Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

διδακτικο προγραμμα νηπιαγωγειου


Recommended Posts

σε σηζητηση απο αλλο θεμα με τη Dalia σκεφτηκαμε αυτο:

προγραμμα νηπιαγωγειου

εμπειριες;

ασχημες και καλες!

μας ενδιφερουν κυριως εκεινες που κανουν ενα παιδακι να μη θελει να ξεκολλησει απ το νηπιαγωγειο!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 384
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Ωραίο θέμα. Εσύ χαμομηλάκι που είσαι εκπαιδευτικός θα μας δώσεις και τα φώτα σου.

 

Εμείς φέτος πήγαμε προνήπιο σε ολοήμερο νηπιαγωγείο. Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι από τις δασκάλες. Η μεν διευθύντρια καταπληκτική! Και οι γιορτές φανταστικές, με τα τραγούδια, τα ποιήματα, τους χορούς τους!

 

Όπως μας ενημέρωσε η δασκάλα (όσα θυμάμαι δηλ) η ύλη του νηπιαγωγείου είναι μαθηματικά, γλώσσα, εικαστικές τέχνες, περιβάλλον κτλ

Στόχος να αναγνωρίζουν τα γράμματα της ΑΒ, να τα προφέρουν, να μπορούν να βρουν λέξεις από το α για πχ και αν θέλουν προχωράνε και παραπέρα στο γράψιμο δηλ. Το ίδιο και με τους αριθμούς 1-5 και κάτι για ανάποδο μέτρημα αν θυμάμαι καλά 54321. Πάντα μέσα από το παιχνίδι και τη ζωγραφική.

Κάθε μέρα η δασκάλα βάζει και 1 διαφορετικό θέμα πχ μια εποχή, ένα επάγγελμα που το προσεγγίζουν διεπιστημονικά.

 

Σε εμάς κάθε Παρασκευή δίνανε και εργασία για το σπίτι, με την οδηγία να μην τα πιέζουμε (θέλει 3λέξεις να γράψει?3, καμία?καμία). 1) Ένα βιβλίο το οποίο τους το διαβάζαμε και μετά ζωγράφιζαν στο μπλοκ ό,τι ήθελαν σχετικό με το παραμύθι 2) Μία σελίδα Α4 όπου στη μια στήλη γράφαμε λεξούλες με κεφαλαίο (ονόματα δηλ) και στην άλλη με μικρό γράμμα της ΑΒ, κάθε βδομάδα διαφορετικό.

 

Χωρίς πίεση ο γιός μου έμαθε να γράφει και να ψιλοδιαβάζει. Και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί του άρεσε πολύ.

 

Αλλά...

Δεν παύει να διερρωτώμαι. Ωραία όλα καλά αλλά του χρόνου δε θα βαρεθεί? Πάλι τα ίδια? Θα τον πάω βέβαια τώρα κλασσικό -για να ξεκουράζεται το μεσημέρι και να κάνει καμιά δραστηριότητα το απόγευμα (γιατί το ολοήμερο τον κούραζε είναι η αλήθεια)- οπότε θα αλλάξει σκηνικό.

 

Κάτι άλλο που με ανησυχεί είναι ότι είδα μια αλλαγή στη συμπεριφορά του προς το χειρότερο πχ ξύλο, βρίσιμο κτλ. Θα μου πεις βέβαια συναναστρεφόταν με μεγαλύτερα αγοράκια οπότε λογικό είναι. Κάποια στιγμή θα την πέρναγε και αυτή τη φάση της κοινωνικοποίησης. Αλλά μήπως του έκανε κακό τελικά που μπήκε μικρούλης στα βαθειά?

 

Την Κλέα μου σκέφτομαι να την αφήσω στον παιδικό σταθμό να κάνει το προνήπιο. Εσύ τί λές χαμομηλάκι?

8jPDp3.pngmAB8p3.png
Link to comment
Share on other sites

συγχαρητηρια θα με βοηθησει κ εμενα

σκεφτομαι για ολοημερο νηπιο κ δημοτικο..αν κ ενας γνωστος μου δασκαλος μου ειπε οτι ολα θα γινουν ολοημερα σιγα σιγα

 

περιμενω γνωμες κ εμπειριες

Link to comment
Share on other sites

χαιρομαι για την ανταποκριση ασς στο θεμα

η αληθεια ειναι οτι ακομη και εκπαιδευτικος που ειμαι δεν θελω να αγγιξω με επαγγελματικη σκοπια το θεμα διοτι αν και οι αρχες της παιδαγωγικης σε ολες τις βαθμιδες ειναι ιδιες η θεματικη προσεγγιση ανα ηλικια εχει τις ιδιαιτεροτητες της

με ενδιαφερει ομως προσωπικα πολυ το θεμα διοτι η μικρη μου ετοιμαζεται να παει προνηπιο το Σεπτεμβρη και ειμαι τελικα προβληματισμενη αν θα επρεπε να παρακολουθησει ολοημερο προγραμμα

