Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Θρησκεία και σχολείο: To μάθημα των θρησκευτικών


Παρακολούθηση του μαθήματος των Θρησκευτικών  

556

  1. 1. Παρακολούθηση του μαθήματος των Θρησκευτικών

    • Ναι θέλω να παρακολουθεί τα θρησκευτικά και μου φαίνεται απαράδεκτο / καθόλου καλό που κάποιοι δεν θελουν το παιδί τους να παρακολουθήσει αυτό το μάθημα
      164
    • Ναι θέλω να παρακολουθεί τα θρησκευτικά κ δεν έχω πρόβλημα/αδιαφορώ αν κάποιος άλλος δεν θέλει να στέλνει το παιδί του
      441
    • Δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό, θα προτιμούσα να έκανε κάποια άλλη δραστηριότητα αλλά τα παρακολουθεί παρόλα αυτά/ ντρέπομαι ζητήσω να μη συμμετέχει
      75
    • Δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό θα προτιμούσα να έκανε κάποια άλλη δραστηριότητα και ζήτησα/θα ζητήσω να μην συμμετέχει
      59
    • Δεν θέλω να παρακολουθεί τα θρησκευτικά θα προτιμούσα να έκανε κάποια άλλη δραστηριότητα, αλλά ντρέπομαι ζητήσω να μη συμμετέχει
      63
    • Δεν θέλω να παρακολουθεί τα θρησκευτικά θα προτιμούσα να έκανε κάποια άλλη δραστηριότητα και ζήτησα/θα ζητήσω να μην συμμετέχει
      303


Recommended Posts

Σε καμία περίπτωση, απλά τονίζω το πόσο δύσκολο είναι να ζητούμε απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών αλλά η ζωή μας καθημερινά να σχετίζεται με τη θρησκεία. Καταλαβαίνετε φυσικά ότι δε γίνεται ο καθένας να δηλώνει ανάλογα με την πίστη του γιατί θα υπήρχαν πρακτικές δυσκολίες.

 

Δηλαδή το επιχείρημα σου είναι ότι επειδή πρέπει /βολεύει να έχουμε κοινές αργίες, τότε πρέπει όλοι να ακολουθούν την κατήχηση που αφορά στο δόγμα της πλειοψηφίας?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Έχω και άλλες ερωτήσεις:

 

1) Αν το όνομα δωθεί με ονοματοδοσία και δεν δηλωθεί βάφτιση δεν φαίνεται κάτι στο πιστοποιητικό. Άρα λογικά το σχολείο σε αυτή την περίπτωση δεν έχει γνώση τι είναι το θρήσκευμα του παιδιού σωστά;

Θεωρητικά, σωστά. (Μπορεί κάποιος να συμπλήρωσε στην ανάλογη φόρμα χ.ο., όπως συμπλήρωνε άλλες 50-200 την ίδια ημέρα. Κρατώ την επιφύλαξη, γιατί έχει παρατηρηθεί ένας ιδιαίτερος ζήλος να δηλώνονται όλοι χ.ο.)

 

2) Σε περίπτωση που δηλωθεί η βάφτιση στο ληξιαρχείο (μετά την ονοματοδοσία) αυτό θα φαίνεται μετά στο πιστοποιητκό γέννησης?

Μιλάμε για αντίγραφο της «ληξιαρχικής πράξης γέννησης», έτσι; Ναι, πιθανότατα θα έχει συμπληρωθεί στο πεδίο «θρήσκευμα». (Ξέρω ότι τις μεταβολές τις περνάνε χειρόγραφα στο περιθώριο αν πρόκειται για ληξιαρχεία που κρατούν χειρόγραφο αρχείο. Για ληξιαρχεία που κρατούν μηχανογραφημένο αρχείο, δεν ξέρω τι κάνουν. Αλλά στην περίπτωση που περιγράφεις (ονοματοδοσία) το σχετικό πεδίο θα είχε μείνει κενό, οπότε θα δηλώθηκε εκεί το θρήσκευμα όταν πήγε το πιστοποιητικό γέννησης. Αυτό που ΔΕΝ μπορεί να αλλάξει σε αυτή την περίπτωση, είναι το όνομα.) Ο μόνος τρόπος να βεβαιωθείς είναι να ζητηθεί αντίγραφο από το αρμόδιο ληξιαρχείο. Γίνεται και σε ΚΕΠ αν δεν θέλεις να τρέχεις, μπορείς να ζητήσεις να σταλεί με ΦΑΞ.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας

το θέμα είναι πλέον ανοιχτό / έχει ξεκλειδωθεί.

Έχουν μεταφερθεί κάποιες δημοσιεύσεις εδώ http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=129750

Στην περίπτωση που στο θέμα αυτό, μετά απο αυτή την ειδοποίηση και το ξεκλείδωμα, εμφανιστούν νέες δημοσιεύσεις οι οποίες είτε στρέφουν την τροπή της συζήτησης μακριά απο το αρχικό θέμα,

είτε απαντούν/συνεχίζουν με κείμενα που αποτελούν σχολιασμό συμπεριφοράς άλλου μέλους ή της διαχείρισης θα επιδέχονται απευθείας και μόνο για αυτό το θέμα, κάρτα πόντων αλλά και προσωρινό αποκλεισμό απο όλες τις συζητήσεις, καθώς θα θεωρηθεί ότι συμβάλλουν στο να μην συνεχιστεί η συζήτηση σε ένα ενδιαφέρον και ενημερωτικό επίπεδο.

Διαφορές προσωπικές ανάμεσα στα μέλη, εξαιτίας οποιουδήποτε λόγου

θα πρέπει να λύνονται εκτός του δημόσιου φόρουμ.

 

Ευχαριστούμε για την κατανόηση

Βοηθήστε στη διατήρηση της λειτουργικότητας του forum κάνοντας χρήση της αναζήτησης & αναφοράς.  Αν παρατηρήσετε κάποια δημοσίευση που θεωρείτε περίεργη επιθετική ή ενάντια στους κανόνες κάντε αναφορά δημοσίευσης  Οδηγίες για το πως γίνεται η αναφορά δείτε εδώ   Ευχαριστούμε

Ακολουθήστε μας και στο Instagram:

follow_insta.png.f136a60ab3d6a108659752cf6fcc0a5a.pngfollow_cafe.jpg.0bc77dbbb8cab70c6c8919c95cac08b8.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

εδώ

http://www.pi-schools.gr/books/gymnasio/thrisk_a/bm/bm_100-159.pdf

είναι οι σελίδες 100-159 του βιβλίου θρησκευτικών της Γ Γυμνασίου.

Ένα μεγάλο κομμάτι αναφέρεται στο κεφάλαιο της Γένεσης, αυτό που λέει ότι ο θεός έφτιαξε τον κόσμο σε 6 ημέρες.

 

μια από τις ασκήσεις του συγκεκριμένου κεφαλαίου:

1 Να επισημάνετε τις διαφορές στη δημιουργία του ανθρώπου από όλα τα άλλα δημιουργήματα και να συζητήσετε τη σημασία τους.
φυσικά, νωρίτερα λέει ότι το νόημα της γένεσης είναι ότι ο θεός ασχολήθηκε αυτοπροσώπως με τον άνθρωπο, ενώ παραθέτει ολόκληρο το κείμενο με την ιστορία με το χώμα και το νερό, και την πνοή που του φύσηξε.

 

Το παραθέτω ως αφορμή για προβληματισμό.

Παράλληλα, στο μάθημα της βιολογίας, τα παιδιά μαθαίνουν ότι ο άνθρωπος προέκυψε μέσω της τυχαίας εξελικτικής διαδικασίας. Αν ο βιολόγος είναι μερακλής, εκτός της εξέλιξης, θα μάθει στα παιδιά ότι μαζί με τον homo sapiens υπήρχαν αλλα 4 - 5 είδη «ανθρώπου» που εξαφανίστηκαν στο πέρασμα των χιλιετηρίδων, ότι οι χιμπαντζίδες μπορούν να λύνουν παζλ πολύ γρηγορότερα από φοιτητές top πανεπιστημιακών σχολών, και ότι δελφίνια/φάλαινες έχουν γλώσσα επικοινωνίας, συναισθήματα, κοινωνική δομή (τέτοια έχουν όλα τα ζώα).

