Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

Σύμφωνα με εργαζόμενη στο παιδαγωγικό ινστιτουτο,

70% των τμημάτων ένταξης και θέσεις παράλληλης στήριξης που λειτουργούσαν πέρσυ, δεν λειτουργούν εξαιτιας μη διορισμού των δασκάλων ειδικής αγωγής.

 

Θα τοποθετήσω εδώ πληροφορίες και συνδέσμους που έχουν να κάνουν με την ΑΔΙΚΙΑ αλλά και ολιγωρία των υπευθύνων,

απέναντι σε ΠΑΙΔΑΚΙΑ τα οποία

ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην εκπαίδευση όπως ΟΛΑ τα παιδιά.

 

..για οποιοδήποτε λόγο, δεν μπορείς να "κρεμάς" έτσι ολόκληρες ομάδες παιδιών οι οποίες έχουν ανάγκη αλλά και πάνω απο όλα

ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ αυτά που όλα τα παιδιά δικαιούνται.

 

η έκθεση που έχει κάνει το 2007 ο συνήγορος του πολίτη.

 

http://www.synigoros.gr/pdfs/_sunopsi_diapistoseon_stp_anapiries.pdf

 

 

 

όχι μόνο δεν λειτουργούσαν αρκετά προηγουμένως,

αλλά φέτος δεν εχουν εγκριθεί καν αυτά που υπήρχαν

πλέον έχει γίνει νέα έκθεση.

 

απο άρθρο εφημερίδας, δυστυχώς δεν γράφει ημερομηνία!!

Στα χαρτιά μένει η αναβάθμιση της παιδαγωγικής υποστήριξης των παιδιών με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες σε κοινή σχολική μονάδα, καθώς μικρός αριθμός αναπληρωτών δασκάλων Ειδικής Αγωγής έχουν τοποθετηθεί τη φετινή σχολική χρονιά και σε ορισμένους νομούς, όπως της Θεσσαλονίκης, ελάχιστοι είναι αυτοί που διορίστηκαν μέχρι τώρα. Οσον αφορά τα σχολεία Ειδικής Αγωγής συνεχίζουν να υπολειτουργούν χωρίς εκπαιδευτικό προσωπικό και υποδομές.

 

Οι διορισμοί δεν έχουν γίνει, λόγω μη καταβολής των απαραίτητων πιστώσεων από το υπουργείο Παιδείας, τις οποίες θα έπρεπε να είχε χορηγήσει από την αρχή ακόμη του φετινού σχολικού έτους.

 

Οπως τονίζουν γονείς και δάσκαλοι, αυτή η αδιαφορία από πλευράς υπουργείου έχει αποτέλεσμα την ελλιπή στελέχωση ειδικών δημοτικών σχολείων, τη μη λειτουργία πάμπολλων τμημάτων ένταξης και την πλήρη απουσία παράλληλης στήριξης σε παιδιά με ειδικές ανάγκες που φοιτούν στα γενικά σχολεία. Ετσι κάποιοι γονείς αναγκάζονται να στραφούν προς τον ιδιωτικό τομέα για να βοηθηθούν κατάλληλα τα παιδιά τους.

 

Πρέπει να σημειωθεί ότι τα παιδιά που χρίζουν ειδικής αγωγής έχουν αφεθεί αβοήθητα στις γενικές τάξεις των 25 και 30 μαθητών, κάτι το οποίο γεμίζει με άγχος και τους δασκάλους, καθώς εκτός από τα υπόλοιπα παιδιά θα πρέπει να αντιμετωπίσουν στο μέτρο του δυνατού και τις ειδικές - μαθησιακές δυσκολίες αυτών των μαθητών.

 

Πηγή: Ριζοσπάστης

 

ΑΡΧΕΙΑ WORD

 

Report ειδικής αγωγής

 

http://dl.dropbox.com/u/3629462/Educational/eidikiagogi160208.doc

 

Αποσπάσεις ειδικών απο τα ΚΔΑΥ (που τωρα ονομάζονται ΚΕΔΔΥ)

περσυ

 

http://dl.dropbox.com/u/3629462/Educational/apospaseis_09_eep_ebp1_090909.doc

 

 

 

Θα ζητήσουμε εγγράφως απο το υπουργείο,

τα ποσοστά κάλυψης πανελλαδικά,

των αιτημάτων για την ειδική αγωγή,

αιτήματα που έχουν διατυπωθεί στις επίσημες γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ ή ΚΔΑΥ.