καλο θα ηταν οσον αφορα το θεμα επαγγελματικα να μας απαντησουν παιδαγωγοι νηπιακης ηλικιας

η αληθεια ειναι ομως οτι εχει ενδιαφερον η αποδοση του προγραμματος που εφαρμοζεται και αυτο το αντιλαμβανονται alex4 κυριως οι ιδιοι οι γονεις οπως εσυ με το δικο σου παιδακι

μας τα παρουσιασες πολυ αναλυτικα και ομολογω οτι χαρηκα που ο μικρουλης σου τα πηγαινε καλα και ηταν ενθουσιασμενος, αυτο δειχνει οτι το οι μεθοδοι εφαρμογης του προγραμματος απο τις νηπιαγωγους του ειχαν αποτελεσματα θετικα

αναφερεις οτι ο μικρος κουραζοταν τελικα και εκει ειναι που προβληματιζομαι οσον αφορα την ηλικια τους και τις αντοχες τους

η μικρουλα μου θα γινει 4ετων τελος Νοεμβρη και δεν εχει θα ελεγα ιδιαιτερες αντοχες στην ταλαιπωρια

θυμαμαι απο την εμπειρια μου ως εκπαιδευτικος ολοημερου δημοτικου σχολειου οτι τα πρωτακια και κυριως αυτα που γεννηθηκαν τους τελευταιους μηνες τους ετους γεννησης τους, κουραζοταν το καταλαβαινες ειλικρινα καποιες στιγμες αναρωτιωμουν αν εχει μελετηθει το προγραμμα με τις αναγκες τις αντιστοιχης ηλικιας η εφαρμοστηκε τυχαια ή για αλλους κοινωνικους λογους με το κοστος να επιβαρυνει την ξεκουραση τους και κατα συνεπεια την φυσιολογικη αναπτυξη τους:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

geia sas κ σαυτην την παρεα αν κ το εχω αναφερει κ σαλλη συζητηση τον γιο μου τον εβαλα απο 3 ετων σε ολοημερο προγραμμα κ αυτο χωρισ να το σκεφτω μεγαλωνοντασ στο εξωτερικο το θεωρουσα απολυτα φυσιολογικο κ βεβαια κ οι αναγκεσ τησ δουλειασ μου ηταν τετοιεσ [ειμαι κ γω εκπαιδευτικοσ αλλα του ιδ τομεα]αυτο που πρεπει κανεισ να προσεξει ειναι το που κ σε ποιουσ εμπιστευεται το παιδι ευτυχωσ ο γιοσ μου ειναι ευτυχισμενοσ λατρεψε απτην αρχη το...σχολειο κ φετοσ που παει δημοτικο θα παραμενει κ παλι στη μελετη θα κανει γλωσσεσ κ σπορ στο σχολ προγραμμα κ θα επιστρεφει κ παλι 530μμ εχοντασ κανει οτι χρειαζεται κ θαχει χρονο για χαλαρωση κ να βρεθουμε πιστευω μονο να καναμε κ παλι καλη επιλογη...παντωσ μην το κουραζετε αν το περιβαλλον ειναι το καταλληλο ολα κυλουν ...πολυ ομαλα:):):):)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

leol ευχαριστουμε εχεις δικιο το περιβαλλον παιζει σημαντικο ρολο

 

στην αναζητηση μου για το θεσμο ανακαλυψα τα εξης:

 

http://peiramatika.webnode.com/products-/

 

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank4_8_9_1039.php

Link to comment
Share on other sites

H αλήθεια είναι ότι η αρχική σύλληψη του ολοήμερου νηπιαγωγείου ήταν εξαιρετικά καλή και από παιδαγωγικής και από κοινωνικη΄ς πλευράς. όμως τελικά στην πράξη το θέμα χωλαίνει πάααααρα πολύ κυρίως λόγω της έλλειψης υλικοτεχνικής υποδομής.

 

Για μένα είναι αδιανόητο ένα παιδί να είναι οχτώ (βάλε εννιά σε κάποιες περιπτώσεις λόγω της περίφημης και απαράδεκτης κατά τη γνώμη μου προαιρετικής ζώνης) ώρες με τα παπούτσια του στην ίδια αίθουσα με μια δασκάλα ζογκλέρ (οκ αλλάζει η βάρδια αλλά τα ζογκλερικά παραμένουν) που λειτουργεί ως παιδαγωγός, καθαρίστρια, τραπεζοκόμος, νοσηλεύτρια, διοικητικός υπάλληλος, κοινωνική λειτουργός και πάει λέγοντας.

 

Είναι θεμελιώδους σημασίας να εξασφαλιστούν οι υλικοτεχνικές υποδομές (χώρος φαγητού και χώρος ξεκούρασης), αλλά και να εμπλουτιστεί κάπως το προσωπικό (τουλάχιστον μόνιμα καθαρίστρια- τραπεζοκόμος).

