Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επίσης, κοινοποιούμε πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση του ιστότοπού μας στους συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων. Προβολή λεπτομερειών ! [ OK ]
Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων Σύνδεσμοι Α-Ω | chat
0-2 | 3-5 | 6-12
forum υγεία & ασφάλεια διατροφή ψυχολογία δραστηριότητες ειδήσεις
   
Συνταγές για μικρούς μάγειρες

Διατροφή στην βρεφική & προσχολική ηλικία

Διατροφή γενικά

 




Μπλιάχ! Δεν το τρώω αυτό! Το παιδί μου αρνείται το φαγητό που του δίνω!
26/11/2005

Όταν ένα παιδί αρνείται το φαγητό, θέλει να ασκήσει έλεγχο γύρω απο το τί του συμβαίνει - η άρνηση στην πρόσληψη τροφής είναι ένα απο τα λίγα πράγματα τα οποία μπορεί να ελέγξει εύκολα και του δίνει την αίσθηση οτι έχει επιλογές. Το καλύτερο λοιπόν είναι να σεβαστούν οι γονείς αυτή του την επιθυμία:

Θυμηθείτε ότι: 

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα παιδιά μπορεί να χρειαστεί να «εκτεθούν» σε καινούριες γεύσεις μέχρι και 15 φορές μέχρι να τα δεχτούν με ευχαρίστηση. 

  • Μην πτοείστε εάν τα παιδιά σας περιγράψουν τα υπέροχα φασολάκια που μαγειρέψατε σαν «αηδιαστικά». Προσφέρετέ τους κάτι άλλο χωρίς να σχολιάσετε αυτή τους την επιλογή.
  • Προσφέρετε ποικιλία υγειινών φαγητών και ενθαρρύνετε το παιδί σας να δοκιμάσει αρχικά μια μπουκιά απο το καθένα. Μπορεί να διαλέξει ένα απο αυτά: με αυτό τον τρόπο το βοηθάτε να γνωρίσει καινούριες γεύσεις και υφές.
  • Εάν ικανοποιείτε κάθε επιθυμία του παιδιού σας και ετοιμάζετε κάθε φορά μόνο αυτό που του αρέσει, το ενθαρρύνετε να μην δοκιμάζει ποτέ τίποτα καινούριο. 
  •   

    Αν το παιδί σας αρνείται το γάλα: 

     
  • Eξηγήστε του ότι το γάλα θα το βοηθήσει να τρέχει πιό γρήγορα και να χοροπηδάει πιο ψηλά στην παιδική χαρά.
  • Εάν παρόλα αυτά δεν το προτιμά, δώστε γεύση στο γάλα προσθέτοντας φρούτα ή κακάο.
  • Όταν φτιάχνετε πουρέ  (είτε στιγμιαίο είτε φρέσκο) χρησιμοποιήστε άφθονο πλήρες γάλα και πολύ λίγο βούτυρο.
  • Το ίδιο ισχύει και για σούπες: αντικαταστήστε την κρέμα γάλακτος με πλήρες γάλα.
  • Φτιάξτε φρουτοχυμούς με γάλα (1 μπανάνα, λίγες φράουλες κατεψυγμένες, λίγο μέλι και 250 ml γάλα.
  • Το καλοκαίρι, βάλτε σε μια κούπα μια μπάλα από το αγαπημένο του παγωτό, προσθέστε μισή κούπα γάλα και ανακατέψτε με ένα πηρούνι – ιδού η καλοκαιρινή "παγωτάδα" !
  • Περισσότερα για το φαγητό εδώ!






























ποιοί είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά  
© parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008