photos – the nose, lips, hair and chin are important – you can also include the top of the shoulders.

Print your photos onto paper and adjust the contrast – you want a good outline. If you are needing an oversized silhouette for a focal point on a wall, Kinko's is a great place for having oversized pieces printed on blueprint paper. These copies are 36” in size and are a little pricey - but would be a really cool project for a wall in a playroom or kids room.

Instructions to make a fabric silhouette:

Choose suede, felt or a fabric that does not ravel for the silhouette. Iron Heat Nʼ Bond fusible adhesive fabric onto the fabric that you will be using for the silhouette. Do not remove the paper backing from the Heat Nʼ Bond. Place photo on top of Heat Nʼ Bond paper backing and trace the profile of the subject with a pencil or pen. Cut the traced silhouette – itʼs easier to move the fabric, not the scissors, as you cut. Peel off the paper backing from the Heat Nʼ Bond. Voila, you have your silhouette! Carefully place the silhouette to where you would like it positioned on your background fabric. Spray adhesive works great to temporarily affix it to the position you prefer. With fabric side up press silhouette with a dry hot iron, fusing the silhouette to the fabric. Heat Nʼ Bond can be purchased at most fabric or craft stores.

Instructions to make a paper silhouette:

Trace the profile onto black paper or for a different effect use wallpaper. Cut out the traced silhouette – itʼs easier to move the paper, not the scissors, as you cut.. Position the cut out onto the background paper, most use white as the background. Apply glue to the back of the silhouette, cover the entire back surface to the edge.

http://designdazzle.blogspot.com/2009_01_01_archive.html

• 2 εβδομάδες μετά...

il_fullxfull.57919608.jpg

Αυτα πωλουνται εδω

http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5720663

Αλλα μπορειτε να τα ζωγραφισετε στον τοιχο.......

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Δημιουργία νέου...