 

Από εκεί και πέρα οι δυνατότητες που παρέχει το ολοήμερο και για τον εκπαιδευτικό και για το παιδί είναι απεριόριστες. Ο ουρανός είναι το όριο που λένε. Πραγματικά έχουμε κάνει πολύ ωραίες δουλειές και παρατηρώ ότι τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος είναι πάντα πολύ πιο "δεμένα" μεταξύ τους και πολύ πιο ανεξάρτητα από τους ενήλικες.

 

όσο για το ότι θα κάνουν τα "ίδια" και του χρόνου, το μεγάλο πλεονέκτημα του ανθρώπινου νου είναι η δυνατότητά του να επεξεργάζεται ολοένα και περισσότερο το περιβάλλον του. όσο πιο πολλά μαθαίνεις τόσο πιο πολλά καταλαβαίνεις και αντιλαμβάνεσαι. Ακόμη και την ίδια ακριβώς έννοια να επεξεργαστούν με ακριβώς τον ίδιο τρόπο (που ποτέ δε γίνεται πάντα κάτι αλλάζει) το παιδί σίγουρα θα αποκομίσει κάτι καινούριο γιατί είναι το πνεύμα του πια πιο ευρύ και "πιάνει" πτυχές που δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν την προηγούμενη χρονιά.

 

Σόρρυ για το "σεντόνι" πήρα αμπάριζα πάλι....

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο θέμα. Εσύ χαμομηλάκι που είσαι εκπαιδευτικός θα μας δώσεις και τα φώτα σου.

 

Εμείς φέτος πήγαμε προνήπιο σε ολοήμερο νηπιαγωγείο. Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι από τις δασκάλες. Η μεν διευθύντρια καταπληκτική! Και οι γιορτές φανταστικές, με τα τραγούδια, τα ποιήματα, τους χορούς τους!

 

Όπως μας ενημέρωσε η δασκάλα (όσα θυμάμαι δηλ) η ύλη του νηπιαγωγείου είναι μαθηματικά, γλώσσα, εικαστικές τέχνες, περιβάλλον κτλ

Στόχος να αναγνωρίζουν τα γράμματα της ΑΒ, να τα προφέρουν, να μπορούν να βρουν λέξεις από το α για πχ και αν θέλουν προχωράνε και παραπέρα στο γράψιμο δηλ. Το ίδιο και με τους αριθμούς 1-5 και κάτι για ανάποδο μέτρημα αν θυμάμαι καλά 54321. Πάντα μέσα από το παιχνίδι και τη ζωγραφική.

Κάθε μέρα η δασκάλα βάζει και 1 διαφορετικό θέμα πχ μια εποχή, ένα επάγγελμα που το προσεγγίζουν διεπιστημονικά.

 

Σε εμάς κάθε Παρασκευή δίνανε και εργασία για το σπίτι, με την οδηγία να μην τα πιέζουμε (θέλει 3λέξεις να γράψει?3, καμία?καμία). 1) Ένα βιβλίο το οποίο τους το διαβάζαμε και μετά ζωγράφιζαν στο μπλοκ ό,τι ήθελαν σχετικό με το παραμύθι 2) Μία σελίδα Α4 όπου στη μια στήλη γράφαμε λεξούλες με κεφαλαίο (ονόματα δηλ) και στην άλλη με μικρό γράμμα της ΑΒ, κάθε βδομάδα διαφορετικό.

 

Χωρίς πίεση ο γιός μου έμαθε να γράφει και να ψιλοδιαβάζει. Και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί του άρεσε πολύ.

 

Αλλά...

Δεν παύει να διερρωτώμαι. Ωραία όλα καλά αλλά του χρόνου δε θα βαρεθεί? Πάλι τα ίδια? Θα τον πάω βέβαια τώρα κλασσικό -για να ξεκουράζεται το μεσημέρι και να κάνει καμιά δραστηριότητα το απόγευμα (γιατί το ολοήμερο τον κούραζε είναι η αλήθεια)- οπότε θα αλλάξει σκηνικό.

 

Κάτι άλλο που με ανησυχεί είναι ότι είδα μια αλλαγή στη συμπεριφορά του προς το χειρότερο πχ ξύλο, βρίσιμο κτλ. Θα μου πεις βέβαια συναναστρεφόταν με μεγαλύτερα αγοράκια οπότε λογικό είναι. Κάποια στιγμή θα την πέρναγε και αυτή τη φάση της κοινωνικοποίησης. Αλλά μήπως του έκανε κακό τελικά που μπήκε μικρούλης στα βαθειά?

 

Την Κλέα μου σκέφτομαι να την αφήσω στον παιδικό σταθμό να κάνει το προνήπιο. Εσύ τί λές χαμομηλάκι?

 

 

μπραβο που τα θυμασαι ολα οσα ειπε η νηπιαγωγος!

 

για..τη βαρεμαρα μη φοβασαι,καθε μερα ειναι διαφορετικη στο σχολειο κ ακομα κ το ιδιο θεμα θα διδαχθει πολλες φορες διαφορετικα!

 

η συμπεριφορα αυτη ειναι λογω μιμησης αλλα αν δει οτι εσεις δεν την χρησιμοποιειτε θα τη σταματησει σιγα σιγα..