 

Η βασική διαφορά των δύο, είναι ότι το μεν (γένεση) είναι προχριστιανικό κείμενο (2500 ετών;.), ανθρώπων που νόμιζαν ότι όλα τα ζώα ζούσαν σε απόσταση περπατήματος από την κιβωτό του Νώε, ενώ τα άλλα είναι παράλληλα ευρήματα δεκάδων χιλιάδων επιστημόνων που επιβεβαιώνονται πολυπλεύρως και ανεξαρτήτως. Όμως, τελικά στα θρησκευτικά δίνεται ΠΟΛΥ περισσότερος διδακτικός χρόνος στο σχολείο από ότι στο μάθημα της βιολογίας. Αφορμή για προβληματισμό. Εσείς τι αντιλαμβάνεστε διαβάζοντας τη γένεση; δεν σας δημιουργείται σύγχυση;

σε προηγούμενη σελίδα έχω παραθέσει την άποψη του βιβλίου για «το φαινόμενο της μαγείας».

Link to comment
Share on other sites

... Όμως, τελικά στα θρησκευτικά δίνεται ΠΟΛΥ περισσότερος διδακτικός χρόνος στο σχολείο από ότι στο μάθημα της βιολογίας

 

Θα συμφωνήσω, θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε και ως ξεχωριστό θέμα όμως - το αν δίνεται αρκετή έμφαση ώρα στο μάθημα της βιολογίας και γενικά στις φυσικές /θετικές επιστήμες στο Δημοτικό /Γυμνάσιο και για τον τρόπο που γίνεται - ανεξάρτητα από τα θρησκευτικά

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 3 εβδομάδες μετά...
Γειά σας

το θέμα είναι πλέον ανοιχτό / έχει ξεκλειδωθεί.

Έχουν μεταφερθεί κάποιες δημοσιεύσεις εδώ http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=129750

Στην περίπτωση που στο θέμα αυτό, μετά απο αυτή την ειδοποίηση και το ξεκλείδωμα, εμφανιστούν νέες δημοσιεύσεις οι οποίες είτε στρέφουν την τροπή της συζήτησης μακριά απο το αρχικό θέμα,

είτε απαντούν/συνεχίζουν με κείμενα που αποτελούν σχολιασμό συμπεριφοράς άλλου μέλους ή της διαχείρισης θα επιδέχονται απευθείας και μόνο για αυτό το θέμα, κάρτα πόντων αλλά και προσωρινό αποκλεισμό απο όλες τις συζητήσεις, καθώς θα θεωρηθεί ότι συμβάλλουν στο να μην συνεχιστεί η συζήτηση σε ένα ενδιαφέρον και ενημερωτικό επίπεδο.

Διαφορές προσωπικές ανάμεσα στα μέλη, εξαιτίας οποιουδήποτε λόγου

θα πρέπει να λύνονται εκτός του δημόσιου φόρουμ.

 