και έχουν να κάνουν με ειδικά σχολεία, ή τμήματα ένταξης ή δάσκαλο παράλληλης στήριξης.

 

Μέχρι να έχουμε αυτές τις στατιστικές, παρακαλώ και προσκαλώ, να υπάρχει κάποιου είδους ενημέρωση των γονέων μέσω των τοπικών τους υπηρεσιών δηλ των σχολείων διευθυντών και κατά τόπους υπευθύνων έτσι ώστε να υπάρχει μια εικόνα της σημερινής κατάστασης

που να επιβεβαιωθεί και δια αυτής της οδού.

τοποθετησα εδω υπομνημα http://parents.org.gr/forum/showthread.php?p=1461303#post1461303

για να καταγραφούν όλα τα sites / blog που υπάρχουν απο διάφορα σχολεία. (που σίγουρα θα χρησιμεύσει να είναι όλα μαζί και για άλλους σκοπούς πέραν αυτού του θέματος)

 

Προφανώς μπορεί να μην υπάρχουν αρκετοί εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής

(κάτι που ίσως φαινεται απο το αρχείο απόσπασης των ειδικών του ΚΔΑΥ σε σχολεία? )

ή αρκετα χρήματα για να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα, αλλά θα πρέπει να υπάρχει κάπιου είδους σχεδιασμός, αλλά και ενημέρωση των γονέων για το πως κινούνται αυτές οι διαδικασίες, οι οποίες

αφορούν παιδιά και καταστάσεις που ΔΕΝ επιδέχονται αναμονής

και κάθε μέρα που περνάει είναι μια χαμένη ευκαιρία για μάθηση.

 

Αυτή τη στιγμή έχουμε καταγγελίες για παιδάκια που εχουν γνωματευση, για τμήματα, και για βιβλία,

και δεν μπορούν να έχουν αυτό που δικαιούνται.

 

Παρακαλώ εάν γνωρίζετε γονεις / παιδιά που βρισκονται σε αυτή την κατάσταση, ευαισθητοποιήστε τους να διεκδικήσουν αυτό που τα παιδιά τους δικαιούνται. Με το να μαζεύουμε τέτοιες καταγγελίες, το όποιο αίτημά μας αποκτά μεγαλύτερο βάρος.

 

Ακόμα δεν έχει τελειώσει η συλλογή πληροφοριών καθώς αυτή την εβδομάδα αρκετοί υπεύθυνοι λειπουν σε εκπαιδευσεις και σεμινάρια σχετικα με τους κλαδους τους, θα δημοσιεύσω λοιπον συντομα και νεότερα.

 

 

Διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για την προταση ένταξης παιδιού με ειδικές ανάγκες, σε ειδικό τμήμα σύμφωνα με τον

Ο σχολικός σύμβουλος Ε.Α.

Αριστείδης Χαρούπιας PhD

Διδάκτωρ Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνώ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΘΕΜΑ: Διαδικασίες πρότασης και φοίτησης μαθητή/μαθήτριας με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο Τμήμα Ένταξης

http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/eidikhs-agoghs/175-foithsh-se-tmhmata-entajhs.html

 

Προετοιμασία για ένταξη μαθητών με πρόβλημα όρασης σε δημοτικά σχολεία βλεπόντων:

Προετοιμασία για ένταξη μαθητών με πρόβλημα όρασης.

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Αυτή την στιγμή όπως ενημερώθηκα σήμερα, εκατοντάδες παιδιά

δεν έχουν τα βιβλία τα οποία έχουν ανάγκη, (βιβλία για αμβλύωπες κτλ)

εξαιτίας του ότι το υπουργείο παιδείας δεν έχει δώσει κονδυλια για να τυπωθούν.