Link to comment
Share on other sites

θυμαμαι απο την εμπειρια μου ως εκπαιδευτικος ολοημερου δημοτικου σχολειου οτι τα πρωτακια και κυριως αυτα που γεννηθηκαν τους τελευταιους μηνες τους ετους γεννησης τους, κουραζοταν το καταλαβαινες ειλικρινα καποιες στιγμες αναρωτιωμουν αν εχει μελετηθει το προγραμμα με τις αναγκες τις αντιστοιχης ηλικιας η εφαρμοστηκε τυχαια ή για αλλους κοινωνικους λογους με το κοστος να επιβαρυνει την ξεκουραση τους και κατα συνεπεια την φυσιολογικη αναπτυξη τους:rolleyes:

 

ειανι λιγο διαφορετικα στο δημοτικο γιατι ειναι κουραστικη κ η σταση τους συνεχεια στο θρανιο. στο νηπιαγωγειο τα παιδια για να παιξουν καθονται κ στη μοκετα αλλαζουν συνεχεια χωρο κ δεν φαινεται τοσο η κουραση τους

Link to comment
Share on other sites

Να μαι και εγώ..

χαμομηλακι το άνοιξες τελικά...

Εγώ παιδιά ( προσωπική άποψη ) ότι είναι προτιμότερο η πρώτη επαφή των παιδιών με το σχολείο να είναι ο παιδικός. Και εγώ πρώτη φορά στα 4 τον έστηλα σε παιδικό..

Ακόμη και οι μέρες προσαρμογής δηλ. που αυξάνεις τις ώρες μέρα μέρα είναι σημαντικό για τα μικρά..συν το ότι στους παιδικούς υπάρχουν και παιδοψυχολόγοι..

Εγώ τον πήγαινα 7:30 με 1 παρά...

Και ο δικός μου φέτος έμαθε πολλά αλλά το σημαντικότερο μέσα από τα παιχνίδια τους

θα επανέλθω...

υ.γ. χαμομηλάκι νηπιαγωγος είσαι ή δασκάλα ?

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

H αλήθεια είναι ότι η αρχική σύλληψη του ολοήμερου νηπιαγωγείου ήταν εξαιρετικά καλή και από παιδαγωγικής και από κοινωνικη΄ς πλευράς. όμως τελικά στην πράξη το θέμα χωλαίνει πάααααρα πολύ κυρίως λόγω της έλλειψης υλικοτεχνικής υποδομής.

 

Για μένα είναι αδιανόητο ένα παιδί να είναι οχτώ (βάλε εννιά σε κάποιες περιπτώσεις λόγω της περίφημης και απαράδεκτης κατά τη γνώμη μου προαιρετικής ζώνης) ώρες με τα παπούτσια του στην ίδια αίθουσα με μια δασκάλα ζογκλέρ (οκ αλλάζει η βάρδια αλλά τα ζογκλερικά παραμένουν) που λειτουργεί ως παιδαγωγός, καθαρίστρια, τραπεζοκόμος, νοσηλεύτρια, διοικητικός υπάλληλος, κοινωνική λειτουργός και πάει λέγοντας.

 

Είναι θεμελιώδους σημασίας να εξασφαλιστούν οι υλικοτεχνικές υποδομές (χώρος φαγητού και χώρος ξεκούρασης), αλλά και να εμπλουτιστεί κάπως το προσωπικό (τουλάχιστον μόνιμα καθαρίστρια- τραπεζοκόμος).

 

Από εκεί και πέρα οι δυνατότητες που παρέχει το ολοήμερο και για τον εκπαιδευτικό και για το παιδί είναι απεριόριστες. Ο ουρανός είναι το όριο που λένε. Πραγματικά έχουμε κάνει πολύ ωραίες δουλειές και παρατηρώ ότι τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος είναι πάντα πολύ πιο "δεμένα" μεταξύ τους και πολύ πιο ανεξάρτητα από τους ενήλικες.

 

όσο για το ότι θα κάνουν τα "ίδια" και του χρόνου, το μεγάλο πλεονέκτημα του ανθρώπινου νου είναι η δυνατότητά του να επεξεργάζεται ολοένα και περισσότερο το περιβάλλον του. όσο πιο πολλά μαθαίνεις τόσο πιο πολλά καταλαβαίνεις και αντιλαμβάνεσαι. Ακόμη και την ίδια ακριβώς έννοια να επεξεργαστούν με ακριβώς τον ίδιο τρόπο (που ποτέ δε γίνεται πάντα κάτι αλλάζει) το παιδί σίγουρα θα αποκομίσει κάτι καινούριο γιατί είναι το πνεύμα του πια πιο ευρύ και "πιάνει" πτυχές που δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν την προηγούμενη χρονιά.

 

Σόρρυ για το "σεντόνι" πήρα αμπάριζα πάλι....