Ευχαριστούμε για την κατανόηση

θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου apeleythere. Έχω συζητήσει το θέμα αυτό με τα ανίψια μου εκ των οποίων 2 είναι στο δημοτικό, 2 στο γυμνάσιο και 1 στο λύκειο και συμφωνούν όλα οτι πολλές φορές δεν βρίσκουν λόγο ύπαρξης συτού του μαθήματος καθώς γίνεται συνήθως με σκοπό απλώς να μάθουν απέξω κάποια πράγματα και χωρίς τη δυνατότητα συζήτησης. Για παράδειγμα αν κάποιο παιδί έχει μια απορία ή αμφισβητεί κάτι και θέλει να εκθέσει την άποψη του πάνω σε αυτό τότε (στην περίπτωση που θα τολμήσει να μιλήσει με κίνδυνο να ακουστεί "βλάσφημο" και "άπιστο") είτε θα λάβει απάντηση που δεν θα είναι πειστική τις περισσότερες φορές, είτε θα δεχθεί το καχύποπτο και επικριτικό βλέμα του διδάσκοντος για την αμφισβήτηση της θρησκείας του. Υπάρχουν βέβαια και εκπαιδευτικοί που είναι αξιέπαινοι και θέλουν μαθητές με ανοιχτούς ορίζοντες που αναζητούν την αλήθεια χωρίς περιορισμούς και ψεύτικα ταμπού, και γίνονται καθοδηγητές τους σε αυτή την πορεία προς τη γνώση, χωρίς να σημαίνει οτι αυτοί οι εκπαιδευτικοί είναι λιγότερο πιστοί. Δεν ξέρω λοιπόν αν πρέπει αυτό το μάθημα να καταργηθεί, αλλά είμαι πεπεισμένη οτι πρέπει να αλλάξει μορφή και σίγουρα πρέπει να αλλάξουν τα βιβλία των θρησκευτικών.

"Το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά μέσα στο νεράκι μαζί με τα μωρά" :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Επείγον

Σύμφωνα με την 133099/Γ2/19-09-2013 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, οποιοσδήποτε μαθητής μπορεί να πάρει απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών, αρκεί να δηλώσει ότι τη ζητά για λόγους θρησκευτικής συνείδησης, χωρίς να αναφέρει το θρήσκευμά του.

Η Δήλωση πρέπει να γίνει από τους γονείς εντός 7 ημερών από τη λήψη/πρωτοκόλληση της εγκυκλίου στα σχολεία, δηλαδή μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή 27/09/2013* (για το 2013) και εντός 5 εργάσιμων ημερών από την έναρξη του σχολικού έτους για τις επόμενες χρονιές.

Η Αίτηση πρέπει να κατατίθεται εκ νέου κάθε χρόνο.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα η θέλετε περισσότερες πληροφορίες δείτε αυτή τη σελίδα.

 

*αν το σχολείο αργήσει να την παραλάβει, λόγω απεργίας αυτών των ημερών, η ημερομηνία μετατίθεται ανάλογα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προσωπικά, το μεγαλύτερο μέρος της σχολικής μου ζωής, δεν το πέρασα σε Ελληνικό σχολείο. Από το Ελληνικό όμως, θυμάμαι ακόμα, μία φίλη μου που ήταν μάρτυρας του Ιαχωβά και στα θρησκευτικά έπρεπε να βγαίνει από την τάξη. Θεωρώ απαράδεκτο, σε μία χώρα που το Σύνταγμά της παραχωρεί ανεξιθρηκεία να γίνεται μάθημα ΠΙΣΤΗΣ στα σχολεία της. Προσωπικά, σαν εκπαιδευτικός, πάντα μου μάθαιναν να κάνω τα αδύνατα δυνατά για να μην πληγωθεί ένα παιδί. Μέχρι και να μη διορθώνω με κόκκινο χρώμα μου είπαν... Το ότι ένα παιδί λοιπόν, θα αντιμετωπίζεται σαν απόκληρος, επειδή γεννήθηκε σε μία οικογένεια που έχει διαλέξει μία άλλη θρησκεία, το θεωρώ απαράδεκτο και απόλυτα αντιδημοκρατικό. Το ότι το παιδιά αυτά συχνά γίνονται θύματα σχολικού εκφοβισμού, με τρομάζει ακόμα περισσότερο για το πόσα λάθη υπάρχουν στο σύστημα εκπαίδευσης της χώρας.

 

Το να δεχτεί ένα παιδί μία θρησκεία, είναι επιλογή δική του!!! Μπορώ να δεχτώ, ότι κάποιοι γονείς θεωρούν ότι είναι επιλογή δική τους, αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση, η θρησκεία και η άσκηση αυτής, μαθαίνονται στο σπίτι, στην οικογένεια και όχι σε ένα σχολείο.

