Χορηγία Επικοινωνίας:  Προετοιμάζομαι για Τοκετό & Θηλασμό! 

25/11  Σάββατο από τις 12:00-14:30 π.μ. στo Κέντρο Θηλασμού & Μητρότητας
 Απευθύνεται σε εγκύους μετά τον 5ο μήνα κύησης!

Είσοδος Ελεύθερη 

Πατήστε στην εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή

mitrikos_nov17.gif

 

Aglaia Papadima

Επιστημονική συνεργάτιδα
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    429
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Περισσότερα για την/τον Aglaia Papadima

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Converted

  • Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
  1. pepitsa, Χρόνια πολλά! Αν το φάρμακο που παίρνεις είναι συμβατό με την εγκυμοσύνη σου, τότε σίγουρα είναι συμβατό με το θηλασμό. Μπορείς να ψάξεις και μόνη σου το φάρμακο στο http://www.e-lactancia.org, χρησιμοποιώντας στην αναζήτηση τη δραστική ουσία.
  2. Το βάρος δεν μπορεί να αξιολογηθεί από τη μηνιαία πρόσληψη. Θα πρέπει να αξιολογηθεί ως σύνολο. Γράψε όλες τις ζυγίσεις. Οι οδηγίες για χαμομήλι και πιο αραιά γεύματα είναι οδηγίες αποθηλασμού. Μέχρι τώρα τέτοια οδηγία δεν έχει δοθεί από κανένα επίσημο φορέα (Αμερικάνικη Ακαδημία Παιδιατρικής, Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας...). Ως μη τεκμηριωμένη πρακτική, μπορεί να θεωρηθεί, απλώς, αυθαιρεσία.
  3. η HDL είναι πολύ χαμηλή, ελάχιστα πάνω από το όριο (45) η αναλογία HDL/LDL αντανακλά περίπου την αναλογία Ω3:Ω6 λιπαρών οξέων που έχεις στη διατροφή Κανονικά αυτά θα πρέπει να είναι περίπου 1:1 σε σένα είναι περίπου 1:6 Τα Ω6 λιπαρά οξέα αυξάνουν τις φλεγμονές και ανεβάζουν επιπλέον την LDL. Αυτά τα λιπαρά οξέα βρίσκοντα σε υπεραφθονία στα σπορέλαια (πχ το καλμποκέλαιο έχει Ω3:Ω6 1:46, για να ισορροπήσει μια τέτοια διατροφή είναι πολύ δύσκολο). Τα δημητριακά, τα όσπρια έχουν λίγα λιπαρά μεν, αλλά αυτά είναι κυρίως Ω6 και οι υδατάνθρακες αυξάνουν επιπλέον την LDL. Ω3 λιπαρά οξέα, βρίσκονται σε μεγάλη ποσότητα στα λιπαρά ψάρια, τα οποία καλό θα ήταν να καταναλώνεις κάθε μέρα, μέχρι να αυξηθεί η HDL και να φτάσει πάνω απο 80, καλύτερα κοντά στο 100. Τα ζώα εντατικής εκτροφής (συμβατικά κοτόπουλα, χοιρινά, μοσχαρια) έχουν αναλογία Ω3:Ω6 περίπου 1:4, ενώ τα ελευθέρας βοσκής έχουν 1:2. Θα σε βοηθήσει πολύ το βιβλίο του Μανουσάκη για τα Ω λιπαρά οξέα http://www.biblionet.gr/book/180994/Ω_-_Λιπαρά_οξέα εκεί εξηγεί πώς η διατροφή των ζώων επηρεάζει τη σύνθεση των λιπαρών οξέων στο σώμα τους (και πώς η δική μας επηρεάζει τη σύνθεση των λιπαρών οξέων στο δικό μας σώμα) Συχνά τα άτομα με υπερλιπιδαιμία, υπερχοληστερηναιμία, στην προσπάθειά τους να μειώσουν τα λιπαρά στη διατροφή τους, τρώνε πολλούς υδατάνθρακες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της LDL σε πολύ υψηλά επίπεδα και τη μείωση της HDL που έχει προστατευτική δράση, σε τραγικά χαμηλά επίπεδα. (αν θέλεις να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για τις αιματολογικές σου εξετάσεις και δεν θελεις να το κάνεις δημόσια, μπορείς να βρεις το mail μου πατώντας το λινκ για το βιογραφικό μου)
  4. Η σόγια κάνει συχνά διασταυρούμενη αλλεργία με τα γαλακτοκομικά. Αρνί, κατσίκι, ζυγούρι και γίδα, μπορείς να τρως όταν απέχεις από τα γαλακτοκομικά.
  5. ο κύριος αθηρωματικός δείκτης είναι η λιποπρωτεΐνη Α Lp(A) στις χοληστερίνες έχει μεγάλη σημασία ο λόγος HDL/LDL η συνολική τιμή απο μόνη της δεν λέει και πολλά προσοχή στο πότε γίνεται η μέτρηση, αν υπάρχει φλεγμονή, χρόνια η όχι, τότε αυξάνει σημαντικά η LDL και κατά συνέπεια η συνολική χοληστερίνη
  6. Θα ήθελες να γράψεις τις τιμές της χοληστερόλης (ολική, HDL, LDL) για να δούμε αν υπάρχει περιθώρειο να κάνεις κάτι άλλο; Είχες και παλαιότερα υψηλή χοληστερόλη; Αν ναι, πότε διαπιστώθηκε για πρώτη φορά με τι τιμές;