 

 

Πολύ με άγγιξαν αυτά που έγραψες. Ειδικά το "ο ουρανός είναι το όριο". Έτσι ακριβώς σκέφτομαι κι εγώ, από την πλευρά της μητέρας, και με πονάνε όλες αυτές οι ελλείψεις που ναι μεν τις βλέπουμε πλην όμως δεν μπορούμε να τις αλλάξουμε...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ με άγγιξαν αυτά που έγραψες. Ειδικά το "ο ουρανός είναι το όριο". Έτσι ακριβώς σκέφτομαι κι εγώ, από την πλευρά της μητέρας, και με πονάνε όλες αυτές οι ελλείψεις που ναι μεν τις βλέπουμε πλην όμως δεν μπορούμε να τις αλλάξουμε...

 

σκεψου μονο οτι εμεις θελουμε κ σκεφτομαστε πολλα για τα παιδια..τα ιδια ομως ειναι ευτυχισμενα στο σχολειο κ με λιγοτερα..!ευτωχως..!

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ εδώ....

Αν και τελειώνουμε τον 3ο χρόνο στον παιδικό σταθμό, το πιστεύετε ότι και εγώ έχω το άγχος για το νηπιαγωγείο? Είναι που θα αλλάξει περιβάλλον, είναι που είχαμε συνηθίσει τους ανθρώπους (δασκάλες) εκεί, είναι που συνειδητοποιώ ότι μεγαλώνει? Τί να σας πω??

Πάντως θα ήθελα και εγώ να ακούσω ιδέες και απόψεις.

 

Επίσης, κακώς βέβαια αλλά όταν έκανα την εγγραφή δεν ρώτησα: Στο ολοήμερο έχουν την δυνατότητα να ξεκουράζονται λίγο? Φυσικά δεν έχω την απαίτηση να κοιμούνται, αλλά τουλάχιστον να κάτσουν σε ένα μαξιλάρι και να χαλαρώσουν? Όχι ότι η κόρη μου είναι του ύπνου, απλά το σκεφτόμουν....

 

Τελικά Katerinak έχεις νομίζω απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, εμείς σκεφτόμαστε πολλά για τα παιδιά, αλλά εκείνα έχουν αποδείξει περίτρανα ότι προσαρμόζονται σε όλα....Δικά μας είναι τα άγχη και τίποτα άλλο νομίζω (τουλάχιστον να το πω για τον εαυτό μου αυτό....)

Link to comment
Share on other sites

 

Επίσης, κακώς βέβαια αλλά όταν έκανα την εγγραφή δεν ρώτησα: Στο ολοήμερο έχουν την δυνατότητα να ξεκουράζονται λίγο? Φυσικά δεν έχω την απαίτηση να κοιμούνται, αλλά τουλάχιστον να κάτσουν σε ένα μαξιλάρι και να χαλαρώσουν? Όχι ότι η κόρη μου είναι του ύπνου, απλά το σκεφτόμουν....

 

QUOTE]

 

χαλαρωνουν..ο τροπος εξαρταται απο τις συνθηκες..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

μπραβο που τα θυμασαι ολα οσα ειπε η νηπιαγωγος!

 

για..τη βαρεμαρα μη φοβασαι,καθε μερα ειναι διαφορετικη στο σχολειο κ ακομα κ το ιδιο θεμα θα διδαχθει πολλες φορες διαφορετικα!

 

η συμπεριφορα αυτη ειναι λογω μιμησης αλλα αν δει οτι εσεις δεν την χρησιμοποιειτε θα τη σταματησει σιγα σιγα..

 

Ευχαριστώ Κατερινάκ! Μάλλον έχω επιλεκτική μνήμη γιατί πολλές φορές νιώθω ότι έχω Αλτσχάιμερ! :D

 

Έχεις δίκιο για τη βαρεμάρα, αναθεώρησα. Αλλιώς θα αντιλαμβάνεται τα πράγματα τώρα στα 5 έτη κι ας είναι τα ίδια.

 

Όσο για τη συμπεριφορά ελπίζω να έχεις δίκιο! Πολλές φορές μου λέει να του φέρω ένα αγοράκι να παίξουν ξύλο! Του έχει λείψει φαίνεται! :shock: Όχι ότι δεν "παίζει" με τις αδερφές του όσο και αν φωνάζω!

 

Είσαι νηπιαγωγός?

8jPDp3.pngmAB8p3.png
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Κατερινάκ! Μάλλον έχω επιλεκτική μνήμη γιατί πολλές φορές νιώθω ότι έχω Αλτσχάιμερ! :D

 

Έχεις δίκιο για τη βαρεμάρα, αναθεώρησα. Αλλιώς θα αντιλαμβάνεται τα πράγματα τώρα στα 5 έτη κι ας είναι τα ίδια.

 

Όσο για τη συμπεριφορά ελπίζω να έχεις δίκιο! Πολλές φορές μου λέει να του φέρω ένα αγοράκι να παίξουν ξύλο! Του έχει λείψει φαίνεται! :shock: Όχι ότι δεν "παίζει" με τις αδερφές του όσο και αν φωνάζω!

 

Είσαι νηπιαγωγός?