 

 

Επίσης έμαθα ότι δεν είναι καν θεσμοθετημένη η διαδικασία εκτύπωσης τέτοιων βιβλίων και ότι έχει γίνει εθελοντικά απο τους εργαζόμενους στο τμήμα ειδικής αγωγής του παιδαγωγικού ινστιτούτου η συγκέντρωση του υλικού που πρέπει να τυπωθεί.

 

Υπάρχουν αυτή τη στιγμή σύνδεσμοι απο τους οποίους μπορεί κάποιος να τυπώσει στο σπίτι του τα βιβλία αυτά, με δικά του έξοδα.

 

 

Αυτή την εβδομάδα τοποθετείται διευθυντής στο τμήμα της ειδικής αγωγής, στο υπουργείο παιδείας ,

οπότε για αυτό το λόγο θα χρειαστεί όσοι γνωριζουν περισσότερα

για παιδιά τα οποία έχουν γνωματεύσεις για είτε βιβλία, είτε να φοιτήσουν σε τμήμα ένταξης ή χρειάζονται παράλληλη στήριξη,

 

να μας στείλουν εμαιλ με τα στοιχεία και τις γνωματευσεις,

αλλά και οι ίδιοι να πάρουν τηλέφωνο στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ζητώντας τα αυτονόητα και αυτά που οι ίιδιοι οι ειδικοί που εξέτασαν το παιδί τους, επιτάσσουν.

 

θα επικοινωνήσουμε και εκ νέου με το υπουργείο για το θέμα των τμημάτων ένταξης.

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

 

Υπάρχουν αυτή τη στιγμή σύνδεσμοι απο τους οποίους μπορεί κάποιος να τυπώσει στο σπίτι του τα βιβλία αυτά, με δικά του έξοδα.

 

αν υπαρχει τετοιος σύνδεσμός που μπορεί να τον βρέι καποιος ?

εννοείς στο διαδυκατιο σύνδεσμος ?

ή θα πρεπει να ερθω σε επικοινωνία με το ΠΙ?

ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε πλέον να βρίσκετε τα βιβλία του Δημοτικού και του Γυμνασίου (καθώς και κάθε νέο βιβλίο που δημιουργείται σε ηλεκτρονική μορφή) στο δικτυακό τόπο του Τμήματος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

 

 

από όπου επιλέγετε την ελληνική έκδοση και στη συνέχεια ακολουθείτε την παρακάτω διαδρομή:

 

Αρχική Σελίδα > Εκπαιδευτικά Θέματα > Εκπαίδευση Τυφλών και Αμβλυώπων Παιδιών > Βιβλία διασκευασμένα και προσαρμοσμένα για μαθητές με προβλήματα όρασης

 

Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση ή πληροφορία

 

 

απο είναι το μύνημα που έλαβα απο τον υπεύθυνο για αυτά τα θέματα.

 

 

μένει τώρα να γίνουν κινήσεις για να ευαισθητοποιηθεί το υπουργείο παιδείας

 

στο να δωσει κονδυλια για αυτο,

και για τα τμήματα ένταξης και τις θεσεις παράλληλης στήριξης.

 

 

τα παιδιά που πηραν γνωματεύσεις, ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ αυτό που ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ και αυτό που προστάζουν οι ειδικοί οι οποίοι υπέγραψαν,

τους οποίους ειδικούς το ΚΡΑΤΟΣ πληρώνει για να κανουν αυτές τις γνωματεύσεις, οι οποίες είναι και αναλυτικές και τις υπογράφουν 3 διαφορετικοί ειδικοί.

 

Δεν γίνεται λοιπον να πουμε ,ε μπορεί το παιδί να μην το χρειάζεται.

Το ΙΔΙΟ το κράτος ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΧΑΡΤΙ στους ΓΟΝΕΙΣ που λέει,

ΝΑΙ το παιδί σου έχει ανάγκη αυτό, και αυτό...

 

πρέπει λοιπον οι γονείς να το ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ.

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 3 εβδομάδες μετά...