 

Δεν μπορείς να κατευθύνεις τα παιδιά, τα μικρά αυτά μυαλά που λειτουργούν σαν σφουγγάρια, προς μία θρησκευτική κατεύθυνση. Πραγματικά, όλο αυτό μου ακούγεται απόλυτα παράνομο. Ναι, η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Τα παιδιά των υπόλοιπων Ελλήνων; Γιατί δε διδάσκεται στα σχολεία μας η θρησκεία των Μουσουλμάνων; Έχουμε πολλούς και στη Βόρεια Ελλάδα και στα νησιά μας. Έχουμε επίσης Προτεστάντες και Ευβραίους. ΕΛΛΗΝΕΣ! Δε θα μιλήσω για τις θρησκείες των μεταναστών μας, γιατί πάει σε άλλο θέμα.

 

Όταν το ΥΠΑΙΠΘ αποφάσισε να είναι τα θρησκευτικά υποχρεωτικό μάθημα, με δεδομένο εγχειρίδιο, σκέφτηκε τι θα διδάσκονται στα σχολεία της Δυτικής Θράκης; Θέλετε να υπάρχουν παιδιά που ζουν στο περιθώριο; Παιδιά που νιώθουν ότι δεν ανήκουν στη "δωρεάν παιδεία" μας;

 

Τα παιδιά που θέλουν να μάθουν για την ορθόδοξη εκκλησία, μπορούν να πάνε σε αυτήν και να τα διδαχτούν όλα. Ο προσηλυτισμός προς οποιαδήποτε κατεύθυνση δεν είναι σχολικό μάθημα.

 

Προσωπικά, τελείωσα Αμερικάνικο σχολείο. Στο σχολείο μου υπήρχε μάθημα θρησκευτικών. Λεγόταν "Social Studies" και είχε ένα τεράστιο κεφάλαιο για τις θρησκείες του κόσμου. Ήταν επιλογής και σου παρείχε γνώση, όχι καθοδήγηση. Μάθαινες γεγονότα και όχι τρόπους λατρείας. Μάθαινες τα θετικά και τα αρνητικά της κάθε θρησκείας. Μάθαινες πως κάποιοι άνθρωποι, ανά την ιστορία, φανατίστηκαν τόσο πολύ, που στο όνομα της αγάπης, σκότωναν ανθρώπους και παρερμήνευαν τα ιερά τους κείμενα. Μάθαινες να διαλέξεις τη θρησκεία σου με προσοχή και να μην οδηγηθείς ποτέ σε πράξεις που θα πληγώσουν άλλους ανθρώπους, εις το όνομα αυτής.

Τέτοια θρησκευτικά, θέλω στο σχολείο του παιδιού μου!!!

 

Ο Χριστιανισμός, όπως τον έχουμε καταντήσει στην Ελλάδα, δε διαφέρει σε πολλά από το Ισλάμ...

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα μετακομίσαμε στο εξωτερικό, σε μια χώρα που μαύροι, άσπροι, κίτρινοι είναι ίσοι προς ίσοι, ανεξάρτητως θρησκεύματος και κουλτούρας...

 

Η δασκάλα του γιου μου φοράει μαντίλα, στη τάξη της κόρης μου υπάρχουν κοριτσάκια που φοράνε μαντίλα και αγοράκια που φοράνε φακιόλι!!!