 

 

ναι,κ αναρρωτιεμαι πως θα νιωθω κ εγω οταν παει η μικρη μου σχολειο!

Link to comment
Share on other sites

χαιρομαι για την ανταποκριση ασς στο θεμα...

 

ομολογω οτι χαρηκα που ο μικρουλης σου τα πηγαινε καλα και ηταν ενθουσιασμενος, αυτο δειχνει οτι το οι μεθοδοι εφαρμογης του προγραμματος απο τις νηπιαγωγους του ειχαν αποτελεσματα θετικα

 

αναφερεις οτι ο μικρος κουραζοταν τελικα και εκει ειναι που προβληματιζομαι οσον αφορα την ηλικια τους και τις αντοχες τους

η μικρουλα μου θα γινει 4ετων τελος Νοεμβρη και δεν εχει θα ελεγα ιδιαιτερες αντοχες στην ταλαιπωρια ...

 

Χαμομηλάκι είμασταν τυχεροί που είχαμε καταπληκτική διευθύντρια με μεγάλη εμπειρία. Και ναι, ο γιος μου έδειξε ότι αγαπάει τα γράμματα (ελπίζω να μην αλλάξει στο μέλλον ;) ), τώρα έχω αγωνία για τα επόμενα :rolleyes: ! Γιατί ένα άγχος για το μελλοντικό διάβασμα το έχω. Είναι 4, βλέπεις!

 

Τελικά συζήτησα με σύζυγο και αποφασίσαμε ότι μάλλον είναι καλύτερα για τον Παναγιώτη να ξαναπάει ολοήμερο (αν μας πάρουν Σεπτέμβρη) γιατί πρώτον ξέρουμε τη δουλειά που κάνουν εκεί οι δασκάλες και δεύτερον απ'ότι φαίνεται δεν χρειάζεται καθόλου τον μεσημεριανό ύπνο! (Μας έχει βγάλει το λάδι τώρα που δεν πάει σχολείο, κατάλαβες είναι πολύ υπερκινητικός). Θα πάω και δουλειά από Γενάρη...

 

Όσο για την Κλέα μου που είναι ίσα με τη δικιά σου (εμείς αρχές Δεκεμβρίου θα γίνουμε 4), είμαι 100% σίγουρη ότι δε θα αντέχει το ολοήμερο ωράριο γι'αυτό και από την αρχή δεν το είχα στα σχέδια. Εμένα το δίλημμα είναι άλλο κλασσικό νηπιαγωγείο (αν μας πάρουν, Σεπτέμβρη θα ξέρουμε) ή παιδικό σταθμό?

 

H αλήθεια είναι ότι η αρχική σύλληψη του ολοήμερου νηπιαγωγείου ήταν εξαιρετικά καλή και από παιδαγωγικής και από κοινωνικη΄ς πλευράς. όμως τελικά στην πράξη το θέμα χωλαίνει πάααααρα πολύ κυρίως λόγω της έλλειψης υλικοτεχνικής υποδομής.

 

Για μένα είναι αδιανόητο ένα παιδί να είναι οχτώ (βάλε εννιά σε κάποιες περιπτώσεις λόγω της περίφημης και απαράδεκτης κατά τη γνώμη μου προαιρετικής ζώνης) ώρες με τα παπούτσια του στην ίδια αίθουσα με μια δασκάλα ζογκλέρ (οκ αλλάζει η βάρδια αλλά τα ζογκλερικά παραμένουν) που λειτουργεί ως παιδαγωγός, καθαρίστρια, τραπεζοκόμος, νοσηλεύτρια, διοικητικός υπάλληλος, κοινωνική λειτουργός και πάει λέγοντας.

 

όσο για το ότι θα κάνουν τα "ίδια" και του χρόνου, το μεγάλο πλεονέκτημα του ανθρώπινου νου είναι η δυνατότητά του να επεξεργάζεται ολοένα και περισσότερο το περιβάλλον του. όσο πιο πολλά μαθαίνεις τόσο πιο πολλά καταλαβαίνεις και αντιλαμβάνεσαι. Ακόμη και την ίδια ακριβώς έννοια να επεξεργαστούν με ακριβώς τον ίδιο τρόπο (που ποτέ δε γίνεται πάντα κάτι αλλάζει) το παιδί σίγουρα θα αποκομίσει κάτι καινούριο γιατί είναι το πνεύμα του πια πιο ευρύ και "πιάνει" πτυχές που δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν την προηγούμενη χρονιά....

 

Μiriki έχεις δίκιο σε όλα. Για π.χ. στο νήπιο του γιου μου δεν υπάρχει χώρος ξεκούρασης, το θεωρώ απαράδεκτο και η τραπεζαρία είναι δίπλα στο δημοτικό, οπότε περνάνε μέσα από την αυλή -με κίνδυνο αν είναι τα μεγάλα διάλειμμα- κτλ

 

Όσο για τα "ίδια" και του χρόνου σε ευχαριστώ που μου το διευκρίνησες. :)

 

Να μαι και εγώ..

χαμομηλακι το άνοιξες τελικά...