το θέμα αυτό είχε ξεκινήσει απο την εξής επιστολή που έλαβα

 

Από

Κ. Γ.

Προς:

Κα Στυλιανάκη Μαρία

Πρόεδρο της ΕΕΕΓ

 

Αγαπητή κα Στυλιανάκη

Η Μαθήτρια Δ. Αργυρώ φοιτά στην Πέμπτη τάξη του 3ου Δημοτικού σχολείου Κορυδαλλού στην οδό .

(το οποίο συστεγάζεται με το 19ο)

Η Αργυρώ πρόσφατα πέρασε από τα ΚΔΑΥ

(Γνωμάτευση ΑΑ407 Α.Π.1080/ 30/10/2009 που θα βρείτε στο συνημμένο αρχείο του παρόντος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου )

όπου και επισημοποιήθηκε η ανάγκη της για παράλληλη στήριξη (τμήμα ένταξης όπως λέγεται )

(εγκεκριμένο πρόγραμμα του ΥΠΕΘ)

καθώς και για τα ειδικά βιβλία του ΠΙ (γραμματοσειρά 18 και 20) για παιδιά με προβλήματα όρασης

Καθώς η Αργυρώ με όραση ένα και δύο δέκατα δυσκολεύεται εξαιρετικά να παρακολουθήσει την διδακτέα ύλη .

 

Η διευθύντρια του σχολείου ενημέρωσε τους γονείς της Αργυρώς ότι έχει σταλεί faxστο ΠΙ ζητώντας τα ειδικά αυτά βιβλία ,

αρχές Νοεμβρίου 2009 λίγες ημέρες μετά την προσκόμιση της Γνωμάτευσης…

 

Έχουν περάσει αρκετές βδομάδες (σήμερα έχουμε25 Ιανουαρίου2010) και τα βιβλία αυτά δεν έχουν καταφθάσει στα χέρια της μαθήτριας καθώς όπως την ενημέρωσαν

έρχονται από το Αγρίνιο και θα εκδοθούν ειδικά για αυτήν και το πρόβλημα όρασης που αντιμετωπίζει αλλά και ότι δεν είναι θέμα ΠΙ αλλά υπουργείου Οικονομικών

( ;;;;; )

Επιπρόσθετα ενώ το σχολείο έχει κάνει αίτηση (η οποία κατά τα λεγόμενα της διευθύντριας

και έχει εγκριθεί αλλά και έχει λειτουργήσει τα προηγούμενα χρόνια ) για Παράλληλη στήριξη & Τμήμα Ένταξης,

καθώς όπως λέγεται δεν είναι μόνο η Αργυρώ στο εν λόγο συγκρότημα σχολείων , που χρήζει ειδικής στήριξης -

αλλά ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΉΣΕΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ καθώς ειδικοί παιδαγωγοί ΔΕΝ έχουν οριστεί ,

παιδαγωγοί που θα μπορέσουν να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά και που θα αντικαταστήσουν τον προηγούμενο ωρομίσθιο καθηγητή που βοηθούσε τα παιδιά.

 

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η οικογένεια να έχει προσλάβει ειδικό παιδαγωγό στο σπίτι ,

που βοηθάει την Αργυρώ ,με τις αναγκαστικά πολλές και εξαντλητικές ώρες μελέτης

για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις σχολικές της υποχρεώσεις , με οικονομικό βάρος στην οικογένεια

 

Ο λόγος που απευθύνω αυτήν την επιστολή σε εσάς πρώτου δημοσιεύσω το ζήτημα αυτό αγαπητή κα Στυλιανάκη

είναι μήπως η παρέμβαση της ΕΕΕΓ , καταφέρει να κινήσει τα δυσκίνητα γρανάζια της γραφειοκρατίας και αυτό το παιδί να παραλάβει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τα βιβλία του !

 

Αλλά και να καταφέρουν να πάρουν επιτέλους αυτοί οι γονείς κάποια απάντηση

στο γιατί είναι αναγκασμένοι να πείθουν το παιδί τους ότι ειναι υποχρεωμένο να θεωρεί την μάθηση ΒΑΣΑΝΑΣΤΗΡΙΟ .