  7. Οι γονείς σου, που έχουν άποψη, αναλαμβάνουν την ευθύνη αν το μωρό ταϊστεί με μπιμπερό και χειροτερέψει; Να τους ρωτήσεις ευθέως και αν την αναλαμβάνουν, τους δίνεις το μωρό και το ταΐζουν αυτοί. Όσο το μωρό το ταΐζεις εσύ, αποφασίζεις εσύ. Το σύστημα είναι πολύ απλό. Ακόμη και αν έχεις δει ελάχιστο αίμα, δεν είναι ανησυχητικό. Απλώς παρατηρείς και αν συνεχιστεί, βλέπουμε. Έχεις παρατηρήσει και βλέννη στις κενώσεις;
  8. Στην ηλικία που είναι το παιδί, έχει επιλογές πολλών τροφών, δεν μπορεί να ενοχοποιείται το γάλα για την μη ικανοποιητική πρόσληψη βάρους. Αν θέλεις γράψε τις ζυγίσεις να δούμε αν έχει πέσει στις καμπύλες. Επίσης γράψε και τι τρώει σε κάθε γεύμα, μήπως τα γεύματά του είναι φτωχά σε θερμίδες και πρωτεΐνες.
  9. Να μην πιέσεις για φρούτα και λαχανικά, έχουν λιγότερες θερμίδες από το μητρικό γάλα, δεν έχουν ούτε λιπαρά, ούτε πρωτεΐνες ξένο σίγουρα δεν χρειάζεται, το μητρικό γάλα δεν είναι κάτι που τελειώνει ο γιατρός θα πρέπει να διερευνήσει παθολογικά αίτια, πριν ενοχοποιήσει το γάλα, το οποίο γνωρίζουμε καλά ότι παράγεται σε επάρκεια εδώ και τόσους μήνες
  10. "τα προβιοτικά σε μωρό που θηλάζει" είναι σαν ανέκδοτο το μητρικό γάλα περιέχει περίπου 700 στελέχη σε επαρκή πληθυσμό και σίγουρα ζωντανά αν το μωρο δεν δυσανασχετεί, τότε δεν θεωρείται δυσκοιλιότητα και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι (μήπς παίρνεις συμπλήρωμα σιδήρου
  11. Το συνολικό βάρος του παιδιού είναι πολύ καλό το βάρος που πήρε από τις 5/6 μέχρι τις 6/9 είναι 1320 γραμμάρια δηλαδή 14,1 γραμμάρια τη μέρα που είναι άριστο βάρος γι' αυτή την ηλικία, στην οποία το βάρος δεν αξιολογείται ανά μήνα η πρόωρη εισαγωγή στερεών τροφών, συνήθως επηρεάζει αρνητικά την πρόσληψη βάρου, ειδικά όταν οι τροφές αυτές είναι υποθερμιδικές και με ελάχιστες πρωτεΐνες (φρούτα και λαχανικά) Η μέχρι τώρα πορεία του βάρους δείχνει ότι σίγουρα έχεις αρκετό γάλα. Αν υπάρχει οποιοδήποτε θέμα με τη πρόσληψη βάρους από εδώ και πέρα θα πρέπει να διερευνηθεί κάποιο παθολογικό αίτιο (πχ ουρολοίμωξη, αλλεργίες) ή η εισαγωγή στερεών τροφών που έγινε πρόωρα. Καλή συνέχεια
  12. To βάρος που πήρε το μωρό, το πήρε από δικό σου γάλα. Οι επαγγελματίες υγείας που αναφέρονται στα 30 λεπτά θηλασμού (ή στα 40 ή στα 15...), απλώς υπονομεύουν το θηλασμό. Η πρακτική ένα στήθος το κάθε γεύμα είναι καλή μόνο για τη μητέρα που έχει υπερπαραγωγή. Με αυτή την πρακτική ρυθμίζεται η παραγωγή σε χαμηλότερα επίπεδα. Εσύ φαίνεται να έχεις κανονική παραγωγή, οπότε θα ήταν καλό να θηλάζεις και από τα δύο στήθη κάθε φορά και αν χρειάζεται με πολλές εναλλαγές. Δηλαδή θηλάζεις από το ένα, μόλις χάνει το ενδιαφέρον του θηλάζεις και από το άλλο και αν χρειαστεί ξανά στο ένα και ξανά στο άλλο κλπ.
  13. Να υποθέσουμε ότι όταν το βάρος είναι ικανοποιητικό απο συμπλήρωμα, τότε δεν αναφέρεται καθόλου στο ότι δεν έκανε κακά, στο ότι μόλις έχει φάει και βγαίνει παραπάω κλπ... Τόσο τα παιδιά μας, όσο κι εμείς, αξίζουμε καλύτερη αντιμετώπιση. Καλό είναι να στηρίζουμε με την παρουσία μας όσους στηρίζουν τις επιλογές μας και την υγεία των παιδιών μας.
  14. Η διατροφή της μητέρας μπορεί να επηρεάσει ΕΝ ΜΕΡΗ το είδος των λιπαρών οξέων του γάλακτος, αλλά όχι την περικετικότητα του γάλακτος σε λιπαρά. Η επάρκεια της διατροφής σε πρωτεΐνες αυξάνει λίγο τη συνολική παραγωγή του γάλακτος σε σχέση με τη διατροφή που είναι ανεπαρκής σε πρωτεΐνες, αλλά δεν μεταβάλλει τη σύνθεση του γάλακτος.
  15. http://www.fao.org/docrep/012/i0370e/i0370e00.htm αξίζει να το κοιτάξετε, από τον Οργανισμό Γεωργίας και Τροφίμων, μια μελέτη 12 αυτόχθονων πληθυσμών του πλανήτη που ακόμη η διατροφή τους βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό σε τρόφιμα εκτός εμπορίου