Εγώ παιδιά ( προσωπική άποψη ) ότι είναι προτιμότερο η πρώτη επαφή των παιδιών με το σχολείο να είναι ο παιδικός. Και εγώ πρώτη φορά στα 4 τον έστηλα σε παιδικό..

Ακόμη και οι μέρες προσαρμογής δηλ. που αυξάνεις τις ώρες μέρα μέρα είναι σημαντικό για τα μικρά..συν το ότι στους παιδικούς υπάρχουν και παιδοψυχολόγοι..

Εγώ τον πήγαινα 7:30 με 1 παρά...

Και ο δικός μου φέτος έμαθε πολλά αλλά το σημαντικότερο μέσα από τα παιχνίδια τους

θα επανέλθω...

υ.γ. χαμομηλάκι νηπιαγωγος είσαι ή δασκάλα ?

 

Ντάλια συμφωνώ ότι καλύτερα η πρώτη επαφή των παιδιών με το σχολείο να είναι ο παιδικός. Κι εγώ έστειλα τον Παναγιώτη 2χρ+2μ, την Κλέα 1χρ+9μ και τώρα θα πάει και η Έλενα 2χρ.

 

Απλά δεν ξέρω τί είναι καλύτερο για τα προνήπια. Να πάνε στον παιδικό που όλα τα παιδάκια έχουν την ίδια ηλικία αλλά είναι πολύ χαλαρά (για την ύλη μιλάω) ή να πάνε σε νηπιαγωγείο όπου η πλειοψηφία των συμμαθητών θα είναι μεγαλύτερης ηλικίας αλλά θα μάθουν περ/ρα? (Αν μας πάρουν νηπιαγωγείο δηλ γιατί πρώτα καλύβονται οι θέσεις από τα νήπια.) :confused:

8jPDp3.pngmAB8p3.png
Link to comment
Share on other sites

μαλλον δεν προβληματιζομαι μονη τελικα

χαιρομαι που βρηκα παρεα

ενδιαφεροντα ολα αλλα μεχρι να τα διαβασω προσεκτικα ας απαντησω σε κατι πιο ευκολο

 

υ.γ. χαμομηλάκι νηπιαγωγος είσαι ή δασκάλα ?

ειμαι εκπαιδευτικος στην Δευτεροβαθμια Εκπαιδευσης δηλαδη διδασκω σε λυκειο

αρα ειμαι λιγο ασχετη με οτι αφορα τη νηπιακη ηλικια, μονο η κορη μου μου δινει εμπειρια κατα τα αλλα ψαχνομαι ρωταω διαβαζω οπως εσεις

τωρα βεβαια ο τιτλος παιδαγωγικου που εχω δε νομιζω οτι χρειαζεται εδω ειναι πιο περιπλοκα τα πραγματα και διαφορετικα

φαντασου οτι πλεον τα παιδια στο λυκειο δεν δισταζουν για παραδειγμα να απαιτησουν η να σε βαλουν στη θεση σου, ενω το νηπιακι τι να σου κανει το καημενο

ειναι η πιο τρυφερη ηλικια

μετα η αρχη ειναι το ημιση του παντος

στο λυκειο εχουμε πιο μεγαλα παιδια και στοχος μας ειναι κυριως η διαδικασια της μαθησης

Link to comment
Share on other sites

Εμένα το δίλημμα είναι άλλο κλασσικό νηπιαγωγείο (αν μας πάρουν, Σεπτέμβρη θα ξέρουμε) ή παιδικό σταθμό?

 

 

 

Απλά δεν ξέρω τί είναι καλύτερο για τα προνήπια. Να πάνε στον παιδικό που όλα τα παιδάκια έχουν την ίδια ηλικία αλλά είναι πολύ χαλαρά (για την ύλη μιλάω) ή να πάνε σε νηπιαγωγείο όπου η πλειοψηφία των συμμαθητών θα είναι μεγαλύτερης ηλικίας αλλά θα μάθουν περ/ρα? (Αν μας πάρουν νηπιαγωγείο δηλ γιατί πρώτα καλύβονται οι θέσεις από τα νήπια.) :confused:

 

νηπιαγωγειο..τα μικρα παιδια ωριμαζουν παρατηρωντας τα μεγαλα..ειδα μεγαλη διαφορα οταν τα περισσοτερα ηρθαν απο παιδικο σταθμο στο νηπιαγωγειο κατευθειαν,τα παιρισσοτερα ειχαν καποια ανωριμοτητα..

Link to comment
Share on other sites

νηπιαγωγειο..τα μικρα παιδια ωριμαζουν παρατηρωντας τα μεγαλα..ειδα μεγαλη διαφορα οταν τα περισσοτερα ηρθαν απο παιδικο σταθμο στο νηπιαγωγειο κατευθειαν,τα παιρισσοτερα ειχαν καποια ανωριμοτητα..

 

Ευχαριστώ katerinak για τα φώτα σου! Τώρα μένει να έρθει ο Σεπτέμβρης να δούμε αν θα μας πάρουν. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει.