 

Με εκτίμηση

Κ. Γ

 

 

μετά απο επιστολή που έτσειλα στο ΠΙ και τα τηλέφωνα που έκανα, (βρεθηκαν οι συνδεσμοι που οδηγούν στα βιβλία - ειναι τοποθετημενοι πιο πάνω

 

 

έλαβα την εξής απάντηση,

 

 

1.2.10

Αγαπητή κυρία Στυλιανακη

 

Βλέποντας το θέμα που ανοίξατε στο φόρουμ αλλά και μετά από επικοινωνίας μας αλλά και την ενημέρωση που ειχα από πλευράς σας

δεν έχω παρά να σας ευχαριστήσω για τον χρόνο τον κόπο και την ευαισθητοποίηση που δείξατε για το θέμα αλλά,

και για τις απαντήσεις που λάβατε .

Αν και δεν είναι προς τιμήν κανενός αυτή η υπάρχουσα κατάσταση

Και ο μόνος ζημιωμένος τελικά είναι τα παιδιά

Τουλάχιστον όμως λάβαμε κάποιες απαντήσεις

Ας αναλογιστούμε τι σημαίνουν ……!!!!!

Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω για τους συνδέσμους όπου και μπόρεσα να αποθηκεύσω τα αρχεία στον Υπολογιστή μου

Και να τα τυπώσω- τουλάχιστον αυτά- για να τα δώσω στην Αργυρώ είναι λυπηρό δε το δεν υπάρχει κονδύλι όπως διάβασα….

Αλλά δεν θα ήθελα να το σχολιάσω παραπάνω !

Η Αργυρώ οι γονείς της κι εγώ προσωπικά σας ευχαριστούμε

Και ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες και σε ουσιαστικές αλλαγές !!!!

 

Φιλικά

Γ.Κ

 

 

 

Πλέον, σήμερα 22 Φεβρουαρίου

λειτουργεί το τμήμα ένταξης για τα παιδιά του σχολείου κανονικά, με τον αρμόδιο κ' ικανό καθηγητή.

Ο καθηγητής είχε τοποθετηθεί σε άλλη τάξη, αγνωστο για ποιό λόγο δεν είχε γίνει άμεσα η λειτουργια του τμήματος ένταξης, όπως θα πρεπε.

Όπως και να έχει μάλλον μετά τις παρεμβάσεις, ενεργοποιήθηκαν οι υπεύθυνοι.

 

Πλέον ο καθηγητής απο μόνος του πλέον τυπώνει σε κάθε μάθημα το αντίστοιχο φύλλο και το δίνει στην μαθήτρια,

(όπως δηλ πρέπει να γίνεται) και το σύστημα λειτουργεί κανονικά, κ η Αργυρώ, έχει καταχαρεί που στο σχολείο την βοηθούν όπως το έχει ανάγκη.

 

 

Μένει τώρα,

 

το να μαθουμε τι γινεται σε όλα τα άλλα σχολεία,

και εάν υπάρχουν όπως και οι γονείς της Αργυρώς

και άλλοι γονείς που μέσα στην στεναχώρια τους μην μπορωντας να βοηθήσουν το παιδί τους δεν εχουν καταφέρει να κινητοποιήσουν τους αρμόδιους.

 

Για αυτό το σκοπό θα συλλέξουμε τις διευθύνσεις εμαιλ, απο σχολεία και συλλόγους έτσι ώστε να ειδοποιησουν τους γονείς για να πράξουμε εμείς για λογαριασμό τους

εάν αυτό είναι απαραίτητο.

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

πΠΟλύ σωστά όλα αυτά που λέτε! Οι γονείς έχετε τεράστια δύναμη στα χέρια σας και΄ΠΡΕΠΕΙ να μάθετε να την χρησιμοποιείτε/αξιοποιέιτε για το καλό των παιδιών σας. Διεκδικήστε όσα περισσότερα μπορείτε! Έχετε δικαίωμα σε καλή και σωστή παιδεία!