 

Το πρωί όταν χτυπήσει κουδούνι μπαίνουν σε σειρές και με τη σειρά ανεβαίνουν στις τάξεις τους. Αφού κάτσουν, ταχτοποιηθούν κλπ μετά από κανά 5 λέπτο, μιλάει ο principal με πολύ ευδιάθετη και χαρούμεμη φωνή στο μεγάφωνο, λέει ημερομηνία, καιρό, διάφορες ανακοινώσεις (π.χ αν πάει κάποιο τμήμα εκδρομή, ωράριο βιβλιοθήκης κ.ά) και κατόπιν αρχίζει ένα τραγούδι. Όλοι κάθονται όρθιοι και σχεδόν ακούνητοι στο σημείο που τους πέτυχε η έναρξη του τραγουδιού... τραγουδούν... τραγουδούν και το απολαμβάνουν... μικροί μεγάλοι, μαθητές, γραμματείς, δασκάλοι, γονείς και οποιοσδήποτε βρίσκεται μέσα στο κτίριο...

 

Αυτό το τραγούδι δεν είναι τπτ άλλο από ....τον εθνικό ύμνο της χώρας....

 

Πριν μερικές εβδομάδες στα διάφορα ενημερωτικά έντυπα που κατά καιρούς μας στέλνουν υπήρξε κι ένα που ενημέρωνε τους μουσουλμάνους για προσευχή στο χώρο του σχολείου μετά την λήξη των μαθημάτων....

 

Ναι το παραδέχομαι, είχα συνηθίσει τον αγιασμό, την πρωινή προσευχή στο σχολείο, τα θρησκευτικά κλπ, αλλά το θέαμα και ο "ύμνος" που άκουσα ήταν πολύ μα πολύ συγκινητικός!!!!

 

Αργότερα θα αρχίσω να διαβάζω τα παιδιά μου Ελληνική ιστορία και θρησκευτικά μόνη μου στο σπίτι... Δόξα Τω Θεώ τα ελληνικά σχολικά βιβλία υπάρχουν όλα σε μορφή pdf στο διαδίκτυο...

 

Και είμαι σίγουρη πως όλα τα παιδιά που ζουν σε αυτή τη χώρα (κίτρινα, άσπρα, μαύρα) και το ξανατονίζω πως έχουν όλα τα ίδια δικαιώματα, είναι πολύ πιο τυχερά από τα παιδιά που ζουν στην Ελλάδα και διδάσκονται τα ...θρησκευτικά στα σχολεία...

 

...καθώς εδώ υπάρχουν μόνο μετανάστες που τηρούν αυστηρά κριτήρια για να βρίσκονται εδώ, ως μόνιμοι κάτοικοι και αργότερα ως υπηκοοι......

Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

Underage, σε ποιά χώρα είστε; Ο εθνικός ύμνος αν ξέρεις προβλέπεται από κάποια κρατική οδηγία σε όλα τα σχολεία η είναι επιλογή του συγκεκριμένου σχολείου;

 

Christina87, ν αγιάσουν τα δάχτυλα σου :-)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ο ύμνος ακούγεται σε όλα τα σχολεία και γενικώς αυτή η διαδικασία με τις ανακοινώσεις της ημέρας και τον ύμνο από το μεγάφωνο!!!!

Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kalhmeroudia sas kai go eixa tin tuxh na fitisio se sxoleio tis kyprou kai pio meta se sxoleio tis notiou afrikhs pou tha kserete oti eine rainbow nation oti thes iparxi ekei apo boudistes islamistes indouistes orthodoksous ktl ktl,to ti thelo na toniso sto thema thriskeutika eine oti egw prosopika diafono entelos sto na didaskonte kai sifono oti prepei na iparxh ena mathima pou na mathenis gia oles tis thriskies,an kai eime atomo pou pistevi ntaksi oxi fanatika alla pistevo,sto paidi pote den prospathisa na to pieso tha apofasisi afto sto telos to poso poli thelei na simetasxi,ixa kai go periptosi stin taksi mas otan eimoun dhmotiko (kypro) eixame 2 koritsia martires tou iexoba,kala na vgoun ekso apo tin taksh?oute thema,kathontousan upoxreotika ekei kai na vlepeis kai ton daskalo ton thriskeutikon na prospathi na tous alaksi pisti kai na tous leei ksekathara oti eine lathos afto pou pistevoun.Tora sto thema tou notiou afrikanikou an itheles na akolouthisis mathima eitan epilogi sou sto thema thriskeutikon pou genika mathenes ta panta kai gia oles.kai proseuxh den kaname pote alla tragoudousame ton umno tou sxoleiou giati ama katsis na pis ton umno tis notiou afrikhs ena sardam to pathenis exei 4 glwsses mesa :P