 

Τώρα βέβαια αυτό με την ωριμότητα που λες με βάζεις σε σκέψεις :? -αστειεύομαι- γιατί τώρα τελευταία νιώθω ότι ο γιος μου περνάει μια προπροεφηβεία! -δεν αστειεύομαι-

 

Το τί έχω ακούσει τις τελευταίες μέρες, για το τίποτα, μιλάμε!:confused: Για π.χ. "θα σηκωθώ να φύγω από αυτό το σπίτι" :shock: και ο λόγος? Γιατί δεν τον άφησα να πλύνει τα δόντια του το πρωί λόγω έλλειψης χρόνου.

 

Τώρα πού τα άκουσε αυτά? Μάλλον απ'τα μεγαλύτερα παιδιά. Το μάλλον τί το θέλω? Αφού εμείς δεν χρησιμοποιούμε τέτοιες εκφράσεις.

 

Το αποδίδω στο γεγονός ότι δεν έχει να ξεδώσει κάπου τώρα που τέλειωσε το σχολείο και ίσως ζηλεύει "λίγο" τον μπέμπη. Σκέφτομαι σοβαρά να παίζω εγώ ξύλο μαζί του 1h/μέρα για να ξεδίνει! :D

 

Ελπίζω τα κορίτσια μου να έχουν πιο ομαλή μετάβαση. :roll: Το ίδιο και ο μπεμπούλης.

8jPDp3.pngmAB8p3.png
Link to comment
Share on other sites

Τώρα βέβαια αυτό με την ωριμότητα που λες με βάζεις σε σκέψεις :? -αστειεύομαι- γιατί τώρα τελευταία νιώθω ότι ο γιος μου περνάει μια προπροεφηβεία! -δεν αστειεύομαι-

 

Το τί έχω ακούσει τις τελευταίες μέρες, για το τίποτα, μιλάμε!:confused: Για π.χ. "θα σηκωθώ να φύγω από αυτό το σπίτι" :shock: και ο λόγος? Γιατί δεν τον άφησα να πλύνει τα δόντια του το πρωί λόγω έλλειψης χρόνου.

 

Μία από τα ίδια και εμείς! Η κόρη μου δηλαδή έχει αρχίσει αυτές τις εκφράσεις "Αχ Χριστούλη μου τί τραβάω" "Θα σηκωθώ να φύγω από το σπίτι" και όλα αυτά τα ευχάριστα!!

Μάλλον είναι η ηλικία τελικά. Και η δική μου το 2005 είναι γεννημένη, οπότε ΄περνάνε την προπροεφηβεία με όλα της τα χαρακτηριστικά!!!!!

Link to comment
Share on other sites

νηπιαγωγειο..τα μικρα παιδια ωριμαζουν παρατηρωντας τα μεγαλα..ειδα μεγαλη διαφορα οταν τα περισσοτερα ηρθαν απο παιδικο σταθμο στο νηπιαγωγειο κατευθειαν,τα παιρισσοτερα ειχαν καποια ανωριμοτητα..

 

ίσως τα παιδιά που παρουσιάζαν ανωριμότητα ήταν τα παιδιά που ήταν γεννημένα στο τέλος της χρονιάς....ίσως επίσης μεσα από τα ίδια τους τα σπίτια δεν τα άφησαν να ωριμάσουν...και ένα σωρό άλλα ίσως....αυτό που θέλω να πω είναι ότι μπορεί και να μην έχει να κάνει με τον παιδικό..

Επίσης παίζουν ρόλο και οι εκπαιδευτικοί στον παιδικό

Λογικά στη διάρκεια της χρονιάς ωρίμασαν τα παιδάκια έτσι δεν είναι ?

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα παιδί πριν πάει νηπιαγωγείο είναι καλά να περάσει μία χρονιά από παιδικό σταθμό, θεωρώ ότι είναι πιο ομαλή η ένταξη του παιδιού στη μικρή κοινωνία του σχολείου...

Κορίτσια για την προπροεφηβεία μην αγχώνεστε λογικά είναι φάση και θα περάσει:D

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

ειανι λιγο διαφορετικα στο δημοτικο γιατι ειναι κουραστικη κ η σταση τους συνεχεια στο θρανιο. στο νηπιαγωγειο τα παιδια για να παιξουν καθονται κ στη μοκετα αλλαζουν συνεχεια χωρο κ δεν φαινεται τοσο η κουραση τους

 

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ. ΕΓΡΑΨΑ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΙΚΡΑ. ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΕΣ, ΑΛΛΑ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΦΟΒΕΡΑ. ΠΟΙΟ ΧΩΡΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ; ΤΑ 20 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ; ΣΕ ΠΟΙΑ ΜΟΚΕΤΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ; ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ;

ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΞΑΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ.

ΜΑΛΙΣΤΑ, ΑΛΛΑΖΑΝΕ ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ (ΓΙΑ ΤΙ ΔΕΝ ΕΔΙΝΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ) ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΔΥΟ ΜΑΜΑΔΑΣ ΕΝΑΛΛΑΞ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ.

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...