 

Μόνο να ξεκαθαρίσω λίγο κάποια πράγματα γιατί γίνεται μπέρδεμα με τους όρους της ειδικής αγωγής.

Οι δομές της ΕΑ είναι:

1) Ειδικά σχολεία. Εκεί πηγαίνουν τα παιδιά που έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δομές του γενικού σχολείου. Μαθαίνουν βασικές δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης και αυτονομίας καθώς και κάποιες "ακαδημαϊκές" γνώσεις (π.χ. ανάγνωση, αρίθμηση, γραφή). Οι βαθμίδες ξεκινούν από το νηπιαγωγείο και φτάνουν μέχρι το λύκειο

2) Ειδικά σχολεία για τυφλούς/αμβλύοπες και κωφούς μαθητές. Όπως λέει και ο τίτλος του΄ς είναι για παιδιά που παρουσιάζουν προβλήματα όρασης και ακοής αντίστοιχα. ΠΡΕΠΕΙ να έχουν ειδικό δικατικό προσωπικό που θα γνωρίζει καλά τη γραφή Braille ή τη νοηματική αντίστοιχα. Δυστυχώς στη χώρα μας παρατηρείται το τραγελαφικό φαινόμενο να υπάρχουν σε αυτά τα σχολέια εκπαιευτικοί χωρίς τις αντίτοιχες γνώσεις!

3) Τμήμα Ένταξης. Μία τάξη μέσα στο γενικό σχολέιο, με ειδικό κεπαιδευτικό, όπου πηγαίνουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες για κάποιες ώρες την ημέρα (σύμφωνα με το νόμο μέχρι 10 ώρες την έβδομάδα) και δουλέυουν με τον ειδικό δάσκαλο ατομικά πάνω στις ΔΙΚΕΣ τους δυσκολίες ή σε μικρές ομοιγενείς (όσο το δυνατόν) ομάδες. Τις υπόλοιπες ώρες το παιδί παρακολουθεί μαθήματα μέσα στη γενική τάξη. Συνήθως η παρέμβαση γίνεται στη γλώσσα/φιλολογικά και στα μαθηματικά.

4) Παράλληλη στήρισξη. Μέσα στη γενική τάξη υπάρχει ένας ακόμα εκπαιδευτικός που κάθεται δίπλα στο παιδί με ΕΑ και το βοηθάει την ώρα του μαθήματος. Η βοήθεια μπορεί να είναι από πιο αναλυτικές οδηγίες για τη λύση μιας άσκησης π.χ., μέχρι ό,τι μπορεί κανένας να φανταστεί. Έπίσης, υπάρχει η δυνατότητα, όταν το παιδί κουραστεί ή είναι ανήσυχο ή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις απιατήσεις της τάξης εκέινη τη στιγμή (π.χ. ένα διαγώνιμα ή ένα τεστ) να πάρει ο κεπιδευτικός το παιδί για λίγο έξω από την τάξη και να συνχίσει τη διδασκαλία σε άλλη άιθουσα. Συνήθως είναι πολύ δύσκολο να δοθεί πίστωση για παράλληλη στήριξη, και με τον νέο νόμο της ΕΑ (2008) προβλέπεται οι γονέις των παιδιών να προσλαμβάνουν μόνοι τους άτομο για την παράλληλη στήριξη του παιδιού τους (απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου).

5) ΕΕΕΕΚ. Είναι τα ειδικά επαγγελματικά εκπαιδευτήρια. Είναι μεταπρωτοβάθμια εκπαίδευση, δηλασή για παιδιά που τελειώνουν το ειδικό δημοτικό. Προσφέρουν εκμάθηση βασικών επαγγελματικών δεξιοτήτων (κηπουρική, μαγειρική αγγειοπλαστική).

 

Ελπίζω να βοήθησα στο να ξεκαθαριστούν λίγο οι δομές. Προσοχή, λοιπόν, δεν ζητάμε Τμήμα Ένταξης/Παράλληλη Στήριξη!!!! Ζητάμε ένα από τα δύο γιατί δεν είναι το ίδιο πράγμα!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...