XabOp3.png

QMaEp3.png

Link to comment
Share on other sites

Παντως,απαντωντας στο σημειο που θιγονται οι μαρτυρες του Ιαχωβα,ηθελα να πω πως κι εγω το '87,'88 εκεινη την εποχη που ημουν σε καποιες ταξεις του δημοτικου,ειχαμε δυο παιδια μαρτυρες του ιαχωβα, που εβγαιναν απο το μαθημα.δεν εβγαιναν ομως οπως αναφερθηκε εδω απο καποια κοπελα,γιατι "επρεπε απο το σχολειο"να φυγει απο την αιθουσα ο αλλοθρησκος μαθητης,αλλα το αντιστροφο.γιατι απο το σπιτι τους απαγορευαν να μενουν στο μαθημα των θρησκευτικων μη τυχον και μολυνθουν.θυμαμαι και τον καυγα της μαμας ενος απο τα δυο αυτα παιδια που επιανε απαξιωτικα το σταυρο στον λαιμο μιας αλλης μαμας και τον κουνουσε ρωτωντας την:αυτο τι το φορας;

Γενικοτερα τα δυο αυτα παιδια επελεγαν παντα να ειναι εκτος μαθηματος ακομη κι αν ο δασκαλος που ειχαμε τους ελεγε να μεινουν αν θελουν και να ζωγραφισουν αν ο καιρος ηταν πολυ κακος.

Συνηθως διδασκεται στα σχολεια η επισημη θρησκεια ενος κρατους.τωρα αν υπαρχουν 2 προτεσταντες,τρεις μουσουλμανοι,δυο βουδιστες και τεσσερεις παγανιστες σε μια ταξη,νομιζω δεν μπορουν να προβλεφθουν ολοι απο το, ουτως ή αλλως και σε πολυ σημαντικα σημεια,προβληματικο εκπαιδευτικο συστημα αυτης της χωρας.

NhE9p3.png
Link to comment
Share on other sites

Εγω περνουσα τελεια στοειναημα των θρησκευτικων!

Δεν ξερω πως, αλλα τυχαινε παντα να εχουμε φιντανια καθηγητες και μια φορα ειχαμε και παπα!Πολυ γελιο σας λεω!

Σπανια θυμαμαι να καναμε το μαθημα κανονικα , παντα πιαναμε διαφορων ειδων συζητησεις (οχι βλακειες -σχετικες με το εκαστοτε μαθημα ) και δε θελαμε να χτυπησει το κουδουνι!

 

Περα απο την πλακα τωρα , στην εποχη μου(ειμαι 27) , η υλη περιειχε και αλλες θρησκειες και ελαχιστα παραπανω ασχολουμασταν με την ορθοδοξη ,γιατι ολοι θελαμε να μαθουμε για το διαφορετικο ,αυτο που δεν ξεραμε!Οπότε ειναι και θεμα καθηγητη το συγκεκριμενο θεμα, οχι μονο βιβλιου ή μαθηματος.

Αλλωστε το μαθημα λεγεται θρησκευτικα και οχι ορθοδοξη χριστιανικη πιστη(δεν θυμαμαι βεβαια τι τιτλο ειχε το βιβλιο).

 

Τωρα , οσον αφορα το παιδι μου ,απο τη στιγμη που τη βαπτιζω χ.ο. λογικα θελω να γινει χριστιανη , ετσι δεν ειναι;Γιατι να μη θελω να διδαχθει αυτο που τη βαπτισα να ειναι και να πιστευει;

Τοτε γιατι τη βαπτισα;

Στο μονο που ενισταμαι ειναι στο κατα ποσο αυτα που γραφουν τα βιβλια ιαχυουν και κατα ποσο παραπληροφορουν.....

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...